Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Clausule tot een bepaalde datum, ergens ruim voor het begin van het seizoen 2023-24 opdat PSV nog in de gelegenheid is om een vervanger te halen. Daarna vervalt deze
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geloof er ook weinig van, als er onderhandeld zou worden zoals hier word gezegd dan zou dat betekenen dat PSG ook die 38 miljoen dus niet wil aftikken. Waarom zou PSV in godsnaam in deze fase al überhaupt met clubs gaan praten die niet eens die 38 miljoen willen aftikken?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 16 May 2023, 06:07 Geloof er ook weinig van, als er onderhandeld zou worden zoals hier word gezegd dan zou dat betekenen dat PSG ook die 38 miljoen dus niet wil aftikken. Waarom zou PSV in godsnaam in deze fase al überhaupt met clubs gaan praten die niet eens die 38 miljoen willen aftikken?
Denk dat de entourage van Sangaré heeft meegekregen dat ze met alle clubs mogen praten, maar dat er over het bedrag niet te praten valt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou wel een mooie transfer zijn, Sangare naar PSG.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel niet echt een stap vooruit qua competitie. Hij moet lekker naar een Newcastle ofzo gaan. PL of Spanje.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Interessant. Ik zie hem juist goed in Italië passen.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht eerlijk gezegd dat Sangare al rond is met PSG en de transfer na AZ gepubliceerd gaat worden. Interesse van PSG speelt al sinds februari. Die wedstrijden op de bank kunnen ook te wijten zijn aan verminderde concentratie door gesprekken met PSG.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij wilde toch naar de Premier League?
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sangaré zou echt veel beter passen bij een (middenmotor in een) topcompetitie zoals de Premier League, waar de ruimtes kleiner zijn en het spel fysieker, dan bij een absolute topclub in de Ligue 1, waar hij alle ruimte krijgt om het spel te verdelen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 16 May 2023, 08:03 Ik verwacht eerlijk gezegd dat Sangare al rond is met PSG en de transfer na AZ gepubliceerd gaat worden. Interesse van PSG speelt al sinds februari. Die wedstrijden op de bank kunnen ook te wijten zijn aan verminderde concentratie door gesprekken met PSG.
Dan had PSV al helemaal Guti moeten opstellen. Los van het feit dat hij dat eigenlijk ook verdiende. Maargoed, dit is giswerk :mrgreen:
Verder zou het me verbazen als Ibi naar dat vreselijke PSG wil. Wellicht misschien alleen om de taal en omdat hij daar natuurlijk vandaag geplukt werd door PSV. Maar verder.... Opmerkelijke move als het doorgaat. Maargoed, als PSG de afkoopsom bedankt is het houdoe en bedankt natuurlijk. Hoe eerder een transfer rond is, hoe beter voor PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 16 May 2023, 07:26 Zou wel een mooie transfer zijn, Sangare naar PSG.
Enig nadeel hiervan zou zijn dat het om PSG gaat. 🤮
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 16 May 2023, 07:36 Wel niet echt een stap vooruit qua competitie. Hij moet lekker naar een Newcastle ofzo gaan. PL of Spanje.
Hij kent natuurlijk wel de club en het land. Bovendien is het een slimme transfer van Paris Saint-Germain die mensen nodig hebben en die bereid zijn om te werken voor al die dure vedetttes.

En laten we elkaar geen mietje noemen. Waarschijnlijk krijgt onze vriend dusdanig veel geld dat hij zijn hele familie vooruit kan stuwen in de spreekwoordelijke vaart der volkeren.
Last edited by mr.top on 16 May 2023, 08:47, edited 1 time in total.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 16 May 2023, 08:32
ruuddevil wrote: 16 May 2023, 07:26 Zou wel een mooie transfer zijn, Sangare naar PSG.
Enig nadeel hiervan zou zijn dat het om PSG gaat. 🤮
Ik vind het ook een schijtclub, maar het is wel een topclub in Europa. Je kan beter spelers daar afleveren dan dat ze naar Espanyol of West Ham vertrekken. M.a.w. goed voor de status van PSV.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanuit het perspectief van Sangaré is het waarschijnlijk een makkelijke keuze: naar een middenmoter in een vreemd land of naar de absolute topclub van je tweede thuisland met passend salaris.

Anyway, zolang ze de gelimiteerde afkoopsom (hopelijk snel) op tafel leggen ben ik tevreden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Urgh. Ik werd vanochtend wakker, denkende dat het vrijdag was 😴

Maakt dit het een beetje transferfriday?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maakt me eigenlijk niks uit waar Sangare heen gaat. Ik snap hem wel als het PSG wordt. Dan is hij zeker weten financieel onafhankelijk. En voor ons is het het beste dat er zsm duidelijkheid is rondom zijn situatie zodat Stewart de markt op kan.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 16 May 2023, 08:23
LaFoquita wrote: 16 May 2023, 08:03 Ik verwacht eerlijk gezegd dat Sangare al rond is met PSG en de transfer na AZ gepubliceerd gaat worden. Interesse van PSG speelt al sinds februari. Die wedstrijden op de bank kunnen ook te wijten zijn aan verminderde concentratie door gesprekken met PSG.
Dan had PSV al helemaal Guti moeten opstellen. Los van het feit dat hij dat eigenlijk ook verdiende. Maargoed, dit is giswerk :mrgreen:
Verder zou het me verbazen als Ibi naar dat vreselijke PSG wil. Wellicht misschien alleen om de taal en omdat hij daar natuurlijk vandaag geplukt werd door PSV. Maar verder.... Opmerkelijke move als het doorgaat. Maargoed, als PSG de afkoopsom bedankt is het houdoe en bedankt natuurlijk. Hoe eerder een transfer rond is, hoe beter voor PSV.
Maar ik vind het niet gek dat hij PSG boven de PL verkiest. Kans op een CL zege is aanwezig en enkele kampioenschappen. Daarnaast is de kans om basisspeler te worden ook nog wel aanwezig omdat PSG ongeveer het enige topteam is met een middelmatig middenveld. Salaris zal geen probleem zijn, lekker zijn eigen taal spreken en kans op prijzen. Een betere match is er denk ik niet.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Precies. No-brainer eigenlijk. Snap ook niet waarom dat zo verbazingwekkend zou zijn.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... e-schermen

Als dit waar is is dit een hele slimme zet
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar wéér alsof PSG een terugkoopoptie voor Xavi heeft…Je zou onderhand gaan twijfelen
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 16 May 2023, 09:35 Maar wéér alsof PSG een terugkoopoptie voor Xavi heeft…Je zou onderhand gaan twijfelen
Niet alleen dat, staat ook weer tot 2024 en niet 2023…
robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 16 May 2023, 09:36
psvgouda wrote: 16 May 2023, 09:35 Maar wéér alsof PSG een terugkoopoptie voor Xavi heeft…Je zou onderhand gaan twijfelen
Niet alleen dat, staat ook weer tot 2024 en niet 2023…
Dat het tot 2024 loopt is door PSV zelf ook bevestigd dus daar is niks geks aan.
Verder is het toch niet zo ongeloofwaardig dat dit besproken wordt in onderhandelingen? Volgens mij kun je als PSV en PSG prima afspreken dat PSG deze en komende zomer niet aanklopt voor Xavi, dan is de clausule van Xavi met PSV direct ook niet meer relevant.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 16 May 2023, 09:35 Maar wéér alsof PSG een terugkoopoptie voor Xavi heeft…Je zou onderhand gaan twijfelen
nee goed lezen, verder in het stuk staat dat deze alleen geactiveerd kan worden als Xavi zelf ook wil
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 15 May 2023, 13:52
Het Kanon wrote: 15 May 2023, 12:58 Danjuma, dat zou ik mooi vinden. Misschien heeft hij interesse met het oog op het EK in '24. PSV hecht waarde aan een Nederlandse inbreng, dus dan zou men voor Van Ewijk kunnen kiezen.
Danjuna lijkt me een type El G aankoop, gedoemd om te mislukken voor de rol waarvoor je hem haalt. Vraag me niet om uitleg, tis meer een gevoel :mrgreen:
Formeel zou Danjuma een aankoop met een krasje worden. Dit is een categorie die PSV al heel veel kosten en verlies heeft bezorgd door de jaren heen. Bij Danjuma denk ik dat nog fit en ambitieus genoeg is om bij PSV een succes te worden.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

robert_94 wrote: 16 May 2023, 09:40
CZ_Code wrote: 16 May 2023, 09:36 Niet alleen dat, staat ook weer tot 2024 en niet 2023…
Dat het tot 2024 loopt is door PSV zelf ook bevestigd dus daar is niks geks aan.
Verder is het toch niet zo ongeloofwaardig dat dit besproken wordt in onderhandelingen? Volgens mij kun je als PSV en PSG prima afspreken dat PSG deze en komende zomer niet aanklopt voor Xavi, dan is de clausule van Xavi met PSV direct ook niet meer relevant.
Zit wat in, kon alleen niet helemaal uit het verhaal opmaken of PSG dan de clausule van Sangare zou betalen of minder wil bieden.
Post Reply