Kunst gaat vooral zijn om volgend jaar een complete leegloop te voorkomen. Of daarop te anticiperen.LarsKempie wrote: ↑30 Aug 2024, 21:06 Ik snap dat dus niet zo, lees op andere plekken ook dat vandaag in het teken zou staan van spelers behouden en morgen van aantrekken. Maar spelers behouden is voor Stewart toch geen actieve handeling? Hoezo is dat iets dat tijd kost en wat eerst afgerond moet zijn voor je de versterkingen presenteert? Ik snap dat narratief niet zo goed? Biedingen negeren dat kan iedereen die op delete kan drukken op zijn laptop.
Transferwindow 2024/25
- DezoonvanAad
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Ballenjongen
Zou me van Boscagli tegenvallen als hij zijn contract niet alsnog verlengt. Clausule dat hij volgend seizoen voor 15 mlj weg kan.Heissenberrug wrote: ↑30 Aug 2024, 21:15De vraag is wel of beiden hetzelfde kunnen laten zien na zo’n zware persoonlijke teleurstelling voor ze.Joenepsv wrote: ↑30 Aug 2024, 20:58
Vind dat van Benitez en Boscagli ook niet zo'n probleem eigenlijk. Als die nog een jaar knallen en ons helpen kampioen te maken is dat de verloren transferinkomsten meer dan waard. Buiten dat durf ik sowieso wel te stellen dat een extra jaar Boscagli meer waard is dan pak hem beet 12 miljoen. Die jongen is zo extreem belangrijk. Buiten zijn voetballende kwaliteiten is hij organisatorisch ook heel goed en met al veranderingen achterin is dat wel fijn. En wie weet zakt de irritatie bij hem en verlengd hij alsnog. Zo niet kan Earnie mooi op tijd beginnen met het zoeken naar vervangers en hoop ik dat we niet weer tot de laatste week wachten.
- Joenepsv
- Legende
Jawel. Als ze niet verlengen moeten ze na PSV toch een andere club. En als ze er een jaar met de pet naar gooien is dat ook nadelig voor zichzelf.Heissenberrug wrote: ↑30 Aug 2024, 21:15De vraag is wel of beiden hetzelfde kunnen laten zien na zo’n zware persoonlijke teleurstelling voor ze.Joenepsv wrote: ↑30 Aug 2024, 20:58
Vind dat van Benitez en Boscagli ook niet zo'n probleem eigenlijk. Als die nog een jaar knallen en ons helpen kampioen te maken is dat de verloren transferinkomsten meer dan waard. Buiten dat durf ik sowieso wel te stellen dat een extra jaar Boscagli meer waard is dan pak hem beet 12 miljoen. Die jongen is zo extreem belangrijk. Buiten zijn voetballende kwaliteiten is hij organisatorisch ook heel goed en met al veranderingen achterin is dat wel fijn. En wie weet zakt de irritatie bij hem en verlengd hij alsnog. Zo niet kan Earnie mooi op tijd beginnen met het zoeken naar vervangers en hoop ik dat we niet weer tot de laatste week wachten.
-
- Legende
- Joenepsv
- Legende
Ben ik het ergens wel mee eens. Als PSG wél 50 miljoen op Schouten had geboden of Bayern hetzelfde op Bakayoko waren ze gewoon weggeweest. Het is in dat opzicht ook wel een soort mazzel hebben. Wat Stewart echter wel goed heeft gedaan is een grens stellen dat de verkopende partij in de lead is en niet slaafs luistert naar makelaars, spelers, kopende clubs met kutbiedingen. Een paar jaar geleden had John een pot vaseline bij onderhandelingen staan en was het net hoe diep hij de tegenpartij in de reet kon kruipen. En ook onder Brands zijn er bijzondere deals gesloten zoals Moreno destijds. En wat te denken van Mertens.. Onder Stewart is PSV de baas in de onderhandelingen en dat schrikt andere partijen ook af misschien. Dat kan ook een keerzijde hebben natuurlijk. Als hij zich altijd zo star in de onderhandelingen toont zullen spelers misschien minder snel geneigd zijn om hier te komen omdat ze ook moeilijker wegkomen maar dat zullen we in de toekomst zien. En af en toe spelers vervangen kan ook goed zijn.LarsKempie wrote: ↑30 Aug 2024, 21:06Ik snap dat dus niet zo, lees op andere plekken ook dat vandaag in het teken zou staan van spelers behouden en morgen van aantrekken. Maar spelers behouden is voor Stewart toch geen actieve handeling? Hoezo is dat iets dat tijd kost en wat eerst afgerond moet zijn voor je de versterkingen presenteert? Ik snap dat narratief niet zo goed? Biedingen negeren dat kan iedereen die op delete kan drukken op zijn laptop.FC Bracke wrote: ↑30 Aug 2024, 20:41 Optimaal gebruik maken van je window vooralsnog. Belangrijke spelers behouden, en dalijk eens kijken wat er nog haalbaar is. Een Karsdorpis een goede optie, maar Earnie kan nog steeds verder shoppen als de rest al klaar is. Wie weet waar ie dan nog mee op de proppen kan komen.
Lijkt er op dat Earnie thuisbezorgd heeft besteld, en de gerechten na sluitingstijd laat bezorgen.
Het nadeel van deze transferperiode is dat als het een beetje tegen zit er een shitload aan spelers uit hun contract lopen of een kort lopend contract hebben. Stewart kan straks even een weekje of twee vakantie nemen maar dan moet hij wel aan de bak om Baka, Veerman, Til te verlengen en de contracten van Mauro, Boscagli, Benitez, Oppegard, Obispo, Luuk lopen af. Evenals Karsdorp die blijkbaar voor één jaar tekent en Dams die dit jaar bij het eerste lijkt aan te haken. Heel veel werk aan de winkel dus.
-
- Legende
-
- Legende
De vraag is: Wie komt er in aanmerking als multifunctionele speler die als CV en back kan spelen..
Als we kijken naar Engeland, welke namen zijn interessant voor ons?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Moderator
Ik denk dat je die vraag vanaf morgen kan gaan beantwoorden. Daarom dat er nog geen namen rondgaan en dat het nog de grote vraag is voor de media of er überhaupt iemand komt. Dat wordt na vanavond evalueren wat de opties zijn die overal buiten de boot vallen en daarna doorpakken op huurbasis.
- Youneedtogotheretocomeback
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Boscagli
milansandro wrote: ↑30 Aug 2024, 21:42 De vraag is: Wie komt er in aanmerking als multifunctionele speler die als CV en back kan spelen..
Disasi? Maar lijkt me te hoog gegrepen.
Of quansah van Liverpool? Maar zelfde categorie als bovenstaande. Lastige vraag..
-
- Nationale topspeler
Dat zijn beide geen spelers die ook als linksback kunnen. Volgens Rik en Marco zoekt PSV naar een speler die als lb en lcv kan.Youneedtogotheretocomeback wrote: ↑30 Aug 2024, 21:45milansandro wrote: ↑30 Aug 2024, 21:42 De vraag is: Wie komt er in aanmerking als multifunctionele speler die als CV en back kan spelen..
Of quansah van Liverpool? Maar zelfde categorie als bovenstaande. Lastige vraag..
Bij Arsenal is die Jakub Kiwior nu toch derde keus op linksback na de komst van Calafiori?
-
- Legende
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Alleen volgens Marco, niet volgens Rik. Die heeft alleen multifunctioneel gezegd.Smeets14 wrote: ↑30 Aug 2024, 21:47Volgens Rik en Marco zoekt PSV naar een speler die als lb en lcv kan.Youneedtogotheretocomeback wrote: ↑30 Aug 2024, 21:45
- DonyellMalen
- Legende
Als ik zijn naam lees moet ik altijd direct denken aan dit.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Smeets14
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Zou Zinchenko dan niet logischer zijn als multi functioneel, plus beetje een linkSmeets14 wrote: ↑30 Aug 2024, 21:47Dat zijn beide geen spelers die ook als linksback kunnen. Volgens Rik en Marco zoekt PSV naar een speler die als lb en lcv kan.Youneedtogotheretocomeback wrote: ↑30 Aug 2024, 21:45
Bij Arsenal is die Jakub Kiwior nu toch derde keus op linksback na de komst van Calafiori?
- These users thanked the author BarryBanaan for the post (total 2):
- Codygak • RWeindhoven16
-
- Legende
Dit was wel een bazenactie. Ook omdat het in de CL, ondanks de B-keuze van Arsenal, was en niet thuis tegen GAE.
- These users thanked the author Massimo for the post (total 2):
- Number 8 On Tour • DonyellMalen
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Bakayoko
-
- Lid 2e elftal
Zou die haalbaar zijnBarryBanaan wrote: ↑30 Aug 2024, 21:51Zou Zinchenko dan niet logischer zijn als multi functioneel, plus beetje een link
- DonyellMalen
- Legende
Ja, 100%. Een akka panna tegenkrijgen, dan kan je echt gaan douchen. Meer vernederend dan dit zie je zelden op een voetbalveld.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Massimo
- mateja
- Internationale topspeler
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Naja lastig, maar feit is wel dat arsenal op zijn positie spelers te over heeft. Timber vooralsnog de voorkeur kreeg en ook Caliafiori nog als grote aankoop is gehaald.RWeindhoven16 wrote: ↑30 Aug 2024, 22:09Zou die haalbaar zijnBarryBanaan wrote: ↑30 Aug 2024, 21:51
Zou Zinchenko dan niet logischer zijn als multi functioneel, plus beetje een link
Ik zou dit bijzonder toejuichen als ze dit nog proberen. Zinchenko kan als voetballende verdedigende middenvelder en zelfs als flank speler uit de voeten en is natuurlijk aan de bal buitencategorie.
- These users thanked the author BarryBanaan for the post:
- RWeindhoven16
-
- Lid 2e elftal
Zinchenko tijdelijk als LB Zou een droom zijn. Ook echt een goeie gastBarryBanaan wrote: ↑30 Aug 2024, 22:12Naja lastig, maar feit is wel dat arsenal op zijn positie spelers te over heeft. Timber vooralsnog de voorkeur kreeg en ook Caliafiori nog als grote aankoop is gehaald.
Ik zou dit bijzonder toejuichen als ze dit nog proberen. Zinchenko kan als voetballende verdedigende middenvelder en zelfs als flank speler uit de voeten en is natuurlijk aan de bal buitencategorie.
- These users thanked the author RWeindhoven16 for the post:
- BarryBanaan
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Bakayoko
Is volgens mij inmiddels 3e/4e keus nu Timber weer helemaal fit is, en Calafiori daar kort achter zit.
- These users thanked the author Chewbacca for the post:
- Psvamsterdam1913ab