Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Aqui
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Teze

Man die Sanchez erbij en je zit als gebakken peren. Heerlijk!!!!! Nu Vranckx nog😇😇😇
Trixm
Vedette

TomPSV wrote: 01 Sep 2023, 18:02 PSVMedium mag vanaf nu ook wel wat meer krediet krijgen hier. Zitten toch heel vaak goed.
Mag het krediet van armada hebben, die er toch heel vaak naast zit
Last edited by Trixm on 01 Sep 2023, 18:10, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    STRAEHV
    Saibari is underrated.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2023, 18:07
    11 Tinus wrote: 01 Sep 2023, 18:06 Tjah 37 miljoen voor Sangaré en 15 a 20 miljoen voor de CL... dan is 13 miljoen Sanchez en 13 miljoen Lozano en 12 miljoen Vranckx toch niet zo heel gek?
    We hebben ook nog een gat op de begroting te dichten dit jaar van minimaal 30 miljoen.
    Het is nog geen 1 juli.
    Joenepsv
    Legende

Sanchez is onverantwoord duur. En hoewel ik een hoge pet van Stewart op heb laat hij het vandaag door de vingers glippen. Hij had veel eerder moeten doorschakelen voor een RCV.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    Zuc0
    PCMVB
    Lid 2e elftal

Met Lozano ben ik zo blij maar toch geeft het vertrek van Sangaré mij een vervelend onderbuikgevoel. Met een topclub had ik er vrede mee gehad maar toch niet met Nottingham Forrest.
  • These users thanked the author PCMVB for the post:
    Zuc0
    Ardbeg
    Mister PSV

Zuc0 wrote: 01 Sep 2023, 18:08
    Ardbeg wrote: 01 Sep 2023, 18:07

Ja want alle opties hebben ze bij jou op tafel gelegd en de wereld geslingerd.
    Als er iets serieus was geweest dan zou dan in de afgelopen maanden wel naar buiten zijn gekomen.
    Klopt ja, dat was bij Max, Benitez, Mario en Sangare ook zo.

Oh nee, pas toen ze naar hier vlogen.
    Last edited by Ardbeg on 01 Sep 2023, 18:13, edited 1 time in total.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Aqui wrote: 01 Sep 2023, 18:10 Man die Sanchez erbij en je zit als gebakken peren. Heerlijk!!!!! Nu Vranckx nog😇😇😇
    Mag toch hopen van niet, die gebakken peren... :party:
    Garnaal
    Basisspeler

Joenepsv wrote: 01 Sep 2023, 18:11 Sanchez is onverantwoord duur. En hoewel ik een hoge pet van Stewart op heb laat hij het vandaag door de vingers glippen. Hij had veel eerder moeten doorschakelen voor een RCV.
    Ik weet zeker dat Earnie is overgeschakeld op de snelkookpan. Laten we even wachten tot 00:00 en dan oordelen vellen.
    koetje
    Legende

Joenepsv wrote: 01 Sep 2023, 18:11 Sanchez is onverantwoord duur. En hoewel ik een hoge pet van Stewart op heb laat hij het vandaag door de vingers glippen. Hij had veel eerder moeten doorschakelen voor een RCV.
    Sommige spelers worden in de window met de dag duurder (bijvoorbeeld Sangare en Bakayoko).
    Dit lijkt me een speler die met de dag goedkoper wordt.
    Stefan1913
    Jeugdspeler

Ik snap echt niet dat iedereen zo positief is over Sanchez is hoor. Montes zou dan te zwak zijn, maar Sanchez, uit vorm, voor 26 miljoen (zo leek het gisteren nog), prima deal! Ik begrijp dat niet.

Of Tottenham moet echt flink gaan zakken.
    Last edited by Stefan1913 on 01 Sep 2023, 18:14, edited 1 time in total.
    PapaHiljemark
    Talent

Maak me zorgen om het financiele en sportieve aspect van het aantrekken van Sanchez. Denk dat hij wel echt als hij weer zijn oude niveau raakt echt ons team op hoog niveau kan laten draaien. Hoop dat hij gaat bewijzen een goeie transfer te zijn
    Frico
    Veelbelovend talent

LeandroBonfim wrote: 01 Sep 2023, 17:55 Mssn keuze om vooral te investeren in de cv, dat daardoor Aster niet komt. Zou wel jammer zijn om geen extra middenvelder te halen.
    Is dat we zo?
    Bijna alles dubbelbezet. En je middenveld heeft dan wellicht maar 1 CVM (Schouten) maar je bent wel vrij flexibel qua opties op het middenveld.

1x "6"/CVM (Schouten)
    3x "8"/CM (Veerman, Saibari, Tillman)
    1x "10"/AM (Babadi)

En dan reken ik Til nog geeneens mee.

Tevens in redelijk wat wedstrijden zou je zelfs Land op kunnen stellen.

Ik denk echt dat Vranckx niet meer komt vanwege Saibari.
    Frisian1913
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Sanchez als CV is mijn natte droom, die gaat echt weer fantastisch worden onder Bosz. Nu is het allemaal beetje mweeh door het vertrouwen, daar geloof ik heilig in. Alleen als we geen backup halen voor de 6 positie dan begrijp ik er niks van. Ik snap de must voor een ''goede'' verdediger, maar we komen nu kwantitatief echt te kort op de 6 met alleen Schouten.
  • These users thanked the author Frisian1913 for the post:
    Jaapdebaap
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Rustig maar, ik betaal wel een bietje mee
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Asterix
    Meervoudig international

Stewart keeps cooking. Maar gaat Sanchez het hoofdgerecht zijn of het toetje?
    Ich liebe gegenpressung
    TigTogFlip
    Basisspeler
    Favoriete speler: Sangare

Het artikel geeft eigenlijk geen extra informatie behalve dat we hem willen haha
    MC Hammer
    International

26 miljoen!? Neem toch aan dat ze dat nooit van z'n leven zullen doen?

15 miljoen maximaal, wat mij betreft. Mag nooit duurder dan Lozano zijn.
    Hammertime!
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik ben het helemaal eens. Zoals Juancho ook zegt vergeet hij het kunstje af te maken. Je beseft dat je nu kunt investeren en haalt kant en klare spelers waar bv Feyenoord super jaloers op is. Je bent nog flexibel met het budget door 2 huurtransfers en dan op het laatste moment valt het plannetje ogenschijnlijk in het water.

Het enige voordeel is in mijn ogen dat de transfer van Sanchez ook een homerun kan zijn. Zolang het sportief een slam out of the park is maakt het mij niet uit hoe duur het is. Maar ik heb daar twijfels over.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
    Dr. GonzoJoenepsv
    Dr. Gonzo
    Vaste waarde in elftal

Als je in de laatste uren van de transferwindow een deal moet sluiten met Levy, dan ben je eigenlijk te laat. Want die gaat heel hoog zitten, die weet precies hoe dit spelletje te spelen.
  • These users thanked the author Dr. Gonzo for the post:
    Grasmat
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Sanchez is fucking baas voor ons. Die kel krijgt hier weer vertrouwen en vreet alles en iedereen op hier.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post:
    Ardbeg
    Teletubby
    Nationale topspeler

Benitez Teze- Sanchez - Boscagli - Dest Schouten Veerman - Saibari Lozano/Bakayoko - Luuk - Lang Jongens wie stopt dit team?
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

MC Hammer wrote: 01 Sep 2023, 18:15 26 miljoen!? Neem toch aan dat ze dat nooit van z'n leven zullen doen?

Inclusief salaris is dat denk ik.
    TigTogFlip
    Basisspeler
    Favoriete speler: Sangare

MC Hammer wrote: 01 Sep 2023, 18:15 26 miljoen!? Neem toch aan dat ze dat nooit van z'n leven zullen doen?

Waar haal je 26 miljoen van?
  • These users thanked the author TigTogFlip for the post:
    Garnaal
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Dr. Gonzo wrote: 01 Sep 2023, 18:15 Als je in de laatste uren van de transferwindow een deal moet sluiten met Levy, dan ben je eigenlijk te laat. Want die gaat heel hoog zitten, die weet precies hoe dit spelletje te spelen.
    Dit dus. Levy is echt een gehaaide teringlijer. Die geeft geen krimp en zet bij wijze van spreke net zo lief Sanchez een half jaar op de tribune.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    AddoCultheldDennis Rommedahl
    Post Reply