Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00

LaFoquita wrote: 13 Jan 2023, 23:25
Hatseflats wrote: 13 Jan 2023, 23:19

26/27 is echt een perfecte leeftijd om nog naar een topclub te gaan hè. Waar komt dat toch vandaan dat 25 oud is? Komop zeg.
Meningen verschillen maar ik heb zoals hierboven aangegeven liever een 'exotisch' talent wat jonger is en een grotere kans heeft op een vervolgstap. Denk dat PL clubs daar liever 40mil voor betalen dan voor Karlsson van 27 maar wie ben ik..
Met jonge spelers is ook de inconsistentie veel groter, je wil toch winnen? Uiteindelijk levert de CL nog veel meer op dan een transfer.
Saibari is underrated.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Het gaat uiteindelijk niet om leeftijd maar om kwaliteit. El G is ervaren dus daar zou je meer van mogen verwachten. Xavi is een stuk jonger en zou je minder van mogen verwachten. In praktijk blijkt dat Xavi een paar klassen beter is.

Kwaliteit staat altijd voorop, dat is het belangrijkste. En daarnaast kan je dan EN wat jongere talenten hebben die nog even nodig hebben en meer voor de toekomst zijn EN nog wat ervaren spelers die ook wat brengen op gebied van mentaliteit, coaching en een bak aan ervaring en dit ook weten over te brengen. Die balans moet goed zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
James Rodriguez
Regelmatige invaller
Posts: 339
Joined: 29 Jun 2022, 23:09
Clubvoorkeur: PSV

User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

James Rodriguez wrote: 14 Jan 2023, 11:33
Ik zie geen probleem als het openingsbod 30m was. 35m is nog steeds echt een prima deal (mocht daar een clausule zitten).
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12

Contract van onze grote vriend Lucas Moura wordt niet verlengd ! :neh:
We can't change the world until we change ourselves.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou voor de huidige Madueke 25 miljoen al een geweldige prijs vinden.

Als het 35 wordt ben ik tevreden, daar kan je 3 voor PSV begrippen topspelers voor halen.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

Sowieso is 25 miljoen een spotprijsje..
En als je denkt dat je die hele 35 miljoen mag gebruiken voor transfers èn daarvan nog "3 topspelers" kan kopen kom je van een hele koude kermis thuis..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

We hadden met Xavi, Bentiz en Luuk voor een paar miljoen toch 3 topspelers binnen. Je hoeft niet alles te gebruiken he?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 14 Jan 2023, 12:12 We hadden met Xavi, Bentiz en Luuk voor een paar miljoen toch 3 topspelers binnen. Je hoeft niet alles te gebruiken he?
Exact, PSV kan nu gaan doorschakelen naar spelers waar ze eerder nog niet aan hadden gedacht dat ze die deze window al binnen konden gaan halen. Waneer de verkoop van Noni 40-45 miljoen gaat opleveren zie ik het wel positief in. De vervangers zullen dan al klaarstaan (anders accepteer je dat bod niet als PSV zijnde) en daardoor kunnen we over de totale breedte echt sterker worden, zoals in de zomer van 2015.

Zo'n Khvicha Kvaratskhelia kostte Napoli afgelopen zomer slechts 10 miljoen. Echt een absolute glasbak. Dat soort spelers worden nu bij de verkoop van Noni ook haalbaar.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

milansandro wrote: 14 Jan 2023, 12:10 Sowieso is 25 miljoen een spotprijsje..
En als je denkt dat je die hele 35 miljoen mag gebruiken voor transfers èn daarvan nog "3 topspelers" kan kopen kom je van een hele koude kermis thuis..
Voor een speler die de afgelopen seizoenen misschien in 5 wedstrijden echt indruk heeft gemaakt en enorm blessuregevoelig is vind ik 25 miljoen geen spotprijsje.

Vind het mooi dat PSV eindelijk een keer alles uit de kan probeert te halen. Maar alles vanaf 25 is gewoon top
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop dat dit snel wordt afgerond.
De acceptabele prijs voor Noni vind ik afhankelijk van de prijs van de nodige inkomende transfers
Ik vind 30 een geweldige transfersom als we geweldige inkomende spelers voor max 5 per persoon kunnen krijgen en 50 een slechte als we alleen kunnen shoppen voor 20+ pp

voor mij hangt alles af van de lijstjes die klaarliggen.
de transfersom voor Noni zou i.m.o. voldoende moeten zijn voor de aankoop van een basis rechtsbuiten, basis linksbuiten, reservespits en basis rechtsback
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

ShovingNE2 wrote: 14 Jan 2023, 12:12 We hadden met Xavi, Bentiz en Luuk voor een paar miljoen toch 3 topspelers binnen. Je hoeft niet alles te gebruiken he?
Ik wil niet weten wat die heren in totaal aan tekengelden hebben gekost. Ik zou er niet van staan te kijken als ze bovenop de transfersom van Luuk bij elkaar een miljoen of 10 hebben gekost.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV

Chucky wrote: 14 Jan 2023, 12:30
ShovingNE2 wrote: 14 Jan 2023, 12:12 We hadden met Xavi, Bentiz en Luuk voor een paar miljoen toch 3 topspelers binnen. Je hoeft niet alles te gebruiken he?
Ik wil niet weten wat die heren in totaal aan tekengelden hebben gekost. Ik zou er niet van staan te kijken als ze bovenop de transfersom van Luuk bij elkaar een miljoen of 10 hebben gekost.
Voor Xavi krijg je sowieso het vierdubbele er voor terug dus dat maakt niet uit
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Maikel wrote: 14 Jan 2023, 12:17 Voor een speler die de afgelopen seizoenen misschien in 5 wedstrijden echt indruk heeft gemaakt en enorm blessuregevoelig is vind ik 25 miljoen geen spotprijsje.
Ben jij het, Marcel? :grin:

Hoger in die boom potjandorie!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Danny03 wrote: 14 Jan 2023, 12:33
Chucky wrote: 14 Jan 2023, 12:30

Ik wil niet weten wat die heren in totaal aan tekengelden hebben gekost. Ik zou er niet van staan te kijken als ze bovenop de transfersom van Luuk bij elkaar een miljoen of 10 hebben gekost.
Voor Xavi krijg je sowieso het vierdubbele er voor terug dus dat maakt niet uit
Ja inderdaad. Boeien.
Wat is nou een miljoen?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Chucky wrote: 14 Jan 2023, 12:30
ShovingNE2 wrote: 14 Jan 2023, 12:12 We hadden met Xavi, Bentiz en Luuk voor een paar miljoen toch 3 topspelers binnen. Je hoeft niet alles te gebruiken he?
Ik wil niet weten wat die heren in totaal aan tekengelden hebben gekost. Ik zou er niet van staan te kijken als ze bovenop de transfersom van Luuk bij elkaar een miljoen of 10 hebben gekost.
Vast wel. Nog steeds absoluut een koopje.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV

Ik zag laatst een moment uit een podcast voorbij komen, waarin werd uitgelegd hoe dat tekengeld in zijn werk gaat. Veel mensen (waaronder ikzelf) denken dat een speler zijn handtekening zet en dat geld uitgekeerd krijgt, maar zo werkt het blijkbaar niet. Tekengeld wordt verspreid over het aantal jaren dat ze hier spelen. En ook uitgekeerd over die jaren (na het sluiten van de zomerse window om te voorkomen dat ze cashen en vervolgens alsnog transfereren). Maakt een speler voor einde contract al een transfer, dan komt het openstaande bedrag van de overige jaren te vervallen.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Neem aan dat het geld ook direct binnen komt ipv termijnbetalingen, al zal dat wel goed zitten bij Chelsea.

Tsja, Noni. Jammer dat hij zijn potentie niet kon waarmaken, daar heeft hij toch 2 á 3 jaar de tijd voor gekregen. Je hoeft dan niet volgroeid te zijn, maar hij is nooit een stabiele factor geweest. Vervelende blessures, misschien door de groei. Ik hoop dat de 40 miljoen weer eens word aangetikt, zou gewoon erg lekker zijn voor de portemonnee en het vooruitzicht op versterkingen. Waar ik alleen wel bang voor ben, is dat er naast (hopelijk) Tsygankov niemand meer word gehaald. Je schiet er echt 0 mee op als je alleen Noni vervangt, behalve dan in financieel opzicht.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36

Ja ik zou wel echt balen als Madueke nog weggaat, dan staan er voorin nog maar heel weinig mensen die voetbal leuk maken om naar te kijken. In mijn ogen heb je met de verkoop van Gakpo een serieuze kans op de titel verkocht, als we nou Madueke ook nog verkopen wordt zelfs de 2e plaats een moeilijk verhaal ben ik bang.

Er moeten wel nog een aantal spelers bij(zeker in de voorhoede) die op termijn een doorverkoopwaarde hebben, want het wordt met alleen nog Sangare en misschien Simons( als hij deze zomer blijft) met serieuze transferwaarde, wel een steeds moeilijker verhaal om de gaten in de begroting te dichten. De rest van de selectie vertegenwoordigd veel te weinig kapitaal.
Al dat nutteloze huren van spelers de afgelopen vijf jaar en/of veel te veel oudere spelers halen zonder transferwaarde, gaat ons nog opbreken ben ik bang.
Hopelijk heeft de scouting de zaken op orde, maar als de afgelopen 5 jaar daar een graadmeter voor zijn, heb ik daar maar weinig vertrouwen in.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Ik zie dat Lainez is verhuurd aan Braga, anders had ik hem graag gezien voor op links. Ik denk dat op korte termijn het heel lastig is om een speler te halen uit Zuid Amerika of Mexico, destijds duurde het met Lozano ook maanden voor het rond was. Ik zie Brands er wel voor aan om alsnog voor Karlsson te gaan, daarmee koop je gegarandeerd 10 goals en 10 assists.
#simplythebest
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV wrote: 14 Jan 2023, 13:54 Ik zie dat Lainez is verhuurd aan Braga, anders had ik hem graag gezien voor op links. Ik denk dat op korte termijn het heel lastig is om een speler te halen uit Zuid Amerika of Mexico, destijds duurde het met Lozano ook maanden voor het rond was. Ik zie Brands er wel voor aan om alsnog voor Karlsson te gaan, daarmee koop je gegarandeerd 10 goals en 10 assists.
Lainez? Die heeft sinds hij in Europa speelt bijna niks goeds meer laten zien. Was in Mexico een groot talent maar nu willen Braga en Betis van hem af.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV




Swap deal met Seelt?
Roys
Bankzitter
Posts: 282
Joined: 11 Jan 2023, 16:26
Clubvoorkeur: PSV

Zal de Vrij haalbaar zijn?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Kijk! Hij is van de City Group! Daar hou ik van.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Precies de transfers die we de komende periode meer kunnen gaan verwachten. Talentontwikkeling. Ken hem verder niet, maar CJ Egan-Riley is wel een coole naam. :mrgreen:

Kan ook als rechtsback uit de voeten blijkbaar.
Locked