Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Rik heeft de tweets verwijderd.

Heeft even wat aangepast
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Roys wrote: 14 Jan 2023, 13:58 Zal de Vrij haalbaar zijn?
Nee, die zal nog wel ergens anders voor het dubbele aan salaris kunnen spelen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00

Oké, heel opvallend gerucht gehoord. Wel van bronnen die los van de club staan, meer regio 's-Hertogenbosch waar Sancho eerder is verbleven rond de jaarwisseling.

Lijkt mij categorie onhaalbaar en een very unlikely story, maar het zou ook wel weer bij PSV passen om zoiets te ondernemen en te onderzoeken. Categorie gevallen voetballers terug omhoog helpen. Daarom wil ik hem jullie niet onthouden, komt ie:

Man U zou met PSV in contact staan omtrent Jadon Sancho, die mentale problemen zou hebben en bij PSV in relatieve luwte zijn carrière weer op zou moeten gaan pakken in een huurdeal tot aan het einde van het seizoen.

Man U denkt dat de omgeving bij PSV hier geschikt voor is en is daarom bereid om hier tegen gunstige voorwaarden aan mee te werken. Ten Hag zou een belangrijk aandeel hebben in deze enscenering en hier achter staan, zodat Sancho volgend seizoen weer voor hen van waarde kan zijn.

Iemand die dit ergens kan/durft te verifiëren?

#schoonvader-grappenincoming ;)
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00

Denken ze daar dat wij de Psychiatrische Sport Vereniging zijn? :think:
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

FritskePhilips wrote: 14 Jan 2023, 14:09 Oké, heel opvallend gerucht gehoord. Wel van bronnen die los van de club staan, meer regio 's-Hertogenbosch waar Sancho eerder is verbleven rond de jaarwisseling.

Lijkt mij categorie onhaalbaar en een very unlikely story, maar het zou ook wel weer bij PSV passen om zoiets te ondernemen en te onderzoeken. Categorie gevallen voetballers terug omhoog helpen. Daarom wil ik hem jullie niet onthouden, komt ie:

Man U zou met PSV in contact staan omtrent Jadon Sancho, die mentale problemen zou hebben en bij PSV in relatieve luwte zijn carrière weer op zou moeten gaan pakken in een huurdeal tot aan het einde van het seizoen.

Man U denkt dat de omgeving bij PSV hier geschikt voor is en is daarom bereid om hier tegen gunstige voorwaarden aan mee te werken. Ten Hag zou een belangrijk aandeel hebben in deze enscenering en hier achter staan, zodat Sancho volgend seizoen weer voor hen van waarde kan zijn.

Iemand die dit ergens kan/durft te verifiëren?

#schoonvader-grappenincoming ;)

Zou dit echt toejuichen. Meteen de beste winger van de ED, maar ik betwijfel of PSV de juiste club is. Vooral nadat Cody naar Liverpool is gegaan ipv United.

Hoop wel dat dit lukt
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Nah, er moet gewoon geen linksbuiten gehuurd worden. Tenzij er ook iemand gekocht wordt voor in de aanval. Want alleen huur en dan ook weer niet eens zeker dat die Sancho überhaupt kan aanhaken. Wanneer heeft ie voor het laatst gespeeld?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Is laatst (ook) gesuggereerd door enkele United fans online, toen ze nog belangstelling hadden voor Gakpo. De praat was om Sancho bij de deal te betrekken.
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

FritskePhilips wrote: 14 Jan 2023, 14:09 Oké, heel opvallend gerucht gehoord. Wel van bronnen die los van de club staan, meer regio 's-Hertogenbosch waar Sancho eerder is verbleven rond de jaarwisseling.

Lijkt mij categorie onhaalbaar en een very unlikely story, maar het zou ook wel weer bij PSV passen om zoiets te ondernemen en te onderzoeken. Categorie gevallen voetballers terug omhoog helpen. Daarom wil ik hem jullie niet onthouden, komt ie:

Man U zou met PSV in contact staan omtrent Jadon Sancho, die mentale problemen zou hebben en bij PSV in relatieve luwte zijn carrière weer op zou moeten gaan pakken in een huurdeal tot aan het einde van het seizoen.

Man U denkt dat de omgeving bij PSV hier geschikt voor is en is daarom bereid om hier tegen gunstige voorwaarden aan mee te werken. Ten Hag zou een belangrijk aandeel hebben in deze enscenering en hier achter staan, zodat Sancho volgend seizoen weer voor hen van waarde kan zijn.

Iemand die dit ergens kan/durft te verifiëren?

#schoonvader-grappenincoming ;)
Valt niet uit te sluiten natuurlijk. Zou ook maar 4 maanden zijn, dus heel onlogisch zou het niet zijn. Echter is bij mij de twijfel er wel omdat EtH trainer is en Ajax een goede rechtsbuiten wel kan gebruiken. Lijkt mij dan logischer dat ze hem bij Ajax stallen. Of is de druk zoveel hoger bij Ajax dan bij ons? Zou wel een geweldige oplossing tot de zomer zijn. Tijd genoeg om een goede opvolger te vinden van Noni.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Demenkovets wrote: 14 Jan 2023, 14:11 Denken ze daar dat wij de Psychiatrische Sport Vereniging zijn? :think:
Wij laten Sancho wel een keer invallen in de bekerfinale. Doen we de groetjes aan Ten Hag.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

DonyellMalen wrote: 14 Jan 2023, 14:02 Precies de transfers die we de komende periode meer kunnen gaan verwachten. Talentontwikkeling. Ken hem verder niet, maar CJ Egan-Riley is wel een coole naam. :mrgreen:

Kan ook als rechtsback uit de voeten blijkbaar.
Stand-in voor Teze? Die hebben we met de nieuwe tactiek namelijk niet echt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

hondjevandebakker wrote: 14 Jan 2023, 14:06 Rik heeft de tweets verwijderd.

Heeft even wat aangepast
Wat staat er nog in het artikel? Ruilen voor Seelt? Staat de speler ervoor open?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Wij gaan er natuurlijk niet op achteruit wanneer wij die Egan-Riley ruilen voor Seelt. Ze zijn even oud en die CJ heeft alle Engelse jeugdelftallen doorlopen terwijl Seelt nog geen interland heeft. Daarnaast was Egan-Riley altijd basisspeler in de jeugdelftallen van City en heeft zelfs een volle CL-wedstrijd gespeeld. Dan kun je echt wil iets ondanks dat hij dat dit seizoen nog niet laat zien.
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV

is er niet een ruil deal mogelijk met chelsea dat we 30 miljoen krijgen plus die webster en chukwuemeka hebben we gelijk 2 nieuwe aankopen dr bij
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Nee, dat lukt zelfs op FIFA niet
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Ken die hele Riley niet maar hem ruilen voor Seelt lijkt me een prima deal op basis van wat ik lees. Vind Seelt een beetje een zacht gekookt ei. Hoop in elk geval dat er ook iets rondkomt de komende weken.

Wel grappig dat de bromance van Rik en Marco doorgaat. Weer hetzelfde nieuws op bijna de seconde nauwkeurig gebracht.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

degans4567 wrote: 14 Jan 2023, 14:24 is er niet een ruil deal mogelijk met chelsea dat we 30 miljoen krijgen plus die webster en chukwuemeka hebben we gelijk 2 nieuwe aankopen dr bij
chukwuemeka?

Een van de grootste Engelse talenten atm.

Die gaan ze never nooit geven. Webster kan wel.
James Rodriguez
Regelmatige invaller
Posts: 339
Joined: 29 Jun 2022, 23:09
Clubvoorkeur: PSV

FritskePhilips wrote: 14 Jan 2023, 14:09 Oké, heel opvallend gerucht gehoord. Wel van bronnen die los van de club staan, meer regio 's-Hertogenbosch waar Sancho eerder is verbleven rond de jaarwisseling.

Lijkt mij categorie onhaalbaar en een very unlikely story, maar het zou ook wel weer bij PSV passen om zoiets te ondernemen en te onderzoeken. Categorie gevallen voetballers terug omhoog helpen. Daarom wil ik hem jullie niet onthouden, komt ie:

Man U zou met PSV in contact staan omtrent Jadon Sancho, die mentale problemen zou hebben en bij PSV in relatieve luwte zijn carrière weer op zou moeten gaan pakken in een huurdeal tot aan het einde van het seizoen.

Man U denkt dat de omgeving bij PSV hier geschikt voor is en is daarom bereid om hier tegen gunstige voorwaarden aan mee te werken. Ten Hag zou een belangrijk aandeel hebben in deze enscenering en hier achter staan, zodat Sancho volgend seizoen weer voor hen van waarde kan zijn.

Iemand die dit ergens kan/durft te verifiëren?

#schoonvader-grappenincoming ;)
Sancho - de Jong - Tsygankov zou wel heel bizar zijn
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Hatseflats wrote: 14 Jan 2023, 14:14 Nah, er moet gewoon geen linksbuiten gehuurd worden. Tenzij er ook iemand gekocht wordt voor in de aanval. Want alleen huur en dan ook weer niet eens zeker dat die Sancho überhaupt kan aanhaken. Wanneer heeft ie voor het laatst gespeeld?
Mij boeit de constructie helemaal niets. Ik wil gewoon een goede bezetting voorin hebben tot het einde van het seizoen. De titel ligt voor het oprapen. Huur, koop, blowjob: alles best.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 14 Jan 2023, 15:42
Hatseflats wrote: 14 Jan 2023, 14:14 Nah, er moet gewoon geen linksbuiten gehuurd worden. Tenzij er ook iemand gekocht wordt voor in de aanval. Want alleen huur en dan ook weer niet eens zeker dat die Sancho überhaupt kan aanhaken. Wanneer heeft ie voor het laatst gespeeld?
Mij boeit de constructie helemaal niets. Ik wil gewoon een goede bezetting voorin hebben tot het einde van het seizoen. De titel ligt voor het oprapen. Huur, koop, blowjob: alles best.
Ik zou best Tsygankov halen en dan een goede huurdeal voor op links acceptabel vinden. Een Malen of iemand dergelijks. Kan je in de zomer mooi investeren in de fase dat waarschijnlijk meer spelers beschikbaar zijn. Denk overigens dat dat klinkt als vloeken in de kerk voor sommigen hier
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Malen / Danjuma - Luuk - Tsygankov is een geweldige aanval. De linksbuiten dan half jaar huren, een jong talent als back-up spits erbij en Tsygankov voor op rechts. Perfect.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV

Heruone wrote: 14 Jan 2023, 15:45
ShovingNE2 wrote: 14 Jan 2023, 15:42

Mij boeit de constructie helemaal niets. Ik wil gewoon een goede bezetting voorin hebben tot het einde van het seizoen. De titel ligt voor het oprapen. Huur, koop, blowjob: alles best.
Ik zou best Tsygankov halen en dan een goede huurdeal voor op links acceptabel vinden. Een Malen of iemand dergelijks. Kan je in de zomer mooi investeren in de fase dat waarschijnlijk meer spelers beschikbaar zijn. Denk overigens dat dat klinkt als vloeken in de kerk voor sommigen hier
Denk je dat we niet nog een cashcow nodig hebben als Madueke ook nog vertrekt?
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 wrote: 14 Jan 2023, 15:49
Heruone wrote: 14 Jan 2023, 15:45

Ik zou best Tsygankov halen en dan een goede huurdeal voor op links acceptabel vinden. Een Malen of iemand dergelijks. Kan je in de zomer mooi investeren in de fase dat waarschijnlijk meer spelers beschikbaar zijn. Denk overigens dat dat klinkt als vloeken in de kerk voor sommigen hier
Denk je dat we niet nog een cashcow nodig hebben als Madueke ook nog vertrekt?
Jawel. PSV moet investeren in een jonge aanvaller met potentie die veel geld kan opleveren. Alleen de markt in de winter kan niet per se heel makkelijk zijn. Ik heb liever dat PSV in de zomer een groot toptalent haalt en investeert voor een serieus bedrag ipv dat we nu net zo'n vlees noch vis speler halen (een Doan/Bruma transfer) waarmee we de facto weinig mee opschieten.

Je geld goed investeren is nu key. Anders is men weer terug bij af. Daarom zou ik deze keus best te rechtvaardigen vinden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24

Rijden wat dikke autos richting de herdgang. Ook Mart vd Heuvel gespot.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Livestream met commentaar zou top zijn. :lol:
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Wilysimba wrote: 14 Jan 2023, 16:01 Rijden wat dikke autos richting de herdgang. Ook Mart vd Heuvel gespot.
Image
Locked