Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
We knallen gewoon advertenties in zijn mik. Factor 25.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
- SKERLA • Ykhim • De Realist • IbiAppelvlaai
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Allemaal leuk en aardig, maar er is nog maar beperkt plek voor leuke singles in mijn buurt hoor. Het moet wel een beetje geloofwaardig blijven.
- ComeOnPSV
- Vedette
-
- Legende
https://achorsens.dk/nyheder/2024/4apr/ ... -eindhoven
Ze lijken PSV en FC Eindhoven door elkaar te halen, maar zo te zien is deze jongen momenteel op proef bij PSV. RCV van 18 jaar, 1,93 meter.De getalenteerde centrale verdediger van AC Horsens is tot en met 26 april in Nederland.
AC Horsens beschikt over een aantal opwindende talenten, maar ook buitenlandse clubs hebben hun aandacht getrokken.
De Nederlandse club FC Eindhoven heeft ervoor gekozen Victor Laursen uit te nodigen voor een proeftraining, en hij heeft gisteren zijn eerste training gehad.
Victor Laursen is een centrale verdediger in het U19-team van AC Horsens en hij heeft een goed formaat, is vaardig met de bal in het spel, sterk in duels en heeft een goede mentaliteit.
Hij krijgt volop de gelegenheid zich te laten zien, want hij traint tot en met vrijdag 26 april in de vijfde stad van Nederland en hopelijk is er ook nog speeltijd voor hem als FC Eindhoven donderdag 25 april tegen VVV Venlo speelt.
- These users thanked the author Madueke for the post:
- DoubleUCoolman
- DonyellMalen
- Legende
Laten we van deze knul niets delen. Deze man verspreidt alleen maar bullshit.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- De Realist
- DonyellMalen
- Legende
- StratumZuid
- Vedette
- De Realist
- Internationale topspeler
Ik dacht dat ik van de week las dat Getafe ad Amstel tete wel even ging ophalen?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
En Dest.De Realist wrote: ↑16 Apr 2024, 15:09 Ik dacht dat ik van de week las dat Getafe ad Amstel tete wel even ging ophalen?
Misschien da Tillman en Veerman ook wel oren hebben om in Amsterdam te gaan spelen?
- Balinho
Hebben ze vast.Vanthaman18 wrote: ↑16 Apr 2024, 15:20En Dest.De Realist wrote: ↑16 Apr 2024, 15:09 Ik dacht dat ik van de week las dat Getafe ad Amstel tete wel even ging ophalen?
Misschien da Tillman en Veerman ook wel oren hebben om in Amsterdam te gaan spelen?
Zo lang ze hun benen en hart maar in Eindhoven laten.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
Zouden we dan nu eindelijk gaan oogsten, na al die jaren inventariseren, monitoren en netwerken?Ykhim wrote: ↑15 Apr 2024, 23:05 ik heb wel een idee van wat er speelt en of het haalbaar is, maar ik laat het deze zomer aan anderen over om daar uitspraken over te doen. En er zullen nog meer dan genoeg Latijns-Amerikaanse namen aan PSV gelinkt worden, daarover heb ik geen enkele twijfel. Leuke Braziliaanse vleugelaanvallers die Bakayoko zouden kunnen vervangen, bijvoorbeeld
Ik hunker naar een volledig onbekende Zuid-Amerikaanse aankoop die vanuit volledige onbekendheid de Eredivisie op een hoopje speelt. Just like Jefferson
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Nationale topspeler
Heb je zelf niet nog wat leuks om te delen?FritskePhilips wrote: ↑16 Apr 2024, 16:25Zouden we dan nu eindelijk gaan oogsten, na al die jaren inventariseren, monitoren en netwerken?Ykhim wrote: ↑15 Apr 2024, 23:05 ik heb wel een idee van wat er speelt en of het haalbaar is, maar ik laat het deze zomer aan anderen over om daar uitspraken over te doen. En er zullen nog meer dan genoeg Latijns-Amerikaanse namen aan PSV gelinkt worden, daarover heb ik geen enkele twijfel. Leuke Braziliaanse vleugelaanvallers die Bakayoko zouden kunnen vervangen, bijvoorbeeld
Ik hunker naar een volledig onbekende Zuid-Amerikaanse aankoop die vanuit volledige onbekendheid de Eredivisie op een hoopje speelt. Just like Jefferson
- These users thanked the author CZ_Code for the post:
- Uithetzuiden18
- ShovingNE2
- Site Admin
DOORSCHAKELEN!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Madueke zat aardig ruzie te maken bij Chelsea over een penalty zag ik. Heeft zijn laatste waarschuwing gekregen van Pochettino. Lijkt me desondanks geen verkeerde jongen. Ruilen voor Baka + 40 miljoen zou lekker zijn
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Bakayoko
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Doet Valentijn zich voor als hele betrouwbare journalist?
- Standbeeld
- Mister PSV
Dit is geen toeval mensen. Aankomend seizoen gaan we weer op de Braziliaanse tour! Binnenkort dus een leuke nieuwe Braziliaanse buitenspeler in een Braziliaans PSV shirtje.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- Palworld • FritskePhilips
- DeBruyne
- Meervoudig international
Nu al weer zin in de komende transferperiode!Ykhim wrote: ↑15 Apr 2024, 23:05Hij heeft zich uitstekend ontwikkeld in het afgelopen jaar, dat is zeker. Ik zie er nog geen speler in die direct naast Boscagli kan komen te staan, maar ik zie de potentie nu wel. Groot, sterk, wordt steeds slimmer in de duels, durft naar voren te verdedigen en als spits wil je geen duel met hem aangaan. Met ruimte in de rug spelen is voor mij nog wel een vraagteken, evenals wat hij kan brengen aan de bal. Nou is dat voor Latijns-Amerikaanse begrippen bij hem wel goed ontwikkeld, maar in Europa is er meer nodig, en al helemaal bij het huidige PSV.
@Standbeeld: ik heb wel een idee van wat er speelt en of het haalbaar is, maar ik laat het deze zomer aan anderen over om daar uitspraken over te doen. En er zullen nog meer dan genoeg Latijns-Amerikaanse namen aan PSV gelinkt worden, daarover heb ik geen enkele twijfel. Leuke Braziliaanse vleugelaanvallers die Bakayoko zouden kunnen vervangen, bijvoorbeeld
Een Luis Guilherme van Palmeiras zou ook welkom zijn..