Dit zou precies zijn waar we AZ vaak om roemen als ze een speler halen in de winterstop zodat die bij de voorbereiding van het nieuwe seizoen al een stuk verder binnen het team is.Persepolis wrote: ↑05 Sep 2023, 15:30 Hoeft niet, toch? Ja, bij een huurling of een speler die je specifiek haalt om een belangrijke rol te spelen in de 2e seizoenshelft heb je gelijk. Maar je kan ook een speler halen die je wilt klaarstomen voor volgend seizoen, en alles wat gepresteerd wordt in de 2e seizoenshelft is mooi meegenomen. Dan kun je best accepteren dat hij op dat moment nog niet helemaal wedstrijdfit is.
Aster Vranckx
-
- Legende
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ons grote voordeel volgend seizoen is inderdaad dat we onze eerste Europese wedstrijd pas in september spelen.Heruone wrote: ↑05 Sep 2023, 15:25Precies dit inderdaad. Onderdeel van lange termijn beleid en continuïteit creëren is ervoor zorgen dat je je puzzelstukjes ook al tijdig in huis hebt. De zomerse markt is gewoon moeilijk voor alle ED clubs. Als je geen voorrondes speelt, helpt dat, want dan is de druk om de selectie vroeger rond te krijgen minder groot.11 Tinus wrote: ↑05 Sep 2023, 14:03 Hij lijkt me ook de speler die uiteindelijk naast Schouten gaat spelen als Veerman gaat voor de hoofdprijs in de zomer. Dan kun je wachten tot je Veerman verkocht hebt maar je kunt ook daarop inspelen om hem al te halen. Land kan vanaf volgende zomer wellicht de speler worden achter Vranckx-Schouten. Het plaatje lijkt me wel te kloppen.
Des te meer is het fijn als je de puzzelstukjes al grotendeels in je selectie hebt zitten; van het inpassen van jeugdspelers, het behouden van topspelers tot aan het al kunnen acclimatiseren/inpassen van aankopen en vervangers.
En voor degene die nr. 2 wordt geldt hetzelfde. Ironisch genoeg na al die keren dat wij dat waren en wel voorrondes hadden...
-
- Nationale topspeler
Lijkt me gezien de analyse van zowel VI als andere verhalen over Vranckx dat hij perfect in het spelletje van Bosz zal passen. Hem nu al halen in de winter is vooruitsorteren op een vertrek van Veerman in de zomer. Hierdoor zou Vranckx al een half jaar mondjesmaat kunnen invallen en spelen bij PSV en is hij er volledig voor klaar als Veerman waarschijnlijk na een goed jaar in zowel de CL als in de eredivisie een stap gaat maken.Hatseflats wrote: ↑05 Sep 2023, 09:35Moet je hem dan nog wel willen met zo weinig minuten? Persoonlijk vind ik dat je in de winter iemand moet kopen die echt wedstrijdfit is en niet iemand die mondjemaat z'n minuten heeft gepakt. Voor dat geld zullen er toch wel gelijkwaardige/betere spelers op te halen zijn die echt wedstrijdfit zijn?Teletubby wrote: ↑05 Sep 2023, 08:34 Rik in zijn artikel van vandaag
"De club houdt daarom Aster Vranckx ‘in portefeuille’. De international van VfL Wolfsburg blijft in beeld voor de winterse transferperiode, al kunnen de komende weken met hem of PSV allerlei dingen gebeuren die de blik troebel maken."
Een slag om de arm door Rik maar het lijkt me duidelijk dat PSV zich in de winter weer gaat melden bij Wolfsburg. Tenzij er echt een kometische ontwikkeling gaat plaatsvinden bij een Land bijvoorbeeld. Aster heeft in de Bundesliga 2 keer mogen invallen voor 24 en 5 minuutjes, als deze trend zich voortzet dan kunnen we hem echt wel in de winter oppikken.
Met minder speelminuten en Wolfsburg die de vervanger al heeft zullen ze zich nog niet zo hard opstellen in de winter verwacht ik.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Simons
Dat zou idd het ideale scenario zijn. Goed voorsorteren. Volgend jaar jerdy en Vranckx op het middenveld, voorin Lozano, lang en Luuk/Pepi. Heb je de basis al redelijk staan. Kun je je dan focussen op de verdediging. Achja laten we maar eerst van dit jaar gaan genieten.
- ForestForest
- Bankzitter
- Favoriete speler: Jerdynho
Als je Vranckx kan oppikken in de winter, gewoon doen natuurlijk. Net zoals onze voorhoede is het fijn om extra opties te hebben bij druk speelscheme/blessures!
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
En dan kun je investeren in jonge gasten voor achter de basis. Dit jaar hebben we vooral kant en klare spelers gekocht. Volgens mij is het geld er ook gewoon, en de vacature ook. PSV kan zich sowieso goed vastbijten in spelers en die jongen is hier geweest en ziet ook dat we geen vervanger halen voor Sangaré (wellicht om terug te komen voor Vranckx).Stratumseind12 wrote: ↑05 Sep 2023, 19:53 Dat zou idd het ideale scenario zijn. Goed voorsorteren. Volgend jaar jerdy en Vranckx op het middenveld, voorin Lozano, lang en Luuk/Pepi. Heb je de basis al redelijk staan. Kun je je dan focussen op de verdediging. Achja laten we maar eerst van dit jaar gaan genieten.
Vranckx moet nog wel half jaartje met Bakayoko ballen dus hup ga het maar alvast rond maken.
-
- Vedette
Het zou mooi zijn als we Vranckx in de winter alsnog zouden oppikken. Niet om al voor te sorteren op een vertrek van Veerman. Ik denk dat je simpelweg een brede selectie nodig hebt. Ik zie Vranckx als de verlate vervanger van Sangare. Schouten de vervanger van Guti. En als Veerman weg gaat zou je daar ook een vervanger voor moeten halen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Schouten is de vervanger van Sanga..Johann Vogel wrote: ↑06 Sep 2023, 22:29 Het zou mooi zijn als we Vranckx in de winter alsnog zouden oppikken. Niet om al voor te sorteren op een vertrek van Veerman. Ik denk dat je simpelweg een brede selectie nodig hebt. Ik zie Vranckx als de verlate vervanger van Sangare. Schouten de vervanger van Guti. En als Veerman weg gaat zou je daar ook een vervanger voor moeten halen.
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
Ben benieuwd of Bella Kotchap ook op de opengevallen positie van Sangaré uit de voeten kan. Dan kan Teze naar de RCV positie. Het zou me niks verbazen als Bosz dit eens gaat uitproberen. Komt Vrancx in de winterstop kan Kotchap weer terug de plaats van Teze innemen. Dan mogen ze het samen uitvechten.
- voskat
- Nationale topspeler
Dan wordt Vrankx de vervanger van Guti?Ardbeg wrote: ↑06 Sep 2023, 22:52Schouten is de vervanger van Sanga..Johann Vogel wrote: ↑06 Sep 2023, 22:29 Het zou mooi zijn als we Vranckx in de winter alsnog zouden oppikken. Niet om al voor te sorteren op een vertrek van Veerman. Ik denk dat je simpelweg een brede selectie nodig hebt. Ik zie Vranckx als de verlate vervanger van Sangare. Schouten de vervanger van Guti. En als Veerman weg gaat zou je daar ook een vervanger voor moeten halen.
- Zico
- Regelmatige invaller
En Schouten dan?PSV 1973 wrote: ↑06 Sep 2023, 22:59 Ben benieuwd of Bella Kotchap ook op de opengevallen positie van Sangaré uit de voeten kan. Dan kan Teze naar de RCV positie. Het zou me niks verbazen als Bosz dit eens gaat uitproberen. Komt Vrancx in de winterstop kan Kotchap weer terug de plaats van Teze innemen. Dan mogen ze het samen uitvechten.
- Persepolis
- Vedette
Het zou mij wel verbazen. Bella-Kotchap heeft nooit op die positie gespeeld en zolang iedereen fit is is er momenteel geen open positie.PSV 1973 wrote: ↑06 Sep 2023, 22:59 Ben benieuwd of Bella Kotchap ook op de opengevallen positie van Sangaré uit de voeten kan. Dan kan Teze naar de RCV positie. Het zou me niks verbazen als Bosz dit eens gaat uitproberen. Komt Vrancx in de winterstop kan Kotchap weer terug de plaats van Teze innemen. Dan mogen ze het samen uitvechten.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Vedette
Een pijnpunt bij PSV is nog de positie van de nummer zes. Joey Veerman speelde daar afgelopen woensdag, bij afwezigheid van Jerdy Schouten. Veerman liet doorschemeren dat niet helemaal van harte te doen en liever in een iets offensievere rol te spelen.
,,Joey is erg uitgesproken en dat is mooi. Het is ook een slimme jongen. Wie ik op die positie ook wel zie spelen? Als ik in mijn selectie kijk, dan denk ik dat Olivier Boscagli en Sergiño Dest dat zeker kunnen. Ismael Saibari? MIsschien.” PSV heeft al langer middenvelder Aster Vranckx op de radar om in Eindhoven te komen spelen, maar Bosz had wel een voorbehoud. ,,Als een echt pure zes zie ik hem niet. Ook hij is meer een loper. Zoals Jerdy Schouten bij ons speelt, dat is een heel moeilijke positie om goed in te vullen.”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Eensch met Peet Scheefbril hier, Schouten is duidelijk meer 'echte 6' dan Aster.Rikkert1234 wrote: ↑29 Sep 2023, 17:02Een pijnpunt bij PSV is nog de positie van de nummer zes. Joey Veerman speelde daar afgelopen woensdag, bij afwezigheid van Jerdy Schouten. Veerman liet doorschemeren dat niet helemaal van harte te doen en liever in een iets offensievere rol te spelen.
,,Joey is erg uitgesproken en dat is mooi. Het is ook een slimme jongen. Wie ik op die positie ook wel zie spelen? Als ik in mijn selectie kijk, dan denk ik dat Olivier Boscagli en Sergiño Dest dat zeker kunnen. Ismael Saibari? MIsschien.” PSV heeft al langer middenvelder Aster Vranckx op de radar om in Eindhoven te komen spelen, maar Bosz had wel een voorbehoud. ,,Als een echt pure zes zie ik hem niet. Ook hij is meer een loper. Zoals Jerdy Schouten bij ons speelt, dat is een heel moeilijke positie om goed in te vullen.”
Wel opvallend dat hij zo openlijk spreekt over een speler die (nog) niet bij ons speelt...
- Juancho
- Mister PSV
Ideale opvolger van Veerman dus eigenlijk. Handig om hem deze winter al te halen, kan ie ook als backup van Schouten komen en volgende zomer Veerman verkopen voor 40 miljoen terwijl je de opvolger al binnen hebt voor 8-10 miljoen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik vraag me af of dat nog nodig is. We hebben m.i. met Saibari al de opvolger van Veerman in huis.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk dat Veerman-Vranckx beter is dan Saibari-Veerman op basis van de filmpjes die ik heb gezien. Maar als Bosz Dest en Boscagli ook als opties ziet dan zie ik Vranckx niet komen zolang Saibari/Veerman er nog zijn.
- Standbeeld
- Mister PSV
Volgens mij zei Stewart dat hij vrij vroeg in augustus al wist dat Vranckx hem niet meer zou gaan worden. Dan heb je nog wel ruim de tijd om door te schakelen als je echt wil. Volgens mij is er bewust gekozen om met de huidige selectie het seizoen in te gaan. Het zou mij wel positief verbazen als Vranckx alsnog in de winter komt.
-
- Lid scoutingsteam
- Hatseflats
- Vedette
Dan rijst de vraag of hij wel goed genoeg is. Moet je hem wel willen als hij geen '6' is? Ik vind van niet.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 3):
- R.Manco • Menno1 • Joenepsv
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Ik denk dat met hoe goed Saibari het nu eigenlijk doet op de positie van Veerman dat er toch een ander type gaat komen. Vranckx is toch wat meer een box to box dan een '6' en het is duidelijk dat Veerman stukken minder is als '6'. Een wat meer geroutineerde speler die de rol van back-up kan en wil opvullen lijkt me dan waarschijnlijker. Zeker ook met Land in het achterhoofd die volgend jaar toch wat minuten zal gaan maken bij PSV 1 lijkt me.Voormalig KG wrote: ↑10 Oct 2023, 21:32 Hij komt niet aan de bak zo lijkt het.
Wellicht goedkoper op te pikken in de winter
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik blijf me wel verbazen over hoe lyrisch we hier allemaal zijn over een middenvelder die dit seizoen welgeteld 80 minuten in de Bundesliga heeft gespeeld en er bij een middenmoter in Duitsland dus niet aan te pas komt. Maargoed, misschien heb ik er gewoon geen verstand van.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 3):
- MaartenV • Dribble • Trixm
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Meervoudig international
Dat mag idd best eens gezegd worden.trouwepsvfan wrote: ↑11 Oct 2023, 00:17Ik blijf me wel verbazen over hoe lyrisch we hier allemaal zijn over een middenvelder die dit seizoen welgeteld 80 minuten in de Bundesliga heeft gespeeld en er bij een middenmoter in Duitsland dus niet aan te pas komt. Maargoed, misschien heb ik er gewoon geen verstand van.
Zwaar gehypet hier, zoals dat wel vaker gebeurd met potentiële targets, maar wat je zegt klopt, als ie daar niet aan spelen toekomt is het voor ons wellicht ook geen echte versterking.
Of iig het heroverwegen waard, voordat we een bod doen.