Supporter wrote:
CJ Egan-Riley heeft wel in de CL gespeeld, en bij City vandaan. Laten we even afwachten of het wat is of niet.
2 jaar geleden, tegen Sporting, waarvan in de heenwedstrijd met 5-0 was gewonnen.
Verder 1 PL duel en 1 bekerduel voor City.
6 duels voor Burnley (waarvan 3 in de Carabao cup die niemand serieus neemt) en vorig seizoen 14x bij Hibernian; een middenmoter in een competitie die door Celtic en Rangers (ja, die Rangers) gedomineerd wordt.
Als ik dat zo lees word ik niet direct enthousiast zeg maar.
Als backup 6 en CV wellicht toch de talentvolle optie voor erbij.
Op zich prima!
Als er nu nog een top CV komt is dat geen onlogische huur.
Last edited by Søren on 01 Sep 2023, 21:09, edited 1 time in total.
Jwoeloe wrote: ↑01 Sep 2023, 21:03
Egan-Riley als back-up rechtsback is toch prima? Anticiperend op een vertrek van Sambo die (volgens geruchten hier eerder vandaag) een transfer wilt naar de zandbak. Staat daarmee ook los van een extra CV.
Is voor mij nog een extra teleurstelling als Sambo vertrekt. Maar als Sambo niet wil verlengen en ergens anders heen wil heeft PSV dat helaas niet (helemaal) in eigen hand.
TomPSV wrote: ↑01 Sep 2023, 21:07
Rik en Marco trekken vanavond niet meer gelijk op
Vraag me soms af of er geen onderlinge concurrentie is tussen de 2 aangezien ze dezelfde informatie doorgespeeld krijgen maar Rik echt een stuk populairder is.
Jwoeloe wrote: ↑01 Sep 2023, 21:03
Egan-Riley als back-up rechtsback is toch prima? Anticiperend op een vertrek van Sambo die (volgens geruchten hier eerder vandaag) een transfer wilt naar de zandbak. Staat daarmee ook los van een extra CV.
Is voor mij nog een extra teleurstelling als Sambo vertrekt. Maar als Sambo niet wil verlengen en ergens anders heen wil heeft PSV dat helaas niet (helemaal) in eigen hand.
Voor mij ook hoor, maar als PSV uitgaat van een vertrek (waar het op lijkt, wat een paar dagen terug te lezen viel in een artikel van Elfrink), dan moet de club dus vandaag nog anticiperen.
LarsKempie wrote: ↑01 Sep 2023, 21:08
Je hebt straks dus Pepi en Lozano / Lang / Bakayoko op de bank. In het beste geval heeft dan die bank je 25 miljoen gekost (50 als je Baka bankt).
En dan aankomen met een vage hurling op CV terwijl je maanden de tijd had. Echt classic PSV. En zonde want deze groep in de CL had je echt door kunnen komen.
Het verbaasd me vooral dat het zo rustig is qua geruchten aan de uitgaande kant. Zo’n drommel, ramalho (bij komst cv), til, el ghazi hebben echt nul perspectief en zullen toch niet een jaar op t bankie gaan zitten?