Aster Vranckx

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Vranckx is zelfs aanvoerder van Jong Belgie en er is ook een reden waarom AC Milan hem wou. In een andere omgeving, zeker met zijn beste vriend Bakayoko, zie ik hem zeker nog wel opbloeien. Zijn vele analyses hier op het forum dan wel VI pro geweest dat hij ook prima op 6 zou kunnen spelen met Veerman. Lijkt me juist de ideale speler om in de winter te halen
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

trouwepsvfan wrote: 11 Oct 2023, 00:17 Ik blijf me wel verbazen over hoe lyrisch we hier allemaal zijn over een middenvelder die dit seizoen welgeteld 80 minuten in de Bundesliga heeft gespeeld en er bij een middenmoter in Duitsland dus niet aan te pas komt. Maargoed, misschien heb ik er gewoon geen verstand van.
Het is inderdaad op basis van potentie, niet op basis van plug-and-play. Daarom ook zo goed als hij al in de winter kan komen, zodat hij stappen kan maken en we beter kunnen inschatten of we een opvolger voor Veerman moeten halen als die in de zomer zou vertrekken.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

trouwepsvfan wrote: 11 Oct 2023, 00:17 Ik blijf me wel verbazen over hoe lyrisch we hier allemaal zijn over een middenvelder die dit seizoen welgeteld 80 minuten in de Bundesliga heeft gespeeld en er bij een middenmoter in Duitsland dus niet aan te pas komt. Maargoed, misschien heb ik er gewoon geen verstand van.
Mwah, deels met je eens hoor want bij Vranckx is het vooral de potentie. Maar het is wel erg kort door de bocht om te zeggen dat hij er bij een middenmoter niet aan te pas komt, als je ziet wat voor kwaliteitsspelers hij als concurrentie heeft. Voor zijn positie heb je de geweldige Majer, die voor 25mil gekocht is en het bij Rennes waanzinnig deed, Svanberg die gewoon echt goed is en aanvoerder Anton. En ik vind overigens Wolfsburg eerder een subtop dan een middenmoter als je de afgelopen jaren achtereenvolgens 6e, 7e, 4e, 12e (negatieve uitschieter), vorig jaar 8e (met 1 punt verschil naar plek 6) en dit seizoen tot nu toe 7e (met nipt verlies van Dortmund en winst tegen oa Frankfurt en Union Berlin). Of naja het schuurt heel erg tegen subtop aan.

Desalniettemin, bij Vranckx moet je dus vooral naar potentie kijken en toch wat hij al heeft laten zien is zeker niet verkeerd, maar dat moet je wel in het juiste perspectief zetten. Zoals altijd; als hij had uitgeblonken bij AC Milan, als 20-jarige, was hij nooit haalbaar geweest voor PSV.
Asterix
Meervoudig international

Misschien wil Wolfsburg niet meer speeltijd investeren in een speler die op zeker weg wilt gaan. Zo raar is dat niet.
Ich liebe gegenpressung
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Søren wrote: 11 Oct 2023, 00:22
trouwepsvfan wrote: 11 Oct 2023, 00:17Ik blijf me wel verbazen over hoe lyrisch we hier allemaal zijn over een middenvelder die dit seizoen welgeteld 80 minuten in de Bundesliga heeft gespeeld en er bij een middenmoter in Duitsland dus niet aan te pas komt. Maargoed, misschien heb ik er gewoon geen verstand van.
Dat mag idd best eens gezegd worden.
Zwaar gehypet hier, zoals dat wel vaker gebeurd met potentiële targets, maar wat je zegt klopt, als ie daar niet aan spelen toekomt is het voor ons wellicht ook geen echte versterking.
Of iig het heroverwegen waard, voordat we een bod doen.
Dus we moeten Babadi ook maar niet verlengen?
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    Ardbeg
    Ardbeg
    Mister PSV

Daarnaast heeft hij Arnold, Majer en Svanberg voor zich staan.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Ik heb hem een paar keer zien invallen: het valt niet mee, inderdaad. Maar dat zegt natuurlijk ook nog niet alles. Die jongen is sinds een week 21 jaar oud, heeft al behoorlijk wat ervaring op topniveau en heeft ook duidelijk wel talent. Op Eredivisie-niveau voetballen onder een fatsoenlijke coach in een goedlopend elftal, dat is echt wel even wat anders dan structureel invaller zijn bij een grauwe, zouteloze club in Duitsland.
    Søren
    Meervoudig international

Vanthaman18 wrote: 11 Oct 2023, 08:59
    trouwepsvfan wrote:Ik blijf me wel verbazen over hoe lyrisch we hier allemaal zijn over een middenvelder die dit seizoen welgeteld 80 minuten in de Bundesliga heeft gespeeld en er bij een middenmoter in Duitsland dus niet aan te pas komt. Maargoed, misschien heb ik er gewoon geen verstand van.

Dat mag idd best eens gezegd worden.
    Zwaar gehypet hier, zoals dat wel vaker gebeurd met potentiële targets, maar wat je zegt klopt, als ie daar niet aan spelen toekomt is het voor ons wellicht ook geen echte versterking.
    Of iig het heroverwegen waard, voordat we een bod doen.
    Dus we moeten Babadi ook maar niet verlengen?
    Beetje vreemde vergelijking dit…

Daar zit een overeenkomst als het gaat over spelers die hier gehyped worden.
    Het verschil is natuurlijk dat je voor Vranckx een aankoopbedrag moet betalen voor +/-10 mln, en Babadi al jeugdspeler is van PSV.
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Madueke
    Legende

Wolfsburg wimpelde een Italiaans bod van vijftien miljoen euro af en vertelde dat Vranckx zijn kansen zou krijgen.
    Dat is een hele hoop geld voor iemand die niet direct in de basis zou komen en dus ergens ook wel logisch dat Earnie niet meer heeft doorgepakt.
    Standbeeld
    Mister PSV

Als ik op de link klik dan kom ik op vi.nl uit ipv bij het artikel op de site van VI. Dat heb ik ook altijd bij VI Pro linkjes die hier gedeeld worden. deninho32 heb jij er ook last van? Kan je dit fixen?
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Mooi. Laat hem maar naar PSV verlangen
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Verlang stiekem ook naar hem, kan er niks aan doen.
    Ardbeg
    Mister PSV

LeandroBonfim wrote: 13 Oct 2023, 19:56 Verlang stiekem ook naar hem, kan er niks aan doen.
    Stuur hem een gedicht!
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Standbeeld wrote: 13 Oct 2023, 18:31
    Als ik op de link klik dan kom ik op vi.nl uit ipv bij het artikel op de site van VI. Dat heb ik ook altijd bij VI Pro linkjes die hier gedeeld worden. @deninho32 heb jij er ook last van? Kan je dit fixen?
    Ik vrees dat dit bij VI ligt. Ik zal morgen eens kijken.
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Standbeeld
    Mister PSV

deninho32 wrote: 13 Oct 2023, 20:30
    Als ik op de link klik dan kom ik op vi.nl uit ipv bij het artikel op de site van VI. Dat heb ik ook altijd bij VI Pro linkjes die hier gedeeld worden. @deninho32 heb jij er ook last van? Kan je dit fixen?
    Prima. Het is verder ook geen groot probleem.
    voskat
    Nationale topspeler

Ja, een overijverige weblul bij VI heeft de URL van het artikel lichtjes gewijzigd: "vranckx-kwijnt-weg-bij-wolfsburg-PSV-en-fiorentina-hadden-bij-me-gepast" ipv "vranckx-kwijnt-weg-bij-wolfsburg-psv-en-fiorentina-hadden-bij-me-gepast". Dus PSV in hoofdletters. Wat op zich wel terecht is natuurlijk.

Wel beetje stom dat de oude URL dan niet redirect naar de nieuwe. :huh:
  • These users thanked the author voskat for the post:
    deninho32
    Standbeeld
    Mister PSV

voskat wrote: 13 Oct 2023, 20:45
    Ja, een overijverige weblul bij VI heeft de URL van het artikel lichtjes gewijzigd: "vranckx-kwijnt-weg-bij-wolfsburg-PSV-en-fiorentina-hadden-bij-me-gepast" ipv "vranckx-kwijnt-weg-bij-wolfsburg-psv-en-fiorentina-hadden-bij-me-gepast". Dus PSV in hoofdletters. Wat op zich wel terecht is natuurlijk.

Wel beetje stom dat de oude URL dan niet redirect naar de nieuwe. :huh:
    Amateurs. ;)
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Standbeeld wrote: 13 Oct 2023, 20:33
    Ik heb hetzelfde.

Schijnt alleen te gebeuren bij enorm knappe mensen. Dat las ik ergens.
    Dat beukende borstkloppertje heeft er ook last van.
    Standbeeld
    Mister PSV

SKERLA wrote: 13 Oct 2023, 20:47
    Standbeeld wrote: 13 Oct 2023, 20:33
    Ik heb hetzelfde.

Deze informatie kan ik bevestigen.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Standbeeld wrote: 13 Oct 2023, 20:50
    SKERLA wrote: 13 Oct 2023, 20:47

Ik heb hetzelfde.

Deze informatie kan ik bevestigen.
    Dank, dan klopt het dus.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

TheSyb wrote: 10 Oct 2023, 22:17
    Voormalig KG wrote: 10 Oct 2023, 21:32 Hij komt niet aan de bak zo lijkt het.
    Wellicht goedkoper op te pikken in de winter
    Ik denk dat met hoe goed Saibari het nu eigenlijk doet op de positie van Veerman dat er toch een ander type gaat komen. Vranckx is toch wat meer een box to box dan een '6' en het is duidelijk dat Veerman stukken minder is als '6'. Een wat meer geroutineerde speler die de rol van back-up kan en wil opvullen lijkt me dan waarschijnlijker. Zeker ook met Land in het achterhoofd die volgend jaar toch wat minuten zal gaan maken bij PSV 1 lijkt me.
    Grappig ik denk juist dat Vranckx gaat komen. Mocht het binnen de mogelijkheden liggen en dat hij met zijn ervaring talent en speelwijze nu online het Bosz-bal ook op 6 kan floreren metals de andere middenveld posities
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post:
    Heruone
    Frico
    Veelbelovend talent

Voormalig KG wrote: 14 Oct 2023, 10:20

Ik denk dat met hoe goed Saibari het nu eigenlijk doet op de positie van Veerman dat er toch een ander type gaat komen. Vranckx is toch wat meer een box to box dan een '6' en het is duidelijk dat Veerman stukken minder is als '6'. Een wat meer geroutineerde speler die de rol van back-up kan en wil opvullen lijkt me dan waarschijnlijker. Zeker ook met Land in het achterhoofd die volgend jaar toch wat minuten zal gaan maken bij PSV 1 lijkt me.
    Grappig ik denk juist dat Vranckx gaat komen. Mocht het binnen de mogelijkheden liggen en dat hij met zijn ervaring talent en speelwijze nu online het Bosz-bal ook op 6 kan floreren metals de andere middenveld posities
    Ondanks dat ik hem niet nodig acht, denk ik ook dat hij wel gaat komen. Echter blijf ik het apart vinden hoe men hem in die "6-rol/poditie" blijft pushen.

Ik hoop echt dat PSV een zes haalt, desnoods een talent want dan krijg je;
    CvM Schouten, talent
    CM Veerman, Saibairi, Land
    CaM Tillman, Babadi, Til

Of men moet voor sorteren op een vertrek van Veerman en hem dus al halen voor het seizoen 24/25.

Ik verwacht dat Veerman gaat en wellicht dat Til gaat, als Babadi dan besluit niet te verlengen dan is het geeneens luxe maar noodzaak qua beztting.
    Echter wordt hij naar mijn mening wel beter gemaakt dan hij is. Je kan best reserve staan, maar het aantal minuten is wel erg laag.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Idem dito.

- Kan op 6, kan op 8.
    - Kan in een double-pivot spelen.
    - Jonge talentvolle speler.
    - Veerman gaat sowieso van de zomer uiterlijk weg.
    - Kan een halfjaar acclimatiseren.
    - PSV zoekt precies een speler die op 6/8 kan bij blessures Veerman/Schouten.

Kortom, vinkt alle vinkjes af. Of laat ik het beter zeggen: ik verwacht iig type speler a la Vranckx.
  • These users thanked the author Heruone for the post (total 6):
    Voormalig KGRikkert1234De RealistvoskatRen HöekNoosa
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Frico wrote: 14 Oct 2023, 10:42

Ondanks dat ik hem niet nodig acht, denk ik ook dat hij wel gaat komen. Echter blijf ik het apart vinden hoe men hem in die "6-rol/poditie" blijft pushen.

Ik hoop echt dat PSV een zes haalt, desnoods een talent want dan krijg je;
    CvM Schouten, talent
    CM Veerman, Saibairi, Land
    CaM Tillman, Babadi, Til

Of men moet voor sorteren op een vertrek van Veerman en hem dus al halen voor het seizoen 24/25.

Ik verwacht dat Veerman gaat en wellicht dat Til gaat, als Babadi dan besluit niet te verlengen dan is het geeneens luxe maar noodzaak qua beztting.
    Echter wordt hij naar mijn mening wel beter gemaakt dan hij is. Je kan best reserve staan, maar het aantal minuten is wel erg laag.
    Wolfsburg is gewoonweg een verkeerde keuze geweest en met wat zij allemaal voor handen hebben op het middenveld, dan is het niet fijn maar ook geen schande zo weinig minuten?
    Typische aankoop van een jong talent van Wolfsburg, waarbij als het niet lukt er geen man overboord is voor de club en een buitenlands talent weg verpietert op de bank.

Majer, Svandberg zijn twee spelers die bij ons ook in de basis zouden kunnen staan. Twee enorme kwaliteitsspelers verdedigend en in de opbouw.
    En Gerhardt + Arnold intussen twee levende legendes van de club die beiden tot de selecties van het Duitse elftal hebben behoord toen het wereldklasse was, en al meer dan 7 en uit eigen jeugd meer dan 12 jaar al verdienstelijk voor de club spelen.

Het is gewoonweg een domme, waarschijnlijk financiële keuze geweest waarbij speler en makelaar zichzelf hebben overschat.

Ps: Vranckx zal voor eredivisie begrippen, mits fit en speelritme, snel tot de beste middenvelders in de eredivisie behoren. Waarom? Zijn wedstrijden in België in de Jupiler Pro League als piepjong talent hebben mij overtuigd. Tegen grootmachten stond deze jongen zijn mannetje, met rust, uitstraling en spelplezier.
    Hopelijk komt hij dus hierheen en vindt hij dat weer terug.

Fijn weekend allen!
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 2):
    voskatArdbeg
    Post Reply