Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Chucky
Vedette

Ardbeg wrote: 22 Jun 2024, 13:08 En jij bent natuurlijk ook ineens "insider" 😆
Je kunt ook normaal reageren. En nee, dat ben ik niet. Maar als je in de regio Eindhoven woont kan het nog ooit wel eens gebeuren dat iemand uit je kring te maken krijgt met een speler van PSV. Maar ook jij hoeft me niet te geloven.
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
    VoijkeRicopsv
    Ardbeg
    Mister PSV

Chucky wrote: 22 Jun 2024, 13:14
    Ardbeg wrote: 22 Jun 2024, 13:08 En jij bent natuurlijk ook ineens "insider" 😆
    Je kunt ook normaal reageren. En nee, dat ben ik niet. Maar als je in de regio Eindhoven woont kan het nog ooit wel eens gebeuren dat iemand uit je kring te maken krijgt met een speler van PSV. Maar ook jij hoeft me niet te geloven.
    Ik geloof je inderdaad ook niet 🙂
    Fonzerilli
    Jeugdinternational
    Clubvoorkeur: PSV

Chucky wrote: 22 Jun 2024, 12:25
    RIO wrote: 22 Jun 2024, 11:49

Daar ga ik verder niet op in, maar 100% die blijft bij PSV dit seizoen. Totaal niet mee bezig. EK en dan lekker op vakantie en fris weer aan de slag op de Herdgang. Dit is nu het beste PSV in jaren en we worden alleen maar beter. Die wilt nu de vruchten plukken bij PSV. Simpel.
    Geloof mij, die blijft niet 100% zeker. En dat weet ik uit zeer betrouwbare bron. Jerdy heeft in het voorjaar letterlijk gezegd dat als er een mooie kans komt hij die wil pakken. Maar heeft het ook heel erg goed naar zijn zin bij PSV. Ik durf in ieder geval wel te stellen dat als een Dortmund echt doorpakt (met een flinke zak geld) hij weg is.
    Die RIO weet helemaal niks. Die loopt altijd heel interessant en arrogant te doen of hij dingen weet maar in de afgelopen transferperiode zat hij er vervolgens steeds naast.
  • These users thanked the author Fonzerilli for the post (total 2):
    RicopsvMassimo
    Ardbeg
    Mister PSV

Fonzerilli wrote: 22 Jun 2024, 13:26 Die RIO weet helemaal niks. Die loopt altijd heel interessant en arrogant te doen of hij dingen weet maar in de afgelopen transferperiode zat hij er vervolgens steeds naast.
    Tag hem gewoon als je over hem gaat miepen.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Smeets14
    De Realist
    Internationale topspeler

Lekker belangrijk, Dortmund kan m niet betalen dus daar ben ik niet bang voor.
    Arsenal, Liverpool, City, Real, Bayern. Daar houdt het wel bij op qua interessante clubs denk ik.
    Ik schat Jedi wel zo intelligent in dat hij niet instapt bij ten Hag in die slangenkuil.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Balinho
    Internationale topspeler

Menno1 wrote: 22 Jun 2024, 09:02 Tenzij er clausules weer zijn ingebouwd. En dat zal mij niet verbazen. Als je teksten leest van die Florian Plettenberg: player could leave this season. Dan lijkt het alsof de speler beslist ipv dd club.
    Player could lose both legs in a crash in between two trains and never play again.
  • These users thanked the author Balinho for the post:
    De Realist
    Teletubby
    Nationale topspeler

Jerdy blijft of we krijgen een niet te weigeren bedrag? Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Op dit forum brak ook de pleuris uit toen Xavi vertrok voor een VVV cadeaubon en was de algemene tendens dat we echt de pineut waren omdat zo een kwaliteit enorm lastig te vervangen was en toen kwam Tillman. Het probleem was daar nog veel groter omdat we er geen geld voor kregen in principe.

Spelers komen en gaan en als jerdy vertrekt dan hebben we extra budget om en zijn vervanger te halen en in de diepte verder te bouwen.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ach ik denk dat heel het linkerrijtje van de PL, top van Spanje, Duitsland en wellicht Italië interessant genoeg is voor Schouten om te gaan. We moeten niet doen of PSV zijn alltime favo club is die op het hoogste niveau speelt of de spelers daarnaar betaalt.

Maarja wie kan hem betalen? Dat zullen er buiten de PL weinig zijn. Of die dan weer bij Schouten uit komen valt ook te betwisten. Dus het meest realistische scenario is dat hij nog wat langer speelt tot zijn marktwaarde minder wordt en PSV nog iets van de investering terug wil zien. Dat lijkt me heel gek deze zomer en zelfs clausules vind ik zeer onrealistisch in het geval van Schouten.
    Maikel
    Site Admin

Ardbeg wrote: 22 Jun 2024, 13:28
    Fonzerilli wrote: 22 Jun 2024, 13:26 Die RIO weet helemaal niks. Die loopt altijd heel interessant en arrogant te doen of hij dingen weet maar in de afgelopen transferperiode zat hij er vervolgens steeds naast.
    Tag hem gewoon als je over hem gaat miepen.
    Had het dan zelf even gedaan.
    Maar bij deze: RIO
  • These users thanked the author Maikel for the post:
    Ardbeg
    De Realist
    Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 22 Jun 2024, 14:05 Ach ik denk dat heel het linkerrijtje van de PL, top van Spanje, Duitsland en wellicht Italië interessant genoeg is voor Schouten om te gaan. We moeten niet doen of PSV zijn alltime favo club is die op het hoogste niveau speelt of de spelers daarnaar betaalt.

Maarja wie kan hem betalen? Dat zullen er buiten de PL weinig zijn. Of die dan weer bij Schouten uit komen valt ook te betwisten. Dus het meest realistische scenario is dat hij nog wat langer speelt tot zijn marktwaarde minder wordt en PSV nog iets van de investering terug wil zien. Dat lijkt me heel gek deze zomer en zelfs clausules vind ik zeer onrealistisch in het geval van Schouten.
    Linkerrijtje PL klinkt inderdaad interessant, maar daar is het ook wel hoe je er naar kijkt. ManUtd is een slangenkuil waar ik Jedi niet in zie duiken. Chelsea is een zootje. WestHam heeft het even niet.Villa zou kunnen inderdaad. Newcastle mwah, misschien maar lijkt me niet.
    Ardbeg
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 22 Jun 2024, 14:05 Ach ik denk dat heel het linkerrijtje van de PL, top van Spanje, Duitsland en wellicht Italië interessant genoeg is voor Schouten om te gaan. We moeten niet doen of PSV zijn alltime favo club is die op het hoogste niveau speelt of de spelers daarnaar betaalt.
    Daar komt ie letterlijk vandaan om bij ons te spelen, dus dat is niet zomaar waar.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    De RealistDonyellMalen
    Ittot
    Internationale topspeler

De vraag is ook welke club heeft op zijn positie een vacature?

City heeft Rodri
    Arsenal heeft Rice
    Liverpool heeft Endo
    Chelsea heeft Fernandes, Caicedo en Lavia
    Spurs Betancur

Dan blijft misschien United over die waarschijnlijk Casimero en Amrabat moeten vervangen. DIe hebben daarentegen wel weer Mainoo.

Bayern heeft Kimmich , Pavlovic en Goretzka. Misschien is daar nog behoefte aan een type Schouten?
    Leverkussen speelt met Xhaka en Andrich daar. Dat zou misschien nog kunnen maar kunnen zij Schouten betalen?

Barca en real lijkt me uitgesloten.

Ik denk datie gewoon blijft!
    Balinho
    Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 22 Jun 2024, 15:33
    Daar komt ie letterlijk vandaan om bij ons te spelen, dus dat is niet zomaar waar.
    Het wachten is nu op de volgende die weer zegt: ja maar hij kwam vooral om zich in de kijker te spelen voor het EK, en om prijzen in NL te winnen. Allebei die Mission Objectives zijn afgevinkt inmiddels, dus hij kan verder. Maar afgezien van het feit dat in principe PSV in the lead is vanwege zijn nog lopende contractduur, is PSV gewoon een geweldig fijne club om voor te (mogen) spelen. Zeker op dit moment met deze selectie, trainer, staf, directie, het huidige beleid (en de daaruit voortvloeiende rust), en ook de overwegend mooie supporters. BAMMEKE.
    De Realist
    Internationale topspeler

Ittot wrote: 22 Jun 2024, 15:38 De vraag is ook welke club heeft op zijn positie een vacature?

City heeft Rodri
    Arsenal heeft Rice
    Liverpool heeft Endo
    Spurs Betancur

Dan blijft misschien United over die waarschijnlijk Casimero en Amrabat moeten vervangen. DIe hebben daarentegen wel weer Mainoo.

Bayern heeft Kimmich , Pavlovic en Goretzka. Misschien is daar nog behoefte aan een type Schouten?
    Leverkussen speelt met Xhaka en Andrich daar. Dat zou misschien nog kunnen maar kunnen zij Schouten betalen?

Schuldelona kan hem niet betalen bedoel je denk ik toch?
    Ittot
    Internationale topspeler

De Realist wrote: 22 Jun 2024, 15:46
    Ittot wrote: 22 Jun 2024, 15:38 De vraag is ook welke club heeft op zijn positie een vacature?

City heeft Rodri
    Arsenal heeft Rice
    Liverpool heeft Endo
    Spurs Betancur

Schuldelona kan hem niet betalen bedoel je denk ik toch?
    Exact
    Ardbeg
    Mister PSV

De Realist wrote: 22 Jun 2024, 15:46 Schuldelona kan hem niet betalen bedoel je denk ik toch?
    Goede woordgrap 😅
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    De Realist
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Is Schouten de best aangekochte speler van PSV ever?
    Ex unitate vires
    11 Tinus
    Legende

Balinho wrote: 22 Jun 2024, 15:38

Het wachten is nu op de volgende die weer zegt: ja maar hij kwam vooral om zich in de kijker te spelen voor het EK, en om prijzen in NL te winnen. Allebei die Mission Objectives zijn afgevinkt inmiddels, dus hij kan verder. Maar afgezien van het feit dat in principe PSV in the lead is vanwege zijn nog lopende contractduur, is PSV gewoon een geweldig fijne club om voor te (mogen) spelen. Zeker op dit moment met deze selectie, trainer, staf, directie, het huidige beleid (en de daaruit voortvloeiende rust), en ook de overwegend mooie supporters. BAMMEKE.
    Beide kunnen waar zijn.
    Ittot
    Internationale topspeler

Fanatic-U-s wrote: 22 Jun 2024, 16:18 Is Schouten de best aangekochte speler van PSV ever?
    Nou. Ronaldo, Romario, Gullit, Lerby, Ruud, Robben, Bommel etc konden wel een balletje trappen
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    SKERLA
    11 Tinus
    Legende

Hij komt helemaal niet uit de top van Italië en hij kan bij Inter/Milan echt wel meer verdienen dan bij PSV.

Wil niet zeggen dat als Bologna nu belt hij weer daarheen wil maar als Juventus, Napoli of clubs uit Milaan bellen denk ik dat ie er best voor open staat. Maar zoals ik al zei is het twijfelachtig of die clubs qua transfersom in de buurt kunnen komen van wat hij waard is voor onze club.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    29.04.2007
    DonyellMalen
    Legende

11 Tinus wrote: 22 Jun 2024, 16:22Hij komt helemaal niet uit de top van Italië en hij kan bij Inter/Milan echt wel meer verdienen dan bij PSV.
    Je vergeet even dat Jerdy afgelopen zomer ook al naar AC Milan kon en toen heel bewust voor ons koos.
    Standbeeld
    Mister PSV

Balinho wrote: 22 Jun 2024, 15:38

Als je als 27-jarige speler (die begin 20 nog bij Telstar speelde) van 2mln bruto naar 4/5/6mln bruto kan met een 4-jarig contract dan is de keuze zo gemaakt. Die leuke en fijne omgeving is wat waard, maar voor een verdubbeling van je salaris kan je wel de gok nemen om te zien of het ergens anders ook gezellig is. Maar goed, blijft je punt staan dat PSV in the lead is en dat ik er zelf absoluut geen moeite mee zou hebben als PSV hem gewoon aan zijn contract houdt.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    11 TinusBalinho
    11 Tinus
    Legende

DonyellMalen wrote: 22 Jun 2024, 16:24
    11 Tinus wrote: 22 Jun 2024, 16:22Hij komt helemaal niet uit de top van Italië en hij kan bij Inter/Milan echt wel meer verdienen dan bij PSV.
    Je vergeet even dat Jerdy afgelopen zomer ook al naar AC Milan kon en toen heel bewust voor ons koos.
    Omdat hij misschien als een andere speler binnen zou komen. Dat Milan hem leuk vond voor erbij tegen Empoli of Genoa. Ik weet niet het verhaal wat Milan hem voorspiegelde maar kan me voorstellen dat we vorig jaar een beter verhaal hadden en dat dit jaar Milan bv een heel goed verhaal heeft.

Either way... PSV zal echt wel eisen hebben en ik vraag me af of de clubs die Schouten willen daaraan kunnen voldoen. Dus prima dat hij nog een jaar hier speelt.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Ittot wrote: 22 Jun 2024, 16:21
    Fanatic-U-s wrote: 22 Jun 2024, 16:18 Is Schouten de best aangekochte speler van PSV ever?
    Nou. Ronaldo, Romario, Gullit, Lerby, Ruud, Robben, Bommel etc konden wel een balletje trappen
    Uiteindelijk, maar qua aankoop en meteen daarna?
    Ex unitate vires
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Fanatic-U-s wrote: 22 Jun 2024, 16:33
    Ittot wrote: 22 Jun 2024, 16:21

Uiteindelijk, maar qua aankoop en meteen daarna?
    Ronaldo, Romario, Gullit, Lerby, Ruud, Robben, Bommel.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    matejaDe Realist
    Post Reply