En ik denk dus serieus dat er niet veel topaankopen gaan komen. Ze zullen eerst nog moeten verkopen en sowieso was de post afschrijvingen al relatief hoog. Met Hancko zal er een topper vertrekken en ontstaat er wat ruimte. Dan is het maar de vraag of ze er een topper voor terug weten te halen. Hancko was namelijk een voltreffer. Dat ze verder interesse hebben om een talent van Brighton te huren om zich aan de bovenkant te versterken, verbaast mij niet.Massimo wrote: ↑28 Jul 2024, 21:30 Feyenoord mist nog wel diverse spelers en een aantal zijn nog niet zo lang terug. Toen ik de opstelling zag vond ik het al een matige opstelling en dan kan je dus overlopen worden tegen een ploeg die al beter is dan Feyenoord als die op volle sterkte zijn. Feyenoord heeft sowieso nog echt wel een aantal topaankopen nodig om mee te kunnen doen met PSV. Wat ze tot nu toe gehaald hebben kan je er een paar van halen, maar niet allemaal. Feyenoord speelt CL en dit is een CL tegenstander.
Feyenoord
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
De eerste transferzomer van Te Kloese was top, vorig jaar al een heel stuk minder. Ook tot nu toe vind ik het maar matig. Feyenoord speelt nu 2x op rij CL met bijbehorende gelden, heeft Wieffer al verkocht en daar komt nog wel wat bij. Behalve een vervanger voor Hancko, hebben ze een betere rechtsback nodig als Geertruida ook vertrekt, hebben ze nog een middenvelder nodig als vervanger van Wieffer en dan niet die El Azzouzi van Bologna en hebben ze nog een goede rechtsbuiten nodig.
Dan is het verschil tussen de basis en bank nog steeds behoorlijk groot, maar dan doe je in ieder geval weer mee en wie weet kan je Europees dan bij de beste 24 in de CL megapoule eindigen.
Dan is het verschil tussen de basis en bank nog steeds behoorlijk groot, maar dan doe je in ieder geval weer mee en wie weet kan je Europees dan bij de beste 24 in de CL megapoule eindigen.
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
-
- Meervoudig international
- These users thanked the author Bossche bol for the post (total 2):
- Bombel500 • Rikkert1234
- Hatseflats
- Vedette
Het is ook gewoon een 5-4-1 formatie. Ik keek net 2 minuten en zag steeds 5 verdedigers op 1 lijn staan. Nieuwkoop en Lopez zijn natuurlijk gewoon backs he.
- Standbeeld
- Mister PSV
Zag het ook in die YT stream. Bij balbezit tegenstander een 5-mans verdediging. Ik weet alleen niet of dat door de stand komt.Hatseflats wrote: ↑28 Jul 2024, 21:51Het is ook gewoon een 5-4-1 formatie. Ik keek net 2 minuten en zag steeds 5 verdedigers op 1 lijn staan. Nieuwkoop en Lopez zijn natuurlijk gewoon backs he.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Lid 2e elftal
Ook gedurende het seizoen kan je een paar man missen. Feyenoord heeft vooral een hele brede selectie maar weinig toppers. Als Hancko vertrekt blijft er een zwak elftal over. Zullen ze vast tweede mee worden maar qua kwaliteit torent PSV er ver bovenuit.
-
- Vaste waarde in elftal
Ok, Timber en Stengs dus eigenlijk, ik heb geen idee van de kwaliteiten van de rest (op Trauner na)Standbeeld wrote: ↑28 Jul 2024, 21:52Gijs Smal, Julián Carranza, Quinten Timber, Chris-Kévin Nadje, Jeyland Mitchell, Gernot Trauner, Jaden Slory en Calvin Stengs.
-
- Regelmatige invaller
En Hartman, al is die het eerste half jaar nog niet terug.Standbeeld wrote: ↑28 Jul 2024, 21:52Gijs Smal, Julián Carranza, Quinten Timber, Chris-Kévin Nadje, Jeyland Mitchell, Gernot Trauner, Jaden Slory en Calvin Stengs.
Metname Timber, Stengs en Hartman zijn spelers die missen. Buiten Smal zal de rest dit seizoen sowieso niet heel veel spelen verwacht ik.
-
- Vaste waarde in elftal
- These users thanked the author 1913PSV. for the post (total 2):
- VeresRivne • Jordi
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
Had wel verwacht dat Milambo dit seizoen flink wat minuten zou maken. Best een talentvolle jongen. Maar prima.
Ze worden wel elke helft beter. Eerste helft 4-0 en tweede helft slechts 1-0. Ik zie toch echt een stijgende lijn.
Ze worden wel elke helft beter. Eerste helft 4-0 en tweede helft slechts 1-0. Ik zie toch echt een stijgende lijn.
- VeresRivne
- Vedette
-
- Internationale topspeler