De term hypetrain is hier nog steeds bij velen niet duidelijk zie ik.
Als alles en iedereen hem wil hebben dan kan je aan Shanice vd Sanden bedragen gaan denken. Eis dat maar eens gewoon en kijk maar waar ze mee aan komen kakken.
Als iedereen hem wil hebben dan moet je je transferrecord kunnen verpulveren.
Of ik het zelf zou doen als een Liverpool oid zijnde is overigens een totaal ander verhaal he, laat dat duidelijk zijn. Maar laat de hypetrain zn werk doen.
Johan Bakayoko
- De Realist
- Internationale topspeler
- These users thanked the author De Realist for the post:
- NotoriousBIG046
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Nationale topspeler
Alleen doen wanneer die vervanger al klaar staat. Want, we missen nu ook al een extra klasse vleugelaanvaller en de waarde van Baka zal niet minder worden.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Natuurlijk. Het liefst twee zelfs.Heya Hallvar wrote: ↑17 Aug 2023, 10:20Alleen doen wanneer die vervanger al klaar staat. Want, we missen nu ook al een extra klasse vleugelaanvaller en de waarde van Baka zal niet minder worden.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Targetlijstje van mijn kant, op volgorde, maar Stewart flikt het toch altijd om de nummer 1 binnen te halen:
1. Lozano
2. Skov Olsen
3. Summerville
4. Pablo Solari
5. Lukebakio
6. Strefezza
7. Silas
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Als we Lozano terug kunnen halen ga ik echt janken van blijdschap.
- These users thanked the author Paco Casal for the post (total 6):
- Sensation • Ardbeg • AddoCultheld • Joepp12 • bamboe • FieseFriedrich
#FreeGeneratie4
-
-
Terecht dat hij interesse wekt van clubs als Liverpool. Je ziet aan alles dat deze jongen een hele grote gaat worden.
Wel geinig hoe iedereen denkt dat PSV er hoe dan ook op vooruit gaat als hij voor pakweg 40 miljoen verkocht word en er een nieuwe voor de categorie 15/20 miljoen komt. De kwaliteit die Johan brengt kost veel meer op de markt. Je hebt echt minder plezier als je hem weg gaat zitten doen.
Die jongen gaat straks alleen maar beter en beter spelen. Ik zou hem houden, who cares wat ze nu willen betalen. En als je zo van het geld bent, over een jaar is hij veel meer waard als PSV een beetje fatsoenlijk seizoen draait. Mag PSV eens een dik kapitaal op het veld hebben staan met zeer gewilde spelers? Door nee te zeggen kan PSV zijn status ook een beetje omhoog krikken, net zoals clubs als Dortmund, Porto, Spurs. Je komt hier niet ff shoppen, want spelers blijven graag en je moet echt met een hele grote zak geld komen als je wat voor elkaar wilt krijgen. Zo’n club moet PSV zijn.
Wel geinig hoe iedereen denkt dat PSV er hoe dan ook op vooruit gaat als hij voor pakweg 40 miljoen verkocht word en er een nieuwe voor de categorie 15/20 miljoen komt. De kwaliteit die Johan brengt kost veel meer op de markt. Je hebt echt minder plezier als je hem weg gaat zitten doen.
Die jongen gaat straks alleen maar beter en beter spelen. Ik zou hem houden, who cares wat ze nu willen betalen. En als je zo van het geld bent, over een jaar is hij veel meer waard als PSV een beetje fatsoenlijk seizoen draait. Mag PSV eens een dik kapitaal op het veld hebben staan met zeer gewilde spelers? Door nee te zeggen kan PSV zijn status ook een beetje omhoog krikken, net zoals clubs als Dortmund, Porto, Spurs. Je komt hier niet ff shoppen, want spelers blijven graag en je moet echt met een hele grote zak geld komen als je wat voor elkaar wilt krijgen. Zo’n club moet PSV zijn.
- These users thanked the author Revolinho for the post (total 4):
- DeEintovenaar • JandeVakantieman • JChovanec • DuranK
-
- Legende
Inderdaad.Revolinho wrote: ↑17 Aug 2023, 11:50
Daarnaast is het voor ons supporters ook best een keer lekker om kampioen te worden van de Eredivisie. Het kampioenschap van de Deloitte divisie interesseert me wat minder.
-
- Nationale topspeler
Dit is wel de meest uit de hand gelopen hypetrain die ik me kan herinneren. Hoeveel goede wedstrijden heeft deze jongen voor PSV gespeeld ? Kun je op 2 handen tellen, misschien wel 1 hand. En tegen goede tegenstanders ? Is op ieder vlak minder dan gakpo, madueke en waarschijnlijk ook Lang.
Geweldig...cash while you can, earnie !
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Is in ieder geval op ieder vlak minder dan Gakpo en Lang, Madueke vraag ik me af hoor. Los van dat Baka nu al meer volledige wedstrijden gespeeld heeft dan Noni waarschijnlijk. Ik snap dat PSV bij bepaalde bedragen na gaat denken over een verkoop.
Wat mij betreft: 40 miljoen + evt. bonussen/percentage dvk dan valt er te handelen. Hij heeft nog genoeg te leren, maar is op jonge leeftijd Belgisch international en laat over het algemeen goede cijfers zien of het nou bij PSV, jong PSV of de (jeugd) nationale ploegen is. Hij hoeft niet weg en het is absoluut niet uit te sluiten dat hij volgend seizoen voor (nog) meer geld weg kan. Vorig jaar waren er hier ook lieden die hem voor 15 miljoen wel weg wilden doen..
Wat mij betreft: 40 miljoen + evt. bonussen/percentage dvk dan valt er te handelen. Hij heeft nog genoeg te leren, maar is op jonge leeftijd Belgisch international en laat over het algemeen goede cijfers zien of het nou bij PSV, jong PSV of de (jeugd) nationale ploegen is. Hij hoeft niet weg en het is absoluut niet uit te sluiten dat hij volgend seizoen voor (nog) meer geld weg kan. Vorig jaar waren er hier ook lieden die hem voor 15 miljoen wel weg wilden doen..
#FreeGeneratie4
-
- Ballenjongen
Er zijn toch weinig spelers (geweest) waar mensen zo ontzettend verschillend tegen aankijken als Bakayoko. Sommige zien in hem een absolute wereldtopper in de toekomst. Anderen, waar ik mezelf toe reken, zien een redelijke, maar ontzettend wisselvallige buitenspeler waarvan het de vraag is of hij nog echt veel beter gaat worden. Voor een bedrag van meer dan 30/35 miljoen zou ik hem altijd verkopen, wat niet wil zeggen dat je er niet meer uit moet willen halen mocht het zover komen.
-
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV
Ik zou het daarnaast ook heel jammer vinden om na Madueke weer een zeer talentvolle en sympathieke speler uit de jeugd academy te zien vertrekken voordat hij echt volledig is doorgebroken bij PSV. Als PSV een gigantisch bedrag voor Bakayoko kunnen ontvangen dan snap ik best dat dat niet te weigeren is, maar ik zie hem veel liever nog een jaar blijven om dan als kampioen en topspeler de overstap te maken naar een topclub.koetje wrote: ↑17 Aug 2023, 11:55Inderdaad.Revolinho wrote: ↑17 Aug 2023, 11:50
Daarnaast is het voor ons supporters ook best een keer lekker om kampioen te worden van de Eredivisie. Het kampioenschap van de Deloitte divisie interesseert me wat minder.
-
- Bankzitter
-
- Regelmatige invaller
Een reden waarom hij 30+ zou moeten kosten is zijn potentie om beter te worden. Het is natuurlijk wel mogelijk om een betere speler voor dat geld te kopen, maar dan lever je wat in qua potentie.Revolinho wrote: ↑17 Aug 2023, 11:50 Terecht dat hij interesse wekt van clubs als Liverpool. Je ziet aan alles dat deze jongen een hele grote gaat worden.
Ik denk overigens wel dat het onderschat wordt hie moeilujk het is om een rechtsbuiten te vinden die diepgang heeft, jong is en dat combineert met rendement.
De opties van Ajax, Feyenoord, AZ en Twente zijn ook belabberd.
-
- Bankzitter
Alleen bij echte absurde bedragen weg doen. Iets waar hij nog echt stappen in kan maken en wat Lang veel meer heeft is het " onderweg zijn" ipv constant die bal in zn voeten willen hebben terwijl ie in de tegenstander hangt. Dat kan ie het best ontwikkelen bij PSV. Bij ons kan ie nog wel eens een off day hebben.
-
- Legende
Hoe goed waren Gakpo en Lang op 20 jarige leeftijd? Wat dat betreft heeft Baka nog 4 (!) jaar de tijd om zich verder te ontwikkelen.MaartenV wrote: ↑17 Aug 2023, 12:28 Dit is wel de meest uit de hand gelopen hypetrain die ik me kan herinneren. Hoeveel goede wedstrijden heeft deze jongen voor PSV gespeeld ? Kun je op 2 handen tellen, misschien wel 1 hand. En tegen goede tegenstanders ? Is op ieder vlak minder dan gakpo, madueke en waarschijnlijk ook Lang.
- These users thanked the author Madueke for the post (total 3):
- Vanthaman18 • Ardbeg • Rikkert1234
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Als er zoveel grote clubs achter hem aanzitten mag PSV best eens belachelijk hoog in de boom gaan zitten en geen genoegen nemen met 40 miljoen.
Hij hoeft totaal niet weg dus vraag gewoon 70-80 miljoen.
Ajax krijgt dat al jaren voor elkaar en Feyenoord doet het nu zelfs met Geertruida.
Hij hoeft totaal niet weg dus vraag gewoon 70-80 miljoen.
Ajax krijgt dat al jaren voor elkaar en Feyenoord doet het nu zelfs met Geertruida.
-
- Meervoudig international
Hoe mooi ook dat Bakayoko vol in de spotlight staat van grote clubs, kan ik deze afleiding missen als kiespijn. Volgens mij staat CL kwalificatie voor de deur en die is vele malen belangrijker dan dit. Vorig jaar hebben we kunnen zien wat deze onrust met een speler kan doen. Laten we hopen dat history zich niet herhaalt.
-
- Meervoudig international
-
- Vedette
Gakpo was ongeveer even ver denk ik, op die leeftijd. Gakpo heeft zich daarna wel enorm snel verder ontwikkeld: hij werd aanvoerder, topscorer en assistenkoning van PSV en speelde een uitstekend WK. Gakpo leverde uiteindelijk ergens tussen de 42 en 45 miljoen op. Zoals gezegd, als Bakayoko zich de komende 3-4 jaar top doorontwikkelt, komt hij op het niveau van Gakpo uit, die 42-45 miljoen opbracht. Als hij zich de komende 3-4 jaar minder doorontwikkelt dan dat Gakpo heeft gedaan (en Gakpo heeft echt belachelijk grote stappen gezet in die jaren) dan is hij logischerwijs dus minder waard dan die 42 miljoen van Gakpo. De vergelijking met Noa Lang is nogal een kromme, want voor Noa Lang is nooit een bedrag van 30-35 miljoen op tafel gekomen. Elke club waar Noa Lang tot nu toe heeft gespeeld, had hem meteen van de hand gedaan als er 30-35 miljoen geboden zou worden. Vanuit financieel oogpunt is een bod van 30-35 miljoen op Bakayoko dan ook enorm veel geld voor de kwaliteiten en de potentie die hij heeft.
Maar ik hik met name tegen de timing aan. En de timing zit in twee facetten. Enerzijds is er de timing in het transferwindow, waar we bij een verkoop weer de markt op moeten om in de laatste week van het transferwindow een nieuwe rechtsbuiten te vinden, die we ook nog in moeten passen in ons elftal. Ongetwijfeld krijg je je beste optie op rechtsbuiten nu niet meer. Daarnaast, het inpassen van die nieuwe speler kost tijd en dat gaat je onderweg punten kosten, want een adequate vervanger op de rechterflank hebben we nu niet.
Anderzijds wil je ook wel weer eens echt genieten van jeugdspelers die doorbreken, en niet dat ze al voordat ze goed en wel een basisplek hebben, alweer gevlogen zijn. Maar toegegeven, dat laatste is vooral een supporters-dingetje, dat heeft weinig met beleid te maken.
Last edited by Brael on 17 Aug 2023, 13:19, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Dan lever je kapitaal in voor een huurspeler, precies wat we niet meer willen..
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
- De Realist