Dat zou getuigen van enorme ambities (uhum) en ook totaal niet stroken met eerdere teksten dat ze Europees een stap wilden zetten. Nee, dit riekt vooral naar gegokt en verloren..De Realist wrote: ↑02 Sep 2024, 20:23 Heb ergens het idee dat er een beetje met lange termijn gehandeld is, in die zin dat er bij PSV een heel groot geloof is dat dit jaar wederom het kampioenschap, of in ieder geval directe Champions League plaatsing wordt binnengehaald.
Dan kun je wat onervaren jongens veel waardevolle vlieguren laten maken (flamingo, Nagalo, Land, Dams zelfs?) en is het niet per se nodig dure ervaren krachten te halen. Dat je dan in de Champions League waarschijnlijk geen al te hoge ogen gaat gooien zal geaccepteerd worden. Die gerichte plug en play aankopen kunnen dan volgens jaar makkelijker gehaald worden met het geld dat nu niet is opgemaakt.
Zou bv verklaren dat van Aanholt ook nu nog steeds niet terug mag komen, ondanks dat de groep dat heel erg ziet zitten.
Maar ik kan er ook volledig naast zitten.
Transferwindow 2024/25
-
- Vedette
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Mooi!
Als beste eruit gekomen van de eredivisie.
Goed gedaan directie!
Op naar #26
Als beste eruit gekomen van de eredivisie.
Goed gedaan directie!
Op naar #26
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Nou dat was het dan. Ik wil jullie allemaal van harte bedanken voor het zuiver houden van dit topic. Fijn dat er geen offtopic slowchat was, goed dat de sticky post zijn werk heeft gedaan. Ik ben nondeju trots op jullie.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- Ittot • NotoriousBIG046
-
- Nationale topspeler
Ik heb ff gemist waaruit dat blijkt? En dat bedoel ik niet retorisch.De Realist wrote: ↑02 Sep 2024, 20:23 Zou bv verklaren dat van Aanholt ook nu nog steeds niet terug mag komen, ondanks dat de groep dat heel erg ziet zitten.
- ComeOnPSV
- Vedette
Dat je talent de kans wil geven.PSV90 wrote: ↑02 Sep 2024, 20:39Ik heb ff gemist waaruit dat blijkt? En dat bedoel ik niet retorisch.De Realist wrote: ↑02 Sep 2024, 20:23 Zou bv verklaren dat van Aanholt ook nu nog steeds niet terug mag komen, ondanks dat de groep dat heel erg ziet zitten.
Nog een ding wat kan spelen is dat je met het aantrekken van PvA ook wel een heel zwak signaal afgeeft aan je jeugdspelers.
- Asterix
- Meervoudig international
Dat is dan een hele dikke vette domper. Al met al enigszins teleurgesteld met Karsdorp en het uitblijven van een ervaren centrale verdediger en linksback. Het strookt gewoon niet met de uitgesproken ambities om internationaal serieuze stappen te gaan maken. De laatste linie is simpelweg te zwak.
Last edited by Asterix on 02 Sep 2024, 20:46, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Asterix for the post (total 4):
- Cristiano • milansandro • Juancho • NotoriousBIG046
Ich liebe gegenpressung
-
- Nationale topspeler
Ik bedoelde waaruit blijkt dat de groep vAanholt graag ziet terugkeren?
-
- Vedette
-
- Meervoudig international
Mogen we nu dan eindelijk zeggen dat er wel heel erg gegokt gaat worden op de fitheid van Mauro en Karsdorp? Als 1 van de 2 geblesseerd of geschorst is hebben wij een serieus probleem.
Zo zonde als je ziet hoe het er voor staat met ons middenveld en de aanval. Iemand verwoorde het hier laatst echt perfect op dit forum.
Zo zonde als je ziet hoe het er voor staat met ons middenveld en de aanval. Iemand verwoorde het hier laatst echt perfect op dit forum.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- LVL040
-
- Nationale topspeler
-
- Internationale topspeler
Zo’n geintje als dat werd geflikt met Dest, daar hoopt iedereen nu ook wel op denk ik. Ik althans wel. Niet dat ik super teleurgesteld ben, maar ik heb mijn twijfels bij de breedte van de verdediging. Ollie en Rick die nog niet eens wedstrijdfit is, met erachter nog Obispo als meest ervaren krachten. Had nu juist liever een ervaren rot gezien voor dit team, omdat we nu nog agressiever bejegend gaan worden door tegenstanders. Maar goed, hier heeft Bosz zijn zegen aan gegeven en hij zal toch wel weer onder alle omstandigheden volle bak druk naar voren zetten. Of het nou Juve of Paris uit is.
Na de interlandbreak is soldaat Mauro terug en dat zal ook Oppegard en Dams ten goede komen. Saibari dan ook en dat geeft weer extra mogelijkheden. Spannend word het wel allemaal, maar dat hadden we ook met Ramalho.
Na de interlandbreak is soldaat Mauro terug en dat zal ook Oppegard en Dams ten goede komen. Saibari dan ook en dat geeft weer extra mogelijkheden. Spannend word het wel allemaal, maar dat hadden we ook met Ramalho.
-
Deze koning gaat alle verdedigende zorgen doen verbleken
- These users thanked the author Jur1913 for the post (total 3):
- Smeets14 • MathijsVerducci • NotoriousBIG046
- TylerDurdn
Net aan een vijfje voor Earnie, 2e window op rij wat mij betreft onvoldoende.
Unieke kans om de verdediging op niveau te brengen van de andere linies en competitief te zijn in de CL, dat heeft hij nagelaten.
Neemt daarmee een aardige groot risico om met deze verdediging aan te treden in de CL en hopelijk gaat dat ons verder niet opbreken in de competitie.
Zou wat dat betreft wel willen weten hoe die afwegingen gemaakt worden in de bestuurskamer.
Unieke kans om de verdediging op niveau te brengen van de andere linies en competitief te zijn in de CL, dat heeft hij nagelaten.
Neemt daarmee een aardige groot risico om met deze verdediging aan te treden in de CL en hopelijk gaat dat ons verder niet opbreken in de competitie.
Zou wat dat betreft wel willen weten hoe die afwegingen gemaakt worden in de bestuurskamer.
- These users thanked the author TylerDurdn for the post (total 3):
- LVL040 • milansandro • Cristiano