Jordan Teze
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Viel echt sterk in, ook zo heerlijk dat hij in de opbouw ook zo sterk is. Geen Boscagli die feilloos passes over 40-50m kan geven (alhoewel Teze dat ook weleens doet), maar durft in te dribbelen, tegenstanders met een schijnbeweging uit te spelen en linies over te slaan. 95% passzuiverheid waaronder 3 long balls en ongeveer een derde richting de final third. [mention]Robson de Souza[/mention] idd, gister 13 passes richting final third in 45min, de laatste paar wedstrijden wist hij dat aantal alleen tegen Olympiakos te bereiken (toen 14) maar dat was in 90min.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Die wedstrijden van Jong Oranje lopen gewoon gelijk aan die van Oranje. Ze spelen nu alleen de poulefase, knock-out komt pas over een aantal maanden.
- PSV-DTC
- International
- Clubvoorkeur: PSV
- Magnus
- Meervoudig international
Zou ook te gek voor woorden zijn geweest. Eerst een elleboogstoot toelaten en dan fluiten om een sliding op de bal 2 seconden later.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Wie zou Teze inruilen voor Timber?
Ik ben echt blij met Teze en het feit dat hij ons op rechtsback gaat versterken tov Dumfries is een mooi toekomstbeeld. Hopelijk is Sambo tegen die tijd wel rijp om te back-uppen zoals ook een Brenet of Teze beginnen is. Teze gaat defensief meer zekerheid geven tov Dumfries.
Ik ben echt blij met Teze en het feit dat hij ons op rechtsback gaat versterken tov Dumfries is een mooi toekomstbeeld. Hopelijk is Sambo tegen die tijd wel rijp om te back-uppen zoals ook een Brenet of Teze beginnen is. Teze gaat defensief meer zekerheid geven tov Dumfries.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Schmidt gaf laatst aan dat het niet voor niets is dat hij twee ervaren voetballers en zelfs de aanvoerder als backs heeft. Omdat dat een zeer lastige positie is in zijn systeem, eist zowel aanvallend als defensief tactische kunde, waar je dus ervaring voor moet hebben. Zal hij dat volgend jaar aandurven met Teze?
-
- Lid van verdienste
Eens, zijn inspeelpass is met momenten ook erg goed. Nog niet constant, maar je ziet dat het erin zit. Al twijfel ik wel nog of hij echt CV moet blijven of toch een nog betere rechtsback kan worden. Op die positie zie ik hem namelijk ook vaak de juiste (tactische) keuze maken.
- Maikel
- Site Admin
Eens.
Denk dat Teze ook beter is dan Dumfries als rechtsback, sowieso in verdedigend opzicht. Dan kan er een slager naast Boscagli staan zodat je een complementair centraal duo hebt. Dan nog een keeper die ballen tegen houdt en je wordt fluitend kampioen.
-
- Lid van verdienste
Ik zou eigenlijk ook wel eens benieuwd zijn naar Dumfries centraal achterin. Fysiek heeft ie alles, duelkracht is goed, hoeft minder keuzes te maken in rolinvulling. Nu anticipatie zou hij wel op tekort kunnen komen, maar als pure mandekker naast Bosca, zou ik dat best interessant vinden.
- Persepolis
- Vedette
1e keus voor mij is Arias terughalen. Als dat niet lukt zal ik ook hartstikke tevreden zijn met Teze op rechtsback volgend seizoen.