Dan moet er toch wel iemand 20 miljoen betalen. Wie zou dat doen?Eindhovenvoetbal wrote: ↑03 Feb 2022, 14:38Nu is de kans ook erg groot dat Götze vertrekt denk ik, dus zal je op zoek moeten naar een extra aanvallende middenvelderEindhovenvoetbal wrote: ↑01 Feb 2022, 15:59 Heel benieuwd naar komende zomer. Ik verwacht vrij veel uitgaand:
Mvogo (aflopend contract)
Thomas (aflopend contract)
Max (? als hij bankzitter blijft)
Bruma
Romero (om er nog iets aan over te houden, en als hij blijft kan je er ook niet op rekenen)
Zahavi (aflopend contract)
Daar houd je vermoedelijk zo'n 10-12 miljoen euro aan over in totaal. En dan is de kans natuurlijk nog groot dat vertrekken:
Gakpo
Sangaré
Dat zal voor de hoofdprijs zijn, 30-40 miljoen per speler. Daarnaast wordt er altijd wel onverwacht iemand verkocht. Een Boscagli, Mauro, Teze of Doan ofzo. Gebeurt elk jaar omdat het een aanbieding is die eigenlijk niet geweigerd kan worden.
Dan houd je over als kern:
DM: Drommel, Müller, Delanghe
DF: Mwene, Teze, Boscagli, Ramalho, Obispo, Mauro
MV: Veerman, Guti, Van Ginkel, Götze, Ledezma
SP: Madueke, Doan, Vertessen, Fofana
Dat betekent dat er echt een hele drukke zomer komt. Je moet voor de basis dan halen een KEEPER, RECHTSBACK, VERDEDIGENDE MIDDENVELDER, SPITS, LINKSBUITEN. Dat zijn vijf directe versterkingen, dat gebeurt echt zelden. En eigenlijk voor de breedte heb je dan nog een spits, een buitenspeler en een aanvallende middenvenvelder nodig. Dan kom je met doorschuiven van wat jeugd op het volgende uit:
DM: Drommel, Müller, Delanghe, AANKOOP
DF: Mwene, Teze, Boscagli, Ramalho, Obispo, Mauro, AANKOOP, Oppegard
MV: Veerman, Guti, Van Ginkel, Götze, Ledezma, AANKOOP, AANKOOP
SP: Madueke, Doan, Vertessen, AANKOOP, AANKOOP, Bakayoko, Fofana
Dat zijn 22 veldspelers en 4 keepers. Is nog niet erg breed allemaal. Ben heel benieuwd naar komende zomer. John moet wel heel erg aan de bak. Champions League halen belangrijker dan ooit.
Transferwindow 2022-2023
-
- Vedette
-
- Meervoudig international
Hij heeft in ieder geval met 2 jaar verlengd en zal dus niet voor niks weggaan. Bovendien als zijn blijven alleen afhankelijk is van Schmidt dan had hij wel gewacht met verlengen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑03 Feb 2022, 14:38 Nu is de kans ook erg groot dat Götze vertrekt denk ik, dus zal je op zoek moeten naar een extra aanvallende middenvelder
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
20 Miljoen voor Gotze? Niemand.Robson de Souza wrote: ↑03 Feb 2022, 14:40Dan moet er toch wel iemand 20 miljoen betalen. Wie zou dat doen?Eindhovenvoetbal wrote: ↑03 Feb 2022, 14:38
Nu is de kans ook erg groot dat Götze vertrekt denk ik, dus zal je op zoek moeten naar een extra aanvallende middenvelder
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
Contract voor nog een jaar in de zomer. Dat wordt geen volle mep. Als PSV ambitieus is moet het dat minimaal proberen!DonyellMalen wrote: ↑03 Feb 2022, 14:51 PSV gaat niet voor Wijndal, AZ wil daar echt de volle mep voor. En PSV vind hem dat niet waard.
-
- Internationale topspeler
Met spelers van dit kaliber die transfervrij gekomen zijn, zijn doorgaand wel afspraken gemaakt over een vertrek. 20 miljoen is natuurlijk al helemaal onzin. Daarbij speelt Mario niet bepaald een briljant seizoen natuurlijk.Noosa wrote: ↑03 Feb 2022, 14:42Hij heeft in ieder geval met 2 jaar verlengd en zal dus niet voor niks weggaan. Bovendien als zijn blijven alleen afhankelijk is van Schmidt dan had hij wel gewacht met verlengen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑03 Feb 2022, 14:38 Nu is de kans ook erg groot dat Götze vertrekt denk ik, dus zal je op zoek moeten naar een extra aanvallende middenvelder
-
- Lid van verdienste
- 11 Tinus
- Legende
Ik vind dat ook een interessante speler. Verbaas me wel telkens dat hij al zo oud is.Johnnie Walker wrote: ↑03 Feb 2022, 15:13 Midtsjo a.s. zomer ook nog maar een jaar contract. Vind dat echt een geweldige speler.
- DonyellMalen
- Legende
-
Als Cocu terugkeert, dan komt Jetro weer in beeld. Ik heb geen idee hoe goed hij momenteel bezig is, maar hij gaat vrijwel zeker degraderen met z'n club. Hij is nog altijd maar 28.DonyellMalen wrote: ↑03 Feb 2022, 14:51 PSV gaat niet voor Wijndal, AZ wil daar echt de volle mep voor. En PSV vind hem dat niet waard.
- hondjevandebakker
We moeten hoger mikken dan Jetro die zijn beste tijd heeft gehad. Ik heb nu liever Mauro dan Willems op linksback.Het Kanon wrote: ↑03 Feb 2022, 15:35Als Cocu terugkeert, dan komt Jetro weer in beeld. Ik heb geen idee hoe goed hij momenteel bezig is, maar hij gaat vrijwel zeker degraderen met z'n club. Hij is nog altijd maar 28.DonyellMalen wrote: ↑03 Feb 2022, 14:51 PSV gaat niet voor Wijndal, AZ wil daar echt de volle mep voor. En PSV vind hem dat niet waard.
-
- Lid 2e elftal
PSV moet inderdaad hoger mikken én mikken op spelers zoals Schmidt destijds zei. Binnen een leeftijdscategorie van 20-23, die zich bij een "grotere" club hebben laten zien. Spelers die daarvoor in aanmerking komen met een aflopend contract zijn Zagadou van Dortmund. Zou een welkome versterking zijn voor naast Ramalho. Voorin kun je denken aan Nketiah. Daarnaast zijn er ook spelers die bij een "mindere" club spelen zoals Kadioglu op het middenveld, als vervanging van Thomas die ook uit zijn contract loopt. En Kolo Muani die als spits speelt bij Nantes, hier ook al meerdere keren genoemd.
Kijkende naar spelers met nog één jaar contract na deze zomer kom je uit bij:
Diogo Dalot, een goede aanvulling op rechtsback afkomstig van Man United. Wat betreft het middenveld is er Riqui Puig van Barca loopt in 2023 uit zijn contract. Aanvallend gezien geldt dit voor Moukoko (Dortmund).
Daarnaast nog spelers die uit die leeftijdscategorie een welkome versterking kunnen zijn, maar niet afkomstig van een topclub. Owen Wijndal als vervanger Max (vermoedelijk vertrekt die na het nieuws van Schmidt én is zijn basisplaats kwijt). Kaiky (18 jr zelfs) centrale verdediger van Santos. Voor het middenveld Thiago Almada van Velez. Voor de aanval is er Paulinho (Bay. Lev) die in 2023 uit zijn contract loopt.
Hopelijk vist PSV in dit soort vijvers zodat men relatief goedkoop, én spelers uit de leeftijdscategorie 20-23 op de kop kunnen tikken die al dan niet bij een topclub de ervaring op hebben gedaan, en dit kunnen uiten bij PSV.
Diogo Dalot, een goede aanvulling op rechtsback afkomstig van Man United. Wat betreft het middenveld is er Riqui Puig van Barca loopt in 2023 uit zijn contract. Aanvallend gezien geldt dit voor Moukoko (Dortmund).
Daarnaast nog spelers die uit die leeftijdscategorie een welkome versterking kunnen zijn, maar niet afkomstig van een topclub. Owen Wijndal als vervanger Max (vermoedelijk vertrekt die na het nieuws van Schmidt én is zijn basisplaats kwijt). Kaiky (18 jr zelfs) centrale verdediger van Santos. Voor het middenveld Thiago Almada van Velez. Voor de aanval is er Paulinho (Bay. Lev) die in 2023 uit zijn contract loopt.
Hopelijk vist PSV in dit soort vijvers zodat men relatief goedkoop, én spelers uit de leeftijdscategorie 20-23 op de kop kunnen tikken die al dan niet bij een topclub de ervaring op hebben gedaan, en dit kunnen uiten bij PSV.
-
- Nationale topspeler
-
Waar komt 20mln vandaan? Ik zeg alleen dat hij niet zomaar weg kan en dat hij zijn verlenging ook niet van de trainer af heeft laten hangen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑03 Feb 2022, 14:59Met spelers van dit kaliber die transfervrij gekomen zijn, zijn doorgaand wel afspraken gemaakt over een vertrek. 20 miljoen is natuurlijk al helemaal onzin. Daarbij speelt Mario niet bepaald een briljant seizoen natuurlijk.
-
- International
Thiago almeda gaat als atlanta unitedPSVehv wrote: ↑03 Feb 2022, 16:58 PSV moet inderdaad hoger mikken én mikken op spelers zoals Schmidt destijds zei. Binnen een leeftijdscategorie van 20-23, die zich bij een "grotere" club hebben laten zien. Spelers die daarvoor in aanmerking komen met een aflopend contract zijn Zagadou van Dortmund. Zou een welkome versterking zijn voor naast Ramalho. Voorin kun je denken aan Nketiah. Daarnaast zijn er ook spelers die bij een "mindere" club spelen zoals Kadioglu op het middenveld, als vervanging van Thomas die ook uit zijn contract loopt. En Kolo Muani die als spits speelt bij Nantes, hier ook al meerdere keren genoemd.
-
- Lid 2e elftal
De genoemde spelers zijn spelers die weinig aan spelen toe komen bij hun huidige "grote" club. Wat de kans groter maakt als PSV ze wel speelgarantie kan bieden. Uiteraard heeft niemand speelgarantie, maar maakt de kans wel vele malen groter dan bij een Dortmund of Man United.kastoekast wrote: ↑03 Feb 2022, 17:02 dit is wel ambitieus.
waarom zou zo een speler naar PSV gaan met zo een grote naam.
dit is denk ik het probleem PSV moet CL spelen om uit die vijver te kunnen vissen anders gaat het never nooit gebeuren
-
Dat zei iemand onder jou, niet voor jou bedoeld dat stukje van mijn comment. Die verlenging, kan je zijn interview nog herinneren? Leek er toen juist echt van uit te gaan dat Schmidt zou blijven.Noosa wrote: ↑03 Feb 2022, 17:15Waar komt 20mln vandaan? Ik zeg alleen dat hij niet zomaar weg kan en dat hij zijn verlenging ook niet van de trainer af heeft laten hangen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑03 Feb 2022, 14:59
Met spelers van dit kaliber die transfervrij gekomen zijn, zijn doorgaand wel afspraken gemaakt over een vertrek. 20 miljoen is natuurlijk al helemaal onzin. Daarbij speelt Mario niet bepaald een briljant seizoen natuurlijk.
-
Aah, duidelijk. Toen Götze verlengde had ik inderdaad ook verwacht dat dat een voorbode was voor Schmidt, maar hoe dan ook heeft hij dit blijkbaar besloten op basis van het verhaal van PSV toen er alleen de intentie was om met Schmidt te verlengen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑03 Feb 2022, 19:47
Dat zei iemand onder jou, niet voor jou bedoeld dat stukje van mijn comment. Die verlenging, kan je zijn interview nog herinneren? Leek er toen juist echt van uit te gaan dat Schmidt zou blijven.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Daar heb je wel een punt, je moet die ene drempel over die CL heet en dan gaan al je processen in versnelling.kastoekast wrote: ↑03 Feb 2022, 17:02 dit is wel ambitieus.
waarom zou zo een speler naar PSV gaan met zo een grote naam.
dit is denk ik het probleem PSV moet CL spelen om uit die vijver te kunnen vissen anders gaat het never nooit gebeuren
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Legende
Gotze zal wel gaan. En ben er niet eens rouwig om. Goede speler, top gast maar verdiend een godsvermogen. Net als Zahavi.
Hate to say it, maar we zouden de boel weer opnieuw moeten opbouwen straks. Nieuwe trainer, nieuwe selectie en hopelijk ook een nieuwe directie. Tenminste; John en Toon vervangen.
Hate to say it, maar we zouden de boel weer opnieuw moeten opbouwen straks. Nieuwe trainer, nieuwe selectie en hopelijk ook een nieuwe directie. Tenminste; John en Toon vervangen.