Stijn Spierings

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan waarschijnlijk een bak meer verdienen daar. Voor het eerst in zijn carrière en al 27. Snap ik. Prima. En door.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

René1978 wrote: 20 Jun 2023, 21:08 Zou het wel echt klote vinden als dit is afgeketst.
Ik zou het ook wel jammer vinden. Heb mezelf er al weken op ingesteld dat Stijn naar PSV komt. Ik vertrouw er nog steeds op dat hij komt, of er moet een officieel tegenbericht komen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien blijft Guti wel, waardoor Spierings nu niet nodig is.
dePinhodeSouza

Jwoeloe wrote: 20 Jun 2023, 21:06
Rigo wrote: 20 Jun 2023, 21:04 Laten we hopen dat PSV is doorgeschakeld naar een niveau speler Skhiri, varela of hezze
Als zowel Guti als Sangare gaan, kunnen we alleen niet 2 van zulke spelers terughalen. Dan is Spierings een heel welkome goedkope vervanger, zodat je andere vervanging inderdaad één uit die categorie is.

Misschien is dat Spierings ook wel voorgeschoteld, dat PSV nog een kanon ging halen voor de nr 6 positie. Maar dat Spierings (terecht) geen zin heeft om 2e viool te spelen.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dePinhodeSouza wrote: 20 Jun 2023, 21:20
Jwoeloe wrote: 20 Jun 2023, 21:06

Als zowel Guti als Sangare gaan, kunnen we alleen niet 2 van zulke spelers terughalen. Dan is Spierings een heel welkome goedkope vervanger, zodat je andere vervanging inderdaad één uit die categorie is.

Misschien is dat Spierings ook wel voorgeschoteld, dat PSV nog een kanon ging halen voor de nr 6 positie. Maar dat Spierings (terecht) geen zin heeft om 2e viool te spelen.
Als zoiets waar is moeten we blij zijn dat hij niet komt. Bij een topclub moet je altijd vechten voor je plek.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 20 Jun 2023, 21:12 Kan waarschijnlijk een bak meer verdienen daar. Voor het eerst in zijn carrière en al 27. Snap ik. Prima. En door.
Volgens mij zou hij ook 3 a 4 jaar bij PSV kunnen tekenen, en dan zou je inclusief tekenbonus voor transfervrije status toch ook wel zo'n 5 miljoen bij elkaar kunnen spelen als Spierings zijnde?

Overigens helemaal prima als hij niet komt. Vond het van afstand toch een beetje een gehyped verhaal rond Spierings en Vd Boomen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is mij wel wat te opvallend dat juist nu (rond het moment dat er getekend zou moeten worden) opeens twee clubs in het nieuws komen met interesse. Ik verwacht dat PSV er wars voor is en gewoon voet bij stuk houdt met het aanbod dat ze in gedachte hadden. Het is graag of niet. Zoals gezegd ik reken nog steeds op Stijn.
dePinhodeSouza

Maikel wrote: 20 Jun 2023, 21:21
dePinhodeSouza wrote: 20 Jun 2023, 21:20


Misschien is dat Spierings ook wel voorgeschoteld, dat PSV nog een kanon ging halen voor de nr 6 positie. Maar dat Spierings (terecht) geen zin heeft om 2e viool te spelen.
Als zoiets waar is moeten we blij zijn dat hij niet komt. Bij een topclub moet je altijd vechten voor je plek.
Deels eens, anderszijds, hij heeft een topseizoen gedraaid na wat anonieme jaren bij Dinamo Plofdif RKC en in de ligue 2, ik zou wel snappen dat ie in deze fase van z’n carrière ergens onbetwist basisspeler wilt zijn. Denk niet dat PSV (en Bozs) het aandurven (terecht) om Spierings als onbetwiste basisspeler te halen.
Last edited by dePinhodeSouza on 20 Jun 2023, 21:25, edited 1 time in total.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 20 Jun 2023, 21:21
dePinhodeSouza wrote: 20 Jun 2023, 21:20


Misschien is dat Spierings ook wel voorgeschoteld, dat PSV nog een kanon ging halen voor de nr 6 positie. Maar dat Spierings (terecht) geen zin heeft om 2e viool te spelen.
Als zoiets waar is moeten we blij zijn dat hij niet komt. Bij een topclub moet je altijd vechten voor je plek.
Dit is ook precies waarom jij admin bent en de vriendelijke nilssonH slechts mod…
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 20 Jun 2023, 21:25
Maikel wrote: 20 Jun 2023, 21:21

Als zoiets waar is moeten we blij zijn dat hij niet komt. Bij een topclub moet je altijd vechten voor je plek.
Dit is ook precies waarom jij admin bent en de vriendelijke @nilssonH slechts mod…
'slechts' mod? :alien:
nilssonH je mag hem een kaart geven hiervoor hoor. Pak 'm
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ach, ik ben de Guti van dit team. Onopvallend, er wordt altijd getwijfeld of het wel goed genoeg is, en een stap hogerop lijkt er niet in te zitten. Maar stiekem wel gewoon onmisbaar om gasten zoals Thijs te laten uiblinken. En last time I checked is groen sowieso mooier dan blauw :mrgreen:
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan er niet mee zitten. Mooi dat PSV hoger inzet.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Inderdaad, totaal geen zin om mn browser bij te werken.
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

kastoekast wrote: 20 Jun 2023, 22:08 https://www.instagram.com/stories/PSV_t ... 970589462/



Ziet er niet best uit.
Zolang er staat dat er geen akkoord is heb ik nog wel hoop, word wel een lastig verhaal. Als Stijn en PSV beide graag een transfer wilde was 't al rond geweest lijkt me
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

kastoekast wrote: 20 Jun 2023, 22:08 https://www.instagram.com/stories/PSV_t ... 970589462/



Ziet er niet best uit.
Dat onzinaccount heeft 0 ingang. Deelt alleen vage roddels zowat.
Last edited by Ardbeg on 20 Jun 2023, 22:47, edited 1 time in total.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou het zonde vinden als hij niet komt, want ik denk echt dat hij een goede speler is, iemand waar PSV behoefte aanheeft + transferbeleid technisch ook ideaal is. Maar goed, wie weet wordt dit een gevalletje Defour-Guardado en komen we straks met een of ander lijp alternatief aanzetten: Skhiri bijvoorbeeld?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
7Koentjuh7
Lid 2e elftal
Posts: 169
Joined: 29 Aug 2021, 13:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 20 Jun 2023, 22:22
kastoekast wrote: 20 Jun 2023, 22:08 https://www.instagram.com/stories/PSV_t ... 970589462/



Ziet er niet best uit.
Dat onzinaccount heeft 0 ingang. Deelt alleen vage roddels zowat.
Geeft toch duidelijk aan waar die het van heeft? Wees blij dat er mensen ook dingen controleren buiten alleen de watchers. Santi is trouwens iemand die daar veel dichter op zit kwam ook 5 dagen eerder met het nieuws over RC Lens dan onze eigen club-watchers.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

7Koentjuh7 wrote: 20 Jun 2023, 23:06
Ardbeg wrote: 20 Jun 2023, 22:22

Dat onzinaccount heeft 0 ingang. Deelt alleen vage roddels zowat.
Geeft toch duidelijk aan waar die het van heeft? Wees blij dat er mensen ook dingen controleren buiten alleen de watchers. Santi is trouwens iemand die daar veel dichter op zit kwam ook 5 dagen eerder met het nieuws over RC Lens dan onze eigen club-watchers.
Je naam doet me denken aan 7ronaldo7.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Souza incoming? :hartjes:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou, slotje erop en op naar de volgende target! :)
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
Send Prediction League reminder to second email adress: No

NilisInOranje wrote: 20 Jun 2023, 21:01 Wees eerlijk. Wie wil er nou niet bij de dolfijn van Paris Saint Germain spelen?
Alleen als de formalisering ingrijpt .
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben nooit zo van het ongenuanceerde commentaar op TD’s. Maar als je Spierings graag wil hebben, en kunt hem ook met als extra troef het naderende EK niet overtuigen om maar PSV te komen, met Lens als concurrent, is er iets behoorlijk niet goed gegaan.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan is dat hele verhaal van ‘Spierings die op vakantie was’ dus de grootste onzin. PSV is afgehaakt lijkt me dan toch?
Locked