Yorbe Vertessen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Malen en Vertessen zijn echt bizar snel. Niet normaal. Als verdediger heb je dan echt een kutdag.
ShovingNE2
Site Admin

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Trixm
Vedette

Belangrijk vandaag, creëert vandaag de 1-0.
Saibari is underrated.
nilssonH
Moderator

Prima wedstrijd. Er valt nog voldoende aan te schaven, maar ik zie er wel wat in. Hopelijk valt zijn blessure mee, want dat blijft toch altijd op de loer liggen bij hem.
Massimo
Legende

Deed het prima vandaag en was belangrijk bij de openingsgoal. Harde werker ook die niet schuwt zijn verdedigende meters te maken. Toch zal zijn techniek en met name zijn balaanname nog flink verbetert moeten worden om voor PSV echt van waarde te kunnen worden in de toekomst. Anders blijft hij hangen op het niveau Mauro/Thomas.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik zie het echt totaal niet in deze jongen. Vandaag weer op snelheid en goed geluk de bal bij Malen die met 1 versnelling de goal creëert. Neemt niet weg dat hij goede meters maakte en in die man meer situatie nog niet eens iets verkeerd deed.

Elke pass die ze naar hem geven bezorgt me een gevoel van oef als dat maar goed gaat. Technisch heb ik nog niets van hem gezien wat PSV 1 niveau is en heel goed in zijn afronding vind ik hem ook niet bepaald.

De ideale speler om een jaartje elders te spelen. Gewoon 30 wedstrijden van 75+ minuten en 10 goals en 10 assists. Twente, Heracles, Heerenveen lijken me prima geschikt voor een snelle aanvaller.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Zat ook in vorige wedstrijden af en toe dicht bij een doelpunt (of er werd er een afgekeurd), vandaag af en toe nog iets nadrukkelijker aanwezig. Zijn inzet en snelheid zijn bewonderenswaardig, de techniek en inzicht voor verbetering vatbaar. Dat inzicht zal nog wel lukken, maar de techniek? Maar ach, vroeger liepen hier ook Bengt Schmidt Hansen, René van de Kerkhof en diergelijken rond, die hebben ook hun verdiensten voor :PSV: gehad… Ben benieuwd of en hoe hij zich verder ontwikkelt
Hatseflats
Vedette

Rommedahl!
mateja
Internationale topspeler

Hatseflats wrote: 09 May 2021, 22:35Rommedahl!
Type Rommedahl is een prima aanvallende wissel als de backs gesloopt zijn door Madueke en Gakpo
Joenepsv
Legende

Persoonlijk kijk ik vrij positief naar Vertessen. Vind hem een beetje een ruwe diamant. De voorwaarden zijn goed. Hij is enorm snel en koppelt dat aan een goede fysiek. Hij is volgens mij niet zo groot maar wel een geblokt mannetje. Dat in combinatie met een goede drive zorgen voor een speler die heel moeilijk te bespelen is. Als verdediger heb je een hele vervelende wedstrijd tegen hem. Zijn rendement moet omhoog maar in de jeugd heeft hij aangetoond geen moeite met scoren te hebben. Wat betreft zijn techniek, die vind ik zo slecht nog niet. Met meer minuten komt meer ervaring en met meer ervaring komt rust en overzicht. Ik voorspel Vertessen een hele mooie toekomst bij en na PSV.
mateja
Internationale topspeler

Joenepsv wrote: 09 May 2021, 22:43 Persoonlijk kijk ik vrij positief naar Vertessen. Vind hem een beetje een ruwe diamant. De voorwaarden zijn goed. Hij is enorm snel en koppelt dat aan een goede fysiek. Hij is volgens mij niet zo groot maar wel een geblokt mannetje. Dat in combinatie met een goede drive zorgen voor een speler die heel moeilijk te bespelen is. Als verdediger heb je een hele vervelende wedstrijd tegen hem. Zijn rendement moet omhoog maar in de jeugd heeft hij aangetoond geen moeite met scoren te hebben. Wat betreft zijn techniek, die vind ik zo slecht nog niet. Met meer minuten komt meer ervaring en met meer ervaring komt rust en overzicht. Ik voorspel Vertessen een hele mooie toekomst bij en na PSV.
Mee eens, hij wordt op zijn minst een hele bruikbare speler voor ons.
11 Tinus
Legende

Tjah dan zou Kerk voor ons ook bruikbaar zijn.
ruuddevil
Legende

Zou baat hebben bij Nilis als spitsentrainer.
Ren Höek
Vedette

Nilis wordt ook steeds mytischer, komisch hoe dat vaak gaat.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
ruuddevil
Legende

Nog mythischer kan niet Ren.
mateja
Internationale topspeler

11 Sir Tinus wrote: 09 May 2021, 22:54 Tjah dan zou Kerk voor ons ook bruikbaar zijn.
Nee, Kerk is dramatisch slecht. Die zijn ze bij Utrecht ook helemaal zat. Hij is ook snel, dat is de enige overeenkomst.
milansandro
Legende

Ideale speler voor in de counter..
Zoals Cocu speelde in dat seizoen met Memphis en Gini..
We hebben echt ideale spelers voor op de counter in Gakpo, Malen, Madueke, en Vertessen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
11 Tinus
Legende

Ik vind Vertessen niets anders of beters dan Kerk. Ik kan niets opnoemen buiten zijn werklust en snelheid wat PSV waardig is.
voskat
Nationale topspeler

Prima voor erbij!
Jaren terug trokken we nog ruim 4 miljoen uit voor Narsingh. Yorbe is gratis. Tel uit je winst.
mateja
Internationale topspeler

11 Sir Tinus wrote: 09 May 2021, 23:04 Ik vind Vertessen niets anders of beters dan Kerk. Ik kan niets opnoemen buiten zijn werklust en snelheid wat PSV waardig is.
Kerk is 5 jaar ouder. Heeft al 5 seizoenen Eredivisie in de benen. En nog steeds totaal geen overzicht. Nooit gehad ook, is gewoon een blind paard die bizar vaak de verkeerde oplossing kiest. Maar wat vooral opvalt, de mentaliteit van Vertessen lijkt nu al veel beter dan die van Kerk. En dan hebben we het nog niet eens gehad over techniek en doelgerichtheid. Ik zeg niet dat Vertessen een wonderkind is, maar vergelijken met Kerk 'omdat ze beide snel zijn' is een beetje onzin wat mij betreft.
11 Tinus
Legende

Zijn techniek? Ik denk dat er na Baumgartl in de selectie niemand een mindere balaanname heeft. In kansrijke situaties maakt hij altijd een verkeerde optie. Hopelijk kan hij de komende 2 wedstrijden belangrijk zijn voor het team.
mateja
Internationale topspeler

11 Sir Tinus wrote: 09 May 2021, 23:17 Zijn techniek? Ik denk dat er na Baumgartl in de selectie niemand een mindere balaanname heeft. In kansrijke situaties maakt hij altijd een verkeerde optie. Hopelijk kan hij de komende 2 wedstrijden belangrijk zijn voor het team.
Hij wordt met de post slechter.
ruuddevil
Legende

Zit pas sinds begin dit jaar bij de selectie en doet het gewoon goed. Op zijn minst een nuttige speler en wie weet hoe hij zich kan ontwikkelen.
Trixm
Vedette

De vergelijking met Rommedahl hierboven, wat een grap. Ik zou zeggen er staan voldoende samenvattingen van hem in de jeugd op youtube, kijk eens wat terug.
Saibari is underrated.
nilssonH
Moderator

Ik denk dat je ook niet moet vergeten dat hij door al die blessures Jong PSV min of meer heeft overgeslagen in zijn ontwikkeling. Hij heeft nu in totaal 1055 minuten betaald voetbal gespeeld. Dat is nog geen 12 hele wedstrijden. Geef hem ook even de tijd. Niemand beweert hier dat ie volgend jaar dé opvolger van Malen moet worden, maar met af en toe wat minuten kan het een prima speler voor PSV worden. Ik zie er meer in dan in Mauro bijvoorbeeld.
Post Reply