Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ren Höek
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Madueke wrote: 12 Apr 2022, 15:35 Daar heb je een scouting voor nodig.
Om Vandevoordt te kennen is geen scouting nodig, hij is een absoluut toptalent en bij iedere voetbalvolger bekend.
Ik ben vooral benieuwd wat Leizig heeft betaald voor hem.
Juancho wrote: 12 Apr 2022, 17:53 We kunnen ook even afspreken dat we kappen met die onzin over iemand zijn hoofd en hem daarom niet willen hebben.
Welke onzin?
Zijn gedrag en uitstraling mogen zeker meegenomen worden en beiden staan mij niet aan, daarbij vind ik dat hij een irritante kop heeft. Helemaal in de periode bij Ajax waarin hij de kritiek daarop beu was en ineens geforceerd boos ging doen tijdens wedstrijden, dat leek nergens op.

Dat hij verder prima kan keepen heb ik ook al aangegeven, het breekpunt is echter zijn vele blessures de afgelopen jaren. Alleen daarom zou hij nooit een serieuze optie mogen zijn.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Maikel
Site Admin

Cillessen heeft een jankhoofd en 't lichaam van een bejaarde.

Verder prima keeper, heeft in Spanje zelfs geleerd hoe je een penalty moet tegenhouden. Maargoed, waarom zou je aan een keeper beginnen die er per jaar zo'n 2/3 maanden uit ligt?

Niet doen.
+ jankhoofd.

Maargoed, ik kwam laatst een Facebookpost tegen van zo'n 10 jaar geleden van mezelf waarin ik riep dat Luuk de Jong 't beste met een handtas op 't veld kon staan omdat ie een wijf was met een jankhoofd.
Wellicht dat er ook redemption voor Cillessen kan komen.

De kwaliteiten heeft ie.

Was geen fan van Luuk toen:
Image
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ren Höek wrote: 13 Apr 2022, 10:48
Madueke wrote: 12 Apr 2022, 15:35 Daar heb je een scouting voor nodig.
Om Vandevoordt te kennen is geen scouting nodig, hij is een absoluut toptalent en bij iedere voetbalvolger bekend.
Ik ben vooral benieuwd wat Leizig heeft betaald voor hem.
Vandevoordt heeft idd al jaren op elk lijstje van zelfs de simpelste voetbalfans gestaan lijkt mij. Hij blijft nog bij Genk en gaat in 2024 naar Leipzig voor waarschijnlijk flink meer dan 10mil.
PSVehv
Lid 2e elftal

Nu we weten dat Boscagli er lang uit ligt en zelfs een deel gaat missen van de eerste seizoenshelft en misschien wel helemaal voordat ie weer op dit niveau is, zal PSV centraal achterin toch wat moeten aantrekken. Wat zijn goede betaalbare cv’s? Ik zou wel weer eens een sloper centraal achterin willen zien. Waar een tegenstander het dun van in de broek krijgt.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

PSVehv wrote: 13 Apr 2022, 21:48 Nu we weten dat Boscagli er lang uit ligt en zelfs een deel gaat missen van de eerste seizoenshelft en misschien wel helemaal voordat ie weer op dit niveau is, zal PSV centraal achterin toch wat moeten aantrekken. Wat zijn goede betaalbare cv’s? Ik zou wel weer eens een sloper centraal achterin willen zien. Waar een tegenstander het dun van in de broek krijgt.
Barboza stond altijd op mijn lijstje maar ondertussen ook alweer 26 en nog spelend in Argentinië. Maar als je als spits leest dat je tegen een Barboza van 1.93 komt te staan.

Anderen op t lijstje betaalbare slopers zijn:
Niakhate van Mainz
Cissé van Olympiakos
Araujo van Celta de Vigo
Ardbeg
Mister PSV

Niakhate? Yes please.

Of Kotchap.

Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ardbeg wrote: 13 Apr 2022, 22:13
Of Kotchap.
:ketchup: :wonder:
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Itakura zit inmiddels bij Schalke en dat zou nou ook best een hele interessante speler zijn maar volgens mij heeft Schalke een koopoptie bij Manchester City bedongen. Speelt in principe alles, maakt ook zijn goaltjes en is met 25 jaar en 2 jaar Eredivisie ervaring wel een 'plug and play' optie voor erbij. Kan links en rechts centraal, kan heel goed koppen en is geen drama met de bal aan de voet. Volgens mij volgde PSV hem ook al eens eerder. Mocht er een mogelijkheid zijn om hem te halen zou ik wel voorstander zijn.

De eerste die Doan noemt is af.
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Zou Gomie iets kunnen betekenen in een deal met braziliaanse keeper die door de insiders al een keer aangedragen is? Souza meen ik?
Sanga are u dead ???? NO MAN!
OnsPSV
Meervoudig international

Voor zover we het nog niet wisten
Hatseflats
Vedette

Best wel non-informatie zeg :tear:

Edit: en wat bedoelt ie met die kip? Chicken-WINGERS?
Rikkert1234
Vedette

Ahmedhodzic vandaag weer met 6-1 verloren. Ik kijk de wedstrijden van Bordeaux niet maar als ik de cijfers zie dan wordt je niet echt vrolijk.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Belangrijker: hoe doet zijn vader het daar?
OnsPSV
Meervoudig international

https://instagram.com/stories/psvmedium ... MyMTA2M2Y=

Ortega die ook blij is met de bekerwinst!
Juancho
Mister PSV

Zou dit OF een opvolger voor Sangare kunnen zijn bij een driemams middenveld met verder Guti en Veerman OF als vervanger/concurrent van Guti waarbij Sangare ook nog vervangen moet worden?
Ruud Gullit denkt dat Bologna-middenvelder Jerdy Schouten een uitstekende aanwinst zou zijn voor Oranje. Ook een Nederlandse topclub in de vorm van PSV wordt aan hem gelinkt.

Schouten speelt zaterdagavond met Bologna tegen Juventus en Gullit roemt in de Ziggo Sport-studio de kwaliteiten van de Nederlander. "Hij heeft rust aan de bal, speelt de bal naar de goede kleur en staat steeds op de juiste plek", oordeelt hij bij Ziggo Sport. "Louis (Van Gaal, red.) kan zo'n man wel gebruiken in het systeem dat hij wil spelen. Het is een jongen die het goed doet. Als je in Italië kan voetballen, kan je het niveau van Oranje aan."

De gehele Italiaanse top toonde al interesse. "Dat kan ik begrijpen, die spelen in hetzelfde systeem. Ik weet niet hoe hij zich in een ander systeem manifesteert", vraagt Gullit zich af. Ook in de Eredivisie zou hij kunnen slagen. "Je ziet dat hij rust in zijn spel heeft. Dat kan PSV wel gebruiken."
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Rikkert1234
Vedette

OnsPSV wrote: 18 Apr 2022, 01:02 https://instagram.com/stories/psvmedium ... MyMTA2M2Y=

Ortega die ook blij is met de bekerwinst!
Dit moet toch wel wat betekenen? Overigens heeft hij de like al wel weggehaald
Ardbeg
Mister PSV

Het is een insta like. Meer niet.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ardbeg wrote: 18 Apr 2022, 11:49 Het is een insta like. Meer niet.
Een insta like is een bindende toezegging. Hij is gewoon onze nieuwe keeper.
TylerDurdn
Internationale topspeler

Hatseflats wrote: 15 Apr 2022, 14:19 Best wel non-informatie zeg :tear:

Edit: en wat bedoelt ie met die kip? Chicken-WINGERS?
Denk dat hij doelt op het dameselftal met die chick.
Ardbeg
Mister PSV

Thijs wrote: 18 Apr 2022, 12:27
Ardbeg wrote: 18 Apr 2022, 11:49 Het is een insta like. Meer niet.
Betekent dit dat [mention]Ykhim[/mention] nu jouw nieuwe keeper is?
Ykhim
Lid scoutingsteam

:mrgreen:
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ardbeg wrote: 18 Apr 2022, 12:42
Thijs wrote: 18 Apr 2022, 12:27

Betekent dit dat @Ykhim nu jouw nieuwe keeper is?
Ehhmm…
ShovingNE2
Site Admin

Uit het ED:
Vijf mannen overlegden afgelopen week in een vergaderzaal in de buurt van Eindhoven over de toekomst van PSV. Marcel Brands, Ruud van Nistelrooij, John de Jong, Jan Vennegoor of Hesselink en Fred Rutten proberen nu al de fundamenten te leggen voor een succesvolle periode vanaf seizoen 2022-2023.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
El Sordo
Vedette

Dat proberen ze elk jaar, neem ik aan?
ShovingNE2
Site Admin

Lijkt me wel. Maar dit zijn de vijf personen die het gaan bepalen qua selectie. Toch wel opvallend, maar wel logisch: geen Gerbrands erbij. En wel Fred Rutten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked