Jerdy Schouten
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Geen idee of dit invloed heeft op de interesse die ze hebben in Schouten, maar misschien toch wel aardig om te delen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ah, die gaan voor een grote naam.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- TylerDurdn • Balinho
-
- Vaste waarde in elftal
- Standbeeld
- Mister PSV
Precies dus wat zo'n beetje iedereen hier al dacht.
Hoe zijn toekomst eruitziet, durft Schouten niet te zeggen. "Het zou heel nep zijn als ik zou zeggen: ik blijf de rest van mijn leven bij PSV. Ik weet dat niet. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het hartstikke naar mijn zin heb bij PSV. Dat kan ook niet anders na zo'n seizoen."
Wel zet hij de deur op een kier. Borussia Dortmund zou hem op de korrel hebben. "Er zijn altijd uitdagingen of bepaalde clubs waar je geen 'nee' tegen kan zeggen", stelt Schouten in zijn algemeenheid. "Dortmund? Ik wil het er eigenlijk niet over hebben. Wat op mijn pad komt, komt op mijn pad. Ik zit in elk geval niet op de schopstoel."
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- 11 Tinus • PSVMar • Juancho
-
- Vaste waarde in elftal
Ik vind het juist geen mediagetraind antwoord. Heel oprecht. Hou ik van.
-
- Internationale topspeler
Juni/juli…. niks dan slap gelul, nietszeggende interviews, domme geruchten. Het is eindelijk lekker weer, beter van de zomer genieten dan je druk te maken om wat er allemaal op het internet zwerft. Alle trolls komen tevoorschijn alsof hun leven er vanaf hangt om zoveel mogelijk nonsens rond te bazuinen en de wat meer betrouwbare insiders moeten ook wat te lullen hebben.
Vanaf 2e week augustus gaat Earnie pas de keukenapparatuur aan gooien. Voor die tijd is het tijdverspilling om je echt druk te maken.
Vanaf 2e week augustus gaat Earnie pas de keukenapparatuur aan gooien. Voor die tijd is het tijdverspilling om je echt druk te maken.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Nationale topspeler
Dacht ooit dat Pröpper jarenlang op zijn plek bij PSV zou zitten, bleek helaas niet helemaal te kloppen. Die liet destijds
Het zou heerlijk zijn als Schouten hier wel lang blijft.
Schouten
Saibari
Tillman
Met Til, Babadi, Land, Flamingo en eventueel Mauro Jr. als alternatieven lijkt me helemaal prima.
Het zou heerlijk zijn als Schouten hier wel lang blijft.
Schouten
Saibari
Tillman
Met Til, Babadi, Land, Flamingo en eventueel Mauro Jr. als alternatieven lijkt me helemaal prima.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Legende
Pröpper had een geweldig eerste seizoen, maar een minder tweede seizoen. Daarnaast kon PSV het geld van Brighton heel goed gebruiken, dus werd er niet met man en macht geprobeerd hem te behouden. Met Schouten is de situatie nu zowel sportief als financieel wel anders voor PSV.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Joey
-
- Nationale topspeler
Als ik het me goed herinner liet Pröpper destijds in een interview weten dat hij zich hier best jarenlang zag spelen. Om vervolgens bij interesse van een Russische club de kont te krib te gooien...Massimo wrote: ↑25 Jun 2024, 13:24 Pröpper had een geweldig eerste seizoen, maar een minder tweede seizoen. Daarnaast kon PSV het geld van Brighton heel goed gebruiken, dus werd er niet met man en macht geprobeerd hem te behouden. Met Schouten is de situatie nu zowel sportief als financieel wel anders voor PSV.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
https://nos.nl/l/2526117
Heel netjes hoe hij hier verwoordt dat het, in elk geval zonder bal, tactisch nergens op slaat wat Oranje doet en totaal niet in staat zijn om daarop aan te passen. Ook goed hoe hij reageert op de vragen over Veerman en duidelijk maakt dat het niet (alleen) aan Joey ligt. Ook mooi hoe hij het niet wijt aan instelling, maar duidelijk maakt dat het er zo uitziet doordat je tactisch telkens achter de feiten aanloopt.
Heel netjes hoe hij hier verwoordt dat het, in elk geval zonder bal, tactisch nergens op slaat wat Oranje doet en totaal niet in staat zijn om daarop aan te passen. Ook goed hoe hij reageert op de vragen over Veerman en duidelijk maakt dat het niet (alleen) aan Joey ligt. Ook mooi hoe hij het niet wijt aan instelling, maar duidelijk maakt dat het er zo uitziet doordat je tactisch telkens achter de feiten aanloopt.
- These users thanked the author Thijs for the post (total 4):
- Standbeeld • De Realist • Ykhim • Ren Höek
- Balinho
Ik ga dat interview niet nu nog een keer kijken, want tijd voor ENG-SLO nu, maar was het tweede wat Jerdy zei niet letterlijk "of het staat/stond niet goed"? 'Nuff said.Thijs wrote: ↑25 Jun 2024, 20:54 https://nos.nl/l/2526117
- Standbeeld
- Mister PSV
Natuurlijk heeft het met de tactiek te maken. Alsof 11 topspelers zomaar collectief falen tegen een individueel veel minder Oostenrijk. Er is geen goede structuur om op terug te vallen als het niet loopt zoals gewenst.
- De Realist
Ik heb verder geen interviews ofzo gezien he, maar hoezo moet Jedi dit zeggen en komt dit niet van een van Dijk?Thijs wrote: ↑25 Jun 2024, 20:54 https://nos.nl/l/2526117
Dat wat ie zegt over de tweede helft is precies wat al lang duidelijk had moeten zijn na polen - verdediging stapt niet door en staat maar achterin te staan. Hoe kan Koeman of iemand in de staf dit niet al veel eerder gezien hebben?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- StratumZuid
- Vedette
Dwight is inmiddels een oude opa en rooie een nitwit
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Persepolis
- Vedette
Precies. Als niemand (behalve de keeper) ook maar in de buurt van zijn niveau komt dan ligt dat echt niet aan kwaliteit of mentaliteit hoor. Alsof deze spelers niet dolgraag een goed EK willen spelen. Zo'n Memphis heeft het bont gemaakt bij Atletico door niet snel daar zijn rentree te willen maken, zodat hij nu topfit zou zijn. Kun je alles van vinden, maar niet dat hij niet gemotiveerd is hiervoor. Zelfde geldt voor de rest van de spelers. Nee, de mentaliteit is het niet. En kwaliteit? Zet de elftallen van Nederland en Oostenrijk maar naast elkaar. Heeft Oostenrijk meer kwaliteit? Nee. Wat zij wel hebben is een trainer met een idee, die deze ook duidelijk heeft geïmplementeerd. Oranje heeft een trainer die de poppetjes wel neerzet op logische posities, maar verder weinig lijn in het spel brengt en verwacht dat het allemaal vanzelf goed gaat. Althans, dat is precies hoe het lijkt. En dan ben je afhankelijk van individuele bevliegingen van bv een Gakpo, of opportunistisch spel met een pinchhitter (Weghorst). En staat het aan de andere kant voor geen meter, en daar weet een ploeg met een fatsoenlijk plan wel raad mee.Standbeeld wrote: ↑25 Jun 2024, 21:00 Natuurlijk heeft het met de tactiek te maken. Alsof 11 topspelers zomaar collectief falen tegen een individueel veel minder Oostenrijk. Er is geen goede structuur om op terug te vallen als het niet loopt zoals gewenst.
- Lorenzo von Matterhorn