Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

FritskePhilips wrote: 21 Jan 2023, 09:42
ComeOnPSV wrote: 21 Jan 2023, 09:13 Ja tuurlijk. Wat een onzin zeg
Jij denkt dat de club hem voor niets heeft laten gaan destijds? Zoiets gebeurt niet met spelers waarvan men overtuigd is.

Ik begrijp alle kritische en sceptische posts maar als de voorwaarden voor geruchten moet zijn dat ze elders op Socials al moeten zijn gedropt voordat ze hier geplaatst mogen worden, zeg dat dan.

In mijn ogen zijn woorden van mensen die op enigerlei wijze verbonden zijn aan de club en op die manier mogelijk iets kúnnen weten of op hebben kúnnen vangen, net zo goed geruchten die het overdenken en delen waard zijn.

Bronvermelding wordt hierdoor wel onmogelijk zonder personen en uiteindelijk mogelijk ook de club te schaden, maar laten we dan kijken naar richtlijnen hierover.

Het niet delen van deze categorie geruchten is voor mij ook prima, indien dit voor dermate veel onrust zorgt dat het dit forum schaadt en dit besloten wordt.

Maar het is dan aan de moderators om hier voorwaarden en richtlijnen aan te stellen en deze kenbaar te maken. Of zie ik dat verkeerd?
Gewoon delen. Als iemand daar last van heeft kan ie het rapporteren en als blijkt dat je het echt puur erom doet zal je wel gebanned worden. Alleen laat jij natuurlijk vaak genoeg zien ook gewoon te posten en niet alleen dit soort dingen, dus zou ik denken dat je wel even mag. Ik vind het wel leuk al neem ik het ook niet heel serieus…
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Mag ons Ailon dan ook weer terug zonder gedoe? 😁
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Memphis staat inderdaad bekend om z'n harde werken, en wordt bij oranje ook niet voor niets belangrijk gemaakt. Als je slecht in de groep ligt, word je er net als Cillessen gewoon uitgeknikkerd.

En laten we eerlijk zijn: is PSV in de positie om spelers als Memphis en Malen aan zich voorbij te laten gaan? Ik vind een beetje lollig doen op het forum best leuk, maar dit gaat richting een sollicitatiegesprek bij het Pieter baan centrum.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

FritskePhilips wrote: 21 Jan 2023, 09:42
ComeOnPSV wrote: 21 Jan 2023, 09:13 Ja tuurlijk. Wat een onzin zeg
Jij denkt dat de club hem voor niets heeft laten gaan destijds? Zoiets gebeurt niet met spelers waarvan men overtuigd is.

Ik begrijp alle kritische en sceptische posts maar als de voorwaarden voor geruchten moet zijn dat ze elders op Socials al moeten zijn gedropt voordat ze hier geplaatst mogen worden, zeg dat dan.

In mijn ogen zijn woorden van mensen die op enigerlei wijze verbonden zijn aan de club en op die manier mogelijk iets kúnnen weten of op hebben kúnnen vangen, net zo goed geruchten die het overdenken en delen waard zijn.

Bronvermelding wordt hierdoor wel onmogelijk zonder personen en uiteindelijk mogelijk ook de club te schaden, maar laten we dan kijken naar richtlijnen hierover.

Het niet delen van deze categorie geruchten is voor mij ook prima, indien dit voor dermate veel onrust zorgt dat het dit forum schaadt en dit besloten wordt.

Maar het is dan aan de moderators om hier voorwaarden en richtlijnen aan te stellen en deze kenbaar te maken. Of zie ik dat verkeerd?
Mijn reactie was wat overdreven, excuus daarvoor.

Je hebt helemaal gelijk. Er komen hier geruchten uit verschillende landen en die worden als waarheid beschouwd. Insiders op t forum worden snel afgezet als niet waar. Zojuist ook door mij.
Ik blijf graag je inside information lezen Fritske.
Vraag me wel af wie dan je schoonvader is die bij PSV werkt of dichtbij staat.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

De buurman van mijn neef heeft me verteld dat PSV zeer dichtbij het aantrekken is van een speler. Zijn positie was aanvaller, middenvelder of verdediger en ergens in zijn twintiger jaren.

Hij tekent binnen vandaag en 12 dagen, mark my words. Morgen hoor ik meer over uit welk continent hij komt.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ardbeg wrote: 21 Jan 2023, 09:46 Mag ons Ailon dan ook weer terug zonder gedoe? 😁
Van mij mag dat altijd, vond het erg leuk altijd, maar net als [mention]FritskePhilips[/mention] moet je wel accepteren dat je zowel positieve als negatieve reacties krijgt als je zo’n dingen deelt.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Ardbeg wrote: 21 Jan 2023, 09:50 De buurman van mijn neef heeft me verteld dat PSV zeer dichtbij het aantrekken is van een speler. Zijn positie was aanvaller, middenvelder of verdediger en ergens in zijn twintiger jaren.

Hij tekent binnen vandaag en 12 dagen, mark my words. Morgen hoor ik meer over uit welk continent hij komt.
Je neef heeft alleen een buurvrouw.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00

Standbeeld wrote: 21 Jan 2023, 09:42 Ik lees de info van Fritske wel graag eigenlijk. Hang er verder geen waardeoordeel aan van wel of niet waar. Zie wel of er later iets over naar buiten komt. Hij schetst gewoon een beetje hoe het intern vergaat. Het is niet zo dat hij roept dat Danjuma morgen tekent of dat er "iets staat te gebeuren" en vervolgens gebeurt er niets. Die mensen hebben we hier ook rondlopen.
Dat moet je ook vooral niet doen, een waardeoordeel vormen over geruchten. Ik pretendeer ook nergens de waarheid in pacht te hebben en benoem dat ik slechts iets deel wat ik heb opgevangen.

De definitie van gerucht: Een gerucht is een verhaal dat de ronde doet, maar waarvan de waarheid niet vast staat. De informatie in een gerucht kan variëren van een roddel tot gerichte propaganda.

Hetgeen er écht speelt, op dit exacte moment, is slechts aan 2/3 mensen binnen de club voorbehouden. De rest van 'de wereld' is hier naar op zoek. Dan onstaan geruchten en is het delen hiervan een logisch gevolg en acceptabel, zolang het geen stellige beweringen bevat.

Het is aan eenieder zelf om te bepalen wat je voor ruchtbaarheid je eraan wilt geven, wat het overigens niet oké maakt om de ander er persoonlijk op aan te vallen of in een kwaad daglicht te zetten.

Maar dat is mijn mening.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 21 Jan 2023, 09:46 Mag ons Ailon dan ook weer terug zonder gedoe? 😁
Ailon mag altijd terug zonder gedoe.

Zolang hij niet denkt dat hij onfeilbaar is en mensen discussies met hem aan kunnen gaan.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV

Maikel wrote: 21 Jan 2023, 09:55
Ardbeg wrote: 21 Jan 2023, 09:46 Mag ons Ailon dan ook weer terug zonder gedoe? 😁
Ailon mag altijd terug zonder gedoe.

Zolang hij niet denkt dat hij onfeilbaar is en mensen discussies met hem aan kunnen gaan.
Nou [mention]Ailon[/mention] kom er maar in (Y)
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Armada wrote: 21 Jan 2023, 09:53
Ardbeg wrote: 21 Jan 2023, 09:50 De buurman van mijn neef heeft me verteld dat PSV zeer dichtbij het aantrekken is van een speler. Zijn positie was aanvaller, middenvelder of verdediger en ergens in zijn twintiger jaren.

Hij tekent binnen vandaag en 12 dagen, mark my words. Morgen hoor ik meer over uit welk continent hij komt.
Je neef heeft alleen een buurvrouw.
Ik vroeg hem dat net maar hij/zij/het had het over iets van don't assume my gember oid.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Thijs wrote: 21 Jan 2023, 09:52
Ardbeg wrote: 21 Jan 2023, 09:46 Mag ons Ailon dan ook weer terug zonder gedoe? 😁
Van mij mag dat altijd, vond het erg leuk altijd, maar net als [mention]FritskePhilips[/mention] moet je wel accepteren dat je zowel positieve als negatieve reacties krijgt als je zo’n dingen deelt.
Ik wil hem vooral ook voetbalinhoudelijk en zijn "scouting".
DE MADERA 76
Regelmatige invaller
Posts: 349
Joined: 12 Apr 2021, 22:46
Clubvoorkeur: PSV

Madueke wrote: 21 Jan 2023, 09:42 Nouja, 10 dagen voor de deadline maakt het geen reet uit of het Ziyech of Noa Lang gaat worden. Dit begint allemaal op een enorm fiasco uit te draaien en als je vandaag niet wint moet Marcel zich maar eens afvragen of het nog wel nut heeft om met miljoenen te smijten om huurdeals te fiksen.
Noa heeft in elk geval de juiste persoonlijkheidskenmerken. Met stip op positie #1 en we moeten gaan letten op vluchten vanuit Antwerpen naar Eindhoven
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Nu weer over transfers en niet meer over insiders. Doe met de info wat je wil. Nieuwe accounts mogen bij een shitload aan onzin zonder problemen uitgelachen worden richting de uitgang.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher wrote: 21 Jan 2023, 09:47 Memphis staat inderdaad bekend om z'n harde werken, en wordt bij oranje ook niet voor niets belangrijk gemaakt. Als je slecht in de groep ligt, word je er net als Cillessen gewoon uitgeknikkerd.

En laten we eerlijk zijn: is PSV in de positie om spelers als Memphis en Malen aan zich voorbij te laten gaan? Ik vind een beetje lollig doen op het forum best leuk, maar dit gaat richting een sollicitatiegesprek bij het Pieter baan centrum.
Schmidt zag het talent van Malen maar had tegelijkertijd ook een hekel aan Malen, net als teamgenoten. Het is niet zo dat Malen nu voor het PSV-salaris van toen hier zou komen voetballen. Als je zo'n investering van 10mln doet dan wil je geen speler hebben waar de halve groep inclusief trainer zich mogelijk aan gaat ergeren. Ik denk dat je bij Memphis nog wel eens stuk duurder uit bent dan bij Malen. En als Memphis liever spits speelt dan op de flanken, terwijl we een buitenspeler nodig hebben, dan kan je jezelf afvragen of het verstandig is om Memphis te halen. Dan zou Danjuma verstandiger zijn. Haal je Memphis over 1 a 2 jaar alsnog als Luuk ermee stopt of vertrekt. PBC vind ik wat overdreven.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

ShovingNE2 wrote: 21 Jan 2023, 10:09 Nu weer over transfers en niet meer over insiders. Doe met de info wat je wil. Nieuwe accounts mogen bij een shitload aan onzin zonder problemen uitgelachen worden richting de uitgang.
Oude accounts ook? :mrgreen:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

[mention]Grasmat[/mention] mag eveneens uitgelachen worden. Goede toevoeging. :L
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Kut, dat was niet mijn insteek. :I
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

:lol: :lol: :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
FC Bavaria
Ballenjongen
Posts: 25
Joined: 31 Aug 2021, 15:45
Clubvoorkeur: Wa denkte zelf?

Als dat verhaal van Memphis en Malen waar is, zijn we reddeloos verloren. Een beetje power is precies wat dit team mist, die power krijg je alleen met persoonlijkheden. Met 11 Ryan Thomassen in het veld word je bij wijze van spreken echt geen kampioen. Bovendien hoef je dan ook niet te dromen van een Ziyech, die gaat dan ook echt niet door de screening komen. Om een lang verhaal kort te maken, als we buitencategorie spelers laten lopen omdat ze buiten het veld druk zijn met platen maken en Instagrammen, zijn we reddeloos verloren. In dat geval zie ik Jorrit Hendrix nog wel terugkeren, maar dan houdt het verder wel op. Ergens kan ik het ook gewoon niet geloven. Ruud was zelf nou ook niet bepaald de makkelijkste buiten het veld. Als iemand weet hoe je mannen als Memphis positief kunt prikkelen, is het Ruud wel.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Zullen we dat hele mentale screening verhaal vanaf nu laten rusten, voordat dit voor pagina’s vervuiling blijft zorgen en iedere discussie over een mogelijke aanwinst vertroebelt? Fritske heeft nu genoeg aandacht gehad, over een paar dagen komt ie wel weer met een nieuw verhaal uit het boek van meneer de uil.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV

Armada wrote: 21 Jan 2023, 09:38 Een nieuwe dag, dus weer een nieuwe dag om te verkondigen dat er vandaag of morgen een aanwinst wordt gepresenteerd! :top: :ketchup:
Ik weet gezien de omstandigheden nu even niet of dit bericht satirisch bedoeld is of niet, ondanks dat ik je verder blindelings vertrouw :nuts:
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20

Nog 11 dagen... de tijd van: buitenkansjes helaas misgegrepen en plan b en c maakt ons niet beter komt i.i.g. steeds dichterbij
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Had de mijnwerker van de westtribune het gisteren niet ook al over die persoonlijkheidskwestie? :wonder:
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV

Is Lucas Moura niet ook een buitenkansje? Zit al weken niet meer bij de selectie salaris van 4,3 mil per jaar.
Locked