Dat choken was vooral op bij kansen op belangrijke momenten, waarbij hij te veel tijd had om na te denken. Als hij bij de bovenliggende partij speelt die kansen genoeg krijgt dan gaat hij zijn doelpunten en assists wel halen.
Ajax
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik hoop dat PSV verzoekt om hem niet te spelen zaterdag als het rond gaat in de selectie daar. Monaco is veel belangrijker.Op weg naar nr 25 wrote: ↑23 Jul 2022, 10:05 Nee want ze hebben zat spelers om een elftal op te stellen. Zo zijn de regels, als KNVB nu gaat verplaatsen dan is wel duidelijk hoe de hazen lopen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Nee we spelen hem gewoon. Ze stellen jong Ajax maar opShovingNE2 wrote: ↑23 Jul 2022, 09:59 edit: gaat om 3 spelers. Als dat zich de komende dagen door de selectie verspreid gaat er mooi een streep door die fruitschaal.
-
- Internationale topspeler
Het gaat niet om die cup, het gaat om de last die je er mee kunt hebben in de maand erna.
Je loopt een flink risico dat jouw selectie daarna ook flinke covid hinder gaat ondervinden. Internationaal kan daar nog eens veel scherper naar gekeken worden.
Dit zou ik ook zo aankaarten naar de KNVB. Coëfficiëntenrisico
Je loopt een flink risico dat jouw selectie daarna ook flinke covid hinder gaat ondervinden. Internationaal kan daar nog eens veel scherper naar gekeken worden.
Dit zou ik ook zo aankaarten naar de KNVB. Coëfficiëntenrisico
Sangaré, le Roi du PSV
-
- Vedette
Sowieso, maar het kan ook juist mentaal goed zijn als we een resultaat neerzetten.ShovingNE2 wrote: ↑23 Jul 2022, 10:06Ik hoop dat PSV verzoekt om hem niet te spelen zaterdag als het rond gaat in de selectie daar. Monaco is veel belangrijker.Op weg naar nr 25 wrote: ↑23 Jul 2022, 10:05 Nee want ze hebben zat spelers om een elftal op te stellen. Zo zijn de regels, als KNVB nu gaat verplaatsen dan is wel duidelijk hoe de hazen lopen.
Ik bedoel met de manier van spelen zoals Ruud dat voor ogen heeft, kost het minder kracht is mijn idee.
Anyway off-topic, Ajax is…
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Bijzonder om door 3 besmette spelers een oefenwedstrijd af te zeggen. Dat is toch een prima moment om andere spelers een kans te gunnen en te zien of de vervangers een acceptabel niveau hebben?ShovingNE2 wrote: ↑23 Jul 2022, 09:59 edit: gaat om 3 spelers. Als dat zich de komende dagen door de selectie verspreid gaat er mooi een streep door die fruitschaal.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
RukOp weg naar nr 25 wrote: ↑23 Jul 2022, 10:41Sowieso, maar het kan ook juist mentaal goed zijn als we een resultaat neerzetten.ShovingNE2 wrote: ↑23 Jul 2022, 10:06
Ik hoop dat PSV verzoekt om hem niet te spelen zaterdag als het rond gaat in de selectie daar. Monaco is veel belangrijker.
Ik bedoel met de manier van spelen zoals Ruud dat voor ogen heeft, kost het minder kracht is mijn idee.
Anyway off-topic, Ajax is…
-
- Nationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/al ... ~a480f177/
Ik blijf erbij, daar is meer aan de hand.,,Het enige dat ik weet, is dat de club contact met hem heeft”, stelt Schreuder
Schreuder verwacht nog wel dat Ihattaren terugkeert bij Ajax. Wanneer? ,,Dat weet ik echt niet, maar we gaan er met z’n allen van uit en hopen van wel. Het is een cliché, maar je weet nooit wat er gebeurt in het leven. Hij heeft van Ajax een trainingsprogramma voor thuis gekregen.”
,,Ik begrijp de vragen over Mo, maar ik heb de laatste tijd geen contact met hem gehad en vraag ook niet meer dagelijks naar hem. Ik moet kijken: wat heb ik wel? Ik heb een bepaalde verantwoordelijkheid. De jongens hier hebben mijn volle energie nodig.”
- De Realist
- Standbeeld
- Mister PSV
Is op de vorige pagina al gepost en besproken.Sensation wrote: ↑23 Jul 2022, 10:46 https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/al ... ~a480f177/
Ik blijf erbij, daar is meer aan de hand.,,Het enige dat ik weet, is dat de club contact met hem heeft”, stelt Schreuder
Schreuder verwacht nog wel dat Ihattaren terugkeert bij Ajax. Wanneer? ,,Dat weet ik echt niet, maar we gaan er met z’n allen van uit en hopen van wel. Het is een cliché, maar je weet nooit wat er gebeurt in het leven. Hij heeft van Ajax een trainingsprogramma voor thuis gekregen.”
,,Ik begrijp de vragen over Mo, maar ik heb de laatste tijd geen contact met hem gehad en vraag ook niet meer dagelijks naar hem. Ik moet kijken: wat heb ik wel? Ik heb een bepaalde verantwoordelijkheid. De jongens hier hebben mijn volle energie nodig.”
- De Realist
Nog geen 3 weken geleden werd alles wat hij deed breed uitgemeten en was het "zie je wel" en ging hij de eredivisie aan gort spelen, maar nu is hij alweer in de vergetelheid geraakt. Dat is toch wel bijzonder snelSensation wrote: ↑23 Jul 2022, 10:46 https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/al ... ~a480f177/
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Persepolis
- Vedette
Maar hoe dicht je het gat als beide clubs die miljoenen krijgen? Dan dicht je helemaal niks, je voorkomt alleen dat ie groter wordt, dat is wat anders. Met een 2e CL plek heb je een garantie op niks dichten, en een grote kans op niet laten uitlopen. Als dat het doel is, dan prima. Maar als je het hebt over het gat dichten, inhalen en eroverheen, dan moet je ergens meer gaan verdienen. Of je moet er indd op gokken dat we het geld jaarlijks beter besteden. Net zo'n risico m.i.ShovingNE2 wrote: ↑23 Jul 2022, 09:20Wij kunnen veel beter en verstandiger met het geld om gaan dan Ajax. En tegelijk met die 2e CL plek gaat het start geld van 35-40 miljoen naar 75-80 miljoen. Als je die eerste twee jaar dan geen kampioen wordt is het echt voorgoed over, want naast een hoog eigen vermogen hebben ze dan echt veel liquide middelen. Nu heeft alleen Ajax de CL miljoenen, als wij ze ook hebben is het gat daarmee al een heel stuk gedicht natuurlijk.Persepolis wrote: ↑22 Jul 2022, 21:48 En daarom heb ik de niet zo populaire mening dat die 2e CL plek misschien helemaal niet zo gunstig is voor ons. De kans dat Ajax lager dan 2e wordt is namelijk erg klein (laatste keer is alweer 13 jaar geleden). Die 2e plek zou hun een garantie geven op de CL. Zonder die plek hebben ze alsnog kans natuurlijk, maar ook kans dat ze er een keer uitvliegen. Ja, wij lopen dan hetzelfde risico, maar als we het over inhalen hebben dan moet dat maar zo. Geen 2e CL plek en PSV kampioen.
Een alternatief is natuurlijk komend seizoen kampioen worden, als er nog geen 2e CL plek is, dan een paar seizoenen met die 2e plek niet laten uitlopen, en als NL die plek weer kwijt is (ik geloof er niks van dat NL die meer dan een paar jaar behoudt) weer kampioen worden. Ook prima, maar niet heel anders dan wat ik stel.