Omdat de laatste jaren alleen Ajax die miljoen krijgt en wij niet. Als wij die miljoenen ook krijgen en spelers in de CL neerzetten waardoor ze meer opbrengen wordt het verschil in inkomsten veel kleiner dan nu het geval is. Daarnaast gaat PSV veel verstandiger met de knaken om.Persepolis wrote: ↑23 Jul 2022, 11:05 Maar hoe dicht je het gat als beide clubs die miljoenen krijgen? Dan dicht je helemaal niks, je voorkomt alleen dat ie groter wordt, dat is wat anders.
Ajax
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ruuddevil
- Legende
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Een leuter heet daar tegenwoordig "voetbalevangelie"
https://www.vi.nl/pro/overig/alfred-sch ... e-op-tafel
https://www.vi.nl/pro/overig/alfred-sch ... e-op-tafel
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Dit dus. En dan nog pretenderen dat media onafhankelijk en objectief is.GillesdelaCroquette wrote: ↑23 Jul 2022, 11:31 Ihattaren ontspoort weer eens maar nu bij Ajax.
Media:
-
- Talent
- ShovingNE2
- Site Admin
- De Realist
Kan dat nog? Ik bedoel, wij zouden Vinicius ook terug sturen als dat zou kunnen. Zitten ze hier niet gewoon doodleuk aan vast?ShovingNE2 wrote: ↑23 Jul 2022, 12:17
Gaan ze niet doen. Denk dat zij zich kapot zijn geschrokken wat er nu gebeurt. Die sturen ze deze zomer nog terug naar Italië.
Ik vind het trouwens echt bijzonder storend dat alle media nu godver weer zo lopen te spinnen dat het toch echt niet aan die narcistenvereniging ligt.
Zou trouwens bij nader inzien wel weer typisch zijn voor die moreelloze schijtclub om hem nu compleet te laten vallen. Prestigeproject mislukt, leverde 2 dagen goeie beelden op van een ogenschijnlijk redelijk fitte (of in ieder geval niet volgevreten) mootje dönerbroodje en zak nu maar in de stront jongen.
Om het vervolgens zo te brengen dat ze er echt alles aan hebben gedaan en een nieuwe standaard hebben gezet etc etc net als het omgaan met vrouwen topic
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
Denk het niet. Bij Ajax zijn ze veel professioneler. Mo heeft een peloton aan begeleiders gekregen die met hem trainen en zorgen dat hij gezond eet (want zelfs hun professionele voedselbox gooide hij weg). Hij wordt klaar gestoomd voor de wedstrijd om de fruitschaal zodat hij in de laatste minuut mee mag doen om nog wat te forceren.ShovingNE2 wrote: ↑23 Jul 2022, 12:17
Gaan ze niet doen. Denk dat zij zich kapot zijn geschrokken wat er nu gebeurt. Die sturen ze deze zomer nog terug naar Italië.
-
-
- Moderator
Dat zou niet de eerste keer zijn, zie een half jaar geleden. Toen zijn ze ook gewoon teruggevlogen. Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen, Ajax wel.
https://nos.nl/collectie/13840/artikel/ ... -nederland
-
- Regelmatige invaller
- Standbeeld
- Mister PSV
Hoezo geen contact meer kunnen krijgen? Vraag aan iedereen in Utrecht waar Afellay woont en ze wijzen je de weg, vraag aan iedereen waar Mo woont en ze wijzen je de weg. Dat ze dat niet snappen bij ajax.BoemBoemTheo wrote: ↑23 Jul 2022, 11:52 Ihattaren is in de week voorafgaand aan het 'bedreiging-nieuws' zonder reden van opgaaf niet opkomen dagen bij Ajax, en vervolgens heeft niemand binnen de club dagenlang contact met hem kunnen krijgen. Het intimidatie/bedreig-verhaal is wel waar (of wordt althans geloofd binnen Ajax).
-
- Regelmatige invaller
Dit keer zijn het wel 3 redelijk niet zeggende jeugdspelers (op hooguit unuvar na). Welk voordeel haalt ajax eruit om die terug te vliegen onder het mom blessure? En dan nu A-selectie spelers corona blijken te hebben, laten ze die wel achter in Oostenrijk?Jwoeloe wrote: ↑23 Jul 2022, 12:39Dat zou niet de eerste keer zijn, een half jaar geleden. Toen zijn ze ook gewoon teruggevlogen. Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen, Ajax wel.
https://www.parool.nl/sport/hoe-ajax-ee ... gle.com%2F
Vorige x in Portugal waren het ook a selectie spelers die werden terug gevlogen omdat ze anders 10 dagen in portugal moesten blijven. Waardoor ajax er voordeel van had omdat ze op die manier eerder weer konden aansluiten. Maar kan me niet voorstellen dat ze nu wat nog over is van hun reputatie ook nog naar de gammel gooien voor 3 jeugdspelers.
- DC_PSV
- Vedette
Precies de woorden die Schmidt gebruikte toen Mo weer eens spoorloos was. Einde verhaal dus, na een "spectaculaire" voorbereiding.Veel spreekt hij de rechtsbuiten momenteel niet, erkent Schreuder, die Ajax klaar probeert de stomen voor de strijd om de Johan Cruijff-schaal tegen PSV volgende week en de competitiestart tegen Fortuna Sittard, een week later. ,,Ik begrijp de vragen over Mo, maar ik heb de laatste tijd geen contact met hem gehad en vraag ook niet meer dagelijks naar hem. Ik moet kijken: wat heb ik wel? Ik heb een bepaalde verantwoordelijkheid. De jongens hier hebben mijn volle energie nodig.”
Last edited by DC_PSV on 23 Jul 2022, 14:55, edited 1 time in total.
#simplythebest
- ShovingNE2
- Site Admin
Hij is door alle media en door Ajax helemaal op het schild gehesen. Terwijl iedere idioot snapt dat je juist bij iemand met zo'n voorgeschiedenis dat niet moet doen.
Gevolg: ontspoord. Jeetje wat raar. Vind het echt absurd dat Ajax zo'n gevoelige lieve jongen helemaal kapot maakt.
Gevolg: ontspoord. Jeetje wat raar. Vind het echt absurd dat Ajax zo'n gevoelige lieve jongen helemaal kapot maakt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen