Interessante spelers
-
- Lid scoutingsteam
Grappig naast Tavsan en Akman zie ik bij nec niet echt groeibriljanten met PSV potentie rondlopen. Proper is erg klein en steekt er niet met kop en schouders bovenuit.
Bangura vind ik wel interessant
-
- Lid scoutingsteam
Ik hoop en gok op inderdaad Cheick Doucouré, Kevin Danso (centrale verdediger), Clauss (rechtsback) Medina(centrale verdediger) van Lens.
Van Angers de volgende: Megatalent aanvaller Ali Cho, Fulgini, Batista Mendy(jonge centrale verdedigende middenvelder)
Doucouré en Fulgini zijn mega bazen bij kleine clubs. In de Ligue 2 was Cheick fenomenaal goed op jonge leeftijd. Het aanvallende gedeelte met schoten lossen van afstand zot veel minder in zijn spel dan bij Sangaré bij Toulouse.
- minpuntje is dat hij met Mali misschien om de Africa Cup speelt... Geen idee..
-
- Lid scoutingsteam
Andere opties voor het middenveld is de wat oudere Ellyes Shikiri, 26 jaar van FC Köln.
Hij excelleert op alle vlakken waar een nummer6 moet excelleren en heeft een reputatie om doelpunten te maken..
En een eerder door mij geopperde moddenvelder: Djibril Sow van Frankfurt, 24 jaar.
Hij is de ideale speler ipv Sangaré, alleen scoort hij weinig maar met zijn talent moet dat wel komen.
Hij is snel, heel sterk, heeft lengte, uitstekende tackle, fantastische passing en visie.
Hij is een verdediger op met middenveld van hetzelfde type. Doucouré kan hier ook komen, maar is toch flink wat kleiner.
Andere interessante spelers uit Ligue 1, voor de geïntresseerden:
Salis Abdul Samed (Clermont, dm - 21jr)
(helaas geen actueel filmpje, maar zijn spel is hier ook goed te zien.. snel, goed positie kiezen, goede passing voornamelijk vooruit)
Lucas Gourna-Douath(St Etienne, dm - 18jr)
Bamba Dieng(Marseille, spits - 21jr speelt er pas sinds dit seizoen)
Stephy Mavididi (Montpellier, linksbuiten - 23jr, Engelsman)
Romain Faivre(Brest, linksmidden - 24jr )
Hij excelleert op alle vlakken waar een nummer6 moet excelleren en heeft een reputatie om doelpunten te maken..
En een eerder door mij geopperde moddenvelder: Djibril Sow van Frankfurt, 24 jaar.
Hij is de ideale speler ipv Sangaré, alleen scoort hij weinig maar met zijn talent moet dat wel komen.
Hij is snel, heel sterk, heeft lengte, uitstekende tackle, fantastische passing en visie.
Hij is een verdediger op met middenveld van hetzelfde type. Doucouré kan hier ook komen, maar is toch flink wat kleiner.
Andere interessante spelers uit Ligue 1, voor de geïntresseerden:
Salis Abdul Samed (Clermont, dm - 21jr)
(helaas geen actueel filmpje, maar zijn spel is hier ook goed te zien.. snel, goed positie kiezen, goede passing voornamelijk vooruit)
Lucas Gourna-Douath(St Etienne, dm - 18jr)
Bamba Dieng(Marseille, spits - 21jr speelt er pas sinds dit seizoen)
Stephy Mavididi (Montpellier, linksbuiten - 23jr, Engelsman)
Romain Faivre(Brest, linksmidden - 24jr )
- Ardbeg
- Mister PSV
Lol waarvoor
-
- Lid scoutingsteam
-
- Lid scoutingsteam
Eens de lat hoog, en onze ogen niet sluiten voor eventuele pareltjes in de eigen competitie.
Ik vind deze tweelingbroer balvast, heeft lef, is ombevreesd in de duels en is goed in de passing. Wie weet het in de gaten houden kan natuurlijk geen kwaad.
Hij zit qua niveau hoger dan alle middenvelders in ons jong elftal.
Ik vind deze tweelingbroer balvast, heeft lef, is ombevreesd in de duels en is goed in de passing. Wie weet het in de gaten houden kan natuurlijk geen kwaad.
Hij zit qua niveau hoger dan alle middenvelders in ons jong elftal.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Kan die ook goed meevoetballen?11 Sir Tinus wrote: ↑28 Nov 2021, 16:06 Als Mvogo weer netjes terug gaat naar Leipzig dan vind ik persoonlijk Blaswich wel een goede 2e doelman.
- Standbeeld
- Mister PSV
Wie gaat Sangare anders vervangen als hij naar de Afrika cup gaat? Het is niet dat Davy en Marco hun niveau halen dit seizoen.
- Standbeeld
- Mister PSV
En daar moet PSV dan maar op gokken dan? En als Sangare dan weg is en PSV heeft geen vervanger dan sta jij hier weer het hardst te roepen hoe slecht het allemaal is.
- Standbeeld
- Mister PSV
We hebben Sangare al vaker gemist dit seizoen en toen ging het bergafwaarts. Daarnaast kan deze speler misschien ook Gotze vervangen als het -volgens hierboven- een allround middenvelder is. Wat moet deze speler kosten dan?