Peter Bosz
-
- Legende
Hopelijk komt Lang terug. Uiteraard voor de kwaliteit maar juist ook tactisch. Lang speelt toch vaak als aanvallende middenvelder en op het middenveld hadden we vaak ondertal. Je kunt ook zo spelen met Saibari op rechtsbuiten maar dan lever je een tikkeltje kwaliteit in.
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
Ramalho speelde anders een prima wedstrijd. Bovendien, wat is het alternatief? Schouten weer op die positie zetten?
Eens met dat de wissels eerder hadden gemoeten. Vleugelspelers konden het niet meer belopen.
-
- Internationale topspeler
- Seizoenkaart: Vak S
Statement is, dat Ramalho niet kan op dit niveau.
Onderbouwing is de te lage ondergrens waar hij zeker een aantal keer per wedstrijd doorheen zakt.
Op een hoger niveau wordt dit afgestraft.
Wie er dan moet staan is een ander verhaal. Wellicht gewoon een misser op in de transferperiode.
Sangaré, le Roi du PSV
-
- Lid scoutingsteam
Bella-Kotchap is gehaald als alternatief, maar die kan nu niet spelen. Soms gebeuren er dingen waar je weinig aan kunt doen: pech.
Ik vind het vervelender dat Lang niet mee kon doen. Dat vind ik tot dusver onze beste speler, die in principe ook op dit niveau aanvallend het verschil kan maken. Dat hebben Lozano en vooral Bakayoko net iets minder, hoewel die laatste natuurlijk wel een uitstekende goal scoorde.
Ik vind het vervelender dat Lang niet mee kon doen. Dat vind ik tot dusver onze beste speler, die in principe ook op dit niveau aanvallend het verschil kan maken. Dat hebben Lozano en vooral Bakayoko net iets minder, hoewel die laatste natuurlijk wel een uitstekende goal scoorde.
- Juancho
- Mister PSV
Kweet het niet vanavond me Bosz. Ben niet helemaal tevreden om eerlijk te zijn. Wat ik in het wedstrijd topic ook poste, ik vond dat PSV na de 0-1 behoorlijk ver terug zakte. Niet alleen qua positionering op het veld, maar ook gewoon in kwaliteit. Veld werd daardoor immens groot, middenveld was er niet, regelmatig een ondertal situatie in de achterhoede en die wissels vond ik ook niet sterk op Vertessen na dan.
Vooraf zei ik dat het ook voor Bosz een mooie en serieuze test was. Tis jammer dat het dan niet zo overtuigend is tegen een tegenstander wat van prima niveau is, maar ook weer niet van niveau dat PSV daarvoor onder moet doen. Als we eigenlijk al niet de betere hadden moeten zijn.
Volgende test is Lens thuis en daarna Sevilla uit. Dan moet het toch echt gaan gebeuren.
Vooraf zei ik dat het ook voor Bosz een mooie en serieuze test was. Tis jammer dat het dan niet zo overtuigend is tegen een tegenstander wat van prima niveau is, maar ook weer niet van niveau dat PSV daarvoor onder moet doen. Als we eigenlijk al niet de betere hadden moeten zijn.
Volgende test is Lens thuis en daarna Sevilla uit. Dan moet het toch echt gaan gebeuren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid scoutingsteam
PSV deed ook niet onder voor Lens hè. Het is 1-1 geworden. Beide goals zijn gemaakt op basis van individuele klasse en verder ontliepen beide clubs elkaar niet veel, denk ik.
Maar sowieso: heb geduld. Vorig seizoen leek het nergens op en ik vind dit PSV eigenlijk ook gewoon beter dan het PSV onder Schmidt, wat dit dus effectief het beste PSV in jaren maakt. Het is verre van perfect, er zitten een paar spelers tussen die niks op CL-niveau te zoeken hebben, en dus heb je meer tijd nodig om dingen op orde te krijgen, zeker als je niet van je algehele spelopvatting wil afwijken. Dan is 1-1 in Lens, onder die omstandigheden, zonder Lang en Bella-Kotchap, geen misselijk resultaat. Je had hier evengoed kunnen verliezen, namelijk.
Ik ben allang blij dat ik weer iets van opwinding voel bij het zien van PSV op dit niveau. Dat heb ik heel lang niet gehad.
Maar sowieso: heb geduld. Vorig seizoen leek het nergens op en ik vind dit PSV eigenlijk ook gewoon beter dan het PSV onder Schmidt, wat dit dus effectief het beste PSV in jaren maakt. Het is verre van perfect, er zitten een paar spelers tussen die niks op CL-niveau te zoeken hebben, en dus heb je meer tijd nodig om dingen op orde te krijgen, zeker als je niet van je algehele spelopvatting wil afwijken. Dan is 1-1 in Lens, onder die omstandigheden, zonder Lang en Bella-Kotchap, geen misselijk resultaat. Je had hier evengoed kunnen verliezen, namelijk.
Ik ben allang blij dat ik weer iets van opwinding voel bij het zien van PSV op dit niveau. Dat heb ik heel lang niet gehad.
- Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 7):
- Sensation • Mithras • Ren Höek • JoJo • Rikkert1234 • Kingfisher • beast66
- Juancho
- Mister PSV
Daarom gaf ik wat specifieke voorbeelden aan waarbij ik vind dat je niet altijd maar naar het niveau van je spelers kan wijzen. Na de 0-1 bijv. een hele periode dat PSV achteruit liep, het veld idioot groot werd, PSV regelmatig in ondertal stond te verdedigen. Dat kan organisatorisch gewoon niet. Heeft verder weinig met individuele kwaliteiten te maken. Ik schrok dus wel van die fase want dat leek helemaal nergens op en ik had gehoopt dat PSV dat wel achter zich gelaten had. Of iig stabieler was en/of het kon herstellen. Maak dan bijv. het veld compacter, of wat Veerman terecht aangaf: je staat met 3 tegen 4 van hun. Pas dat aan, trek een aanvaller terug, laat een CV uitstappen. Nu gebeurde er niks. 0. En tja, dan loop je weer ouderwets tegen de lamp en is het dat Lens in die fase het regelmatig belabberd uitspeelde want ik tel zo een aantal situaties dat in de eigen 16 er gewoon een overtal voor Lens was. Tikkie opzij en je staat 1:1 met Benitez maar wat PSV dan nog net weet te onderscheppen.
Dat maakt deze wedstrijd voor mij heel dubbel en dus ook de mening over Bosz.
Laatst gewijzigd door Juancho op 25 okt 2023, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Legende
Had alles te maken met de drie wissels van Lens. Die konden weer met fresh energy druk zetten.Juancho schreef: ↑25 okt 2023, 00:08 Daarom gaf ik wat specifieke voorbeelden aan waarbij ik vind dat je niet altijd maar naar het niveau van je spelers kan wijzen. Na de 0-1 bijv. een hele periode dat PSV achteruit liep, het veld idioot groot werd, PSV regelmatig in ondertal stond te verdedigen. Dat kan organisatorisch gewoon niet. Heeft verder weinig met individuele kwaliteiten te maken. Ik schrok dus wel van die fase want dat leek helemaal nergens op en ik had gehoopt dat PSV dat wel achter zich gelaten had. Of iig stabieler was en/of het kon herstellen.
- Juancho
- Mister PSV
Als onze spelers dat niet meer konden belopen... PSV mocht toch ook wisselen? Of alleen Lens? Bovendien kan je als coach dan ook besluiten de boel dicht bij elkaar te houden en meer te gaan counteren. Versterk je middenveld zodat je niet in ondertal bent. Zullen nog wel 10 opties te verzinnen zijn. Nu kon je wachten tot het mis zou gaan.koetje schreef: ↑25 okt 2023, 00:10Had alles te maken met de drie wissels van Lens. Die konden weer met fresh energy druk zetten.Juancho schreef: ↑25 okt 2023, 00:08 Daarom gaf ik wat specifieke voorbeelden aan waarbij ik vind dat je niet altijd maar naar het niveau van je spelers kan wijzen. Na de 0-1 bijv. een hele periode dat PSV achteruit liep, het veld idioot groot werd, PSV regelmatig in ondertal stond te verdedigen. Dat kan organisatorisch gewoon niet. Heeft verder weinig met individuele kwaliteiten te maken. Ik schrok dus wel van die fase want dat leek helemaal nergens op en ik had gehoopt dat PSV dat wel achter zich gelaten had. Of iig stabieler was en/of het kon herstellen.
- Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht:
- De Realist
- De Realist
- Seizoenkaart: Vak V
Heb ook het idee dat er eerder gewisseld had mogen (moeten) worden dus wat dat betreft wel eens met Juancho
Wat betreft Pepi: heeft gewoon (nog?) niet het niveau.
Wat betreft Pepi: heeft gewoon (nog?) niet het niveau.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- MC Hammer
- International
Volgens mij gingen we na de 0-1 ook counteren. Alleen vloog een vroege voorzet erin, ondanks een volle 16.Juancho schreef: ↑25 okt 2023, 00:11Als onze spelers dat niet meer konden belopen... PSV mocht toch ook wisselen? Of alleen Lens? Bovendien kan je als coach dan ook besluiten de boel dicht bij elkaar te houden en meer te gaan counteren. Versterk je middenveld zodat je niet in ondertal bent. Zullen nog wel 10 opties te verzinnen zijn. Nu kon je wachten tot het mis zou gaan.
Hammertime!
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Het veld compacter maken was imo juist niet de oplossing. Lens bleef over de zijkanten door denderen en waren in die fase een meester van het zoeken naar de ruimtes aan de andere kant van het veld, ga je compacter spelen dan worden die ruimtes alleen maar groter want Lens ging heel opportunistisch spelen, no way dat zij bijv. een wingback hadden opgeofferd om centraler te spelen. Lens kwam in die periode na de 0-1 in hun kracht, met fysiek, snel spel in een wijde formatie. PSV moet daarmee leren omgaan, maar zoals Ykhim terecht aangeeft en wat al vaak benoemd wordt natuurlijk; we komen van ver, heel ver, en deze speelwijze is echt een enorme transformatie tov vorig seizoen, daarnaast mistte je Kotchap zijn snelheid en fysiek en Lang zijn vermogen om tussen de linies te spelen.Juancho schreef: ↑25 okt 2023, 00:08 Daarom gaf ik wat specifieke voorbeelden aan waarbij ik vind dat je niet altijd maar naar het niveau van je spelers kan wijzen. Na de 0-1 bijv. een hele periode dat PSV achteruit liep, het veld idioot groot werd, PSV regelmatig in ondertal stond te verdedigen. Dat kan organisatorisch gewoon niet. Heeft verder weinig met individuele kwaliteiten te maken. Ik schrok dus wel van die fase want dat leek helemaal nergens op en ik had gehoopt dat PSV dat wel achter zich gelaten had. Of iig stabieler was en/of het kon herstellen. Maak dan bijv. het veld compacter, of wat Veerman terecht aangaf: je staat met 3 tegen 4 van hun. Pas dat aan, trek een aanvaller terug, laat een CV uitstappen. Nu gebeurde er niks. 0. En tja, dan loop je weer ouderwets tegen de lamp en is het dat Lens in die fase het regelmatig belabberd uitspeelde want ik tel zo een aantal situaties dat in de eigen 16 er gewoon een overtal voor Lens was. Tikkie opzij en je staat 1:1 met Benitez maar wat PSV dan nog net weet te onderscheppen.
Lang was imo echt de missing link geweest want juist de ruimtes waar hij altijd opduikt bleven nu leeg omdat Lozano toch wat meer aan de flank bleef. Lozano speelde goed maar zo'n actie met dat schot op de paal, daar heeft Lang er veel meer van in een wedstrijd en met die wijfelende keeper had je daarvan kunnen profiteren.
-
- Lid scoutingsteam
Ik denk ook dat men nogal onderschat onder welke omstandigheden er gisteren gespeeld werd. Met zo'n atmosfeer tegen zo'n tegenstander moet je echt van uitzonderlijke klasse zijn wil je niet bij fases in de problemen komen. En zelfs dan vond ik de ernst van die ''problemen'' nog wel meevallen. Een wereldklasse elftal als Arsenal maakte hetzelfde mee, maar ging wél onderuit. Kijk ook naar Galatasaray-Bayern gisteren, waar in dezelfde atmosfeer en met dezelfde energie gespeeld werd. Het is ook gewoon niet makkelijk.
- Hatseflats
- Vedette
Dooddoener hier, maar vergeet de scheids niet. De allerslechtste van het veld.
- Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht:
- Fanatic-U-s
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Mag geen excuus zijn, maar hij gaf geel aan Ramalho voor vasthouden, waarbij later De Jong bij zijn nek wordt gepakt en dat is niks. Hij gaf geel aan Boscagli en bij een soortgelijke overtreding van Lens geeft hij niks. En die Medina, het is hartstikke slim maar een goede scheids moet zien dat Medina expres zijn lichaam ergens tussenzet en daarna omvalt om een overtreding mee te krijgen, en dat een stuk of 8x deze wedstrijd.Hatseflats schreef: ↑25 okt 2023, 10:22 Dooddoener hier, maar vergeet de scheids niet. De allerslechtste van het veld.
- Deze gebruikers waarderen Sensation voor dit bericht:
- De Realist
- Juancho
- Mister PSV
Ben ik het niet helemaal met je eens. Ik heb momenten genoeg gezien dat de voorste 3 aan het doorjagen waren maar dat je letterlijk de middenvelders al terug zag lopen. Gevolg? Dat mag bekend zijn, er was een gat van een meter of 40 dat helemaal open lag en waar Lens heel simpel door heen kon wandelen en dan, op dat moment, wijd te kunnen spelen. Door als elftal bij elkaar te blijven en de ruimtes dus kleiner te houden voorkom je iiig veel meer dat je in ondertal situaties komt. En zelfs in de eigen 16 dus.. Ik vond dat echt schrijnend om te zien gister. En niemand greep in. Ook Bosz niet.Sensation schreef: ↑25 okt 2023, 08:37 Het veld compacter maken was imo juist niet de oplossing. Lens bleef over de zijkanten door denderen en waren in die fase een meester van het zoeken naar de ruimtes aan de andere kant van het veld, ga je compacter spelen dan worden die ruimtes alleen maar groter want Lens ging heel opportunistisch spelen, no way dat zij bijv. een wingback hadden opgeofferd om centraler te spelen.
Dat zal allemaal best, maar dat wil niet zeggen dat je niet al meer mag verwachten. Compact spelen is heus geen hogere wiskunde en Luuk kent dat prima hoor. Je moet als elftal alleen wel samen bepalen dat je niet meer idioot gaat doorjagen, kost alleen maar energie en de mensen achter je komen in de problemen. Zak een meter of 20 in als je het even zo moeilijk hebt. Maakt het speelveld klein. Met Lozano en Baka heb je sowieso altijd nog 2 snelle spelers die je de diepte in kon sturen.Lens kwam in die periode na de 0-1 in hun kracht, met fysiek, snel spel in een wijde formatie. PSV moet daarmee leren omgaan, maar zoals @Ykhim terecht aangeeft en wat al vaak benoemd wordt natuurlijk; we komen van ver, heel ver, en deze speelwijze is echt een enorme transformatie tov vorig seizoen, daarnaast mistte je Kotchap zijn snelheid en fysiek en Lang zijn vermogen om tussen de linies te spelen.
Verder vind ik het geroep om Bella iets te makkelijk. Die is blijkbaar niet fit binnengekomen en is dat nog steeds niet. En de keren dat hij wel mocht spelen was ik iig niet bepaald overtuigd met oa ook zijn twijfelachtige moment tegen Sevilla. Terwijl hij daar in de 1:1 op snelheid en fysiek getest werd.
Lang mis je altijd, wat Bosz terecht aangaf. Maar hij was er niet. Dus dan moet je soms ook wat kunnen aanpassen. Zeker in moeilijke situaties. En dat miste ik bij Bosz gister, hij liet het eigenlijk maar gebeuren. Juist omdat PSV van ver komt moet je in lastige situaties ook even kunnen schakelen naar iets waarbij je het jezelf wat makkelijker maakt. Niet dat Lens er dan niet door heen kon spelen, maar gister was het gewoon weer ouderwets openhuis met 2 linies en een gigantische ruimte er tussen. Dat viel me tegen.Lang was imo echt de missing link geweest want juist de ruimtes waar hij altijd opduikt bleven nu leeg omdat Lozano toch wat meer aan de flank bleef. Lozano speelde goed maar zo'n actie met dat schot op de paal, daar heeft Lang er veel meer van in een wedstrijd en met die wijfelende keeper had je daarvan kunnen profiteren.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Seizoenkaart: Vak Y
Tenzij een complete walk-over, speelt vrijwel iedere voetbalwedstrijd zich af in fases. De eerste 5 minuten begon PSV aardig, vervolgens was het ongeveer een kwartier dat Lens het betere van het spel had en daarna had PSV tot aan de rust weer het overwicht. In de 2e helft hetzelfde; PSV begon vrij aardig, kwam in die fase op 0-1, Lens ging opportunistischer spelen en kwam op 1-1. Publiek ging er nog meer achter staan en Lens drukte door, maar richting het einde van de wedstrijd kwam PSV weer beter in het spel met enkele mogelijkheden. (grofweg gezien, pin me niet vast op de minuten die ik benoem)
Dit is zoals het vrijwel altijd gaat, ook in de eredivise, alleen heeft PSV dan 8 van de 10 fases de overhand en staat het in slechts 2 fases wat meer onder druk tegen de gemiddelde tegenstander. Als je gaat verwachten dat PSV geen enkele fase in een wedstrijd de mindere ploeg is en dat ze dus niet de tijd krijgen om dit recht te zetten en het spel weer naar zich toe te trekken (en al helemaal in de CL), dan ben je in mijn ogen onrealistisch en ga je nog heel, heel vaak teleurgesteld worden.
Ik zie juist de winst in de periode na de 1-1; in voorgaande jaren was die 2-1 bijna zeker gevallen. Na de 10 minuten storm van Lens trok PSV het spel echter weer maar naar zich toe met zelfs nog enkele kansen op de overwinning.
Dit is zoals het vrijwel altijd gaat, ook in de eredivise, alleen heeft PSV dan 8 van de 10 fases de overhand en staat het in slechts 2 fases wat meer onder druk tegen de gemiddelde tegenstander. Als je gaat verwachten dat PSV geen enkele fase in een wedstrijd de mindere ploeg is en dat ze dus niet de tijd krijgen om dit recht te zetten en het spel weer naar zich toe te trekken (en al helemaal in de CL), dan ben je in mijn ogen onrealistisch en ga je nog heel, heel vaak teleurgesteld worden.
Ik zie juist de winst in de periode na de 1-1; in voorgaande jaren was die 2-1 bijna zeker gevallen. Na de 10 minuten storm van Lens trok PSV het spel echter weer maar naar zich toe met zelfs nog enkele kansen op de overwinning.
- Deze gebruikers waarderen 29.04.2007 voor dit bericht (totaal 3):
- Ykhim • De Realist • Ren Höek
- 11 Tinus
- Legende
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
We hebben dit jaar 2x tegen Rangers, 1x Feyenoord en 3x CL wedstrijden gespeeld op niveau en hebben er slechts 2 van de 6 gewonnen. Er waren er wel 4 buiten het Philips Stadion maar toch. Die score moet toch flink omhoog als je straks in 2 weken tegen Twente Sevilla Feyenoord en AZ speelt en alle 4 uit. Ik heb daar op dit moment echt behoorlijke bedenkingen bij. Dat doet niets af aan alle wedstrijden die we ogenschijnlijk makkelijk hebben gewonnen buiten die 6 wedstrijden (van de 17).
Hoe gaan de zwaktes die we laten zien tijdens de CL wedstrijden straks aan het licht komen uit bij Twente? Dat is de makkelijkste van de 4 namelijk. Maar vooral straks in een kolkende Kuip, de belangrijkste, dan kun je het toch bijna niet voorstellen dat we een totaal ander PSV zien als tegen Sevilla/Lens.
Hoe gaan de zwaktes die we laten zien tijdens de CL wedstrijden straks aan het licht komen uit bij Twente? Dat is de makkelijkste van de 4 namelijk. Maar vooral straks in een kolkende Kuip, de belangrijkste, dan kun je het toch bijna niet voorstellen dat we een totaal ander PSV zien als tegen Sevilla/Lens.
-
- Regelmatige invaller
En toch slechts een verloren terwijl het team nog altijd in een opbouwende fase zit. Ik zie juist veel vooruitgang. Vorig seizoen had PSV de wedstrijd van gisteren 100% verloren.11 Tinus schreef: ↑25 okt 2023, 11:44 We hebben dit jaar 2x tegen Rangers, 1x Feyenoord en 3x CL wedstrijden gespeeld op niveau en hebben er slechts 2 van de 6 gewonnen. Er waren er wel 4 buiten het Philips Stadion maar toch. Die score moet toch flink omhoog als je straks in 2 weken tegen Twente Sevilla Feyenoord en AZ speelt en alle 4 uit. Ik heb daar op dit moment echt behoorlijke bedenkingen bij. Dat doet niets af aan alle wedstrijden die we ogenschijnlijk makkelijk hebben gewonnen buiten die 6 wedstrijden (van de 17).
- Deze gebruikers waarderen Nilis voor dit bericht (totaal 2):
- De Realist • Dutch Cowboy
-
- Lid scoutingsteam
Twente en ook AZ zijn niet van CL-niveau hè. Dat is gewoon een hele andere weerstand.11 Tinus schreef: ↑25 okt 2023, 11:44Hoe gaan de zwaktes die we laten zien tijdens de CL wedstrijden straks aan het licht komen uit bij Twente? Dat is de makkelijkste van de 4 namelijk. Maar vooral straks in een kolkende Kuip, de belangrijkste, dan kun je het toch bijna niet voorstellen dat we een totaal ander PSV zien als tegen Sevilla/Lens.
Feyenoord-uit is wel een absolute topwedstrijd. Maar die kun je altijd verliezen, hoe de vlag er ook bij hangt. En andersom kun je 'm ook gewoon winnen. Dat hebben we dit seizoen zelfs al een keer gedaan.
- 11 Tinus
- Legende
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Eens hoor. Het is een begin, maar het eindexamen staat praktisch voor de deur over pakweg 4 wedstrijden. De tijd die ABK en Lang nodig lijken te hebben om ons niveau in de basis, en van de bank, op te hogen lijkt erop uit te draaien dat we zonder hen die cruciale fase in gaan.Nilis schreef: ↑25 okt 2023, 11:48En toch slechts een verloren terwijl het team nog altijd in een opbouwende fase zit. Ik zie juist veel vooruitgang. Vorig seizoen had PSV de wedstrijd van gisteren 100% verloren.11 Tinus schreef: ↑25 okt 2023, 11:44 We hebben dit jaar 2x tegen Rangers, 1x Feyenoord en 3x CL wedstrijden gespeeld op niveau en hebben er slechts 2 van de 6 gewonnen. Er waren er wel 4 buiten het Philips Stadion maar toch. Die score moet toch flink omhoog als je straks in 2 weken tegen Twente Sevilla Feyenoord en AZ speelt en alle 4 uit. Ik heb daar op dit moment echt behoorlijke bedenkingen bij. Dat doet niets af aan alle wedstrijden die we ogenschijnlijk makkelijk hebben gewonnen buiten die 6 wedstrijden (van de 17).
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Seizoenkaart: Vak PR
- Favoriete speler: Mauro Jr
Dat is dus bullshit. Je kunt van alles van het PSV onder Ruud zeggen maar die won juist bijna alle 50/50 wedstrijden. Ruud als assistent van Bosz zou geweldig geweest zijn.Nilis schreef: ↑25 okt 2023, 11:48En toch slechts een verloren terwijl het team nog altijd in een opbouwende fase zit. Ik zie juist veel vooruitgang. Vorig seizoen had PSV de wedstrijd van gisteren 100% verloren.11 Tinus schreef: ↑25 okt 2023, 11:44 We hebben dit jaar 2x tegen Rangers, 1x Feyenoord en 3x CL wedstrijden gespeeld op niveau en hebben er slechts 2 van de 6 gewonnen. Er waren er wel 4 buiten het Philips Stadion maar toch. Die score moet toch flink omhoog als je straks in 2 weken tegen Twente Sevilla Feyenoord en AZ speelt en alle 4 uit. Ik heb daar op dit moment echt behoorlijke bedenkingen bij. Dat doet niets af aan alle wedstrijden die we ogenschijnlijk makkelijk hebben gewonnen buiten die 6 wedstrijden (van de 17).
-
- Legende
Onder Schmidt vond ik de kwaliteit van de selectie een stuk minder. Pas dit seizoen vind ik dat er weer een PSV is dat een niveau heeft wat je van een club van PSV mag verwachten. Het niveau heeft nog wel wat hiaten wat vooral Europees te zien is, maar het is wel groeiende wat ook hopelijk gaat gebeuren de komende jaren onder Bosz. Zorgen dat volgend seizoen je weer net 1 of 2 spelers meer hebt die het CL goed aankunnen met de mindere tijd en weerstand en andere tactieken, evenals dat een paar spelers weer wat verder moeten zijn die volgend jaar ook nog bij PSV spelen.Ykhim schreef: ↑25 okt 2023, 00:05 PSV deed ook niet onder voor Lens hè. Het is 1-1 geworden. Beide goals zijn gemaakt op basis van individuele klasse en verder ontliepen beide clubs elkaar niet veel, denk ik.
-
Tegen Monaco 2x gelijk na 90 minuten.Franciscus schreef: ↑25 okt 2023, 11:52Dat is dus bullshit. Je kunt van alles van het PSV onder Ruud zeggen maar die won juist bijna alle 50/50 wedstrijden. Ruud als assistent van Bosz zou geweldig geweest zijn.
Tegen Rangers gelijk en verlies.
Tegen Arsenal verlies en winst.
Tegen Sevilla verlies en winst.
Dat is in Europa een winstpercentage van 50/50-wedstrijden van 25% terwijl het verliespercentage op 37,5% staat.
Bosz:
Tegen Rangers gelijk en winst.
Tegen Arsenal verlies.
Tegen Sevilla gelijk.
Tegen Lens gelijk.
Een winstpercentage van 20% en een verliespercentage van 20%. Maar Bosz heeft nog minimaal 3 wedstrijden om dit te verbeteren.
Dat Ruud bijna al zijn 50/50-wedstrijden won is iig pertinente onzin.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Seizoenkaart: Vak PR
- Favoriete speler: Mauro Jr
Tegen Monaco won hij gewoon en je vergeet voor het gemak de wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord.loginnaam schreef: ↑25 okt 2023, 12:57Tegen Monaco 2x gelijk na 90 minuten.Franciscus schreef: ↑25 okt 2023, 11:52
Dat is dus bullshit. Je kunt van alles van het PSV onder Ruud zeggen maar die won juist bijna alle 50/50 wedstrijden. Ruud als assistent van Bosz zou geweldig geweest zijn.
Tegen Rangers gelijk en verlies.
Tegen Arsenal verlies en winst.
Tegen Sevilla verlies en winst.
Dat is in Europa een winstpercentage van 50/50-wedstrijden van 25% terwijl het verliespercentage op 37,5% staat.
Bosz:
Tegen Rangers gelijk en winst.
Tegen Arsenal verlies.
Tegen Sevilla gelijk.
Tegen Lens gelijk.
Een winstpercentage van 20% en een verliespercentage van 20%. Maar Bosz heeft nog minimaal 3 wedstrijden om dit te verbeteren.
Dat Ruud bijna al zijn 50/50-wedstrijden won is iig pertinente onzin.