Noa Lang
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Hatseflats
- Vedette
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Operatie aan een hamstring?
-
- Internationale topspeler
Ze mogen op z'n minst intern eens kritisch gaan kijken hoe het komt dat er toch regelmatig spelers uitvallen met blessures die niet door 'extern contact' komen. Je been breken door een tackle valt weinig aan te analyseren maar dit soort dingen?
Of het nou aan de medische staf, trainingsmethodes, fysiotherapeuten of welke koffie er wordt geschonken op de club. Dit zal beter moeten
Of het nou aan de medische staf, trainingsmethodes, fysiotherapeuten of welke koffie er wordt geschonken op de club. Dit zal beter moeten
-
- Nationale topspeler
Het kutte is vooral dat dit weer een super dure aankoop was die eigenlijk gewoon niet speelt een heel seizoen... Hoe kan dat toch steeds. Zodra spelers als Tillman en Saibari weer terug zijn is dit natuurlijk geen probleem, maar in de huidige situatie wel erg kut.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Jep. Doen ze wel vaker. Recent nog met James, die bleef op eenzelfde manier (maar nog wel een graadje erger) kwakkelen met zijn hamstring:
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... asons.html
- These users thanked the author GiveCup2day for the post:
- SKERLA
-
Dit is dus een risico wat je altijd loopt. En voor een club als ons is dit extra zuur. Hij is nu al het hele seizoen aan het kwakkelen. Wij hebben hem met zuurverdiend geld gekocht, en dan komt het er op deze manier toch niet helemaal uit. Of eigenlijk helemaal niet. Jammer... Ook voor hemzelf.
Hopelijk herstelt hij snel en is dit echt zijn laatste kwestuur.
Hopelijk herstelt hij snel en is dit echt zijn laatste kwestuur.
-
- Vedette
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
Zoals Bosz al eerder had aangegeven is Lang in de zomer gekomen met 1 week rust. Hij is daarna gelijk gaan trainen door VCL. Kunt het bij de medische staf zoeken, ik denk meer dat je het ook moet zoeken bij het overvolle programma en het steeds explosiever worden van de sport. Je ziet heel veel overbelasting en als je met je hamstring iets hebt is het gewoon heel lastig om hier snel en goed van te herstellen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Je verliest eerder vertrouwen in je eigen lichaam, als je ook ziet dat de spelers om je heen geen hamstringblessures hebben.
-
Monitoren van belasting en aan de hand daarvan een advies doorgeven is ook een taak van de medische staf. Hopelijk leggen ze zichzelf niet zo makkelijk neer bij 'overmacht'PSVerDenBosch wrote: ↑29 Jan 2024, 14:22 Zoals Bosz al eerder had aangegeven is Lang in de zomer gekomen met 1 week rust. Hij is daarna gelijk gaan trainen door VCL. Kunt het bij de medische staf zoeken, ik denk meer dat je het ook moet zoeken bij het overvolle programma en het steeds explosiever worden van de sport. Je ziet heel veel overbelasting en als je met je hamstring iets hebt is het gewoon heel lastig om hier snel en goed van te herstellen.
-
- Vedette
Volledig afgescheurd dan? Daar hoeven we dan de rest van het seizoen niet meer op te rekenen, lijkt me. Erg sneu voor hem vooral en voor ons zeer vervelend met het oog op de komende periode, zeker nu Vertessen er ook niet is. Dan zullen we iets moeten gaan doen op de transfermarkt, van 4 volwaardige flankspelers naar 1,5 met een half fitte Lozano.
-
Daar zullen ze geen uitgebreide tests voor hoeven doen lijkt me
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Hebben we in principe nog 'geluk' dat dit afgelopen weekend is gebeurd. Moet je je voorstellen dat dit aanstaande zaterdag was gebeurd, 2 dagen na het sluiten van de transfermarkt.
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
Vergeet niet dat alles gemeten wordt. Dat zullen ze nu ook echt wel hebben gedaan. Het voetbal wat Bosz wilt spelen is heel hoog qua intensiviteit. Je zag ook dat Lozano al eerder terug was en klaar was om te spelen dan Lang. Ik ben echt bang dat het puur pech is en niet de schuld van de medische staf.Jur1913 wrote: ↑29 Jan 2024, 14:24Monitoren van belasting en aan de hand daarvan een advies doorgeven is ook een taak van de medische staf. Hopelijk leggen ze zichzelf niet zo makkelijk neer bij 'overmacht'PSVerDenBosch wrote: ↑29 Jan 2024, 14:22 Zoals Bosz al eerder had aangegeven is Lang in de zomer gekomen met 1 week rust. Hij is daarna gelijk gaan trainen door VCL. Kunt het bij de medische staf zoeken, ik denk meer dat je het ook moet zoeken bij het overvolle programma en het steeds explosiever worden van de sport. Je ziet heel veel overbelasting en als je met je hamstring iets hebt is het gewoon heel lastig om hier snel en goed van te herstellen.
-
Schuld is ook een groot woord. Maar intern gaan kijken hoe ze dit kunnen gaan voorkomen of verbeteren lijkt me niet overbodigPSVerDenBosch wrote: ↑29 Jan 2024, 14:32Vergeet niet dat alles gemeten wordt. Dat zullen ze nu ook echt wel hebben gedaan. Het voetbal wat Bosz wilt spelen is heel hoog qua intensiviteit. Je zag ook dat Lozano al eerder terug was en klaar was om te spelen dan Lang. Ik ben echt bang dat het puur pech is en niet de schuld van de medische staf.
- voetballeed
- Verbannen