Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No

Kokusmakron22 wrote: 04 Jun 2024, 16:25
Jur1913 wrote: 04 Jun 2024, 15:28

Het zou zomaar kunnen. We zijn ook zo invloedrijk hier

Heb het gevraagd waar hij 't vandaan had maar nog geen reactie. Maar grote kans van d'n Twit ja
Nogsteeds nie?
"Van dn Twit"

Kunnen we helemaal niks mee dus
Kokusmakron22
Ballenjongen
Posts: 16
Joined: 03 Jun 2024, 16:28
FOOTB_REM_S: No

Image
Jur1913 wrote: 04 Jun 2024, 16:27
Kokusmakron22 wrote: 04 Jun 2024, 16:25
Nogsteeds nie?
"Van dn Twit"

Kunnen we helemaal niks mee dus
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In ieder geval niet van Twitter, dat bericht stond er veel later dan mijn post. Maar ik heb er niet meer van gehoord, weet niet of het waar is maar die Spaanse krant bevestigde wel de onderhandelingen, dus... let's hope so
Full speed or nothing
RikElfrink
PSV Watcher
Posts: 29
Joined: 08 Aug 2023, 16:18
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen-
FOOTB_REM_S: No

Dat ze nog bezig zijn om hem te kopen - alleen niet voor de 11 miljoen van de optie - is eigenlijk al een tijdje terug gemeld. Ik weet niet van een doorbraak nog. Sorry.
These users thanked the author RikElfrink for the post (total 44):
SensationDonyellMalenDSQ2loginnaamHeissenberrugCaptain(C)Dr. GonzoSKERLABossche bolThijsLa FoquitaGerard KarnemelkJordiMaikelTim1999StandbeeldIttotDeefPeefDutch CowboyDe RealistYMSA13HatseflatsYkhimBabysharkPersepolisFc DenzelFritskePhilipsSteveFranciscusAraavosTomPSV023TyyneDeEintovenaarFTSBoszball1913tezzyunitedNotoriousBIG04611 TinusR.MancoParkJiSungRen HöekJ O H NindivisualSchoonGenoeg
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

RikElfrink wrote: 05 Jun 2024, 20:37 Dat ze nog bezig zijn om hem te kopen - alleen niet voor de 11 miljoen van de optie - is eigenlijk al een tijdje terug gemeld. Ik weet niet van een doorbraak nog. Sorry.
Top dat je hier zo nu en dan ook even reageert, mocht je nog wat tijd over hebben kan ik je het "Moderators/Admins" topic aanraden.
RikElfrink
PSV Watcher
Posts: 29
Joined: 08 Aug 2023, 16:18
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen-
FOOTB_REM_S: No

Vrede op aarde mensen, zou mijn boodschap zijn. Tegenwoordig ligt dat wat moeilijk, maar het kan echt. U bent gezamenlijk bevoorrecht met uw hobby om een topclub tot in het diepst van alle voegen te volgen.
These users thanked the author RikElfrink for the post (total 25):
PersepolisHammerFritskePhilipsKingfisherHeissenberrugDeefPeefM.DelgadoMG80FranciscusRobson de SouzaLa FoquitaJeronimoDribbleTjompieTomPSV023TyyneTrixmDeEintovenaarBoszball1913Danosi11 TinusR.MancoDe RealistNoosaJ O H N
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Fuck it, ik ga het gewoon zeggen: ik :heart: Rik
(deze, de echte dan hè, voor de duidelijkheid)

Zoveel wijsheid gecombineerd met een gouden pen. Magisch.
These users thanked the author Grasmat for the post (total 4):
HeissenberrugSKERLARobson de SouzaNoosa
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

RikElfrink wrote: 06 Jun 2024, 00:06 Vrede op aarde mensen, zou mijn boodschap zijn.
En toch acht ik je kansloos bij de Miss World verkiezing.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 06 Jun 2024, 08:29
RikElfrink wrote: 06 Jun 2024, 00:06 Vrede op aarde mensen, zou mijn boodschap zijn.
En toch acht ik je kansloos bij de Miss World verkiezing.
Beetje een zij sprongetje maar hadden we heeeeeeel vroeger op het oude BB niet een soort van voorstel topic waarbij je zelfs een foto van jezelf plaatste? :wonder:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
TomPSV023
Meervoudig international
Posts: 1052
Joined: 18 Jun 2023, 09:46
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Messi
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 06 Jun 2024, 10:52
Thijs wrote: 06 Jun 2024, 08:29

En toch acht ik je kansloos bij de Miss World verkiezing.
Beetje een zij sprongetje maar hadden we heeeeeeel vroeger op het oude BB niet een soort van voorstel topic waarbij je zelfs een foto van jezelf plaatste? :wonder:
Dit schijnt een foto van de samenkomst van de site admins te zijn in 2023

Image
These users thanked the author TomPSV023 for the post:
Boszball1913
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Posts: 538
Joined: 28 Feb 2021, 17:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV023 wrote: 06 Jun 2024, 10:57
Juancho wrote: 06 Jun 2024, 10:52

Beetje een zij sprongetje maar hadden we heeeeeeel vroeger op het oude BB niet een soort van voorstel topic waarbij je zelfs een foto van jezelf plaatste? :wonder:
Dit schijnt een foto van de samenkomst van de site admins te zijn in 2023

Image
Heeft ShovingNE2 nu een Fredje Bouma-pet op?!?
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 06 Jun 2024, 10:52
Thijs wrote: 06 Jun 2024, 08:29

En toch acht ik je kansloos bij de Miss World verkiezing.
Beetje een zij sprongetje maar hadden we heeeeeeel vroeger op het oude BB niet een soort van voorstel topic waarbij je zelfs een foto van jezelf plaatste? :wonder:
Maak maar aan als je zoiets wilt. :)

Gaan we hier wel weer ontopic door. Want zie de Karbonkel foto’s alweer voorbij komen :mrgreen:
Bossche bol
Meervoudig international
Posts: 1024
Joined: 08 May 2023, 20:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV023 wrote: 06 Jun 2024, 10:57
Juancho wrote: 06 Jun 2024, 10:52

Beetje een zij sprongetje maar hadden we heeeeeeel vroeger op het oude BB niet een soort van voorstel topic waarbij je zelfs een foto van jezelf plaatste? :wonder:
Dit schijnt een foto van de samenkomst van de site admins te zijn in 2023

Image
Karbonkel😂
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het huren van Dest was echt een schot in de roos. Ik zou het fantastisch vinden als PSV hem vanaf 1 januari 2025 zou kunnen contracteren. Helemaal als hij er na dat half jaar nog een seizoen bij PSV aan vastplakt en na het WK een grote transfer gaat maken. Het is afwachten hoe hij terugkomt, maar hij heeft zijn waarde voor PSV absoluut bewezen. Ik zou het wel een stunt vinden mocht het PSV lukken.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 06 Jun 2024, 11:05
Juancho wrote: 06 Jun 2024, 10:52

Beetje een zij sprongetje maar hadden we heeeeeeel vroeger op het oude BB niet een soort van voorstel topic waarbij je zelfs een foto van jezelf plaatste? :wonder:
Maak maar aan als je zoiets wilt. :)

Gaan we hier wel weer ontopic door. Want zie de Karbonkel foto’s alweer voorbij komen :mrgreen:
Mag niet, iets met doxing ofzo... :wonder: :dokter: :nerd:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 06 Jun 2024, 12:05
Maikel wrote: 06 Jun 2024, 11:05

Maak maar aan als je zoiets wilt. :)

Gaan we hier wel weer ontopic door. Want zie de Karbonkel foto’s alweer voorbij komen :mrgreen:
Mag niet, iets met doxing ofzo... :wonder: :dokter: :nerd:
Niet trancehuilen als ie straks weer kei hard op je inhakt.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 06 Jun 2024, 11:20 Het huren van Dest was echt een schot in de roos. Ik zou het fantastisch vinden als PSV hem vanaf 1 januari 2025 zou kunnen contracteren. Helemaal als hij er na dat half jaar nog een seizoen bij PSV aan vastplakt en na het WK een grote transfer gaat maken. Het is afwachten hoe hij terugkomt, maar hij heeft zijn waarde voor PSV absoluut bewezen. Ik zou het wel een stunt vinden mocht het PSV lukken.
Eens maar wel voor het juiste bedrag. Wat iemand eerder al schreef, in januari heeft hij nog maar 6 maand contract. Dat zal zeker mee moeten spelen. Natuurlijk kan je als PSV heus wel ervoor kiezen om iets meer te betalen dan wat je eigenlijk zou doen omdat je, eenmaal transfervrij, denk ik kansloos bent. Maar het moet natuurlijk wel passend zijn omdat zijn salaris ook heel fors zal zijn. Grootverdiener wellicht gelijk? Die verhouding moet wel kloppen.

Even grofweg, een miljoen of 5 lijkt me stevig maar fair. Dat is Barca van zijn salaris af, verdient het nog 5 miljoen en kan Dest bij PSV in een vertrouwde omgeving rustig weer 1,5 jaar lang knallen in ons shirt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 06 Jun 2024, 12:07 ...knallen in ons shirt.
Eerst voor betalen, daarna is het pas jouw shirt.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jun 2024, 12:07
Juancho wrote: 06 Jun 2024, 12:05

Mag niet, iets met doxing ofzo... :wonder: :dokter: :nerd:
Niet trancehuilen als ie straks weer kei hard op je inhakt.
Inderdaad. Beetje sneu om nu weer uit te gaan dagen. Vond het zelf wel een prima intiatief. Zo onnodig.
En dan straks weer de onschuld zelve uithangen.
These users thanked the author Maikel for the post:
NotoriousBIG046
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

En straks weer 13 dm's naar Deninho vol met gejank dat ik niet op hem mag reageren. Of waren het het 113 de vorige keer vol met lappen tekst. En nu blijven uitdagen. Ik vertrouw op de ander mods en admins dat ze bij blijvend provoceren adequaat ingrijpen.

Jammer dat best een leuk idee weer vergezeld moet gaan met een sneer.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
NotoriousBIG046
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als jij mij van doxing beticht mort je vooral eerst eens heel goed bij jezelf te raden gaan of je wel goed bij je paasei bent. Weer een gevalletje van zelf alles maar mogen roepen, over de grens gaan en nu lopen janken. Tis wat met je. Ik had eigenlijk wel een excuus van je verwacht voor die opmerking maar ik had kunnen weten dat dat te veel gevraagt zou zijn.

Ik vertrouw er op mijn beurt maar op dat de andere mods dit serieus opnemen en dat constante geleuter van je richting mij eens gaan bestraffen.

Zo, de cirkel is weer rond beste Rik. :shake:
Last edited by Juancho on 06 Jun 2024, 12:39, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 06 Jun 2024, 12:36 Als jij mij van doxing beticht mort je vooral eerst eens heel goed bij jezelf te raden gaan of je wel goed bij je paasei bent. Weer een gevalletje van zelf alles maar mogen roepen, over de grens gaan en nu lopen janken. Tis wat met je.
Image
These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
SensationArdbeg
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Man wat een topicvervuiling zeg.

Overigens goed om te horen dat PSV nog steeds bezig is met Dest want dat betekent in ieder geval dat Dest het zelf ziet zitten en dat was tot voor zijn blessure het grootste obstakel. PSV heeft het geld en heel veel andere clubs zie ik dit niet doen, zeker niet clubs waar Dest nog liever heen gaat, maar je moet als PSV zijnde wel over de brug komen met een transfersom/salaris. Daar tegenover staat wel een hele goede investering natuurlijk en met het wegvallen van de afschrijvingen op Lozano en het goedkoop binnen harken van de vervanger van Verteseen zie ik dat totaalplaatje wel zitten,
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 06 Jun 2024, 12:36 Als jij mij van doxing beticht mort je vooral eerst eens heel goed bij jezelf te raden gaan of je wel goed bij je paasei bent. Weer een gevalletje van zelf alles maar mogen roepen, over de grens gaan en nu lopen janken. Tis wat met je. Ik had eigenlijk wel een excuus van je verwacht voor die opmerking maar ik had kunnen weten dat dat te veel gevraagt zou zijn.

Ik vertrouw er op mijn beurt maar op dat de andere mods dit serieus opnemen en dat constante geleuter van je richting mij eens gaan bestraffen.

Zo, de cirkel is weer rond beste Rik. :shake:
Je gedraagt je als een ordinaire relnicht nu.
Hoe vaak je wel niet beweert hebt dat jij degene bent die altijd gezocht wordt. En kijk wat je zelf doet. Eigenlijk wel mooi dat het nu een keer zo duidelijk is.

Je geniet er gewoon van. En je hoeft niks te verwachten vanuit ons zolang je zelf dit soort dingen uithaalt.
Niet meer janken als iemand uitdeelt naar je.
Er was niks aan de hand, helemaal niks.
Grow the fuck up. Ben er echt klaar mee.

En nu ontopic door. Ik ga niet verder in discussie met je
These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
ArdbegVanthaman18
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 06 Jun 2024, 12:36 Als jij mij van doxing beticht mort je vooral eerst eens heel goed bij jezelf te raden gaan of je wel goed bij je paasei bent. Weer een gevalletje van zelf alles maar mogen roepen, over de grens gaan en nu lopen janken. Tis wat met je. Ik had eigenlijk wel een excuus van je verwacht voor die opmerking maar ik had kunnen weten dat dat te veel gevraagt zou zijn.

Ik vertrouw er op mijn beurt maar op dat de andere mods dit serieus opnemen en dat constante geleuter van je richting mij eens gaan bestraffen.

Zo, de cirkel is weer rond beste Rik. :shake:
Topicvervuiling inderdaad. Begin je eigen forum met al je gelijkgestemden, wanneer ze niet toevallig állemaal even elders aan het stemmen zijn en zo de aankondiging helaas net gemist hebben. Het begint (weer eens) terminaal treurige vorm aan te nemen, dat compulsieve gedrag.

Om er nog maar eens een wijze spreuk uit te blaffen: Het gaat er op een gegeven moment niet meer om wie er mee begonnen is, maar om wie er mee ophoudt. Kleuter.

Pardon me for littering, maar er zijn grenzen (desondanks wel gaan stemmen vandaag allemaal he! ;) )
Post Reply