Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
ShovingNE2
Site Admin

TomPSV023 wrote: 01 Nov 2023, 12:51Ik vind Obispo een hogere pieken en diepere dalen verhaal t.o.v. Ramalho. In dat geval zou ik altijd kiezen voor Obispo, zeker als bankzitter.
Dat zou voor mij juist aanleiding zijn voor Ramalho te kiezen. Liever doorlopend een zes dan om en om een 3 en een 9. Dat laatste gaat geheid punten kosten.

Maar al waren ze gelijk: dan nog is blessurehistorie reden genoeg om voor Ramalho te kiezen.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 7):
    TomPSV023Michel123SkuddemOlai10. NilisEl SordoArdbeg
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    koetje
    Legende

Als PSV zijnde ga je met een titel en CL inzicht niet lopen bezuinigingen op een contractje nog voor een half jaar.

Dus mocht er een CV bijkomen dan hebben wij een keer de luxe van 5 centrale verdedigers. Helemaal omdat drie hiervan niet zeker zijn. Obispo en Bella-Kotchap komen terug van lange blessures. De aankoop moet eerst acclimatiseren. Zelfs bij Lozano kostte dit 1,5 maand.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Beiden eruit en twee basiswaardige CV's erbij is zeker te veel.van het goede gevraagd? (A)
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    TylerDurdn
    Standbeeld
    Mister PSV

Grasmat wrote: 01 Nov 2023, 13:44 Beiden eruit en twee basiswaardige CV's erbij is zeker te veel.van het goede gevraagd? (A)
    Robinson en Richards.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Die eerste is niet echt basiswaardig, van wat ik hier begreep. Die tweede ken ik niet maar heb ik betere dingen over gelezen.
    ComeOnPSV
    Vedette

Grasmat wrote: 01 Nov 2023, 14:59Die eerste is niet echt basiswaardig, van wat ik hier begreep
    Achja. Alle spelers die wij hebben gehaald was er wel iemand zeer kritisch die zei: niet doen.

Ik neem de meningen van de scouts hier met een korreltje zout. Het is namelijk altijd afwachten of een speler goed past bij PSV, in de competitie etc etc.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
    Ardbegguus
    DeBruyne
    Meervoudig international

DeBruyne wrote: 12 Oct 2023, 17:54 https://www.transfermarkt.nl/andre/prof ... ler/800176

Ik kwam vanmiddag een berichtje tegen dat PSV geïnteresseerd was in deze speler. Ik kan het alleen zo snel niet meer terugvinden.
    Zo, nu is André wel klaar in Braziliĕ na het winnen van de Copa. Hij kan nu met een gerust hart onze kant op komen...
    Madueke
    Legende

ONTHULLEND: vertegenwoordigers van PSV Eindhoven ter plaatse
    Gehele delegatie van de Nederlandse reus in Stockholm.
    "Ik denk dat de meeste buitenlandse clubs Lucas Bergvall op het oog hebben."
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Ykhim
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Altijd beter dan ...wijn, ...huis, of ... ...
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Een Zweedse speler, dat is voer voor koetje .

Die Richards die genoemd werd, Die brak niet door bij Bayern (kan gebeuren), maar vervolgens ook niet echt bij Crystal Palace (minder overtuigend). Ik zou hem eerst een half jaar proberen te huren, met een optie tot koop. Een volgende Bruma/Baumgartl-toestand moeten we zien te vermijden.
  • These users thanked the author Het Kanon for the post (total 2):
    PSVMarkoetje
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Wat een heerlijke speler is die Bergvall

• These users thanked the author Sensation for the post (total 3):
    slowflowMithrasStratumZuid
    DonyellMalen
    Legende

En nog maar 17. Halen.
    DadOfFour
    Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 06 Nov 2023, 08:52 En nog maar 17. Halen.
    Dat moet je tegen Earnie en Marcel zeggen, niet tegen ons...
    La vida és massa curta per no fer broma
    Hatseflats
    Vedette

Beetje eenzelfde speler als Land, toch? Wel iets feller lijkt het :).
    Fijne speler in ieder geval!
    Massimo
    Legende

PSV heeft Tygo Land. Dan kan het wel een talentvolle speler zijn, maar een heel groot talent zal niet een ander heel groot talent in de weg moeten gaan zitten terwijl je er miljoenen voor zou moeten gaan betalen. Ik zou het zonde van het geld en een slecht teken aan je jeugdopleiding vinden.
    slowflow
    Basisspeler

Omdat we Tygo Land hebben mogen we niet kijken naar de grootste talenten van Europa? Beetje vreemde gedachtegang. PSV moet streven naar het hoogste en we merken dit seizoen hoe belangrijk breedte is voor een selectie, in een seizoen waarin er zo ontiegelijk veel wedstrijden worden gespeeld. We weten ook hoe weinig talenten er relatief gezien uiteindelijk doorkomen, het is nog maar zien hoe Land zich manifesteert als hij veel bij het eerste gaat spelen. Ditzelfde geldt uiteraard voor Bergvall (mocht ie komen), dat is ook nog maar zien of hij uiteindelijk de stap kan maken en vaste basiskracht kan worden
  • These users thanked the author slowflow for the post (total 2):
    IbiAppelvlaai10. Nilis
    Massimo
    Legende

Je mag er best naar kijken, maar ik vind het zonde en om meerdere redenen niet goed om te stapelen. Was het voor een andere positie dan had ik het een heel ander verhaal gevonden. Het gaat om teamsamenstelling en om louter zeer talentvolle c.q. goede spelers.
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Sensation wrote: 31 Oct 2023, 09:22
    M.Delgado wrote: 31 Oct 2023, 09:02

Dit ziet er zeker goed uit.

Groene balkjesssssss
    Image
    Groene balkjes bij naar voren rennen en daar ballen krijgen, rode balkjes bij wat hij ermee doet vervolgens.

Je kunt dit echt op alle manieren uitleggen.
    ShovingNE2
    Site Admin

Massimo wrote: 07 Nov 2023, 08:23 PSV heeft Tygo Land. Dan kan het wel een talentvolle speler zijn, maar een heel groot talent zal niet een ander heel groot talent in de weg moeten gaan zitten terwijl je er miljoenen voor zou moeten gaan betalen. Ik zou het zonde van het geld en een slecht teken aan je jeugdopleiding vinden.
    Eens met snowflake hierboven. Van de talenten die het heel erg goed doen in de jeugd maakt misschien maar 1/3e uiteindelijk echt de stap naar een vaste basisplaats bij het eerste. En ondanks het geringe leeftijdsverschil lijkt hij verder in zijn ontwikkeling gezien het aantal duels op het hoogste niveau. Altijd halen als je kan. Concurrentie wordt hij beter van.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Franciscus wrote: 07 Nov 2023, 09:16
    Sensation wrote: 31 Oct 2023, 09:22

Groene balkjesssssss
    Image
    Groene balkjes bij naar voren rennen en daar ballen krijgen, rode balkjes bij wat hij ermee doet vervolgens.

Ik keek vooral naar het verdedigende voor een centrale verdediger :mrgreen:
    Tovast
    Nationale topspeler

Het is toch heerlijk om een potentieel basismiddenveld: Land, Bergvall, Babadi (als hij verlengt) klaar te hebben staan om de huidige toppers op te volgen?
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Sensation wrote: 07 Nov 2023, 09:45
    Franciscus wrote: 07 Nov 2023, 09:16

Ik keek vooral naar het verdedigende voor een centrale verdediger :mrgreen:
    Hebben we de balkjes van Obispo nog?
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Massimo wrote: 07 Nov 2023, 09:16 Je mag er best naar kijken, maar ik vind het zonde en om meerdere redenen niet goed om te stapelen. Was het voor een andere positie dan had ik het een heel ander verhaal gevonden. Het gaat om teamsamenstelling en om louter zeer talentvolle c.q. goede spelers.
    Ik zou het vooral heel onverstandig vinden om vol op Land te gokken. Daarbij heb ik het idee dat Bergvall liever dieper op het veld speelt tov Land dus dat ze qua profiel enigszins vergelijkbaar zijn (maar daar ook genoeg verschillen te vinden) wil niet zeggen dat ze positioneel hetzelfde zijn.

https://footballtalentscout.net/2023/07 ... -bergvall/

Dit is de heatmap van Bergvall, kan er geen van Land vinden (WyScout abonnees hier?) maar ik denk dat die wel wezenlijk zal verschillen. Bergvall speelt het liefste links in de half-spaces op de helft van de tegenstander:

Image
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Zou sowieso leuk zijn als Earnie zich ook op de wat jongere categorie spelers richt bij het versterken. Altijd leuk om jonge spelers langzaam te zien groeien binnen je elftal.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Sensation wrote: 07 Nov 2023, 09:52
    Massimo wrote: 07 Nov 2023, 09:16 Je mag er best naar kijken, maar ik vind het zonde en om meerdere redenen niet goed om te stapelen. Was het voor een andere positie dan had ik het een heel ander verhaal gevonden. Het gaat om teamsamenstelling en om louter zeer talentvolle c.q. goede spelers.
    Ik zou het vooral heel onverstandig vinden om vol op Land te gokken. Daarbij heb ik het idee dat Bergvall liever dieper op het veld speelt tov Land dus dat ze qua profiel enigszins vergelijkbaar zijn (maar daar ook genoeg verschillen te vinden) wil niet zeggen dat ze positioneel hetzelfde zijn.

https://footballtalentscout.net/2023/07 ... -bergvall/

Dit is de heatmap van Bergvall, kan er geen van Land vinden (WyScout abonnees hier?) maar ik denk dat die wel wezenlijk zal verschillen. Bergvall speelt het liefste links in de half-spaces op de helft van de tegenstander:

Image
    Ik wil net zeggen. Niet dat ik Bergvall tot in detail ken, maar dat is inderdaad toch een meer aanvallende speler die op de flanken én '10' kan spelen?
    Post Reply