Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 02 Dec 2021, 09:36 Zou Milot Rashica (25) geen interessante optie zijn. Speelt momenteel voor Norwich en kwam afgelopen zomer over van Werder Bremen voor 12 miljoen euro. Speelt laatste weken weer zijn wedstrijdjes, maar heeft een tijd niet gespeeld.

Zou dit niet een Tadic-achtige aankoop kunnen zijn mocht norwich bijvoorbeeld degraderen?
Rashica zou ik zeker toejuichen! Wat jullie [mention]Ykhim[/mention] en [mention]Sensation[/mention] ?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 02 Dec 2021, 09:41
OnsPSV wrote: 02 Dec 2021, 09:36 Zou Milot Rashica (25) geen interessante optie zijn. Speelt momenteel voor Norwich en kwam afgelopen zomer over van Werder Bremen voor 12 miljoen euro. Speelt laatste weken weer zijn wedstrijdjes, maar heeft een tijd niet gespeeld.

Zou dit niet een Tadic-achtige aankoop kunnen zijn mocht norwich bijvoorbeeld degraderen?
Rashica zou ik zeker toejuichen! Wat jullie @Ykhim en @Sensation ?
Ykhim en ik waren altijd groot fan! Geen idee hoe hij nu is, nog altijd pas 25
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rashica valt (vooralsnog?) vooral tegen bij Norwich.
Hij is bankzitter en heeft nog geen goal gescoord, hij valt ook weinig op in zijn speelminuten.
Voor zover ik weet.

Zijn cijfers bij Werder Bremen de afgelopen seizoenen vind ik ook niet erg indrukwekkend.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Talentjes:

- Arsen Zakharyan. 18-jarige CM/CAM van Dynamo Moskou. Pas 18 dus maar al 4 interlands voor Rusland en 29 wedstrijden voor het eerste van Moskou in de benen. Technisch, creatief, heeft overzicht, zonder bal ook zeer sterk en met 6 goals en 12 assists in 29 wedstrijden ook echt een goed rendement voor iemand die nu vooral vanaf de zijkanten wordt gebruikt. Ik zie echter wel echt een ideale CAM in hem.

https://totalfootballanalysis.com/artic ... -zakharyan



- Xavier Dziekonski. Pas net 18 jaar maar wát een keeper. Poolse keeper van 1.88m spelend bij Jagiellonia in Polen. Wat bekeken, ken hem verder niet goed, iig waanzinnige reflexen en zelfs op de knollenvelden in Polen een goede meevoetballende keeper. Geen idee hoe hij is met voorzetten of heersen in de 16.

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik ga het nogmaals hebben over Jayden Bogle. Transfermarkt schat zijn waarde op ongeveer 6 miljoen in. Speelt momenteel bij Sheffield United en is 21. Ik zou hem graag bij PSV zien. Kan hij op zijn 25e mooi terug om voor een grotere Premier League club te spelen, nadat hij met de Engelse rechterflank bij PSV de Eredivisie kapot heeft gespeeld. [mention]Ykhim[/mention] , mening?

Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Werd deze jongen niet eens aan PSV gelinkt, twee jaar geleden ofzo?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 03 Dec 2021, 11:46 Werd deze jongen niet eens aan PSV gelinkt, twee jaar geleden ofzo?
Volgens mij wel. Ik zie iig dat mijn Youtube al een kijkhistorie aangeeft bij deze naam :mrgreen:
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

In 6,5 minuut zie ik drie doelpunten en 1 bruikbare voorzet.
Komt wel makkelijk zijn mannetje voorbij en lijkt vrij sterk in het afpakken van ballen. En het principe van jonge engelsen halen om ze na een paar jaar mooie dienst voor een veelvoud naar Engeland te transfereren, daar ben ik wel een voorstander van
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 03 Dec 2021, 11:56 In 6,5 minuut zie ik drie doelpunten en 1 bruikbare voorzet.
Komt wel makkelijk zijn mannetje voorbij en lijkt vrij sterk in het afpakken van ballen. En het principe van jonge engelsen halen om ze na een paar jaar mooie dienst voor een veelvoud naar Engeland te transfereren, daar ben ik wel een voorstander van
De laatste fase, daar mag inderdaad wat meer verbetering in. Let wel, de jongen is 21 jaar oud en dat valt nog te slijpen. Wat ik mooi vind, is dat hij altijd mensen bezig houdt en met zijn rushes ook veel ruimte voor zijn teamgenoten maakt. Ik zie, met je juiste begeleiding, hier een toekomstig basisspeler Engels elftal in.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ik blijf Junior Sambia interessante RB vinden, lang, sterk, vrij snel, tweebenig, verdedigend stabiel, aanvallend dezelfde driver als die Dumfries had (maar dan wel technisch wat verfijnder).
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 03 Dec 2021, 12:05 Ik blijf Junior Sambia interessante RB vinden, lang, sterk, vrij snel, tweebenig, verdedigend stabiel, aanvallend dezelfde driver als die Dumfries had (maar dan wel technisch wat verfijnder).
Ik vind het wel fijn dat hij twee benen heeft!
https://tenor.com/view/longjump-trackan ... if-5183435
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Jayden Bogle speelde onder Cocu en was toen i de championship een uitstekend talent.
Hij zou de kwaliteit op deze positie zeker opschroeven.

Van Junior Sambia ben ik ook al onder de indruk vanaf het moment dat hij de stap naar montepellier in Ligue maakte. Volgens mij heb ik hem ook ergens benoemd en omschreven op dit of het vorige forum.
Een ideale optie en mannetjesputter voor de rechstback positie.

Hij is wat meer ervaren geworden, nu 25 jaar en hij loopt nu ook nog uit zijn tot 2022 lopende contract in de zomer. Halen John! [mention]Sensation[/mention] goede optie!

Ook zou ik graag een talent als Melayro Bogarde van Hoffenheim hierheen zien komen, hij is een fantastische veelzijdige voetballer die weinig minutem maakt bij Hoffenheim, maar in het wisselsysteem van Schmidt zeker wel minuten kan krijgen op het hoogste niveau.. hij is in de categorie van Malen voor mijn gevoel alleem dan als verdedigend ingestelde speler.
Contract tot 2024 wellicht huren met optie?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bogarde is zeker interessant maar kon al eerder naar grotere clubs dan Hoffenheim en PSV. Heeft bewust gekozen voor een langer verblijf bij Hoffenheim in het kader van zijn ontwikkeling. Mocht PSV toe kunnen happen dan moeten ze dat zeker doen. Twijfel alleen of ie haalbaar is. Iets om in de gaten te houden.
Bakkertje01
Regelmatige invaller
Posts: 305
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
FOOTB_REM_S: No

Misschien toch eens kijken of we Divock Origi kunnen halen, speelt weinig bij Liverpool, maar is altijd belangrijk.
Keesfromthebacon
Ballenjongen
Posts: 28
Joined: 04 Dec 2021, 13:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Openda heeft het ook aardig op de heupen laatste weken. Goedkope optie voor de winter we zien dat er voorin best nog wat bij mag komen
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Mocht Gakpo volgend seizoen vertrekken zeker een interessante optie lijkt mij
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Keesfromthebacon wrote: 04 Dec 2021, 19:17 Openda heeft het ook aardig op de heupen laatste weken. Goedkope optie voor de winter we zien dat er voorin best nog wat bij mag komen
Contract loopt zomer 22 af. Zeker interessant. Zit nog rek in met zijn 21 jaar. Zou zomaar het niveau van Doan en Bruma al aan kunnen tikken, maar dan voor een 20 miljoen minder.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 04 Dec 2021, 19:19 Mocht Gakpo volgend seizoen vertrekken zeker een interessante optie lijkt mij
Nee joh. Gakpo is sowieso onze beste speler met het meeste rendement. Die moet je niet vervangen door een vrij modale speler die misschien nog eens kan groeien, daar moet je straks gewoon een zwaargewicht voor terughalen.

Openda is nauwelijks de beste op niveau Vitesse. Veel te beperkte speler ook. We moeten hoger mikken. Niveau Lozano ongeveer, iemand die meteen beslissend kan zijn én beter kan worden. Dat mag ook best wel wat kosten.
Keesfromthebacon
Ballenjongen
Posts: 28
Joined: 04 Dec 2021, 13:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 04 Dec 2021, 19:33
DeBruyne wrote: 04 Dec 2021, 19:19 Mocht Gakpo volgend seizoen vertrekken zeker een interessante optie lijkt mij
Nee joh. Gakpo is sowieso onze beste speler met het meeste rendement. Die moet je niet vervangen door een vrij modale speler die misschien nog eens kan groeien, daar moet je straks gewoon een zwaargewicht voor terughalen.

Openda is nauwelijks de beste op niveau Vitesse. Veel te beperkte speler ook. We moeten hoger mikken. Niveau Lozano ongeveer, iemand die meteen beslissend kan zijn én beter kan worden. Dat mag ook best wel wat kosten.
Denk dat we niet veel hoger kunnen mikken nu de stadions weer leeg zijn tijdens corona. Gakpo moet dan wel voor de absolute hoofdprijs weg. Het hangt ook heel erg af van hoe we dit seizoen eindigen
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eerlijk gezegd zie ik spelers van het niveau Openda niet echt zitten. Ik heb niet het idee dat zo’n jongen nou zo veel beter is dan bijvoorbeeld Vertessen.

Als we al iets gaan halen zie ik het liefst één speler die gekocht wordt en die echt een versterking is. In eerste instantie zou ik het logischer vinden om een spits te halen aangezien het contract van Zahavi afloopt en Vinicius slechts een huurling is.

Anderzijds zou ik een technisch vaardige middenvelder ook wel een toevoeging vinden. Een tijdje terug stond hier een filmpje van Jean Pyerre, daar werd ik wel vrolijk van. Alleen zal zo’n jongen vast niet binnen ons budget vallen. Een ander Zuid-Amerikaans toptalent, Almada, zal hem sowieso niet worden. Ik las dat die naar de MLS gaat voor veertien miljoen dollar.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

De extra middenvelder is een veel gehoorde wens. Kijk je binnen Nederland dan is alleen Joey Veerman mogelijk interessant. Het feit dat hij tegen ons overeind blijft vind ik belangrijk. Schiet vandaag Heerenveen naar de overwinning. Los van dat Jong Oranje mysterie, wordt het tijd hem te overwegen als versterking?
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 04 Dec 2021, 23:52 De extra middenvelder is een veel gehoorde wens. Kijk je binnen Nederland dan is alleen Joey Veerman mogelijk interessant. Het feit dat hij tegen ons overeind blijft vind ik belangrijk. Schiet vandaag Heerenveen naar de overwinning. Los van dat Jong Oranje mysterie, wordt het tijd hem te overwegen als versterking?
Die extra middenvelder is vooral een type Sangaré. Echter langzamerhand vind ik Veerman wel steeds interessanter worden. Met een fitte en scherpe Pröpper was het denk ik een ander verhaal, maar de vraag is hoeveel plezier PSV aan hem nog gaat beleven. Veerman heeft vorig jaar al laten zien over specifieke kwaliteiten te beschikken waar hij PSV beter mee zou kunnen maken en dan met name in zijn passingsvermogen op zowel de korte als lange afstand. Net als Pröpper ook iemand die snel kan scannen. Tegen PSV vorige week zag je ook hoe makkelijk hij onder druk en ongeacht waar op het veld alsnog de oplossing zag en met zijn passingsvermogen dus kon uitvoeren. Tevens ook iemand die doorbeweegt nadat hij de bal gespeeld heeft en niet stil blijft staan. Wel zal hij waarschijnlijk veel geld moeten kosten en meer dan hij op dit moment waar dit. Neemt niet weg dat als één van de weinige spelers in de Eredivisie je hier wel serieus naar zou kunnen gaan kijken als PSV zijnde.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Openda vind ik ook niks. In de Eredivisie loopt niks rond joh
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Inderdaad.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vind Suslov van Groningen wel een interessante speler. Goede voetballer. Verder inderdaad weinig interessants. Een Openda heeft bepaalde kwaliteiten maar komt tekort voor PSV.
Post Reply