Aster Vranckx
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Misschien blijven Veerman en Schouten wel, dan is met de komst van Flamingo ons middenveld toch ook gewoon vol (ervanuitgaande dat Flamingo ook als optie voor de 6 wordt gezien)?
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Simons
Ben er totaal niet rouwig om mocht hij niet komen. Zou een prima speler zijn maar ben niet helemaal overtuigd.
-
- Internationale topspeler
Ik wel. Geweldige speler.Stratumseind12 wrote: ↑01 Jul 2024, 15:59 Ben er totaal niet rouwig om mocht hij niet komen. Zou een prima speler zijn maar ben niet helemaal overtuigd.
- Tomm
- Vedette
Volgens Tedesco minder dan Mangala. En die was een partij matig. Al kun je je afvragen of die mening enige waarde heeftEindhovenvoetbal wrote: ↑02 Jul 2024, 18:53Ik wel. Geweldige speler.Stratumseind12 wrote: ↑01 Jul 2024, 15:59 Ben er totaal niet rouwig om mocht hij niet komen. Zou een prima speler zijn maar ben niet helemaal overtuigd.
-
- Vedette
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Weet niet of het al gedeeld was, maar dit zou goed kunnen zijn voor ons om hem alsnog aan te trekken
https://www.caughtoffside.com/2024/07/0 ... al-palace/
https://www.caughtoffside.com/2024/07/0 ... al-palace/
- DonyellMalen
- Legende
- Lente
Maar dit is toch vreemd? Na alle berichten vorig jaar omtrent ons dat alles in kannen kruiken was. Volgens mijn zelfs berichten van Fabrizio en Elfrink dat hij dan echt zou gaan tekenen, maar alsnog is het afgeketst of werd er niet doorgepakt zonder dat daar enige reden over gecommuniceerd of gelekt werd. En dan nu gebeurt hetzelfde bij Palace . Mijn gevoel zegt dat er daar ergens iets niet aan de haak is.
Last edited by Lente on 08 Jul 2024, 09:05, edited 1 time in total.
Oh PSV wat je met me doet…
- Hatseflats
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Dit klopt niet. Earnie heeft daar na de window over gezegd dat ze enkele gesprekken met Vranckx hebben gevoerd, maar dat Wolfsburg hem niet liet gaan. Daardoor had PSV ervoor gekozen om een andere invulling aan de selectie te geven. De input voor Rik en Fabrizio was waarschijnlijk de zaakwaarnemer van Vranckx, niet de club. Dus dan kan het zijn dat verhalen niet overeenkomen.Lente wrote: ↑08 Jul 2024, 09:04 Maar dit is toch vreemd? Na alle berichten vorig jaar omtrent ons dat alles in kannen kruiken was. Volgens mijn zelfs berichten van Fabrizio en Elfrink dat hij dan echt zou gaan tekenen, maar alsnog is het afgeketst of werd er niet doorgepakt zonder dat daar enige reden over gecommuniceerd of gelekt werd.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Ardbeg
- Lente
Benieuwd wat nu de uitleg van Crystal Palace gaat zijn dan. Ik heb overigens ook nergens gesuggereerd dat PSV communiceerde dat alles in kannen en kruiken was. Maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden dat het nu twee keer gebeurd. Het kan zeker zo zijn dat de zaakwaarnemer debet is aan alle ruis, dat wil ik graag geloven idd.Standbeeld wrote: ↑08 Jul 2024, 09:09Dit klopt niet. Earnie heeft daar na de window over gezegd dat ze enkele gesprekken met Vranckx hebben gevoerd, maar dat Wolfsburg hem niet liet gaan. Daardoor had PSV ervoor gekozen om een andere invulling aan de selectie te geven. De input voor Rik en Fabrizio was waarschijnlijk de zaakwaarnemer van Vranckx, niet de club. Dus dan kan het zijn dat verhalen niet overeenkomen.Lente wrote: ↑08 Jul 2024, 09:04 Maar dit is toch vreemd? Na alle berichten vorig jaar omtrent ons dat alles in kannen kruiken was. Volgens mijn zelfs berichten van Fabrizio en Elfrink dat hij dan echt zou gaan tekenen, maar alsnog is het afgeketst of werd er niet doorgepakt zonder dat daar enige reden over gecommuniceerd of gelekt werd.
- These users thanked the author Lente for the post:
- ForzaPSVForza
-
- Legende
Volgens mij is het verhaal van PSV vrij simpel: Earnie kreeg pas laat te horen dat de Schouten deal haalbaar was, en heeft hem verkozen boven Vranckx. Niet 100% zeker dat het zo gebeurd is, maar tussen afketsen deal Vranckx en aantrekken Schouten zit slechts een dag of 2 a 3.Lente wrote: ↑08 Jul 2024, 09:59Benieuwd wat nu de uitleg van Crystal Palace gaat zijn dan. Ik heb overigens ook nergens gesuggereerd dat PSV communiceerde dat alles in kannen en kruiken was. Maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden dat het nu twee keer gebeurd. Het kan zeker zo zijn dat de zaakwaarnemer debet is aan alle ruis, dat wil ik graag geloven idd.Standbeeld wrote: ↑08 Jul 2024, 09:09
Dit klopt niet. Earnie heeft daar na de window over gezegd dat ze enkele gesprekken met Vranckx hebben gevoerd, maar dat Wolfsburg hem niet liet gaan. Daardoor had PSV ervoor gekozen om een andere invulling aan de selectie te geven. De input voor Rik en Fabrizio was waarschijnlijk de zaakwaarnemer van Vranckx, niet de club. Dus dan kan het zijn dat verhalen niet overeenkomen.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- NotoriousBIG046
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Juancho
- Mister PSV
Aster is nu toch ook helemaal niet meer nodig? Earnie moet nog even vd Berg halen en je hebt de posities van Vranckx prima ingevuld. Misschien komt ie weer in beeld als bijv. Veerman vertrekt maar het lijkt me niet dat PSV nu al Aster Vranckx gaat halen.
- These users thanked the author Juancho for the post:
- Ontbijtkoek
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
Mijn reactie was ook meer gericht op de laatste zin van je post. Ik heb net nog even gezocht en kwam dit tegen:Lente wrote: ↑08 Jul 2024, 09:59Benieuwd wat nu de uitleg van Crystal Palace gaat zijn dan. Ik heb overigens ook nergens gesuggereerd dat PSV communiceerde dat alles in kannen en kruiken was. Maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden dat het nu twee keer gebeurd. Het kan zeker zo zijn dat de zaakwaarnemer debet is aan alle ruis, dat wil ik graag geloven idd.Standbeeld wrote: ↑08 Jul 2024, 09:09
Dit klopt niet. Earnie heeft daar na de window over gezegd dat ze enkele gesprekken met Vranckx hebben gevoerd, maar dat Wolfsburg hem niet liet gaan. Daardoor had PSV ervoor gekozen om een andere invulling aan de selectie te geven. De input voor Rik en Fabrizio was waarschijnlijk de zaakwaarnemer van Vranckx, niet de club. Dus dan kan het zijn dat verhalen niet overeenkomen.
"We hebben een aantal gesprekken gevoerd over zijn situatie en uiteindelijk wilde zijn club hem toch niet kwijt", zegt Stewart tegenover het Eindhovens Dagblad. "Op een gegeven moment hebben we de beslissing genomen om een andere inschatting te maken en de verdediging prioriteit te geven. Dit is dus aan het einde van de transferperiode ook niet meer aan de orde geweest."
Op basis van deze info had het ook niet zoveel te maken met de komst van Schouten, lijkt het. PSV besloot gewoon het geld op zak te houden en de beoogde positie voor Vranckx een andere invulling te geven.Door het mislopen van Vranckx lijken Joey Veerman en Jerdy Schouten op het eerste oog de enige controleurs in de selectie van Peter Bosz. Directeur voetbalzaken Stewart is er echter van overtuigd dat de positie niet onderbezet is. "We hebben ook meerdere opties voor de zes, waarvan ik vind dat het aan de trainer is om dat toe te lichten. We kunnen niet alleen variëren in namen, maar ook in speelwijze op het middenveld."
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... niet-kwijt
Om af te sluiten: ik heb verder niet het idee dat Vranckx later nog een optie is geweest voor PSV. Anders hadden we er wel wat over gehoord. Ik heb het idee dat PSV een andere koers vaart. Alleen hier lijkt het topic nog te leven.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Lente
- Lente
Thnx voor je post en de verduidelijking van Stewarts woorden.Standbeeld wrote: ↑08 Jul 2024, 11:18Om af te sluiten: ik heb verder niet het idee dat Vranckx later nog een optie is geweest voor PSV. Anders hadden we er wel wat over gehoord. Ik heb het idee dat PSV een andere koers vaart. Alleen hier lijkt het topic nog te leven.
Dat Vranckx nog een target is voor PSV denk ik idd ook niet. PSV heeft dat dossier vorig jaar volgens mij al afgesloten nadat het toen om de een of andere reden niet doorgepakt heeft. Maar dat vind ik juist het rare aan heel de situatie dat het die jongen nu dus weer lijkt te gebeuren. Nu weer berichten 'Palace were seemingly in quite advanced talks to sign Vranckx, but reports suggest they have now decided to walk away from the deal'. en 'It is not entirely clear why Palace have decided not to pursue this signing'.
Natuurlijk ligt dit ook aan de berichtgeving dat er door allerlei so-called journalists al in een te vroeg stadium berichten verschijnen dat alles in kannen en kruiken is en er binnen 24 uur een deal verwacht wordt en dit dan ook nog eens door iedereen gekopieerd wordt. Maar het is nu al een paar keer gebeurt bij Vranckx (PSV, Fiorentina, nu Crystal) dat er bij mij toch een grote zweem van twijfel over heel die jongen heen komt te hangen en dat ik mij afvraag of het niet vrijgeven van Wolfsburg wel de echte reden was dat Stewart niet doorgepakt heeft.
-
- Bankzitter
Geen transfer gemaakt - ook bijzonder weinig geruchten deze zomer -, alweer niet bij de selectie en een contract tot 2025. Zou me niks verbazen als we in de winter weer bij hem uitkomen, om vervolgens een Land en/of Babadi te verhuren.
- These users thanked the author JasperPSV for the post:
- Ontbijtkoek
-
- Moderator
Verhaal ging volgens mij rond dat Wolfsburg tegen einde onderhandelingen weer meer geld begon te vragen, omdat ze hem gewoon niet willen laten gaan en willen verleiden tot contractverlenging. Verwacht alleen niet dat wij bij hem uitkomen bij verhuur van Land of Babadi. Ons middenveld is op moment uitstekend bezet. Eigenlijk zou je een Babadi al zonder problemen kunnen laten gaan, ware het niet dat hij een salaris heeft dan geen enkele club wilt ophoesten.
- Lente
Kan kloppen hoor maar dan vind ik het wel vreemd dat hij niet bij de wedstrijdselectie zit (vorige week tegen Bayern ook niet). Als ik transfermarkt bekijk heeft hij nu geen blessure en hij zat wel gewoon bij de selectie van België voor het EK. Dus dat spreekt elkaar dan wel gigantisch tegen, of weet jij de reden dat hij nu niet bij de selectie zit?
Ik blijft het erg vreemd vinden dat er tot drie keer toe (PSV, Fiorentina en Crystal Palace) geschreven wordt door onder andere Fabrizio en andere clubwatchers dat alles rond is en de transfer zich in het allerlaatste stadium bevind en snel beklonken zal worden, en dat het tot drie keer toe zonder duidelijke reden alsnog afketst. Mijn gevoel zegt dat daar meer aan de hand is maar ik durf niet te zeggen wat en het is verder ook nergens op gebaseerd behalve op bovenstaande dus erg fragiel.
-
- Moderator
Ik volg hem ook niet op de voet. Maar heb zijn naam een aantal keer ingetikt op X, omdat hij weer in verband werd gebracht met PSV maar ook Crystal Palace (ben daar afgelopen jaar geweest en probeer die club ook wat meer te volgen), en toen stuitte ik op een bericht dat Wolfsburg hem helemaal niet kwijt wilt, het liefste wilde verlengen en daarom hoger in de boom was gaan zitten. Of dat waar is, geen idee. Maar het is een aardig mysterie als er zoveel transfers afketsen.Lente wrote: ↑31 Aug 2024, 19:33Kan kloppen hoor maar dan vind ik het wel vreemd dat hij niet bij de wedstrijdselectie zit (vorige week tegen Bayern ook niet). Als ik transfermarkt bekijk heeft hij nu geen blessure en hij zat wel gewoon bij de selectie van België voor het EK. Dus dat spreekt elkaar dan wel gigantisch tegen, of weet jij de reden dat hij nu niet bij de selectie zit?
Ik blijft het erg vreemd vinden dat er tot drie keer toe (PSV, Fiorentina en Crystal Palace) geschreven wordt door onder andere Fabrizio en andere clubwatchers dat alles rond is en de transfer zich in het allerlaatste stadium bevind en snel beklonken zal worden, en dat het tot drie keer toe zonder duidelijke reden alsnog afketst. Mijn gevoel zegt dat daar meer aan de hand is maar ik durf niet te zeggen wat en het is verder ook nergens op gebaseerd behalve op bovenstaande dus erg fragiel.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zal vast zeggen dat deze jongen niet perse op 31 augustus 2025 gehaald hoeft te worden. Dit moet je in januari al proberen te regelen. Scheelt je weer in budget voor andere posities. Zal lastig worden overigens dus het is geen "pak het uit het schap' transfer.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Op Livescore stond dat hij niet bij de selectie zat vanwege een ( maag?)blessure.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- Lente
-
- Basisspeler
Zit hij met een transfer in zijn maag?29.04.2007 wrote: ↑31 Aug 2024, 19:49Op Livescore stond dat hij niet bij de selectie zat vanwege een ( maag?)blessure.
- These users thanked the author Eenhoopjob for the post:
- TomPSV
-
- Nationale topspeler