Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 22 Apr 2024, 00:53 Joh je voelt je altijd zo snel aangevallen als iemand ook maar iets anders over een visie van jouw denkt. Waarom is dat toch. Heb je überhaupt wel gelezen dat ik het gewoon met een aantal dingen met je eens ben? Wist je bijv d as 't ik Wellenreuther al eerder hier genoemd had als hele interessante keeper? Al in zn Willem 2 tijd.

Ik vind alleen dat je behoorlijk overdrijft in vergelijking tussen beide keepers en dat je vooral Benitez daarin te kort doet. En dat zeg ik zelfs, als niet eens een hele grote Benitez fan. Maar dat mag bljjkbaar niet ofzo dan voelt meneer zich gelijk op zn pik getrapt. Geen waarom.

Btw.ik neem zo'n Harm veel serieuzer dan jou of Pieter als het specifiek gaat om keepers. Je merkt aan alles dat de beste man ervaring en kennis van het keepers vak heeft. Dat hebben er (helaas) niet zoveel. En dan nog ben ik het niet altijd perse met hem eens. Wat ook niet hoeft hé, er bestaat in het voetbal niet zoiets als 1 waarheid. Dat kan prima met elkaar gaan, visies en ideeën blenden.
Het was best rustig toen jij er ff niet was :P
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 21 Apr 2024, 11:11 Ik denk dat de verschillen marginaal zijn, die cijfers tonen dat ook wel aan.
Zeker bij keepers spelen er zoveel meer factoren mee waar data geen rekening mee houdt.
Weet je wat het is beste Jan, deze beide uitspraken zijn nou precies kenmerkend voor jouw manier van discussiëren. Als het je uitkomt, zijn cijfers/data wel van belang, als het even niet in jouw visie past, is het eigenlijk niet meer van belang.

Nu kan ik een reactie voorspellen als 'ik heb al uitgelegd waarom', 'je neemt niet de moeite om de hele post te lezen' of 'ik had hier een discussie met iemand anders'. Allemaal prima, het gaat ook niet eens alleen om dit specifiek geval. Je zou best eens naar je eigen stijl van discussiëren kunnen kijken, wellicht dat je dan een keer begrijpt waarom zoveel personen op een bepaalde manier (re)ageren op jouw posts. Dat zal je waarschijnlijk niks boeien, maar dat zou je verontwaardiging waarom mensen volgens jou op hun pik getrapt zouden zijn, misschien wat makkelijker verklaren voor je. Doe ermee wat je wil. Waarschijnlijk niks dus, al helemaal niet als het van mij af komt. :D
These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 4):
HeruoneGrasmatMaikelRen Höek
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat klopt er precies niet aan die quotes dan? Die 2 zaken kunnen toch prima naast elkaar lopen? Of wat mis ik. Data kan ik soms prima interpreteren, maar vaak genoeg vind ik ze ook beperkt of by far niet het hele verhaal vertellen. Wat mij betreft zeker als het om keepers gaat. Dat ik even die cijfers aanhaalde was omdat daar ene beetje conclusies uitgehaald worden die in mijn ogen sowieso al niet klopte. Volgens mij heb ik dat verder prima inhoudelijk geprobeerd uit te leggen. Als je dan vervolgens zo'n achterlijke post terug krijgt zonder ook maar 1 word inhoudelijk te zijn, tja wat verwacht je dan. Dan ben je in mijn eigen gewoon wel erg snel op je pikkie getrapt omdat je het niet helemaal met het briljante brein van Heruone eens bent.

So be it. Ik heb iig een poging gedaan om er inhoudelijk op in te gaan. Als iemand daar niet tegen kan, niet mijn probleem.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel kudo's voor 29.04.2007 voor zijn voorspellende gave :mrgreen:
These users thanked the author Sensation for the post (total 4):
ArdbegGrasmatHeruoneRen Höek
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel een leuk feitje uit die data trouwens... daar scoren blijkbaar een keeper of 5 a 6 beter op bepaalde zaken dan Walter, oa intercepties buiten de 16. Dan ben ik heel erg benieuwd of jullie die keepers dan ook graag bij PSV willen zien. Voor mij een voorbeeldje dat een deel van die data eigenlijk weinig zeggend is zonder context en alles meenemend wat daarin belangrijk is. Dan zouden we zelfs Unnerstall kunnen terug halen. Je weet wel, die keeper die weg moest omdat die er geen reet van kon in het meevoetballen. Ik heb toevallig Unnerstall wel een paar keer live gezien en idd dat hij met geweld zijn goal uit kwam. Je wil niet weten wat voor onrust hij daarmee juist veroorzaakt omdat een bal die hij probeert te onderscheppen net wel/niet goed gaat of dat er vervolgens weer een gevaarlijke situatie ontstaat. Laat me raden, dat neemt zo'n aspect van data niet mee? Ramaj eigenlijk ook, doet vaak actief mee maar zorgt indirect en direct daardoor ook best vaak voor gevaar. Hoe moet/wil je die data dan lezen en wat doe je ermee als je spreekt over een o zo ander type keeper als Benitez terughalen? Kijk je dan verder dan je neus lang is of ga je daadwerkelijk weer een keeper als Drommel op goal zetten.

Ben erg benieuwd hoe jullie dat dat zien, maar dan wel inhoudelijk graag.

Edit: ik zal deze post naar de keepers verplaatsen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 22 Apr 2024, 00:58 Maar is dit nou het Benitez topic of niet?
Inderdaad.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trouwens best verrassend wat voor mooi spul er zoal beschikbaar is in het segment spelers wier contract deze zomer dan wel dit kalenderjaar aflopen, met een een paar heel interessante talenten om in de gaten te houden. In verhouding tot de bezetting bij PSV, zullen ze qua timing niet allemaal even relevant zijn, maar in Stewarts plek zou ik op zijn minst enkele van de jongelingen in dit elftalletje eens overwegen voor in eerste instantie de breedte.

K
  • Alex Meret, 27 - NAPOLI
V
  • Gastón Benedetti, 20 - ESTUDIANTES
  • Juan Miranda, 24 - REAL BETIS
  • Nicolás Valentini, 23 - BOCA JUNIORS
  • Kenny Tete, 28 - FULHAM
M
  • Gabriel Misehouy, 18 - AJAX
  • Lucas Assadi, 20 - CLUB UNIVERSIDAD DE CHILE
  • Igor Miladinovic, 20 - FK CUKARICKI
A
  • Benjamín Dominguez, 20 - GYMNASIA
  • Oscar Perea, 18 - ATL. NACIONAL
  • Amario Cozier-Duberry, 18 - ARSENAL U23
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
Thijs
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://libero.pe/futbol-peruano/sporti ... ya-1884687
Bronnen dichtbij Líbero bevestigden dat de belangrijke club uit Nederland geïnteresseerd is in Joao Grimaldo van Sporting Cristal.
In de gedrukte editie van Líbero werden de teams bevestigd die in de voetsporen van Joao Grimaldo treden. PSV uit Nederland en Unión Saint Gilloise uit België wekten belangstelling voor het signeren van het 'hemelse juweel'.
Op dit moment houden beide Europese teams alleen de groei van Joao Grimaldo bij Sporting Cristal nauwlettend in de gaten, ze hebben geen bod uitgebracht aan het team van Rímense op de 21-jarige buitenspeler. Maar dit panorama kan de komende dagen veranderen
Volgens het portaal wordt Grimaldo gewaardeerd op 1,50 miljoen euro . De aanvaller vestigde zich bij Sporting Cristal en wordt ook regelmatig opgeroepen voor de Peruaanse ploeg, waar alles erop lijkt te wijzen dat Fossati hem zal oproepen voor de Copa América. Deze factoren leiden ertoe dat de prijs aanzienlijk stijgt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Werd een tijdje terug ook gedeeld idd.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De link lijkt het niet meer te doen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 22 Apr 2024, 07:56Het was best rustig toen jij er ff niet was :P
Het ging in voetbaltopics ook best leuk zonder de geëigende oneliners als 'mijn mening'.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 22 Apr 2024, 18:14
Hatseflats wrote: 22 Apr 2024, 07:56Het was best rustig toen jij er ff niet was :P
Het ging in voetbaltopics ook best leuk zonder de geëigende oneliners als 'mijn mening'.
Fijn dat je nogmaals even bevestigt dat je een schande voor dit forum bent als mod met je gezuig en geïrriteer. Je moet je kapot schamen. De nieuwe Bas is opgestaan hoor. Chappeau! Het is je gelukt! 🙏
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wie is Bas?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jur1913 wrote: 22 Apr 2024, 18:48Wie is Bas?
Nijhuis?
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zucht.
Het negeren gaat weer goed.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 22 Apr 2024, 18:44Fijn dat je nogmaals even bevestigt dat je een schande voor dit forum bent als mod met je gezuig en geïrriteer. Je moet je kapot schamen. De nieuwe Bas is opgestaan hoor. Chappeau! Het is je gelukt! 🙏
Hahaha.

Gaat ie lekker? 😂😂

Ik ben geen mod. Ben admin.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
PSV010
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 22 Apr 2024, 18:50 Zucht.
Het negeren gaat weer goed.
Daar vraag ik al bijna 3 jaar om hé. Maar meneer heeft daar schijt aan. En jullie andere mods blijkbaar ook. Of moet ik melding nummer zoveel doen?

Dus idd ja, zucht. Of zullen we bij deze in het openbaar even afspreken dat hij mij met rust laat en ik hem? Gewoon hier openbaar, kan iedereen het eens zien. Lijkt me een mooie deal aangezien je hem nirt kan blokken. :shake:
Last edited by Juancho on 22 Apr 2024, 18:56, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is chapeau.
These users thanked the author deninho32 for the post:
Smeets14
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image
These users thanked the author Jur1913 for the post:
Sensation
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jank niet zo. 😂

Ik reageer op je wanneer ik wil.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 22 Apr 2024, 18:54Daar vraag ik al bijna 3 jaar om hé
Daar moet je niet om vragen, dat moet je gewoon doen als je dat wil.
These users thanked the author deninho32 for the post (total 2):
ArdbegShovingNE2
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 22 Apr 2024, 18:54
Maikel wrote: 22 Apr 2024, 18:50 Zucht.
Het negeren gaat weer goed.
Daar vraag ik al bijna 3 jaar om hé. Maar meneer heeft daar schijt aan. En jullie andere mods blijkbaar ook. Of moet ik melding nummer zoveel doen?

Dus idd ja, zucht.
Lieve Jan.

Ik denk dat je er stiekem zelf een beetje van geniet.
Ik heb anderen namelijk zelfde opmerkingen zien maken als dit en Shoving reageert op iemand erover en here we go again.

Maar zoals je zelf zegt: Dit is een vrij forum voor ieder en iedereen mag op elkaar reageren.
Dat je toevallig een van de beheerders niet leuk vind is balen. Maar moet je mee dealen. Er is een reden waarom je beheerders niet op negeer kan zetten.

En nee, we gaan niet alles aanpassen voor jou en zorgen dat alleen Deninho nog op jou kan reageren of jou kan modereren.
Dat doen we hem niet aan.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gun je niemand zelfs geen Deninho
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Heruone
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 22 Apr 2024, 18:54Dus idd ja, zucht. Of zullen we bij deze in het openbaar even afspreken dat hij mij met rust laat en ik hem? Gewoon hier openbaar, kan iedereen het eens zien.
Ik reageer op iedere post die ik wil. Als je daardoor ongesteld wordt: jouw probleem.

Welke kronkel heb je dat jij kan bepalen wie wel en niet reageert op jouw posts?

Hoe was het met JB?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: En nee, we gaan niet alles aanpassen voor jou en zorgen dat alleen Deninho nog op jou kan reageren of jou kan modereren.
Dat doen we hem niet aan.
Je hoeft helemaal niks aan te passen. Ik vraag gewoon netjes en nu maar eens openbaar, ook voor de rest op dit forum: negeer mij, negeer ik jou en klaar. Iedereen blij. Als je alleen maar loopt te zuigen en te irriteren zou ik toch niet zo belangrijk moeten zijn voor die gozer zou je denken. Want je kan moeilijk zeggen dat hij ooit inhoudelijk reageert. Scan z'n reacties op mij maar na. Dus wie haalt er dan plezier uit denk je? Ik niet hoor kan ik je zeggen. Eerder de andere kant op.

Dus nogmaals, negeer mode aan? Als 2 volwassen mannen? Ik doe de aanreiking :shake:
These users thanked the author Juancho for the post:
Jaxific
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply