Eerst maar eens zien hoe fit Lang en Chucky met de winter weer zijn..
Transferwindow 2023/24
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Joey
- ShovingNE2
- Site Admin
Chucky is er tegen AZ weer bij
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
De zogenaamde moeilijke week is met een 10 afgesloten en onze jongens hebben maar weer eens getoond wat ze kunnen. Ik denk dat de veerkracht tegen Sevilla, individuele
acties en, vooral voor de buitenwereld, de resultaten wel eens kunnen zorgen voor een waardevermeerdering van een aantal spelers.
Hopelijk verlengen we met Oli, want een contract tot 2025 is niet heel gunstig voor verkoop en hij laat maar weer eens zien wat een absolute baas die is. Saibari kan inderdaad wel eens onze recordverkoop worden, zelfs als Baka dat aankomende zomer wordt. Alle topclubs en vooral de PL soppen gewoon als een speler technisch begaafd is en pure power heeft zoals Saibari. Veerman laat zien dat die verdedigend ook zijn werk kan doen vandaag, dus dat is geen reden meer voor clubs om af te haken. Jammer dat Teze vandaag uitviel, want die speelt ook gewoon zo sterk onder Bosz.
acties en, vooral voor de buitenwereld, de resultaten wel eens kunnen zorgen voor een waardevermeerdering van een aantal spelers.
Hopelijk verlengen we met Oli, want een contract tot 2025 is niet heel gunstig voor verkoop en hij laat maar weer eens zien wat een absolute baas die is. Saibari kan inderdaad wel eens onze recordverkoop worden, zelfs als Baka dat aankomende zomer wordt. Alle topclubs en vooral de PL soppen gewoon als een speler technisch begaafd is en pure power heeft zoals Saibari. Veerman laat zien dat die verdedigend ook zijn werk kan doen vandaag, dus dat is geen reden meer voor clubs om af te haken. Jammer dat Teze vandaag uitviel, want die speelt ook gewoon zo sterk onder Bosz.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Zit net te denken: of Malen moet de omgekeerde weg bewandelen. Malen + 30mln voor Baka.
Last edited by Standbeeld on 03 Dec 2023, 16:34, edited 1 time in total.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Dat zou een gigantisch slechte deal zijn. Bakayoko én 30 miljoen voor Malen...Standbeeld wrote: ↑03 Dec 2023, 16:30 Zit net te denken: of Malen moet de omgekeerde weg bewandelen. Bakayoko + 30mln voor Malen.
Overigens ook de, denk ik, bedoelde Malen + 30 Miljoen voor Bakayoko zou ik eigenlijk veel te weinig vinden
-
- Nationale topspeler
Zou ik zelf niet doen. Malen verdient vast een bak geld, daarom moet die ook weg nu, en we zitten dan al met Lang en Lozano. Ja ja ja, je ziet nu dat je goede vervangers moet hebben, maar malen lijkt me dan wel een hele dure. Koop eerder een Zuid-Amerikaans toptalent voor 15 miljoen die eerst niet naar het nederige PSV wilde komen omdat we geen CL speelden, en verdubbel dit met nog eentje voor de andere flank.
- Ardbeg
- Mister PSV
Waarom Zuid-Amerikaans?CZ_Code wrote: ↑03 Dec 2023, 16:32 Zou ik zelf niet doen. Malen verdient vast een bak geld, daarom moet die ook weg nu, en we zitten dan al met Lang en Lozano. Ja ja ja, je ziet nu dat je goede vervangers moet hebben, maar malen lijkt me dan wel een hele dure. Koop eerder een Zuid-Amerikaans toptalent voor 15 miljoen die eerst niet naar het nederige PSV wilde komen omdat we geen CL speelden, en verdubbel dit met nog eentje voor de andere flank.
Last edited by Ardbeg on 03 Dec 2023, 16:37, edited 1 time in total.
- Standbeeld
- Mister PSV
Lol ja foutje. Zal het even aanpassen.TheSyb wrote: ↑03 Dec 2023, 16:32Dat zou een gigantisch slechte deal zijn. Bakayoko én 30 miljoen voor Malen...Standbeeld wrote: ↑03 Dec 2023, 16:30 Zit net te denken: of Malen moet de omgekeerde weg bewandelen. Bakayoko + 30mln voor Malen.
Overigens ook de, denk ik, bedoelde Malen + 30 Miljoen voor Bakayoko zou ik eigenlijk veel te weinig vinden
-
- Nationale topspeler
Nou goed, doe maar een jongen uit Taiwan dan, misschien dat die nog even kan helpen op de IT afdeling zelfs.Ardbeg wrote: ↑03 Dec 2023, 16:34Waarom Zuid-Amerikaans?CZ_Code wrote: ↑03 Dec 2023, 16:32 Zou ik zelf niet doen. Malen verdient vast een bak geld, daarom moet die ook weg nu, en we zitten dan al met Lang en Lozano. Ja ja ja, je ziet nu dat je goede vervangers moet hebben, maar malen lijkt me dan wel een hele dure. Koop eerder een Zuid-Amerikaans toptalent voor 15 miljoen die eerst niet naar het nederige PSV wilde komen omdat we geen CL speelden, en verdubbel dit met nog eentje voor de andere flank.
- Standbeeld
- Mister PSV
Malen is wel een stuk beter geworden in Borussia. Maar ik vind zijn mentaliteit niet top. Veel talent, maar door zijn mentaliteit haalt hij niet het maximale eruit. Qua talent wel een uitstekende speler voor PSV. Het schoot mij alleen even te binnen dat dit een mogelijkheid zou kunnen zijn. In het filmpje zeggen ze dat Borussia ruimte wil maken voor Baka door Malen mogelijk weg te doen. Baka kunnen ze niet betalen. Dus zodoende dacht ik 1+1=2?
-
- Nationale topspeler
Adeyemi zal vast ook geen misselijk salaris verdienen, misschien dat ze die ook graag van de hand doen met een extra 30 miljoen richting ons voor BakayokoStandbeeld wrote: ↑03 Dec 2023, 16:37 Malen is wel een stuk beter geworden in Borussia. Maar ik vind zijn mentaliteit niet top. Veel talent, maar door zijn mentaliteit haalt hij niet het maximale eruit. Qua talent wel een uitstekende speler voor PSV. Het schoot mij alleen even te binnen dat dit een mogelijkheid zou kunnen zijn. In het filmpje zeggen ze dat Borussia ruimte wil maken voor Baka door Malen mogelijk weg te doen. Baka kunnen ze niet betalen. Dus zodoende dacht ik 1+1=2?
- Standbeeld
- Mister PSV
In het filmpje wordt gezegd dat Malen op de nominatie staat om te vertrekken. Adeyemi niet. Vandaar.CZ_Code wrote: ↑03 Dec 2023, 16:43Adeyemi zal vast ook geen misselijk salaris verdienen, misschien dat ze die ook graag van de hand doen met een extra 30 miljoen richting ons voor BakayokoStandbeeld wrote: ↑03 Dec 2023, 16:37 Malen is wel een stuk beter geworden in Borussia. Maar ik vind zijn mentaliteit niet top. Veel talent, maar door zijn mentaliteit haalt hij niet het maximale eruit. Qua talent wel een uitstekende speler voor PSV. Het schoot mij alleen even te binnen dat dit een mogelijkheid zou kunnen zijn. In het filmpje zeggen ze dat Borussia ruimte wil maken voor Baka door Malen mogelijk weg te doen. Baka kunnen ze niet betalen. Dus zodoende dacht ik 1+1=2?
-
- Nationale topspeler
Weet ik, was een eerder een geintje, Adeyemi zullen ze never nooit laten gaan zonder dat iemand er met Baka achtige bedragen voor komt.Standbeeld wrote: ↑03 Dec 2023, 16:46In het filmpje wordt gezegd dat Malen op de nominatie staat om te vertrekken. Adeyemi niet. Vandaar.
- DonyellMalen
- Legende
- Juancho
- Mister PSV
Met Lang en Lozano hebben we al wat meer ervaring in huis, de vervanger van Baka moet juist een speler worden wat een (gigantisch) groot jong talent is. Er wel gelijk kunnen staan maar ondertussen ook nog veel moeten leren. Zo vult Baka het nu ook in. Das een perfecte combinatie met wat je al in huis hebt en goed voor de balans. Ook financieel gezien.
We hebben straks vele CL miljoenen extra, Cl voetbal en de titel op zak. Daarmee heb je een heel mooi plaatje om grote talenten over te halen.
We hebben straks vele CL miljoenen extra, Cl voetbal en de titel op zak. Daarmee heb je een heel mooi plaatje om grote talenten over te halen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
Je vergeet misschien nog wel het belangrijkste: een trainer met een ongelooflijk duidelijk spelidee en dat ook op de juiste manier kan overbrengen aan z'n team. Maakt spelers ook daadwerkelijk beter. Heel aanlokkelijk voor jonge talenten.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Juancho
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik zou Crysencio Summerville nog steeds een hele gave optie vinden. Doet het dit seizoen ook weer erg goed bij Leeds en is iemand die echt de stap naar de PL kan maken.
Sowieso ook wel benieuwd of we nu nog winterse transfers gaan krijgen. Hebben nu en extra geld weer en door in de CL. Biedt iig een mooie kans om al een aantal strategische aankopen te doen met oog op komende zomer.
Sowieso ook wel benieuwd of we nu nog winterse transfers gaan krijgen. Hebben nu en extra geld weer en door in de CL. Biedt iig een mooie kans om al een aantal strategische aankopen te doen met oog op komende zomer.
- These users thanked the author Heruone for the post (total 4):
- 29.04.2007 • mateja • Ykhim • DeBruyne
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- psvmedium
- Lid 2e elftal
Prioriteit ligt bij centraal en niet op het middenveld. Robinson en Richards zijn op dit moment de meest reële opties.
- DonyellMalen
- Legende
Ah ja. Hoe doet Debast het dit seizoen bij Anderlecht?
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- deninho32
- ruuddevil
- Legende
Speelt alles, en onlangs ook met het nationale team 90 minuten gespeeld in een oefenwedstrijd.
- These users thanked the author ruuddevil for the post:
- DonyellMalen