Ik noteer het.ShovingNE2 wrote: ↑20 Dec 2023, 20:50In deze selectie is dat zijn positie. Maar ik vraag mij af of je gelijk hebt dat het hem aan inhoud ontbreekt. Eerste wedstrijd na lange revalidatie: volledig duel. Pfff. Maar goed: ik sluit het niet uit. Als hij daar gaat spelen en hij zakt finaal door het ijs en kost ons de CL finale dan weet niemand meer wat ik gezegd heb.Standbeeld wrote: ↑20 Dec 2023, 20:48Mauro mist de inhoud en het fysiek voor 6. Back is de enige positie waar hij kans op slagen heeft momenteel.
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik vind het wel een risico. Ik denk dat Veerman op 6 rendeert met Schouten erachter, niet met Ramalho.
Als Schouten geblesseerd raakt heb je gewoon nog steeds een probleem.
Als Schouten geblesseerd raakt heb je gewoon nog steeds een probleem.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Ardbeg
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Juancho
- Mister PSV
Kan het mis hebben hoor, maar Bella ketchup is toch die glasbak van een CV die afgelopen zomer gehaald is? Buiten categorie? Oa Sensation was/is lyrisch over hem. Dat het er tot nu toe door grotendeels blessures totaal niet uitkomt klopt, maar de berichten zijn dat hij vanaf januari weer fit zal moeten zijn en weer mee zal draaien. Nieuwe start zou je zeggen. Wellicht als het bevalt een extra jaar huur? Of zelfs koop?
Maar dat roepen om een nieuwe klasse CV wat Ardbeg doet begrijp ik totaal niet. We krijgen er na de winterbrrak 2 cv's bij (Bella en Obispo) en nog een extra back (Mauro) waardoor Teze evt ook in geval van nood weer naar het centrum kan.
En dan nog een CV halen? Lol... Zorg in de zomer eerst maar eens dat je keuzes gaat maken en aan de hand daarvan gaat doorselecteren. Stapelen met zoveel opties die het onder Bosz uitstekend doen is wel een hele rare gedachtengang.
Maar dat roepen om een nieuwe klasse CV wat Ardbeg doet begrijp ik totaal niet. We krijgen er na de winterbrrak 2 cv's bij (Bella en Obispo) en nog een extra back (Mauro) waardoor Teze evt ook in geval van nood weer naar het centrum kan.
En dan nog een CV halen? Lol... Zorg in de zomer eerst maar eens dat je keuzes gaat maken en aan de hand daarvan gaat doorselecteren. Stapelen met zoveel opties die het onder Bosz uitstekend doen is wel een hele rare gedachtengang.
- These users thanked the author Juancho for the post (total 3):
- Sensation • Doperwt11 • IbiAppelvlaai
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Mauro deed het behoorlijk goed, maar qua inhoud (en gewoon fitheid) moet hij nog behoorlijk beter worden.ShovingNE2 wrote: ↑20 Dec 2023, 20:50In deze selectie is dat zijn positie. Maar ik vraag mij af of je gelijk hebt dat het hem aan inhoud ontbreekt. Eerste wedstrijd na lange revalidatie: volledig duel. Pfff. Maar goed: ik sluit het niet uit. Als hij daar gaat spelen en hij zakt finaal door het ijs en kost ons de CL finale dan weet niemand meer wat ik gezegd heb.Standbeeld wrote: ↑20 Dec 2023, 20:48Mauro mist de inhoud en het fysiek voor 6. Back is de enige positie waar hij kans op slagen heeft momenteel.
6 zou ik hem trouwens heel geschikt voor vinden.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Ik moest lachen
- ShovingNE2
- Site Admin
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Meervoudig international
Ik weet niet wat jij voor een treurige relnicht bent met je persoonlijke aanvalletjes.ShovingNE2 wrote: ↑20 Dec 2023, 20:42Søren Jij reageert heel vaak verongelijkt hoe je wordt aangepakt. Zelf kom je ook niet veel verder dan clowntjes of calimero's plaatsen bij mensen die je niet mag. Moet je lekker zelf weten: maar wil jij alsjeblieft niet meer zo janken als je vermeend onrecht wordt aangedaan. Dat is echt heel droevig.
Plaats die clowntjes, interesseert niemand een reet want ze weten wat voor een figuur je bent, maar man-up en klaag niet als je het tegenkrijgt. Of flikker op naar een blijf van mijn wijf huis zonder internet. Capiche?
En dat alleen omdat ik een clowntje bij een bericht van je plaats , hoe oud ben jij eigenlijk helemaal?
Je plaatst werkelijk waar bij elk bericht van me een clowntje samen met je vriendinnetje Ardbeg, en als ik dan een clowntje terug plaats als je hier weer dominant loopt te doen en onzin uit loopt te kramen, dan reageer je zo kinderachtig met een out of the blue persoonlijke aanval in een transfer topic.
Typisch gevalletje van de pot verwijt de ketel…
En dan in hetzelfde betoog schrijven dat een clowntje je niks interesseert
Je bent wel druk met me, dus blijkbaar interesseert het je allemaal nogal.
Je bent hier heel de dag mensen aan het schofferen die een andere mening hebben, of je gelijk aan het proberen te halen.
Grow up man!
Daarbij heb je duidelijk niet helemaal in de gaten wat voor een eikel mensen jou hier vinden.
Dus ga lekker op je zolderkamertje stoer zitten doen, maar laat mij erbuiten, puddingtarzan!
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
Luister voor de laatste keer dat was een ongelukje dat ik je die foto doorstuurde..
- DadOfFour
-
- DadOfFour
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Standbeeld
- Mister PSV
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Als ik de naam Søren voorbij zie komen, spreek ik het in mijn hoofd altijd uit als zeuren.
Blijkt ook nog verrassend accuraat trouwens gezien zijn postgedrag.
Blijkt ook nog verrassend accuraat trouwens gezien zijn postgedrag.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- R.Manco
- Regelmatige invaller
- DadOfFour
Een canvas(je) ophangen met een punaise is lastig, want het puntje is zo kort, en je hebt toch iets nodig om het touwtje aan de achterkant van het canvas(je) aan te laten hangen.
En daarom heb je dus van die kleine spijkertjes die je bij de Juttefukke kasten van Ikea krijgt, en die blijken dus ook heel geschikt om een canvas(je) van het kleine boortje van Breur mee op te hangen.
- These users thanked the author DadOfFour for the post:
- Vanthaman18
La vida és massa curta per no fer broma
- Persepolis
- Vedette
Schouten hoort m.i. te heersen op het middenveld. Fijn dat hij het ook heel goed doet centraal achterin, maar zo'n speler hoort op zijn beste positie te spelen. CVM dus. Derhalve is een basiswaardige RCV nog steeds een prioriteit, tenzij Bella Kotchap fit wordt, blijft, indruk maakt en na de zomer mag blijven. Andere prioriteit is een backup voor Schouten.
Mijn 2 centen.
Mijn 2 centen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Vanuit het Cashcow beleid-topic hier een reactie, anders gaat die echt off-topic
En Veerman verkopen. Veerman heeft over heel 2023 de beste stats ter wereld. Ja: TER WERELD!
Dan haal je een vervanger voor beide speler: en dat blijken geen 6-worpen te zijn en er komen ineens blessures en schorsingen..... Precies voor Feyenoord thuis en Dortmund. Benieuwd of jij dan nog een hypotheek durft te nemen en alles in te zetten op een titel voor PSV.
Dan over Stewart en 10 zessen gooien. Hij haalde 7 spelers en eentje ervan brengt totaal niet wat we verwachten: Bella-Kotchap. Door een blessure. Noa Lang maakte de hele eerste seizoenshelft 987 minuten. Ook door een blessure, maar daardoor niet als een zes gooien te beoordelen voor wat betreft de eerste seizoenshelft.
Daarnaast is het in de winter veel moeilijker om een zes te gooien omdat er minder spelers beschikbaar zijn. En ze zijn ook nog eens duurder. Als je vervolgens kijkt welke specifieke eisen de Boszwachter aan spelers stelt op bepaalde posities is de spoeling nog dunner. En dan moet je twee spelers gaan inpassen in een geweldig draaiend team. Kortom: de kans dat je in de zomer 6 spelers haalt die allemaal slagen is m.i. groter dan dat je het 2 om 4 doet.
Daarnaast: als PSV nog een ronde verder komt, of zelfs dat niet maar wel heel goed voor de dag komt en aan het einde van het seizoen met de schaal staat waardoor Teze en Veerman misschien wel een EK spelen: dan laat je miljoenen liggen.
Teze en Veerman verkopen in de winter en vervangers ervoor halen gewoon vanuit beleid en niet omdat er mega overboden wordt zou een blunder van epische proporties zijn. Ik sluit niet uit dat ze gaan. De stats van bovengaand tweetje zijn ook bekend bij alle scouts in Europa. Er hoeft maar 1 club te zijn die zegt: "Laat ik van mijn transferbudget van 600 miljoen euro eens 50 miljoen op Veerman bieden." Of 30 miljoen op Teze.... Dan zullen ze denk ik gaan. Maar naar de uitgang begeleiden omdat je dan denkt op de middellange termijn beter af te zijn zijn gaat nergens over.
Eerst even op de opmerking: dit seizoen is al geslaagd. Ondanks dat we 10 punten voorstaan en ik absoluut ervan overtuigd ben dat we kampioen worden zijn we dat niet. Daarnaast vind ik het bijna absurd dat je aangeeft dat de CL niet meer boeit. Winnen? Kans is heel klein. Maar 1 ronde doorkomen en misschien wel twee bij een goede loting en portie geluk kan echt wel. 1 ronde verder is al 12 miljoen euro exclusief recettes en de spin-off op transfers. En dan vind je Teze niet bepalend? De backs en zeker de wijze waarop Teze het invult is zeker wel bepalend. Teze staat op 1 goal en 5 assists. Kom er maar eens om.Sparts wrote: ↑24 Dec 2023, 23:13Ik heb mijn mening toegelicht, maar daar las je overheen? Beleid is ook je uitgaande transfers managen zodat je niet in 1 transferperiode 5 basisspelers moet vervangen. Maar je kunt er natuurlijk op gokken dat Stewart nog een keer 10 zessen gooit. Dat kan, maar lijkt me niet waarschijnlijk. Maar zorg er iig voor dat hij zoveel mogelijk kans heeft daarop. Het spreiden van uitgaande transfers helpt daarbij.
Veerman gaat op zeker weg deze zomer en is op dit moment te vervangen, Teze is geen bepalende speler.
Dit seizoen is al geslaagd en gaat niet beter of slechter worden (qua prijzen) wanneer je 1 van die 2 verkoopt. De CL ga je niet winnen. Ik pleit voor beleid om succes op de middellange termijn te maximeren en niet alleen naar dit seizoen te kijken.
En Veerman verkopen. Veerman heeft over heel 2023 de beste stats ter wereld. Ja: TER WERELD!
Dan haal je een vervanger voor beide speler: en dat blijken geen 6-worpen te zijn en er komen ineens blessures en schorsingen..... Precies voor Feyenoord thuis en Dortmund. Benieuwd of jij dan nog een hypotheek durft te nemen en alles in te zetten op een titel voor PSV.
Dan over Stewart en 10 zessen gooien. Hij haalde 7 spelers en eentje ervan brengt totaal niet wat we verwachten: Bella-Kotchap. Door een blessure. Noa Lang maakte de hele eerste seizoenshelft 987 minuten. Ook door een blessure, maar daardoor niet als een zes gooien te beoordelen voor wat betreft de eerste seizoenshelft.
Daarnaast is het in de winter veel moeilijker om een zes te gooien omdat er minder spelers beschikbaar zijn. En ze zijn ook nog eens duurder. Als je vervolgens kijkt welke specifieke eisen de Boszwachter aan spelers stelt op bepaalde posities is de spoeling nog dunner. En dan moet je twee spelers gaan inpassen in een geweldig draaiend team. Kortom: de kans dat je in de zomer 6 spelers haalt die allemaal slagen is m.i. groter dan dat je het 2 om 4 doet.
Daarnaast: als PSV nog een ronde verder komt, of zelfs dat niet maar wel heel goed voor de dag komt en aan het einde van het seizoen met de schaal staat waardoor Teze en Veerman misschien wel een EK spelen: dan laat je miljoenen liggen.
Teze en Veerman verkopen in de winter en vervangers ervoor halen gewoon vanuit beleid en niet omdat er mega overboden wordt zou een blunder van epische proporties zijn. Ik sluit niet uit dat ze gaan. De stats van bovengaand tweetje zijn ook bekend bij alle scouts in Europa. Er hoeft maar 1 club te zijn die zegt: "Laat ik van mijn transferbudget van 600 miljoen euro eens 50 miljoen op Veerman bieden." Of 30 miljoen op Teze.... Dan zullen ze denk ik gaan. Maar naar de uitgang begeleiden omdat je dan denkt op de middellange termijn beter af te zijn zijn gaat nergens over.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 6):
- mateja • Chucky • Lente • FieseFriedrich • loginnaam • Buitenspelgoal
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen