[mention]Armada[/mention], vergeet ook vooral niet dat Álvarez in minuut 90+7 nog een poging deed om vroegtijdig de kleedkamer in te duiken toen hij met geel op zak nog eens binnen 5 seconden Benítez én Ramalho tikken gaf.
Die 0-4 kwam vorig jaar als donderslag bij heldere hemel, maar dit Ajax was voorbereid, fit en gemotiveerd. Zijn keihard geklopt en dan mogen ze niet klagen dat Higler pas na driekwart wedstrijd bedacht dat hij óók een rode kaart in zijn assortiment had zitten. Het is een collectie gefrustreerde, doorgedraaide, omhooggevallen clowns. Jammer dat ze nog een beetje kunnen voetballen, maar ik denk dat het gros van de non-Ajacieden er wel klaar mee is. Dat gaat nog een keer tegen ze werken hoor.
Ajax
-
- Nationale topspeler
Hoe kan het toch dat clubs zo graag veel geld betalen voor Ajax spelers? 15 miljoen voor Schuurs?JChovanec wrote: ↑31 Jul 2022, 14:09Dat potje hebben ze aardig aangevuld lijkt me, en dan gaan ze wisselspeler Schuurs ook nog verkopen voor een 15 miljoen. Die kunnen echt nog wel een 10 miljoen neerleggen. En ik denk dat met een beetje scouting je voor een 5 miljoen al wat beters hebt als Rensch. Dat is zelfs Feyenoord nu gelukt.Skuddem wrote: ↑31 Jul 2022, 13:56
Nouja stevig de portemonnee trekken? Volgens mij is het transferpotje daar nu leeg. Remember?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... kopen.html
-
- Legende
Het is heel bijzonder hoe spelers van Ajax zich al een aantal jaar op rij misdragen en vaak tegen PSV, omdat dit wedstrijden met meer weerstand is. Het is niet een keer een incidentele wedstrijd, maar het lijkt steeds vaker voor te komen. Beide ploegen hielden nog wel rekening met speelminuten van spelers en zijn nog voornamelijk aan het opbouwen, maar waar het vorig jaar dat een groter verschil was, was het nu dat beide ploegen deze wedstrijd wel wilde winnen en ondanks dat ik het nog steeds als een 'serieuze oefenwedstrijd' zie, hecht ik aan deze zege wel meer waarde dan die van vorig seizoen. De bekerfinale vond ik een 50/50 die de goede kant van PSV opgevallen is, maar in deze wedstrijd is Ajax met wapens van PSV die ik meer verwacht dit seizoen verslagen en het wordt nu ook eens tijd om weer eens 3 tot 6 punten van ze te pakken in de competitie in plaats van steeds 0 of 1.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Bassie schijnt nog ff naar het bos te zijn gegaan om wat hout te gaan hakken na de wedstrijd. Wat een lompe speler man. Totaal geen linksback ook. Techniek van niets. En met die Wijndal hebben ze ook een graftak erbij gekregen die zichzelf veel te goed vindt. Prik je zo doorheen man door die Owen, kan beter bij z'n marktkraampje gaan staan en gebakken lucht verkopen.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
- Legende
Zo'n Alvarez denk natuurlijk ook: hee ik heb geen rode kaart gehad voor die elleboog, zelfs de VAR vond het niks, ik kan gewoon doen en laten wat ik wil..Massimo wrote: ↑31 Jul 2022, 14:14 Het is heel bijzonder hoe spelers van Ajax zich al een aantal jaar op rij misdragen en vaak tegen PSV, omdat dit wedstrijden met meer weerstand is. Het is niet een keer een incidentele wedstrijd, maar het lijkt steeds vaker voor te komen. Beide ploegen hielden nog wel rekening met speelminuten van spelers en zijn nog voornamelijk aan het opbouwen, maar waar het vorig jaar dat een groter verschil was, was het nu dat beide ploegen deze wedstrijd wel wilde winnen en ondanks dat ik het nog steeds als een 'serieuze oefenwedstrijd' zie, hecht ik aan deze zege wel meer waarde dan die van vorig seizoen. De bekerfinale vond ik een 50/50 die de goede kant van PSV opgevallen is, maar in deze wedstrijd is Ajax met wapens van PSV die ik meer verwacht dit seizoen verslagen en het wordt nu ook eens tijd om weer eens 3 tot 6 punten van ze te pakken in de competitie in plaats van steeds 0 of 1.
De Ajacieden voelen zich gesteund door de scheidsrechters, VAR, KNVB dus die mogen gewoon meer dan andere clubs..
En daar spelen ze ook naar..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
-
- Vedette
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Kost meer dan 20 miljoen hè, laat dat even op je inwerken.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
-
- Internationale topspeler