Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Armada[/mention], vergeet ook vooral niet dat Álvarez in minuut 90+7 nog een poging deed om vroegtijdig de kleedkamer in te duiken toen hij met geel op zak nog eens binnen 5 seconden Benítez én Ramalho tikken gaf.

Die 0-4 kwam vorig jaar als donderslag bij heldere hemel, maar dit Ajax was voorbereid, fit en gemotiveerd. Zijn keihard geklopt en dan mogen ze niet klagen dat Higler pas na driekwart wedstrijd bedacht dat hij óók een rode kaart in zijn assortiment had zitten. Het is een collectie gefrustreerde, doorgedraaide, omhooggevallen clowns. Jammer dat ze nog een beetje kunnen voetballen, maar ik denk dat het gros van de non-Ajacieden er wel klaar mee is. Dat gaat nog een keer tegen ze werken hoor.
Last edited by Ykhim on 31 Jul 2022, 14:12, edited 1 time in total.
Bram
Nationale topspeler

JChovanec wrote: 31 Jul 2022, 14:09
Skuddem wrote: 31 Jul 2022, 13:56

Nouja stevig de portemonnee trekken? Volgens mij is het transferpotje daar nu leeg. Remember?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... kopen.html
Dat potje hebben ze aardig aangevuld lijkt me, en dan gaan ze wisselspeler Schuurs ook nog verkopen voor een 15 miljoen. Die kunnen echt nog wel een 10 miljoen neerleggen. En ik denk dat met een beetje scouting je voor een 5 miljoen al wat beters hebt als Rensch. Dat is zelfs Feyenoord nu gelukt.
Hoe kan het toch dat clubs zo graag veel geld betalen voor Ajax spelers? 15 miljoen voor Schuurs?
PCGC
Vedette

[mention]Ykhim[/mention] Dat is het hem ook, deze is belangrijker en zegt wat meer dan die 0-4 van vorig jaar, waar ze nog het smoesje konden gebruiken dat ze achter liepen qua voorbereiding.
#FreeGeneratie4
Massimo
Legende

Het is heel bijzonder hoe spelers van Ajax zich al een aantal jaar op rij misdragen en vaak tegen PSV, omdat dit wedstrijden met meer weerstand is. Het is niet een keer een incidentele wedstrijd, maar het lijkt steeds vaker voor te komen. Beide ploegen hielden nog wel rekening met speelminuten van spelers en zijn nog voornamelijk aan het opbouwen, maar waar het vorig jaar dat een groter verschil was, was het nu dat beide ploegen deze wedstrijd wel wilde winnen en ondanks dat ik het nog steeds als een 'serieuze oefenwedstrijd' zie, hecht ik aan deze zege wel meer waarde dan die van vorig seizoen. De bekerfinale vond ik een 50/50 die de goede kant van PSV opgevallen is, maar in deze wedstrijd is Ajax met wapens van PSV die ik meer verwacht dit seizoen verslagen en het wordt nu ook eens tijd om weer eens 3 tot 6 punten van ze te pakken in de competitie in plaats van steeds 0 of 1.
DonyellMalen
Legende

Bassie schijnt nog ff naar het bos te zijn gegaan om wat hout te gaan hakken na de wedstrijd. Wat een lompe speler man. Totaal geen linksback ook. Techniek van niets. En met die Wijndal hebben ze ook een graftak erbij gekregen die zichzelf veel te goed vindt. Prik je zo doorheen man door die Owen, kan beter bij z'n marktkraampje gaan staan en gebakken lucht verkopen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Dat Giganet op de rug hè, ik zag het nu voor het eerst, ziet er echt vies cheap uit.
ComeOnPSV
Vedette

Gijp zei ooit over Mvogo: hier gaan wij heel veel plezier aan beleven.
Nu Mvogo weg is gaan we aan een nieuwe speler heel veel plezier beleven :P

Wat een aanfluiting.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Het is echt een lelijk shirt met die gecombineerde opdruk van goud en wit.
milansandro
Legende

Massimo wrote: 31 Jul 2022, 14:14 Het is heel bijzonder hoe spelers van Ajax zich al een aantal jaar op rij misdragen en vaak tegen PSV, omdat dit wedstrijden met meer weerstand is. Het is niet een keer een incidentele wedstrijd, maar het lijkt steeds vaker voor te komen. Beide ploegen hielden nog wel rekening met speelminuten van spelers en zijn nog voornamelijk aan het opbouwen, maar waar het vorig jaar dat een groter verschil was, was het nu dat beide ploegen deze wedstrijd wel wilde winnen en ondanks dat ik het nog steeds als een 'serieuze oefenwedstrijd' zie, hecht ik aan deze zege wel meer waarde dan die van vorig seizoen. De bekerfinale vond ik een 50/50 die de goede kant van PSV opgevallen is, maar in deze wedstrijd is Ajax met wapens van PSV die ik meer verwacht dit seizoen verslagen en het wordt nu ook eens tijd om weer eens 3 tot 6 punten van ze te pakken in de competitie in plaats van steeds 0 of 1.
Zo'n Alvarez denk natuurlijk ook: hee ik heb geen rode kaart gehad voor die elleboog, zelfs de VAR vond het niks, ik kan gewoon doen en laten wat ik wil..
De Ajacieden voelen zich gesteund door de scheidsrechters, VAR, KNVB dus die mogen gewoon meer dan andere clubs..
En daar spelen ze ook naar..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
DonyellMalen
Legende

Whaha die Bassie, loopt ie alweer te klunzen.
Op weg naar nr 26
Vedette

Maar Gakpo met hetzelfde trucje is persoonlijke fout…
Madueke
Legende

Wat is er nu geweldig aan die ingreep van Pasveer?

Net als gisteren het 'droomdebuut' van Bergwijn, terwijl Til een hattrick scoort. Dat ESPN probeert het ook niet echt meer te verbergen.
Op weg naar nr 26
Vedette

Grasmat wrote: 31 Jul 2022, 14:29 Dat Giganet op de rug hè, ik zag het nu voor het eerst, ziet er echt vies cheap uit.
En Giganet is ouderwets koper met een gouden marketing coating. Past perfect bij Ajax.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 31 Jul 2022, 14:44 Whaha die Bassie, loopt ie alweer te klunzen.
Kost meer dan 20 miljoen hè, laat dat even op je inwerken.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
DonyellMalen
Legende

Als hij zich zo blijft manifesteren, voor zo'n aankoopbedrag en met zo'n naam, dan kan je niet anders dan een meme worden.
Joenepsv
Legende

Reken maar dat er nog met geld wordt gesmeten daar. Zou me niks verbazen als er nog een keeper komt, een rechtsback en misschien nog wel een cv.
PCGC
Vedette

#FreeGeneratie4
D.Millpants
Nationale topspeler
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Madueke wrote: 31 Jul 2022, 14:55 Wat is er nu geweldig aan die ingreep van Pasveer?

Net als gisteren het 'droomdebuut' van Bergwijn, terwijl Til een hattrick scoort. Dat ESPN probeert het ook niet echt meer te verbergen.
Kijk naar die top terugspeelbal van Bassey.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Die Bassie hahaha. 20 miljoen+. Wat een matigheid.
Tomm
Vedette

Een ajax 2 wat doodleuk 60 miljoen+ heeft gekost dat afstevent op 1-1 tegen almere city. Best grappig.
Massimo
Legende

Plus ze schoppen er nog maar eentje uit de wedstrijd.
Bram
Nationale topspeler

Wanneer hebben ze ook alweer die Bandé gekocht? Die was toch ook redelijk duur? Wat doet hij nog bij Ajax 2? Al zou er vast wel ergens een bizar team 15+ miljoen voor hem betalen...
Madueke
Legende

Ook nog door dat meisje
Bombel500
Bankzitter

Gisteren moest die scheids ook 100x de beelden bekijken voordat hij rood gaf.. belachelijk
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Een Unuvarretje heet dat in Jong Ajaxtermen toch?
Locked