Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 05 Dec 2021, 00:23
ruuddevil wrote: 04 Dec 2021, 23:52 De extra middenvelder is een veel gehoorde wens. Kijk je binnen Nederland dan is alleen Joey Veerman mogelijk interessant. Het feit dat hij tegen ons overeind blijft vind ik belangrijk. Schiet vandaag Heerenveen naar de overwinning. Los van dat Jong Oranje mysterie, wordt het tijd hem te overwegen als versterking?
Die extra middenvelder is vooral een type Sangaré. Echter langzamerhand vind ik Veerman wel steeds interessanter worden. Met een fitte en scherpe Pröpper was het denk ik een ander verhaal, maar de vraag is hoeveel plezier PSV aan hem nog gaat beleven. Veerman heeft vorig jaar al laten zien over specifieke kwaliteiten te beschikken waar hij PSV beter mee zou kunnen maken en dan met name in zijn passingsvermogen op zowel de korte als lange afstand. Net als Pröpper ook iemand die snel kan scannen. Tegen PSV vorige week zag je ook hoe makkelijk hij onder druk en ongeacht waar op het veld alsnog de oplossing zag en met zijn passingsvermogen dus kon uitvoeren. Tevens ook iemand die doorbeweegt nadat hij de bal gespeeld heeft en niet stil blijft staan. Wel zal hij waarschijnlijk veel geld moeten kosten en meer dan hij op dit moment waar dit. Neemt niet weg dat als één van de weinige spelers in de Eredivisie je hier wel serieus naar zou kunnen gaan kijken als PSV zijnde.
Heerenveen kon hem afgelopen zomer niet kwijt voor de prijs die ze in gedachten hadden. Dat maakt ze nu misschien wat realistischer in hun eisen. Voor 5 a 6 mln zou ik toeslaan.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mocht aan het eind van de seizoen Zahavi vertrekken, dan zie ik eigenlijk graag weer een speler uit Azië komen.

Daizen Maeda


Hij is extreem snel, redelijk technisch, goed in de omschakeling, goede prof en hij kan op links, als spits en schaduwspits prima uit de voeten.

Schot accuraatheid: 55,88%
xG: 14,89
Dit zijn wel ongelofelijke statistieken die hij dit jaar kan overleggen in de sterkste Aziatische competitie.

Hij is uitstekend in goed positie kiezen voor de goal.

Waar ik hem extra interessant vindt voor PSV onde Schmidt is zijn aanvallende spel zonder bal. Door zijn positie kiezen, timing en snelheid kan hij sneller dan andere ruimte vinden in de 16 meter van de tegenstander. Daarnaast beweegt hij evenals Zahavi weg van de bal als zijn team in balbezit is.

Hij is een teamspeler die met goede loopacties en goede afstelling met zijn teamspelers enorm veel gevaar brengt.

Verdedigend is hij betrouwbaar en hij verdedigt 90 minuten ook mee met zijn team. Dit seizoen valt hij in de statistieken ook verdedigend op als aanvaller met 7.48 succesvolle verdedigende acties per 90 minuten, gaat per wedstrijd 5.97 verdedigende duels aan en hierin een succespercentage van 66%. Hij is agressief in het druk zetten, verdedigend mee en verzaakt niet in de wedstrijd.
Wat ook opvalt is zijn hoge aantal intercepties per 90 minuten als aanvaller:3.29. Ook dit is handig in het spel van Schmidt.

Hiermee is hij verdedigend als aanvaller ook van enorme waarde en betrouwbaar voor zijn elftal.
Mede hierom ideaal voor Schmidt's speltype.

Al met al, ik begrijp dat Celtic hem volgt en hoop dat we hem volgend seizoen hier mogen ontmoeten!

Sterke punten:
- positioneren en bewegen zonder bal
- tweebenigheid
- zijn enorme snelheid, acceleratie en wendbaarheid
- imponerende verdedigende betrouwbaarheid

Een geweldige aanwinst die diepte in balbezit brengt, neusje voor de goal in de 16 en op alle defensieve fases van grote waarde gebleken.

Verbeterpunten:
- vermogen aan de bal,
- temporiseren, soms wat te gehaast en alles in de hoogste versnelling.
- techniek in de kleine ruimte/ balaanname, dribbelen en een bal vasthouden


Hij lijkt qua spel op Zahavi, heeft veel meer wendbaarheid en snelheid dan de laatste. Zahavi heeft veel meer doelpunten op zijn CV heeft.

Dit seizoen staat er geen maat op Daizen en ik verwacht dat hij snel bij de Europese subtop terecht komt. Zahavi waardeer ik als topsporter en speler van PSV, maar doorselecteren na dit seizoen met bijvoorbeeld deze Japanner zou ik toejuichen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 05 Dec 2021, 11:51
Massimo wrote: 05 Dec 2021, 00:23

Die extra middenvelder is vooral een type Sangaré. Echter langzamerhand vind ik Veerman wel steeds interessanter worden. Met een fitte en scherpe Pröpper was het denk ik een ander verhaal, maar de vraag is hoeveel plezier PSV aan hem nog gaat beleven. Veerman heeft vorig jaar al laten zien over specifieke kwaliteiten te beschikken waar hij PSV beter mee zou kunnen maken en dan met name in zijn passingsvermogen op zowel de korte als lange afstand. Net als Pröpper ook iemand die snel kan scannen. Tegen PSV vorige week zag je ook hoe makkelijk hij onder druk en ongeacht waar op het veld alsnog de oplossing zag en met zijn passingsvermogen dus kon uitvoeren. Tevens ook iemand die doorbeweegt nadat hij de bal gespeeld heeft en niet stil blijft staan. Wel zal hij waarschijnlijk veel geld moeten kosten en meer dan hij op dit moment waar dit. Neemt niet weg dat als één van de weinige spelers in de Eredivisie je hier wel serieus naar zou kunnen gaan kijken als PSV zijnde.
Heerenveen kon hem afgelopen zomer niet kwijt voor de prijs die ze in gedachten hadden. Dat maakt ze nu misschien wat realistischer in hun eisen. Voor 5 a 6 mln zou ik toeslaan.
Heeft geen topmentaliteit en ik vind het teveel een mooi weer voetballer. Zou mij verbazen als hij slaagt in de top. Ik hoop dat we creatiever zijn met 5 a 6 mln.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Nedim Bajrami, 22-jarige speler van Empoli, in 2020 voor 500.000 gehaald van Grasshoppers. Kan zowel vanaf CAM als vanaf de zijkanten. Vrij snel, technisch en een goede passeeractie. Ik vind dat hij het spel ook echt goed leest, maar verbeterpunt is wel dat hij soms eerder de pass mag geven. Verder een speler die altijd gericht is naar het doel en daarin lekker opportuun is (zie hieronder ook de hoge waarde bij Shot-Creating Actions en aantal touches in de 16)



Image

En ik weet niet of hij haalbaar is maar Konrad de la Fuente vind ik ook echt een hele leuke speler. Afgelopen zomer door Marseille voor 3mil overgenomen van Barcelona, Amerikaans international, 20 jaar oud en linksbuiten. Snel en explosief in zijn acties. Speelt wel regelmatig bij Marseille maar geen onomstreden basisspeler.



Image
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 07 Dec 2021, 09:34
En ik weet niet of hij haalbaar is maar Konrad de la Fuente vind ik ook echt een hele leuke speler. Afgelopen zomer door Marseille voor 3mil overgenomen van Barcelona, Amerikaans international, 20 jaar oud en linksbuiten. Snel en explosief in zijn acties. Speelt wel regelmatig bij Marseille maar geen onomstreden basisspeler.



Image
Je houdt mij niet voor de gek, da's gewoon Cris Gloster met een sikje opgeplakt!
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Georginio Rutter. 19-jarige Franse spits die vorige winter van Rennes naar Hoffenheim is gegaan. Is daar nu een beetje af en aan basisspeler/wisselspeler. Doet mij aan Malen denken, snel en extreem technisch. Daarnaast perfect tweebenig.

Assist bij 1-1, goal bij 1-2, heerlijke 2-3:





Image
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

PSV heeft geen scouts nodig, dit forum lezen is voldoende!
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgend jaar 2 Georginio's te bewonderen bij PSV, ik ben voor :thumbsup:
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Karlsson van AZ is wel een benadigd goede voetballer.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Overigens speelt Guilian Biancone van Troyes ook een wereld seizoen op rechtsback.

Pas 21 jaar, groot(1.87) kopsterk, snel, goede voorzet ook in staat tot vroege voorzetten. Hij is verdedigend heel betrouwbaar en in de geest vanDumfries 90 minuten diep te gaan.



Een andere uitstekende rechtsback dit seizoen en de afgelopen seizoen is Frederic Guilbert. 26 jaar, snel, technisch vaardig kan lepe balletjes achter de verdediging en steekballetjes geven. Veel gezonde agressiviteit en een enorme wilskracht. Hij had de pech dat Cash nu bij Aston Villa al een tijd de pannen van het dak speelde, die voor 27 miljoen pond werd gekocht. Het seizoen ervoor behoorde hij tot de beste spelers van Aston Villa in zijn debuutseizoen in de premier league.



OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Gremio is officieel gedegradeerd in Brazilië. Pareltjes die hier al maanden benoemd worden als: Jean Pyerre en Vanderson worden al nauwlettend in de gaten gehouden door clubs.

Volgens het medium GOAL zou brentford een bod voorbereiden van 12 miljoen euro op Vanderson.

Deportivo Alaves zou volgens Braziliaanse bronnen hengelen naar de diensten van Jean Pyerre.

Hier moet PSV toch mee kunnen concurreren zou je zeggen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Zit John al in het vliegtuig?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 13 Dec 2021, 16:11 Gremio is officieel gedegradeerd in Brazilië. Pareltjes die hier al maanden benoemd worden als: Jean Pyerre en Vanderson worden al nauwlettend in de gaten gehouden door clubs.

Volgens het medium GOAL zou brentford een bod voorbereiden van 12 miljoen euro op Vanderson.

Deportivo Alaves zou volgens Braziliaanse bronnen hengelen naar de diensten van Jean Pyerre.

Hier moet PSV toch mee kunnen concurreren zou je zeggen.
Wie? Nooit van gehoord.


stein klijfje.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De laatste gedegradeerde speler die we hebben aangekocht was geen daverend succes, niet vaak een goed voorteken.
Saibari is underrated.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 05 Dec 2021, 17:26 Mocht aan het eind van de seizoen Zahavi vertrekken, dan zie ik eigenlijk graag weer een speler uit Azië komen.

Daizen Maeda


Hij is extreem snel, redelijk technisch, goed in de omschakeling, goede prof en hij kan op links, als spits en schaduwspits prima uit de voeten.

Schot accuraatheid: 55,88%
xG: 14,89
Dit zijn wel ongelofelijke statistieken die hij dit jaar kan overleggen in de sterkste Aziatische competitie.

Hij is uitstekend in goed positie kiezen voor de goal.

Waar ik hem extra interessant vindt voor PSV onde Schmidt is zijn aanvallende spel zonder bal. Door zijn positie kiezen, timing en snelheid kan hij sneller dan andere ruimte vinden in de 16 meter van de tegenstander. Daarnaast beweegt hij evenals Zahavi weg van de bal als zijn team in balbezit is.

Hij is een teamspeler die met goede loopacties en goede afstelling met zijn teamspelers enorm veel gevaar brengt.

Verdedigend is hij betrouwbaar en hij verdedigt 90 minuten ook mee met zijn team. Dit seizoen valt hij in de statistieken ook verdedigend op als aanvaller met 7.48 succesvolle verdedigende acties per 90 minuten, gaat per wedstrijd 5.97 verdedigende duels aan en hierin een succespercentage van 66%. Hij is agressief in het druk zetten, verdedigend mee en verzaakt niet in de wedstrijd.
Wat ook opvalt is zijn hoge aantal intercepties per 90 minuten als aanvaller:3.29. Ook dit is handig in het spel van Schmidt.

Hiermee is hij verdedigend als aanvaller ook van enorme waarde en betrouwbaar voor zijn elftal.
Mede hierom ideaal voor Schmidt's speltype.

Al met al, ik begrijp dat Celtic hem volgt en hoop dat we hem volgend seizoen hier mogen ontmoeten!

Sterke punten:
- positioneren en bewegen zonder bal
- tweebenigheid
- zijn enorme snelheid, acceleratie en wendbaarheid
- imponerende verdedigende betrouwbaarheid

Een geweldige aanwinst die diepte in balbezit brengt, neusje voor de goal in de 16 en op alle defensieve fases van grote waarde gebleken.

Verbeterpunten:
- vermogen aan de bal,
- temporiseren, soms wat te gehaast en alles in de hoogste versnelling.
- techniek in de kleine ruimte/ balaanname, dribbelen en een bal vasthouden


Hij lijkt qua spel op Zahavi, heeft veel meer wendbaarheid en snelheid dan de laatste. Zahavi heeft veel meer doelpunten op zijn CV heeft.

Dit seizoen staat er geen maat op Daizen en ik verwacht dat hij snel bij de Europese subtop terecht komt. Zahavi waardeer ik als topsporter en speler van PSV, maar doorselecteren na dit seizoen met bijvoorbeeld deze Japanner zou ik toejuichen.
Volgens mij is hij naar FC Utrecht
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 13 Dec 2021, 23:14 De laatste gedegradeerde speler die we hebben aangekocht was geen daverend succes, niet vaak een goed voorteken.
Sangaré geen succes? Of zit ik nu volledig iemand te vergeten? :mrgreen:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 13 Dec 2021, 23:14 De laatste gedegradeerde speler die we hebben aangekocht was geen daverend succes, niet vaak een goed voorteken.
Ken je Jean Pyerre?
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
FOOTB_REM_S: No

Ik volg RKC de laatste tijd op de voet vanwege een goede vriend die daarvan supporter is. Maar die Jens Odgaard is geen verkeerde spits. Is in 2019 verhuurd geweest aan Heerenveen, had daar een enorme stroeve start waardoor die niet echt los kwam (was toen pas 20 jaar). Dit seizoen zie ik zijn kwaliteiten echt wel. Echt een handenbindertje met een goed schot en is bovendien fysiek sterk en speelt erg doelgericht met een leuke dribbel. Vind hem als spits zeker niet minder dan een Zahavi of een Vinicius. Dit seizoen 5 goals en 3 assists in 16 wedstrijden. En is nog maar 22 jaar.

En om het nog mooier te maken hij is na dit seizoen transfervrij, momenteel door Sassuolo verhuurd aan RKC.

Hier wat beelden van zijn Heerenveen tijd omdat er nog geen beelden op youtube staan van dit seizoen.



Dit weekend kunnen we hem allemaal goed observeren omdat het dan RKC - PSV is. (hopen dat die pech dag heeft en alles naast schiet maar dat jullie zijn kwaliteiten herkennen)
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Dec 2021, 23:23 Volgens mij is hij naar FC Utrecht
Klopt, Daizen Maeda wordt gehuurd met optie tot koop.
Sensation wrote: 13 Dec 2021, 23:25 Sangaré geen succes? Of zit ik nu volledig iemand te vergeten? :mrgreen:
Volgens mij is hij sarcastisch :)
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hij bedoelde Baumgartl. Maar die heeft vooral last van de vloek van de Shoving.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Dec 2021, 23:23
Voormalig KG wrote: 05 Dec 2021, 17:26 Mocht aan het eind van de seizoen Zahavi vertrekken, dan zie ik eigenlijk graag weer een speler uit Azië komen.

Daizen Maeda


Hij is extreem snel, redelijk technisch, goed in de omschakeling, goede prof en hij kan op links, als spits en schaduwspits prima uit de voeten.

Schot accuraatheid: 55,88%
xG: 14,89
Dit zijn wel ongelofelijke statistieken die hij dit jaar kan overleggen in de sterkste Aziatische competitie.

Hij is uitstekend in goed positie kiezen voor de goal.

Waar ik hem extra interessant vindt voor PSV onde Schmidt is zijn aanvallende spel zonder bal. Door zijn positie kiezen, timing en snelheid kan hij sneller dan andere ruimte vinden in de 16 meter van de tegenstander. Daarnaast beweegt hij evenals Zahavi weg van de bal als zijn team in balbezit is.

Hij is een teamspeler die met goede loopacties en goede afstelling met zijn teamspelers enorm veel gevaar brengt.

Verdedigend is hij betrouwbaar en hij verdedigt 90 minuten ook mee met zijn team. Dit seizoen valt hij in de statistieken ook verdedigend op als aanvaller met 7.48 succesvolle verdedigende acties per 90 minuten, gaat per wedstrijd 5.97 verdedigende duels aan en hierin een succespercentage van 66%. Hij is agressief in het druk zetten, verdedigend mee en verzaakt niet in de wedstrijd.
Wat ook opvalt is zijn hoge aantal intercepties per 90 minuten als aanvaller:3.29. Ook dit is handig in het spel van Schmidt.

Hiermee is hij verdedigend als aanvaller ook van enorme waarde en betrouwbaar voor zijn elftal.
Mede hierom ideaal voor Schmidt's speltype.

Al met al, ik begrijp dat Celtic hem volgt en hoop dat we hem volgend seizoen hier mogen ontmoeten!

Sterke punten:
- positioneren en bewegen zonder bal
- tweebenigheid
- zijn enorme snelheid, acceleratie en wendbaarheid
- imponerende verdedigende betrouwbaarheid

Een geweldige aanwinst die diepte in balbezit brengt, neusje voor de goal in de 16 en op alle defensieve fases van grote waarde gebleken.

Verbeterpunten:
- vermogen aan de bal,
- temporiseren, soms wat te gehaast en alles in de hoogste versnelling.
- techniek in de kleine ruimte/ balaanname, dribbelen en een bal vasthouden


Hij lijkt qua spel op Zahavi, heeft veel meer wendbaarheid en snelheid dan de laatste. Zahavi heeft veel meer doelpunten op zijn CV heeft.

Dit seizoen staat er geen maat op Daizen en ik verwacht dat hij snel bij de Europese subtop terecht komt. Zahavi waardeer ik als topsporter en speler van PSV, maar doorselecteren na dit seizoen met bijvoorbeeld deze Japanner zou ik toejuichen.
Volgens mij is hij naar FC Utrecht
[mention]Eindhovenvoetbal[/mention] [mention]Ren Höek[/mention] Naoki Maeda is naar Utrecht een rechtsbuiten. De mogelijkheid is nog steeds daar.

Ik begrijp de verwarring in deze
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 13 Dec 2021, 23:25
Trixm wrote: 13 Dec 2021, 23:14 De laatste gedegradeerde speler die we hebben aangekocht was geen daverend succes, niet vaak een goed voorteken.
Sangaré geen succes? Of zit ik nu volledig iemand te vergeten? :mrgreen:
Lol ik was vergeten dat hij ook gedegradeerd was, doelde op de wortel.

[mention]Ardbeg[/mention] ik ken de speler in zoverre dat ik al een jaar dezelfde Posts volg, beetje hetzelfde verhaal als met berisha. Geen probleem verder, maar sommige spelers worden in den treuren gespotlight.
Saibari is underrated.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ah ja. Ik snap dat het leuk is om andere namen te lezen maar mensen zijn denk ik gewoon enthousiast. Kijk naar [mention]Sensation[/mention] , die heeft het al drie jaar over Hongaarse mooiboys uit Salzburg :D
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 14 Dec 2021, 09:10 Ah ja. Ik snap dat het leuk is om andere namen te lezen maar mensen zijn denk ik gewoon enthousiast. Kijk naar @Sensation , die heeft het al drie jaar over Hongaarse mooiboys uit Salzburg :D
Mooiboy Szoboszlai gaat er mooi voor zorgen dat Sociedad uit de EL geknikkerd gaat worden :mrgreen:

Die andere mooiboy moeten we nog ff oppikken..

User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 14 Dec 2021, 07:45 @Eindhovenvoetbal @Ren Höek Naoki Maeda is naar Utrecht een rechtsbuiten. De mogelijkheid is nog steeds daar.
Verrek :lol:
Dank voor de verduidelijking!
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Post Reply