Het is altijd afwachten, maar dit was toch te verwachten?
Zelfde geldt voor ons middenveld…
De as is dadelijk zo goed als helemaal vernieuwd. Althans dat is mijn verwachting.
So be it. Dat is onze plek. Zeker na een succesvol seizoen. Dat klinkt misschien fatalistisch en cynisch… maar ik denk -kijkende naar alle belangen- dat dit gewoon ons lot is.
Dat dit onze plek is... tja, daar kan ik het niet mee oneens zijn, en idd zeker niet na een succesvol seizoen: dat is wmb alleen maar realistisch en niet fatalistisch, cynisch dan weer niet. Maar goed, we zitten wel min of meer op 1 lijn denk ik. Vwb de as moeten we nog afwachten, maar uitgesloten is dat zeker niet. De aderlating wordt dan wel betrekkelijk groot, maar we gaan ervan uit dat Earnie op vinkenslag zit. Zware maar mooie taak voor de ts om er ook dit seizoen weer iets moois van te maken
Dank voor het begrip. En ja, uitdaging maar ik heb veel vertrouwen in TD en Peer.
Earnie op Vinkenslag tussen tweedehands auto’s en out ijzer?
Last edited by Armada on 04 Aug 2024, 15:57, edited 1 time in total.
Heeft letterlijk vorige week nog aangegeven op de teamfoto te staan 2 september. AS Monaco is geen niet te weigeren club. Zoals het verhaal nu wordt geschetst in de Telegraaf waar Jordan perse naar Monaco wil vertrekken kan ik me niks bij voorstellen.
Er moet wel ontzettend veel gebeuren binnen 2 weken wil ook Teze nog vertrekken. Met een compleet nieuwe defensie aan een seizoen beginnen? Dat stelt me niet gerust, Feyenoord heeft vorig jaar het kampioenschap verspeeld in de eerste 2 potten.
Ik vind Monaco net op het randje van begrijpelijk. Geen droomclub maar wel grote club. Vind het alleen doodzonde dat ie gaat maar beter morgen dan over 3 weken.
Het is vooral nu aan Stewart om een goede vervanger te halen op korte termijn. Dat zal blijken hoe de lijstjes erbij liggen op het moment een bepaalde speler vertrekt. Benieuwd of het onderhandelingsproces met Van den Berg nu wordt versneld en in hoeverre Liverpool water bij de wijn wil doen.
Paulus1913 wrote: ↑04 Aug 2024, 16:15
Er moet wel ontzettend veel gebeuren binnen 2 weken wil ook Teze nog vertrekken. Met een compleet nieuwe defensie aan een seizoen beginnen? Dat stelt me niet gerust, Feyenoord heeft vorig jaar het kampioenschap verspeeld in de eerste 2 potten.
Als Feyenoord die 2 wedstrijden had gewonnen, dan waren wij nog steeds kampioen geworden, dus dat is gewoon onzin. Het heeft alleen de kampioensstrijd wat minder spannend gemaakt.
Heissenberrug wrote: ↑04 Aug 2024, 17:08
Voorgerecht hebben we al op hoor met Dest, Tillman en Driouech. Hoofdgerecht mag ondertussen opgediend gaan worden.
Oh, ik doelde specifiek op de verdediging want daar mag wel een driegangenmenu voor geserveerd worden.
Heissenberrug wrote: ↑04 Aug 2024, 17:08
Voorgerecht hebben we al op hoor met Dest, Tillman en Driouech. Hoofdgerecht mag ondertussen opgediend gaan worden.
Thuisbezorgd schijnt woensdag met een Berg lekkere gerechten te komen.
Opmerkelijke zin: ‘Uitgerekend de verdediger die op het punt staat naar AS Monaco te verkassen…’ ik wist niet dat dit al zo ver gevorderd was…?
Echt niet? Was toch wel vrij duidelijk geworden vandaag dacht ik.
Je hebt gelijk. Paar memo’s gemist afgelopen uren. Vind het wel verrassend. Dat ie vorige week nog stellig zegt dat hij dit jaar voor PSV uitkomt neem ik uiteraard met een korreltje zout, maar dat hij de club al voor AS Monaco inruilt had ik niet verwacht.
Zou wel pijnlijk zijn, helemaal in het licht van de beslissing van Stewart om (nog) geen opvolgers voor Sambo en Van Aanholt te hebben gehaald. En nu dus zelfs Mauro én Teze moet vervangen, een week voor de competitie…
Paulus1913 wrote: ↑04 Aug 2024, 16:15
Als Feyenoord die 2 wedstrijden had gewonnen, dan waren wij nog steeds kampioen geworden, dus dat is gewoon onzin. Het heeft alleen de kampioensstrijd wat minder spannend gemaakt.
Gewoon onzin. Als jij het zegt zal het wel onzin zijn. Feyenoord moest door die 2 wedstrijden het gehele jaar achter ons aan, wat ook iets doet met de flow binnen een team. Kijk eens wat verder dan de paar puntjes die we dan alsnog voor hadden gestaan.