Sergiño Dest
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Jeugdinternational
Heb er echt volledig naast gezeten bij deze jongen. Ik dacht op voorhand dat dit een totale mismatch zou worden, maar wat een leuke gozer is het ook. Ik hoop met heel mijn hart dat hij blijft, maar als hij ergens anders naartoe gaat; even goede vrienden. Wens hem het beste!
- These users thanked the author YPLee for the post (total 4):
- LucNilisLegend • Captain(C) • Noosa • Maax
-
- Nationale topspeler
Prachtig dorp natuurlijk. Kan ook niet anders.
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post (total 3):
- Il Youri • LucNilisLegend • Fanatic-U-s
- Standbeeld
- Mister PSV
Voordat Dest naar PSV kwam "kende" ik hem eigenlijk alleen van een aflevering Bij Andy in de auto. Dat was in zijn ajax tijd. Ik kan mij herinneren dat hij toen echt arrogant leek. Leek er echt totaal geen zin in te hebben. Vond het maar een beetje een vreemde snuiter destijds. Maar hier bij ons heb ik Dest als een leuke positieve gozer ervaren. Top level player.YPLee wrote: ↑27 Jun 2024, 20:59 Heb er echt volledig naast gezeten bij deze jongen. Ik dacht op voorhand dat dit een totale mismatch zou worden, maar wat een leuke gozer is het ook. Ik hoop met heel mijn hart dat hij blijft, maar als hij ergens anders naartoe gaat; even goede vrienden. Wens hem het beste!
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- LucNilisLegend
- Persepolis
- Vedette
Past zich gewoon aan aan de omgeving waar ie op dat moment zit. Prima eigenschap.Standbeeld wrote: ↑27 Jun 2024, 21:03Voordat Dest naar PSV kwam "kende" ik hem eigenlijk alleen van een aflevering Bij Andy in de auto. Dat was in zijn ajax tijd. Ik kan mij herinneren dat hij toen echt arrogant leek. Leek er echt totaal geen zin in te hebben. Vond het maar een beetje een vreemde snuiter destijds. Maar hier bij ons heb ik Dest als een leuke positieve gozer ervaren. Top level player.YPLee wrote: ↑27 Jun 2024, 20:59 Heb er echt volledig naast gezeten bij deze jongen. Ik dacht op voorhand dat dit een totale mismatch zou worden, maar wat een leuke gozer is het ook. Ik hoop met heel mijn hart dat hij blijft, maar als hij ergens anders naartoe gaat; even goede vrienden. Wens hem het beste!
-
- Ballenjongen
Heeft ook ruim 45 minuten alleen maar foto´s gemaakt met kinderen!
- These users thanked the author Il Youri for the post:
- DeEintovenaar
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Klopt!Standbeeld wrote: ↑27 Jun 2024, 20:56 Laatst hadden die lui daar ook al vlaggetjes opgehangen in de straat waar hij woont om te vieren dat hij kampioen is geworden met PSV. Is toch leuk man.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- Standbeeld
- DonyellMalen
- Legende
Morgen loopt ook Sergiño uit zijn contract. Benieuwd of PSV vandaag danwel morgen met een update komt over het definitief binnenhengelen van Dest.
-
- Moderator
Als er iets te melden had geweest, dan hadden ze dat al wel gedaan a la Tillman. Ik verwacht een eventuele transfer pas eind augustus, aangezien Dest komend half jaar toch nog niet zal kunnen spelen. Plus Stewart weet ook dat Barcelona moet verkopen, dan is het laag inzetten, poot stijf houden en kijken wat ze doen.DonyellMalen wrote: ↑29 Jun 2024, 14:02 Morgen loopt ook Sergiño uit zijn contract. Benieuwd of PSV vandaag danwel morgen met een update komt over het definitief binnenhengelen van Dest.
- DonyellMalen
- Legende
Tillman is natuurlijk een andere situatie omdat hij niet geblesseerd is. Met het laatste wel eens, zo zal het wel gaan ja.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- ManvanGlas
- Ardbeg
- Mister PSV
Mooie plek om te wonen ook!29.04.2007 wrote: ↑27 Jun 2024, 21:30Klopt!Standbeeld wrote: ↑27 Jun 2024, 20:56 Laatst hadden die lui daar ook al vlaggetjes opgehangen in de straat waar hij woont om te vieren dat hij kampioen is geworden met PSV. Is toch leuk man.
-
- Jeugdspeler
Bedoel je dan het huurcontract?DonyellMalen wrote: ↑29 Jun 2024, 14:02 Morgen loopt ook Sergiño uit zijn contract. Benieuwd of PSV vandaag danwel morgen met een update komt over het definitief binnenhengelen van Dest.
Want hij ligt tot jun 2025 vast bij Barcelona.
Ik verwacht zelf geen update tot later deze periode/winter misschien
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Ben benieuwd naar welke club hij gaat na Barcelona. Lijkt me sterk dat hij daar nog gaat blijven. Was een hele goede back voor PSV, Stewart mag weer iets vergelijkbaars gaan zoeken.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- DonyellMalen
- Legende
Toch een berichtje dusDonyellMalen wrote: ↑29 Jun 2024, 14:02Benieuwd of PSV vandaag danwel morgen met een update komt over het definitief binnenhengelen van Dest.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Zeg nooit nooit maar het is verre van logisch. Als er nog een kans is dan komt die in de winter.
Als we de afgelopen 10 jaar 1x iemand konden kopen uit luxe was het Dest maar niet voor 10 a 12 miljoen met 3 miljoen salaris. Een fitte Dest zou het wel waard zijn maarja dat is ie niet tot februari.
- DonyellMalen
- Legende
Klote wel, hoe erg dit er ook aan zat te komen natuurlijk. Samen met Joey en Luuk onze beste speler van afgelopen seizoen. Zou fantastisch zijn als ‘ie in januari alsnog terugkomt.
- DonyellMalen
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
- Tomm
- Vedette
Wellicht is de wens de vader van de gedachten maar ik blijf hoop houden op zijn komst. Allemaal onderdeel van het spel om Barca onder druk te zetten mocht zijn salaris echt een probleem zijn. Bedankt voor afgelopen seizoen Dest, een back waarvoor je naar het stadion kwam.
- These users thanked the author Tomm for the post:
- Fanatic-U-s