Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Teletubby wrote: 05 Sep 2024, 20:29Aanvullend van Mikos
Maar als een speler weg mag gaat de zaakwaarnemer de speler toch sowieso overal aanbieden? Zo werkt dat. Als de speler naar de ED had gewild dan had hij nu bij Feyenood gespeeld. Maar hij wilde klaarblijkelijk liever actief blijven in de PL. Ik heb meer het idee dat die Te Kloese Rutger gewoon beu is dan dat dit daadwerkelijk op iets serieus gebaseerd is. Maar goed, blijft speculeren.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Mithras
    Hatseflats
    Vedette

Je maakt het mij ook niet wijs dat alleen Feyenoord hier vanaf wist. Soort kroescontrol
    Massimo
    Legende

Van je eigen supporters moet je het hebben...
    Standbeeld
    Mister PSV

Image
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Standbeeld wrote: 05 Sep 2024, 21:56 Image
    En alle 4 kwamen ze niet, lekkere bronnen heeft die gast :mrgreen:
    ComeOnPSV
    Vedette

Dus een Fnoord watcher heeft alleen bronnen bij Brighton.

Die rutger is echt hersenloos denk ik soms.
    Standbeeld
    Mister PSV

Sensation wrote: 05 Sep 2024, 22:00
    De 4 gedeelde printscreens kloppen toch gewoon? Althans, zeker 3 van de 4. De eerste heb ik niet meegekregen.
    loginnaam
    Internationale topspeler

Sensation wrote: 05 Sep 2024, 22:00
    Eentje ging er, en van de andere 3 is er ook 1 gekomen, toch?
    R.Manco
    Regelmatige invaller

Hatseflats wrote: 05 Sep 2024, 20:23 Is dat dan 'gemist' in de trant van: andere clubs kregen hoogte van de beschikbaarheid van de speler?
    Ja,.sorry hoor, maar het lijkt mij stug dat alleen Feyenoord hier 'in eerste instantie' er vanaf wist. Komop zeg, dit is toch gewoon een kutsmoes dat ie hem is misgelopen?
    Ook mijn gedachte inderdaad. Misschien zijn de lekken Te Kloese een doorn in het oog en probeert hij hiermee de fans tegen platformen als 1908 op te zetten. Lijkt goed te werken in elk geval.
  • These users thanked the author R.Manco for the post (total 4):
    Menno1ForestForestStandbeeldPeeJ
    ForestForest
    Bankzitter
    Favoriete speler: Jerdynho

Hij was ook al raar bezig wbt Bijlow/Ramsdale

Wat een knakker
    :kwijl:
    NilisInOranje
    Regelmatige invaller

Ik ken die knakker alleen doordat hij hier wel eens wordt aangehaald en dacht oprecht dat hij Kutger heette.
    Verhaal ging al vaker dat hij meer kwaad dan goeds deed voor de club, meen ik. Dan nog is het bijzonder van Te Kloese om dit volledig mislukt transferwindow te gebruiken om de aandacht af te leiden van zijn eigen falen door zo'n mannetje te diskwalificeren. Een voorzitter zou zich daar toch niet toe moeten verlagen?
    Ivicii
    Bankzitter

Die interviews doen weinig goeds voor de beeldvorming zeg. Zowel DTK als Kroes kwam op mij over als next level straatje schoon vegen en vooral rookgordijnen opgooien om hun eigen misperen te verdoezelen.
  • These users thanked the author Ivicii for the post (total 2):
    koetjeRen Höek
    Robson de Souza
    Vedette

Te Kloese gaat volgens mij gewoon over lijken en is heel tevreden waar hij nu zit.
    Het kan nog wel eens heel leuk worden.
    Ren Höek
    Vedette

Ivicii wrote: 06 Sep 2024, 06:31 Die interviews doen weinig goeds voor de beeldvorming zeg. Zowel DTK als Kroes kwam op mij over als next level straatje schoon vegen en vooral rookgordijnen opgooien om hun eigen misperen te verdoezelen.
    Precies dit (Y)

Kroes stak de hand nog enigszins in eigen boezem, maar die had vooraf een hele duidelijke mening over Mislintat en met zijn grote mond is hij zelf nogal nat gegaan (met ook een selectie die uit balans is op bepaalde posities).
    Te Kloese daarentegen geeft alles en iedereen de schuld, maar zelf heeft hij natuurlijk alles goed gedaan. Bijzonder aangezien hij zowel de AD als TD is, en zijn zaakwaarnemer bij allerlei transfers van Feyenoord is betrokken. Veelzeggend.
  • These users thanked the author Ren Höek for the post:
    Grasmat
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Standbeeld
    Mister PSV

Ren Höek wrote: 06 Sep 2024, 09:03Bijzonder aangezien hij zowel de AD als TD is, en zijn zaakwaarnemer bij allerlei transfers van Feyenoord is betrokken. Veelzeggend.
    En dat is dan ook nog eens uitgerekend dat enge clubje Muy Manero.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Is er niemand die het geestig vindt dat dit interview gegeven wordt, er gemopperd wordt over het mislopen van een gelekte transfer, waarna de niet-genoemde naam van die transfer toch weer genoemd en gelekt wordt?

Ik moest er hardop om lachen, heel eerlijk. Het is dat ze het in de hoofdstad nog bonter maken, maar Feyenoord kent ook beroerde tijden hoor.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 4):
    TjompieRobson de SouzaRen HöekLucieNilis
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Ykhim wrote: 06 Sep 2024, 12:42 Is er niemand die het geestig vindt dat dit interview gegeven wordt, er gemopperd wordt over het mislopen van een gelekte transfer, waarna de niet-genoemde naam van die transfer toch weer genoemd en gelekt wordt?

Ik moest er hardop om lachen, heel eerlijk. Het is dat ze het in de hoofdstad nog bonter maken, maar Feyenoord kent ook beroerde tijden hoor.
    Wat mij vooral opviel is dat deze man allejezus langdradig is zeg de tering. Hij kreeg ook een vraag wat hem het meeste is tegengevallen dit window en had een enorm lang verhaal met allemaal bochten wat uitkwam op het opsommen wat er allemaal goed was gegaan :sleep:

En de vraag over of de posities van de vertrekkende spelers goed zijn ingevuld wordt beantwoord met zo ongeveer een levensverhaal over Wieffer hoe hij bij Feyenoord terecht kwam en wat zijn kwaliteiten zijn vervolgens idem over Geertruida en is hij, serieus, al 2 minuten aan het woord zonder antwoord te geven op de vraag :lol:

Edit: ik kan bezig blijven, nu weer een vraag of er een lijstje klaar lag voor de vervanging van bijv Geetruida waarbij zijn eerste zin is ‘ja natuurlijk’ (zowaar een antwoord) en er daarna weer een lang verhaal komt wat zelfs bochten neemt waardoor hij benoemd dat inkomend geld niet alleen in nieuwe spelers maar ook in faciliteiten etc gestoken wordt
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Tijn
    Ittot
    Internationale topspeler

Hij vindt zichzelf heel goed. Dat is een probleem, als je geen spiegel hebt en/of mensen om je heen die tegengas geven. Daardoor denkt hij het allemaal zelf te kunnen. Ik gun hem daarom ook wel een enorm groot faaljaar. Wel nét iets minder slecht dan Ajax overigens.
    ForestForest
    Bankzitter

Te Kloese en Kroes, 2 narcisten. Heerlijk toch
  • These users thanked the author ForestForest for the post:
    koetje
    Lente
    Meervoudig international

Wel een verschilletje, John de Jong bij ons vond dat de functie van TD eigenlijk door tweeën uitgevoerd moest worden en wou het takenpakket opsplitsen. Te Kloese zegt gewoon, ik pak de rol van AD er ook nog bij. Baas boven baas.
    Oh PSV wat je met me doet…
    ShovingNE2
    Site Admin

Haha. Vennegoor doet het niet fout. Ndala heeft hij gefixt begreep ik.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Lente
    Meervoudig international

Nee zeker niet, dat was ook absoluut niet wat ik wou suggereren. Het is eerder een sneer naar Te Kloese die denkt heel de wereld aan te kunnen. Ik vind het juist ook van kracht van John de Jong uitstralen dat hij zelf toegeeft de functie nog beter uit te kunnen voeren als hij er een rechterhand bij heeft die taken overneemt.
    Oh PSV wat je met me doet…
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Met de Koreaan Hwang wel een uitstekende versterking binnen gekomen die de kwaliteit aan de bovenkant van het middenveld versterkt.
    Erg handige speler in de kleine ruimte en prima pass in de benen.
    Al lijkt mij dit met het vertrek van Geertruida, Wieffer en Zerrouki in de basis niet heel lastig.

Gelukkig hebben wij meerdere spelers van dit en nog een hoger kaliber zoals Veerman, Schouten, Saibari...etc
    ForestForest
    Bankzitter

Hwang is meer zoals Timber, Wieffer is totaal niet opgevangen.
    ajax
    Veelbelovend talent
    Clubvoorkeur: ajax
    Favoriete speler: Johan Cruijff

Voormalig KG wrote: 06 Sep 2024, 18:00 Met de Koreaan Hwang wel een uitstekende versterking binnen gekomen die de kwaliteit aan de bovenkant van het middenveld versterkt.
    Erg handige speler in de kleine ruimte en prima pass in de benen.
    Al lijkt mij dit met het vertrek van Geertruida, Wieffer en Zerrouki in de basis niet heel lastig.

Gelukkig hebben wij meerdere spelers van dit en nog een hoger kaliber zoals Veerman, Schouten, Saibari...etc
    Zerrouki?.. die speelt nog steeds bij Feyenoord
  • These users thanked the author ajax for the post:
    loginnaam
    Post Reply