Wie de fuck zijn die gasten met bivakmuts?
Gedoe met supporters
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Wie liet een scheet?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Ja dat is natuurlijk de reden dat ze die bivakmuts dragen he.
-
Nee wij hebben geen supportersprobleem!
Het is de kampioenswedstrijd godverdomme
- These users thanked the author Jur1913 for the post:
- De Realist
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik denk dat het de bedoeling is dat deze vraag onbeantwoord blijft.
-
- SKERLA
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik vraag mezelf sowieso af waarom deze gasten de kans krijgen op deze ongein. Kan er geen security gozer door een oortje roepen dat er een stel randdebielen met bivakmutsen op bij Oost/STU staan? Vervolgens gewoon samen met wat agenten al die gasten eruit pikken of die complete groep eruit bonjouren.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- De Realist • SomaQan
-
- Meervoudig international
Curva Nord Milano(Inter Milan) en Bultras(Botev). Oftewel, geen supporters van onze club. Behalve die met het witte shirt aan.
Keihard tegen optreden. Mee eens. Ik zie hier wel de domste dingen voorbijkomen dat LM’07 zich hiervan moet distantiëren. Wat een onzin. Hebben er 0.0 mee te maken. Is hetzelfde om te zeggen dat moslims moeten zeggen dat ze het niet met een aanslag van IS eens zijn. Ook zie ik hier de naam van BFTS voorbijkomen. In het stadion was juist duidelijk dat deze de mensen deden terug bonjouren naar de vakken. Het gebeurde ook in de hoek, niet voor Oost.
Verder, nogmaals heel hard tegen optreden.
-
- Legende
Hoe komen dat soort gasten aan tickets? Deze wedstrijd was ram uitverkochtdanko-lazovic wrote: ↑05 May 2024, 18:34Curva Nord Milano(Inter Milan) en Bultras(Botev). Oftewel, geen supporters van onze club. Behalve die met het witte shirt aan.
Keihard tegen optreden. Mee eens. Ik zie hier wel de domste dingen voorbijkomen dat LM’07 zich hiervan moet distantiëren. Wat een onzin. Hebben er 0.0 mee te maken. Is hetzelfde om te zeggen dat moslims moeten zeggen dat ze het niet met een aanslag van IS eens zijn. Ook zie ik hier de naam van BFTS voorbijkomen. In het stadion was juist duidelijk dat deze de mensen deden terug bonjouren naar de vakken. Het gebeurde ook in de hoek, niet voor Oost.
Verder, nogmaals heel hard tegen optreden.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 2):
- Heissenberrug • Skuddem
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat maakt het allemaal nog vreemder.danko-lazovic wrote: ↑05 May 2024, 18:34Curva Nord Milano(Inter Milan) en Bultras(Botev). Oftewel, geen supporters van onze club. Behalve die met het witte shirt aan.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Iemand levenslang verminkt en gehandicapt door jouw cobra....
Degene die dit op zijn geweten heeft is hiermee op een beslissend moment in zijn leven gekomen: maak je jezelf bekend aan het slachtoffer en probeer je er het beste van te maken zodat je jezelf de rest van je leven nog in de spiegel kunt kijken, of hou je je stil en blijf je tot je dood een klootzak?
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post (total 2):
- Skuddem • BadShaker
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- SKERLA
- Legende
Las ik niet ergens dat ze helemaal niet van de tribune kwamen?Standbeeld wrote: ↑05 May 2024, 18:37Dat maakt het allemaal nog vreemder.danko-lazovic wrote: ↑05 May 2024, 18:34Curva Nord Milano(Inter Milan) en Bultras(Botev). Oftewel, geen supporters van onze club. Behalve die met het witte shirt aan.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Het resultaat van de lange wachtlijsten in de GGZ.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
Het zijn dezelfde supportersgroepen die blijkbaar niets verkeerd doen die ook die gasten naar ons stadion toehalen door van die vage vriendschappen aan te gaan. Doe je dat met normale mensen prima maar bij die Curva Nord zitten zware criminelen en ik neem voor het gemak maar aan dat die Wit Russen van Botev ook geen lieverdjes zijn
- SKERLA
- Legende
Bulgaren toch?Jur1913 wrote: ↑05 May 2024, 18:42 Het zijn dezelfde supportersgroepen die blijkbaar niets verkeerd doen die ook die gasten naar ons stadion toehalen door van die vage vriendschappen aan te gaan. Doe je dat met normale mensen prima maar bij die Curva Nord zitten zware criminelen en ik neem voor het gemak maar aan dat die Wit Russen van Botev ook geen lieverdjes zijn
- trouwepsvfan
- Vedette
Er liepen natuurlijk wel meer mensen het veld op dan die 4 wit-russen en Italianen, maar dit gespuis hoor niet in ons stadion.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
Ah, klopt. Was in de war met Bate BorisovSKERLA wrote: ↑05 May 2024, 18:46Bulgaren toch?Jur1913 wrote: ↑05 May 2024, 18:42 Het zijn dezelfde supportersgroepen die blijkbaar niets verkeerd doen die ook die gasten naar ons stadion toehalen door van die vage vriendschappen aan te gaan. Doe je dat met normale mensen prima maar bij die Curva Nord zitten zware criminelen en ik neem voor het gemak maar aan dat die Wit Russen van Botev ook geen lieverdjes zijn