Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Mooi Ruud, laat ze de hik krijgen die domme idioten.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Haha, ik zit me hier kapot te lachen. Die journalist weet waarschijnlijk halverwege ook niet meer wat voor onzin ie aan het uitkramen is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Vond de vraagstelling ook idioot. Feliciteer die man eerst fatsoenlijk, stel wat algemene vragen eerst en duik daarna in de details van het eerste kwartier als dat perse moet.

Maar goed, whatever en Ruud ging er goed mee om.

Vandaag was het een stuk beter kwa druk zetten oa. Nog genoeg gaat er fout, maar dat is ook deels kwaliteit. Of gebrek daar aan. Ruud krijgt voor vandaag een ruime 8.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Vind het overigens wat naïef van Ruud dat ie het vertrek van De Jong niet nodig vindt op dit moment. Een beter moment is er namelijk niet. Er is nu tijd om een opvolger te zoeken. Ook Rik Elfrink stond zoiets te bazelen, maar die was vooral bezig zijn eigen gelijk te halen.
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00

Wat wil je dan dat ie zegt?! Hij kent John 20 jaar, hij heeft ook andere dingen gezegd.
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil wrote: 18 Sep 2022, 21:58 Vind het overigens wat naïef van Ruud dat ie het vertrek van De Jong niet nodig vindt op dit moment. Een beter moment is er namelijk niet. Er is nu tijd om een opvolger te zoeken. Ook Rik Elfrink stond zoiets te bazelen, maar die was vooral bezig zijn eigen gelijk te halen.
John is er persoonlijk verantwoordelijk voor dat Ruud nog met Gakpo en Sangaré kan werken. Ruud had gewoon moeten winnen van Rangers, dus ja ik snap wel dat hij zelf niet zo uitgesproken is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Ruud ontweek een aantal valkuilen trouwens wel knap in de interviews. Goed gedaan, zoals bijna altijd.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tis mooi dat ze het proberen en dat Ruud dan af en toe van zich afbijt. Dat flikten ze ook bij Roger en die bleef altijd netjes. Vind ik mooi, Ruud laat niet met zich fucken en hij heeft de status om te doen wat ie wilt doen.
User avatar
ParkJiSung
Basisspeler
Posts: 419
Joined: 28 Jun 2022, 10:32

Haha dat gesprek met Schildkamp. Prima repliek.

Ben wel benieuwd wanneer ze in gaan zien dat ze af en toe sneller moeten wisselen. Dat was gisteren niet voor het eerst, dat je de tegengoal (3-3) aan voelt komen. Dus nav de eerst vraag 'moeilijk om te managen', denk ik dat het antwoord toch nog wel eens 'ja' kan zijn.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Ruud kan ook gewoon 1 seconde nadenken voor hij begint aan een antwoord.

Ik vond het trouwens wel goud om hem naast de zijlijn te zien met die pet op en dan bijna gehurkt klappend dat ze nog terug moesten omschakelen.

Compleet daar los van overigens is het wel zo dat we tot nu toe onze zware potjes winnen met vechtvoetbal en inzet en niet met mooi combinatievoetbal.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Valt me wel op dat hij (bewust of onbewust) vaak een antwoord geeft op een vraag wat helemaal niets met de vraag te maken heeft.

Als het bewust is zal het tactiek/mediatraining zijn waarschijnlijk.

Als het onbewust is, is het niet best...
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Dat gesprek met Wijffels. Dat is nou echt schoolkrant vraagstelling: alleen maar gesloten vraagstelling waarop hij met ja of nee kan antwoorden. Antwoord hij ja, kan je een mooi stuk over je eigen gelijk schrijiven.

Wijffels is niet op zoek om vragen stellen en antwoorden te krijgen, maar om zijn eigen mening bevestigt te zien.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ik heb het niet over Wijfjes, maar over het algemeen.

Wijfjes zou ik slechts aankijken en vragen of er nog iemand anders een vraag heeft.

Of reageerde je niet op mij?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

SKERLA wrote: 19 Sep 2022, 16:12 Ik heb het niet over Wijfjes, maar over het algemeen.

Wijfjes zou ik slechts aankijken en vragen of er nog iemand anders een vraag heeft.

Of reageerde je niet op mij?
Wat heb je als voorbeelden met compleet andere antwoorden dan dat de vraag is?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Gisteren zowel vooraf als na afloop (rond 1m20) bij ESPN. Maar dat viel me eerder ook al op. Kleinigheidje verder hoor.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

SKERLA wrote: 19 Sep 2022, 16:12 Ik heb het niet over Wijfjes, maar over het algemeen.

Wijfjes zou ik slechts aankijken en vragen of er nog iemand anders een vraag heeft.

Of reageerde je niet op mij?
Nope :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV wrote: 08 Sep 2022, 20:41 Ik zit nu serieus af te koelen...
Bizar hoe Ruud dit voetbal kan spelen. Wat een schande.

Ruud en John eruit. Ben er helemaal klaar mee.
Zat te denken aan de tendens van een enkele weken terug. Bizar dat ik hier nu met een wranggevoel op terugkijk.
Gisteren was ik heel blij met het spel wat PSV speelde en als dat de trend gaat zijn ben ik zeer content met Ruud.


Ook wel hulde naar V. Nistelrooij hoor. Hij heeft gisteren samen met de spelers ervoor gezorgd dat er weer hoop is en dat een mega crisis is afgewend.
Voor deze test is hij zeker geslaagd.!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Saibari over RvN in VI:
Hoewel de trainer Van Nistelrooij naar buiten toe meestal de rust zelve is en hij vooral zijn spelers beschermt, kan hij volgens Saibari ook wel degelijk ontploffen. ‘In de rust tegen Twente bijvoorbeeld was hij wel echt heel boos. Dat gaat dan niet zacht. Het kon ook echt niet wat we lieten zien. Die eerste helft waren de slechtste 45 minuten die we dit seizoen hebben gespeeld. Dan kan hij moeilijk tevreden zijn. Hij blijft dan echt niet rustig, hoor. Hij heeft die passie en wil winnen. Iedereen luistert dan wel naar hem, is onder de indruk en wil er alles aan doen om ervoor te zorgen dat we winnen en hij wat rustiger wordt, haha. We speelden ook een betere tweede helft, maar hij was wel kwaad dat we die wedstrijd met zo’n eerste helft hadden weggegeven. De trainer weet dus wel hoe hij ons moet raken.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00

Logisch dat Ruud zo boos was. Die eerste helft sloeg nergens op. Een winnaar als Ruud van Nistelrooy zal zich vast dood geërgerd hebben op de bank. Ik ben vooral benieuwd of hij naast heel boos ook een wedstrijd naar zijn hand kan zetten. Of hij taktisch een ingreep kan doen, de vinger op de zere plek kan leggen en een oplossing kan bieden om de wedstrijd om te draaien.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Als Saibari overtuigd is dat Ruud ze goed kan raken dan had hij dat niet in de rust gedaan maar voor de aftrap.

Ik vind de passie geweldig bij Ruud en dat moet hij nooit verliezen, maar boos worden is maar een gedeelte van zijn rol als het niet gaat zoals hij had gewild. Kan hij in die boosheid ook zien wat er niet goed gaat, kan hij het vertalen naar aanwijzingen en kan hij het dus ook benoemen. Als je luistert naar de interviews van bv Slot dan is hij meteen heel scherp op wat er niet goed ging en dan kan hij dat uitleggen. Dat heb ik bij Ruud nog relatief weinig gehoord, net als bij v Bommel.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Het wordt wel eens tijd voor een teken van ontwikkeling in het spel, Ruud. We kijken al weken naar helemaal niks.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Goede trainingsweken gehad Ruudje? Mooi om te zien hoe PSV groeit! Top! Ow wacht... 🤔
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

En dan in de rust weer boos worden. Deze 1e helft was echt veel minder dan die tegen Twente hoor. Kijk even tegen wat je speelt... vd Water en Schmidt maken onze linkerkant het gewoon aanvallend en verdedigend moeilijk.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

Juancho wrote: 01 Oct 2022, 17:19 Goede trainingsweken gehad Ruudje? Mooi om te zien hoe PSV groeit! Top! Ow wacht... 🤔
Ja dit is weer echt belachelijk. Kan je een keer trainen met een groot deel van de selectie, zie je er weer niks van terug
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00

Ik durf al te zeggen dat Ruud een slechte trainer is. Een held, een legende, een icoon. Maar een slechte trainer.
Post Reply