Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Juancho wrote: 29 Jan 2023, 10:08
SKERLA wrote: 29 Jan 2023, 09:59

Wat je nu kunt doen voor de lange termijn moet je zeker niet nalaten. Maar wat mij betreft hoeft dat niet geforceerd nu.
Het hoeft toch ook niet geforceerd? Je kan toch hele strategische aankopen doen? Bijv jonge talentvolle spelers die je alvast een half jaar voorsprong geeft. Een nieuwe rechtsback, ik noem maar wat. Of een hele talentvolle aanvaller.

Ik vind dat zogenaamde zomer VS winter gebeuren eigenlijk wel meevallen. In de zomer is het ook verdomd lastig voor PSV is gebleken. De balans moet je zien te vinden. Zeker als je zelf als club wel bereid bent om in de winter belangrijke spelers te laten gaan. Daar moet je iets mee, juist ook met oog op komend seizoen.

Wat mij betreft kan dat prima in combi met de zomer periode. Maar met alleen wat huurspelers ga je dat in mijn ogen niet voor elkaar krijgen. En daar lijkt het, 3 dagen voor sluiten markt, wel op. Persoonlijk vind ik dat geen goed beleid en leg je jezelf weer gigantisch veel druk op voor de zomer markt.
Inderdaad. Als het nu niet geforceerd zou zijn, zie ik ook geen reden om het niet te doen. Maar dat verschil kan er wellicht zijn tussen winter en zomer. Als dat zo is zou ik het niet persé nodig vinden voor de rest van dit seizoen om meer te doen dan (bijvoorbeeld) Januzaj.
Makaveli
Meervoudig international
Posts: 1,465
Joined: 27 Aug 2017, 18:26

ShovingNE2 wrote: 29 Jan 2023, 10:26
Maar dan is denk ik tussen jou en mij nog het verschil dat ik vind dat iedereen die echt verantwoordelijk is voor de teloorgang inmiddels een functie elders hebben.
Dan zeg je eigenlijk dat Marcel geen blaam treft. Dat is gek want hij heeft uiteindelijk de trainer aangesteld die je zelf (terecht) ook niet goed vindt, de keus gemaakt om Gakpo en Madueke halverwege het seizoen te verkopen, is er niet in geslaagd tijdig goede vervangers te vinden en is totaal onzichtbaar naar buiten toe.

De enige keer dat hij wel naar buiten trad was dat best een slecht interview. Al met al zijn de eerste maanden van Brands niet geweldig geweest. We hebben een zak met geld gehad maar uiteindelijk is er amper geanticipeerd en hebben we geen strategische aankopen gedaan. Nou is het vaker zo dat iets eerst slechter gaat voor je het keert maar dit had veel beter gekund en gemoeten imo.

Overigens is de RvC er bij de vorige directie al die tijd bij geweest. Als je dan niet ingrijpt, draag je eveneens verantwoordelijkheid lijkt me.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

ik doel meer op de financiële positie waarin we zaten afgelopen zomer. En hoe dat tot stand gekomen is.

En daar was de RVC ook bij.

In topic: nog nieuwe geruchten of iets?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 28 Jan 2023, 20:26 Waar haal je dat vandaan? [mention]Vogelund[/mention]. Memphis was eerder maar een vaag gerucht namelijk.
Ik kan geen bron noemen. Het is ook slechts een éénmalige ‘insiders’ bijdrage van mij.

Maar als ik er over nadenk, is het ook best logisch dat ze deze 3 jongens geprobeerd hebben. Memphis en Danjuma ging uiteraard om huur.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33

Je verkoopt voor 90 miljoen je sterspelers en het is blijkbaar dus echt tot de laatste dag wachten op een buitenkansje op huurbasis. Wat een treurigheid.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

TomPSV wrote: 29 Jan 2023, 11:36 Je verkoopt voor 90 miljoen je sterspelers en het is blijkbaar dus echt tot de laatste dag wachten op een buitenkansje op huurbasis. Wat een treurigheid.
Die hadden we nog niet gehoord de afgelopen dagen.
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Standbeeld wrote: 29 Jan 2023, 12:04
TomPSV wrote: 29 Jan 2023, 11:36 Je verkoopt voor 90 miljoen je sterspelers en het is blijkbaar dus echt tot de laatste dag wachten op een buitenkansje op huurbasis. Wat een treurigheid.
Die hadden we nog niet gehoord de afgelopen dagen.
Dat maakt het natuurlijk niet minder maar. En het staat hem vrij om het te blijven benoemen, net zoals de ‘ positieve ‘ supporters het tegenovergestelde blijven beweren en dit soort uitspraken negatief vindt.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

Er is toch niemand die positief naar deze situatie kijkt? Letterlijk niemand.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

mateja wrote: 29 Jan 2023, 12:12 Er is toch niemand die positief naar deze situatie kijkt? Letterlijk niemand.
Nee maar die lopen dr ni iedere dag over te zeiken
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV

Voor het huilen kunnen jullie hier terecht:

viewtopic.php?t=679

Deze topic gaat over het transferwindow.
Apart dat dit zo ongeveer iedere pagina vermeld moet worden.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

[quote=TomPSV post_id=371765 time=<a href="tel:1674988571">1674988571</a> user_id=74]
Je verkoopt voor 90 miljoen je sterspelers en het is blijkbaar dus echt tot de laatste dag wachten op een buitenkansje op huurbasis. Wat een treurigheid.
[/quote]

Ik snap wat je zegt, maar we willen een speler die er direct staat. Dat zijn spelers die veel moeilijker haalbaar zijn.

Tsygankov gaat naar Girona. Vreemd? Die zit bij dezelfde zaakwaarnemer als Pep Guardiola. En die laatste is deels eigenaar van Girona.

Wel mogen we verwachten van PSV dat ze ook creatief kunnen zijn met soortgelijke connecties.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Dat hoeft niet vermeld te worden maar sommige forumleden voelen de drang om alles in een hokje te stoppen wat ze zelf negatief vinden.
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26

Ren Höek wrote: 29 Jan 2023, 12:14 Voor het huilen kunnen jullie hier terecht:

viewtopic.php?t=679

Deze topic gaat over het transferwindow.
Apart dat dit zo ongeveer iedere pagina vermeld moet worden.
‘Negatieve supporters’ en ‘klaagmuur’ is ook echt een uitnodigende plek om de discussie te voeren over het beleid van PSV. Zou fijn als daar een normaal topic voor aangemaakt kan worden. De klaagmuur kan dan bijvoorbeeld alsnog na sluiting van het window om over de afgelopen transferperiode te klagen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00

Galactico wrote: 29 Jan 2023, 12:19
Ren Höek wrote: 29 Jan 2023, 12:14 Voor het huilen kunnen jullie hier terecht:

viewtopic.php?t=679

Deze topic gaat over het transferwindow.
Apart dat dit zo ongeveer iedere pagina vermeld moet worden.
‘Negatieve supporters’ en ‘klaagmuur’ is ook echt een uitnodigende plek om de discussie te voeren over het beleid van PSV. Zou fijn als daar een normaal topic voor aangemaakt kan worden. De klaagmuur kan dan bijvoorbeeld alsnog na sluiting van het window om over de afgelopen transferperiode te klagen.
Wat let je?
Saibari is underrated.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19

Er zijn daarnaast al genoeg topics om over het beleid te praten, daar is dit topic gewoon niet de plek voor.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

Kap nou ns met dat kinderlijke gedoe en blijf ontopic.

TRANSFERNIEUWS. Geen gejank over beleid of spelers of whatever. Hoe moeilijk is 't?
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Maikel wrote: 29 Jan 2023, 12:23 Kap nou ns met dat kinderlijke gedoe en blijf ontopic.

TRANSFERNIEUWS. Geen gejank over beleid of spelers of whatever. Hoe moeilijk is 't?
Misschien niet zo spastisch doen met dat gekunstelde onderscheid tussen verschillende topics. Transfernieuws zal namelijk altijd in relatie staan tot beleid en huidige selectie. Is deze speler nodig? Wat voegt deze toe tov spelers die we al hebben? Zie het probleem niet zo.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45

We moeten niet vergeten dat de voetbalwereld veel is veranderd. Vroeger kon PSV nog spelers halen bij Heerenveen, Groningen, Twente of Utrecht voor een miljoen of 7a8.

Tegenwoordig gaan interessante spelers (bijv. Sarr) die nog niks bewezen hebben voor 12 miljoen naar het buitenland.

Dat maakt het aankopen van spelers wel veel lastiger
Kritischepsver
Regelmatige invaller
Posts: 384
Joined: 04 Nov 2020, 15:36
Old name: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV

Maar Feyenoord bewijst het tegenovergestelde afgelopen zomer, die halen 1 keer veel geld (alsnog minder dan wij) binnen en investeren daarvan een groot deel in heel veel spelers (waarvan er toch veel goed renderen - zeker niet allen).

Geloof persoonlijk niet zo in het grote verschil tussen winter en zomer.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21

❌PSV Eindhoven have enquired about the availability of Anthony Elanga for a loan deal until the end of the season, but Ten Hag is hesitant to let him go as he wants to have as much depth at all positions as possible.🔴#PSV 🔴#MUFC

Aldus Ekrem Konur
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

DeBruyne wrote: 29 Jan 2023, 12:40 ❌PSV Eindhoven have enquired about the availability of Anthony Elanga for a loan deal until the end of the season, but Ten Hag is hesitant to let him go as he wants to have as much depth at all positions as possible.🔴#PSV 🔴#MUFC
Onze onbetrouwbare Turk is er weer
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV

User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Och dit geloof ik wel. Waarom zou ten Hag ons helpen?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Hazzzzaaaard
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19

Hazard zou heel nice zijn!
Locked