Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hannamontana wrote: 29 Jan 2023, 12:47 Thorgan hazard of adnan januzaj? Wie hebben we liever?
Geen van beide.
EesEes
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 20 Aug 2021, 14:30
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kingfisher wrote: 29 Jan 2023, 12:55 Wat heeft T. Hazard laten zien dan? Ook in hem zit helemaal niks. Is vlees noch vis. En komt hij ipv Januzaj of is het en en? Wederom geen restwaarde, veel te duur, op leeftijd en heeft niks bijzonders gedaan bij Dortmund. Is de scouting echt opgedoekt? Geen talenten te vinden? Pure middelmaat dit.

Maar ik zal mezelf verwijzen naar het klaagtopic aangezien men hier alleen positieve berichten wil zien zoals dat in hedendaagse ‘democratie’ werkt. Praten op het einde van het seizoen wel verder. Met dit ‘ beleid’ mag je over een tijd weer bij de gemeente aankloppen.
Ik ben echt benieuwd wat jouw verwachtingen zijn wat betreft haalbaarheid van spelers. Als je ziet dat nu voor een Sarr van Heerenveen al 12 miljoen betaald wordt, ben ik blij dat een Hazard haalbaar voor ons zou zijn.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hazard en Januzaj erbij zou wel lekker zijn. Dan hoef je niet meer terug te vallen op jeugdige middelmaat zoals Bakayoko en Saibari.
#simplythebest
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 29 Jan 2023, 12:31
Maikel wrote: 29 Jan 2023, 12:23 Kap nou ns met dat kinderlijke gedoe en blijf ontopic.

TRANSFERNIEUWS. Geen gejank over beleid of spelers of whatever. Hoe moeilijk is 't?
Misschien niet zo spastisch doen met dat gekunstelde onderscheid tussen verschillende topics. Transfernieuws zal namelijk altijd in relatie staan tot beleid en huidige selectie. Is deze speler nodig? Wat voegt deze toe tov spelers die we al hebben? Zie het probleem niet zo.
Misschien niet altijd in discussie willen gaan.

Het is duidelijk toch?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GillesdelaCroquette wrote: 29 Jan 2023, 12:49
trouwepsvfan wrote: 29 Jan 2023, 12:47 Lekker weer een speler op leeftijd zonder restwaarde met een dik salaris. Hebben we echt nodig!
Precies, geen beter methode om te presteren dan een selectie met alleen maar jonkies van 20.
Yep. Tot over 2 jaar het tafelzilver op is en je een selectie hebt met nul restwaarde. Beetje zoals Feyenoord ooit deed. Die heben er 15 jaar over gedaan om daar weer bovenop te komen.
Kritischepsver
Regelmatige invaller
Posts: 384
Joined: 04 Nov 2020, 15:36
Old name: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wellicht als ie voldoet dat het mogelijk is om in de zomer over te nemen van Dortmund. Kan hier wel 1 van de beste spelers worden, wat ie bij Dortmund niet is. Vind dit wel een goede categorie speler.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 29 Jan 2023, 12:59
GillesdelaCroquette wrote: 29 Jan 2023, 12:49

Precies, geen beter methode om te presteren dan een selectie met alleen maar jonkies van 20.
Yep. Tot over 2 jaar het tafelzilver op is en je een selectie hebt met nul restwaarde. Beetje zoals Feyenoord ooit deed. Die heben er 15 jaar over gedaan om daar weer bovenop te komen.
Er moet dan ook een mix zijn. Maar ik snap dat wanneer alles zwart wit is dat een lastig concept is.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo krijgen we die 1000 pagina's in ieder geval wel gevuld. Klasse, mannen! :tear:
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 29 Jan 2023, 12:57
Kingfisher wrote: 29 Jan 2023, 12:55 Wat heeft T. Hazard laten zien dan? Ook in hem zit helemaal niks. Is vlees noch vis. En komt hij ipv Januzaj of is het en en? Wederom geen restwaarde, veel te duur, op leeftijd en heeft niks bijzonders gedaan bij Dortmund. Is de scouting echt opgedoekt? Geen talenten te vinden? Pure middelmaat dit.

Maar ik zal mezelf verwijzen naar het klaagtopic aangezien men hier alleen positieve berichten wil zien zoals dat in hedendaagse ‘democratie’ werkt. Praten op het einde van het seizoen wel verder. Met dit ‘ beleid’ mag je over een tijd weer bij de gemeente aankloppen.
Ik denk dat ze nu voor een tussenoplossing gaan en in de zomer pas weer echt investeren
Dat denk ik ook.
Wel jongens met ervaring en specifieke kwaliteiten. Alleen geen idee hoe het met ritme zit en of het geen nieuwe El Ghazi's zijn.
Stel dat je hiermee toch het kampioenschap binnen haalt (onrealistisch maargoed) dan zijn het top huurdeals geweest
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We lijken in ieder geval niet echt een potentiële cashcow te kunnen kopen. Als je Januzaj en Hazard als buitenkansjes beschouwt prima, maar we hebben eigenlijk 2 vleugelspelers nodig en 1 had er al moeten zijn. Dit is gewoon slecht beleid.
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vraag me oprecht wel eens af wat het verwachtingspatroon van mensen hier is. Dat we effe een gast van 20 halen die het komende half jaar Gakpo doet vergeten? Die vind je nergens voor onder de 20 miljoen, en dan moet je jezelf nog afvragen of dat talent het wel meteen kan laten zien.

Het is de winter periode, clubs vragen de volle mep of laten niets meer gaan. Dan moet je gaan gokken op spelers die er direct kunnen staan en bij hun club niet echt meer aan bod komen. Ze kunnen ook heel de periode naar talentjes zoeken en niks vinden. Kunnen we daar weer over gaan zitten janken. Ik denk eigenlijk dat ze het sowieso niet goed kunnen doen, wat ze ook halen. Zuur gedoe.
Paulus1913
Regelmatige invaller
Posts: 303
Joined: 30 Aug 2022, 13:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Al die mensen hier die letterlijk spelers uit topcompetities wegzetten alsof het stukken stront zijn. Waar is die nederigheid?? Ja we zijn PSV, maar we zijn geen Chelsea he, wat verwacht je, mijn god zeg. Ik ben ongekend blij dat ze inzetten op wat volwassenere spelers die wedstrijden op slot kunnen gooien en weten hoe het is om onder druk te spelen. Elanga, Hazard, Januzaj, allemaal niet goed. Komop zeg.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er moet NU een speler komen die er direct staat. Dan ga je NU geen talent kopen, maar een speler die veel ervaring heeft en weet wat er gevraagd wordt bij een topclub. Ik snap het gezeik hier niet.
Dus een talent die 5 miljoen kost zou wel goed zijn? Maar die staat er dan niet direct en het is dan nog maar de vraag of ie kan presteren
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 29 Jan 2023, 13:04 We lijken in ieder geval niet echt een potentiële cashcow te kunnen kopen. Als je Januzaj en Hazard als buitenkansjes beschouwt prima, maar we hebben eigenlijk 2 vleugelspelers nodig en 1 had er al moeten zijn. Dit is gewoon slecht beleid.
Succes daarmee in het winterse transferwindow.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hazard is een meer dan goede optie voor ons. Net zoals Januzaj.

Hazard Luuk/Silva Januzaj
Xavi Guti Sangare
kneuzen verdediging
Benitez
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waar zijn ze mee bezig? Alle geflopte 'toptalenten' op een rijtje gezet en smeken of je ze mag huren?
User avatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Posts: 396
Joined: 19 Jun 2021, 08:41
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RPSV94 wrote: 29 Jan 2023, 13:04 Ik vraag me oprecht wel eens af wat het verwachtingspatroon van mensen hier is. Dat we effe een gast van 20 halen die het komende half jaar Gakpo doet vergeten? Die vind je nergens voor onder de 20 miljoen, en dan moet je jezelf nog afvragen of dat talent het wel meteen kan laten zien.

Het is de winter periode, clubs vragen de volle mep of laten niets meer gaan. Dan moet je gaan gokken op spelers die er direct kunnen staan en bij hun club niet echt meer aan bod komen. Ze kunnen ook heel de periode naar talentjes zoeken en niks vinden. Kunnen we daar weer over gaan zitten janken. Ik denk eigenlijk dat ze het sowieso niet goed kunnen doen, wat ze ook halen. Zuur gedoe.
Ik snap wat je wilt zeggen maar aan de andere kant weet je ook al een goed jaar dat de kans dat Gakpo zou gaan vertrekken héél groot was.
Komt daarbij ook nog eens kijken dat Madueke verkocht wordt en je besluit om ook Vertessen te verhuren.
Als PSV volledig overtuigd was van Vertessen en Madueke was dat niet gebeurd.

Je mag dan op zijn minst van een club als PSV verwachten dat ze hier op voorbereid zijn toch?
Persoonlijk vind ik de namen die voorbij komen nou niet echt bijzonder of verrassend, wat m.i. ook iets zegt over onze scouting.

Blijkbaar weten wij niet meer de pareltjes te vinden of de talenten in Zuid-Amerika, Scandinavië of waar dan ook maar komen we uit bij mislukte talenten of spelers die de stempel talent al niet meer hebben maar nu ook niet de verwachting hebben dat ze er meteen staan of een bepaalde ervaring/leiderschap met zich meebrengen.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 29 Jan 2023, 13:11 Waar zijn ze mee bezig? Alle geflopte 'toptalenten' op een rijtje gezet en smeken of je ze mag huren?
Vertel mij wat jij zou doen dan? Gokken op jonkies van net 20 die nog alles te bewijzen hebben en waarvan je niet weet of het talent er überhaupt bij PSV uit komt of iemand die heel veel ervaring heeft in de top en er NU direct kan staan?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 29 Jan 2023, 12:59 Yep. Tot over 2 jaar het tafelzilver op is en je een selectie hebt met nul restwaarde. Beetje zoals Feyenoord ooit deed. Die heben er 15 jaar over gedaan om daar weer bovenop te komen.
Ze kijken naar opties tot het einde van het seizoen. In de zomer gaan ze weer verder bouwen. Dat is het nou eenmaal, daar moeten we het mee doen.

De lijsten met de Brynhildsen's van deze wereld zullen ze vast hebben, maar doordat we momenteel geen td hebben en het bovendien winterwindow is, waardoor het moeilijker is om spelers te halen bekijken ze deze window wat meer op de korte termijn. In de zomer moet PSV dan echt gaan bouwen en geen achterlijke huurdeals gaan sluiten, dat mag gewoon niet. Uiteindelijk moet, en daar is hier iedereen het wel over eens, het kapitaal op het veld staan.

Dat ze momenteel in deze window hiervoor kiezen vind ik allemaal best verklaarbaar in ieder geval.
w0uter
Ballenjongen
Posts: 12
Joined: 21 Jun 2022, 16:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hazard is een nobrainer boven Januzaj (puur gebaseerd op statistieken).
- Dit seizoen veel meer wedstrijd minuten gemaakt en dus meer wedstrijd fit. (1000 vs 150)
- Hij heeft 47 interlands (9 goals) gespeeld, waar Januzaj er 15 (1 goal) heeft.
- Hazard is in 233 wedstrijden in de Bundesliga en betrokken bij 95 goals, dat is 1 keer per 2,5 wedstrijd. (een bak aan ervaring)
- Hazard heeft 50 Europese wedstrijden (CL en EL) gespeeld en daar 9 goals en 9 assists gemaakt.
- Januzaj heeft 133 wedstrijden in La Liga gespeeld en betrokken bij 30 goals. (1 op 4,4)

Ik denk dat als je Hazard kan kopen (met nog 1,5jaar contract) je daar een buitenkansje mee binnen kan halen.
Ja, inderdaad bijna 30. Maar brengt mega veel ervaring met zich mee en overlegt gewoon super goede stats voor een buitenspeler.
Als hij dat kan brengen in de Bundesliga en Europees, dan kan dat helemaal in de Eredivisie.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Even buiten wat iedereen van de spelers vind. Dit is wel echt god zegene de greep beleid. Hoeveel spelers zijn wel al niet in beeld geweest en ze worden steeds ouder en duurder.
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou het juist sterk vinden om wat meer ervaring te halen met iemand als Hazard. Elftal is jong zat. En zeker, we hebben richting de toekomst ook cashcows nodig, maar die komen ook heus wel (in de zomer).
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 29 Jan 2023, 13:14
Madueke wrote: 29 Jan 2023, 13:11 Waar zijn ze mee bezig? Alle geflopte 'toptalenten' op een rijtje gezet en smeken of je ze mag huren?
Vertel mij wat jij zou doen dan? Gokken op jonkies van net 20 die nog alles te bewijzen hebben en waarvan je niet weet of het talent er überhaupt bij PSV uit komt of iemand die heel veel ervaring heeft in de top en er NU direct kan staan?
Hij heeft sinds het WK geen minuut meer gemaakt. Hoezo staat hij er NU direct?
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit “beleid” is echt lachwekkend en onnavolgbaar. De enige rode draad die terug te zien is, is dat het steeds gaat om afdankertjes van clubs boven ons in de voedselketen.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In eerste instantie had ik graag 2 nieuwe buitenspelers gehad waarvan minstens 1 talent die je koopt. Ik heb me er ondertussen bij neergelegd dat we waarschijnlijk nog 1/2 aanvallers huren zodat we in de zomer met geld kunnen gooien.
Locked