Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Struviet wrote: 29 Jan 2023, 13:19 Ik zou het juist sterk vinden om wat meer ervaring te halen met iemand als Hazard. Elftal is jong zat. En zeker, we hebben richting de toekomst ook cashcows nodig, maar die komen ook heus wel (in de zomer).
Hazard is alleen totaal geen leider of aanjager. Zijn rendement is precies 0, maar het is een aardige voetballer en hij heeft ook wel een behoorlijke motor.

Ik zie echt niet in wat hij gaat toevoegen aan dit PSV. Als El Ghazi hiervoor moet gaan banken, lever je gek genoeg nog meer rendement in. En aan de andere kant staat nu Xavi, die ik in alle opzichten echt veel beter vind dan deze Hazard.
Last edited by Ykhim on 29 Jan 2023, 13:27, edited 1 time in total.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 29 Jan 2023, 13:21
Hatseflats wrote: 29 Jan 2023, 13:14

Vertel mij wat jij zou doen dan? Gokken op jonkies van net 20 die nog alles te bewijzen hebben en waarvan je niet weet of het talent er überhaupt bij PSV uit komt of iemand die heel veel ervaring heeft in de top en er NU direct kan staan?
Hij heeft sinds het WK geen minuut meer gemaakt. Hoezo staat hij er NU direct?
Ik vroeg ook wat jij zou doen.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 29 Jan 2023, 13:23 Dit “beleid” is echt lachwekkend en onnavolgbaar. De enige rode draad die terug te zien is, is dat het steeds gaat om afdankertjes van clubs boven ons in de voedselketen.
Reactief beleid heet dat. Ook wel wanhoop beleid genoemd.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 29 Jan 2023, 13:26 Hazard is alleen totaal geen leider of aanjager. Zijn rendement is precies 0, maar het is een aardige voetballer en hij heeft ook wel een behoorlijke motor.

Ik zie echt niet in wat hij gaat toevoegen aan dit PSV. Als El Ghazi hiervoor moet gaan banken, lever je gek genoeg nog meer rendement in. En aan de andere kant staat nu Xavi, die ik in alle opzichten echt veel beter vind dan deze Hazard.
Xavi wil het liefst op z'n favoriete positie staan, op 10. Bovendien komt Xavi dan nog meer aan de bal, wat het spel alleen maar ten goede zal komen. In dat geval heeft PSV twee wingers nodig. Saibari is meer een middenvelder en Bakayoko is te licht.
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik snap niet dat we niet gewoon zo'n Neymar of Vinícius Júnior halen gelijk nadat we Madueke en Gakpo verkopen. Die zouden het toch een hele eer vinden om voor ons PSV te spelen? Kom je opeens uit bij spelers die het heel sterk in La Liga of de Bundesliga hebben gedaan, ervaren maar onder de 30 zijn, maar nu een iets mindere fase hebben, man man man ongeloofelijk.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 29 Jan 2023, 13:26
Struviet wrote: 29 Jan 2023, 13:19 Ik zou het juist sterk vinden om wat meer ervaring te halen met iemand als Hazard. Elftal is jong zat. En zeker, we hebben richting de toekomst ook cashcows nodig, maar die komen ook heus wel (in de zomer).
Hazard is alleen totaal geen leider of aanjager. Zijn rendement is precies 0, maar het is een aardige voetballer en hij heeft ook wel een behoorlijke motor.

Ik zie echt niet in wat hij gaat toevoegen aan dit PSV. Als El Ghazi hiervoor moet gaan banken, lever je gek genoeg nog meer rendement in. En aan de andere kant staat nu Xavi, die ik in alle opzichten echt veel beter vind dan deze Hazard.
Wat? Hazard geen rendement? Die was bij Gladbach goed voor 10 goals/assists per seizoen en in zijn beste seizoen 20 goals/assists. Bij Dortmund begon ie ook goed met 20 goals/assists, maar om heel eerlijk te zijn, Dortmund heeft er ook een potje van gemaakt. Zo'n Marco Rose kan er echt geen reet van en Hazard past ook niet in dat spel. Ik verwacht niet van onze linksbuiten of rechtsbuiten dat ie een leider is, dat zou dan in alle opzichten een Europese topper moeten zijn, die zijn niet haalbaar.
Makaveli
Meervoudig international
Posts: 1,465
Joined: 27 Aug 2017, 18:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 29 Jan 2023, 13:26 Hazard is alleen totaal geen leider of aanjager. Zijn rendement is precies 0, maar het is een aardige voetballer en hij heeft ook wel een behoorlijke motor.
Extreem overdreven dit. Alleen bij Dortmund is het minder, verder is zijn rendement echt niet slecht. Laat staan 0.

Image
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jaren geleden, ja, RIO. Sindsdien gaat 'ie alleen maar één richting op en dat is bergafwaarts.

Maar ik ben van nature hoopvol, dus ik hoop dat 'ie hier de ene na de andere tegen de touwen jaagt. Ik acht het realistischer dat het een soort Götze van de Action wordt.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom zo negatief, ik snap het oprecht niet. Het is geen Vinicius Jr, maar het is toch ook niet dat we Jahanbakstront halen? Fey haalt Dilrosun als linksbuiten. Ik vind Hazard beter.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]RIO[/mention], ik zie alles van Dortmund, dus misschien daarom wat pessimistischer. Ik vind het gewoon een smakeloze speler die vooral goed kan rennen en verder al jaren niks meer heeft laten zien. Het is verder geen leider, geen aanjager, geen doelpuntenmaker, geen creatief meesterbrein. Maar hij heeft zijn naam en cv mee en niet geschoten is altijd mis. Is zo.

Hopelijk bloeit 'ie op, wil hij blijven en zijn wij de grote winnaar. Maar ik sta er inderdaad wat sceptischer in. Sorry.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 29 Jan 2023, 13:44 Waarom zo negatief, ik snap het oprecht niet. Het is geen Vinicius Jr, maar het is toch ook niet dat we Jahanbakstront halen? Fey haalt Dilrosun als linksbuiten. Ik vind Hazard beter.
Wanneer we de kosten/baten-analyse buiten beschouwing laten wel. Value for money betwijfel ik echter. Ik denk dat het dan non-arguable wordt en je dan wellicht blijer wordt van Dilrosun.

Maar dat zal altijd pas achteraf blijken, uiteraard.
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 29 Jan 2023, 13:21
Hatseflats wrote: 29 Jan 2023, 13:14

Vertel mij wat jij zou doen dan? Gokken op jonkies van net 20 die nog alles te bewijzen hebben en waarvan je niet weet of het talent er überhaupt bij PSV uit komt of iemand die heel veel ervaring heeft in de top en er NU direct kan staan?
Hij heeft sinds het WK geen minuut meer gemaakt. Hoezo staat hij er NU direct?
Heeft in januari in 2 oefenwedstrijden nog respectievelijk een helft en een uur gespeeld.
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Makaveli wrote: 29 Jan 2023, 13:38
Ykhim wrote: 29 Jan 2023, 13:26 Hazard is alleen totaal geen leider of aanjager. Zijn rendement is precies 0, maar het is een aardige voetballer en hij heeft ook wel een behoorlijke motor.
Extreem overdreven dit. Alleen bij Dortmund is het minder, verder is zijn rendement echt niet slecht. Laat staan 0.

Image
En dan hebben we het over grote competities. In de eredivisie speeltuin hoef je echt geen Vinicius te zijn om verschil te maken.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 29 Jan 2023, 13:47 [mention]RIO[/mention], ik zie alles van Dortmund, dus misschien daarom wat pessimistischer. Ik vind het gewoon een smakeloze speler die vooral goed kan rennen en verder al jaren niks meer heeft laten zien. Het is verder geen leider, geen aanjager, geen doelpuntenmaker, geen creatief meesterbrein. Maar hij heeft zijn naam en cv mee en niet geschoten is altijd mis. Is zo.

Hopelijk bloeit 'ie op, wil hij blijven en zijn wij de grote winnaar. Maar ik sta er inderdaad wat sceptischer in. Sorry.
Wel grappig overigens dat de BVB supporters smeken om een verkoop. PSV heeft 80-90 miljoen opgehaald (dollar tekens in de ogen), oh het gaat om huur (huilie huilie) haha.

Ben dan wel benieuwd naar zijn gedrag, misschien is ie zo teleurgesteld en gefrustreerd dat ie weinig speelt.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Galactico wrote: 29 Jan 2023, 13:49
Makaveli wrote: 29 Jan 2023, 13:38

Extreem overdreven dit. Alleen bij Dortmund is het minder, verder is zijn rendement echt niet slecht. Laat staan 0.

Image
En dan hebben we het over grote competities. In de eredivisie speeltuin hoef je echt geen Vinicius te zijn om verschil te maken.
Maar wij spelen toch ook niet in een grote competitie. Ik zou best tevreden zijn met Hazard en Januzaj. Dan kan Stewart komende zomer echt gaan investeren en langetermijndoelen stellen. De race om het kampioenschap ligt nog vol open dit seizoen en Januzaj en Hazard zouden dit PSV gewoon een directe impuls geven, daar ben ik van overtuigd.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV dus zeer concreet voor een links en rechtsbuiten en Ruud ziet in Joey geen 10 maar een 8 dus dan wordt het weer Xavi en Til voor 10 en de Belgen op de flanken met Xavi als 1e backup en El Ghazi vanaf de bank.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ook leuk trouwens om weer Belgen in het team te hebben. Vind ik wel typisch PSV.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 29 Jan 2023, 13:54 PSV dus zeer concreet voor een links en rechtsbuiten en Ruud ziet in Joey geen 10 maar een 8 dus dan wordt het weer Xavi en Til voor 10 en de Belgen op de flanken met Xavi als 1e backup en El Ghazi vanaf de bank.
Prima, toch? :)
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 29 Jan 2023, 13:54 PSV dus zeer concreet voor een links en rechtsbuiten en Ruud ziet in Joey geen 10 maar een 8 dus dan wordt het weer Xavi en Til voor 10 en de Belgen op de flanken met Xavi als 1e backup en El Ghazi vanaf de bank.
Als dat het wordt vind ik dat echt prima. Alleen waar heb jij gelezen dat ze voor concreet voor twee wingers gaan en niet voor een van de twee? We hebben er in ieder geval twee nodig, laat dat duidelijk zijn.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 29 Jan 2023, 13:54 PSV dus zeer concreet voor een links en rechtsbuiten en Ruud ziet in Joey geen 10 maar een 8 dus dan wordt het weer Xavi en Til voor 10 en de Belgen op de flanken met Xavi als 1e backup en El Ghazi vanaf de bank.
Ik zou daar op dit moment tevreden mee zijn. Het is niet direct waar ik in december op hoopte, maar genoeg om mee te doen voor het kampioenschap. In voetbal telt alleen het huidige seizoen, Stewart mag het gaan doen aankomende zomer.

#TheAdnanWay
#TheThorganWay
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 29 Jan 2023, 13:57
11 Sir Tinus wrote: 29 Jan 2023, 13:54 PSV dus zeer concreet voor een links en rechtsbuiten en Ruud ziet in Joey geen 10 maar een 8 dus dan wordt het weer Xavi en Til voor 10 en de Belgen op de flanken met Xavi als 1e backup en El Ghazi vanaf de bank.
Prima, toch? :)
Als beide huurdeals met optie nog rond komen ben ik voor een 7,5 tevreden. Zeker met Fabio als upgrade tov Vertessen. Maar het had ook Danjuma en Tsygankov kunnen zijn en dat was gevoelsmatig de jackpot geweest.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 29 Jan 2023, 13:58
11 Sir Tinus wrote: 29 Jan 2023, 13:54 PSV dus zeer concreet voor een links en rechtsbuiten en Ruud ziet in Joey geen 10 maar een 8 dus dan wordt het weer Xavi en Til voor 10 en de Belgen op de flanken met Xavi als 1e backup en El Ghazi vanaf de bank.
Als dat het wordt vind ik dat echt prima. Alleen waar heb jij gelezen dat ze voor concreet voor twee wingers gaan en niet voor een van de twee? We hebben er in ieder geval twee nodig, laat dat duidelijk zijn.
Minimaal 1 kan ook 2 zijn hè ;)
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 29 Jan 2023, 13:59
Hatseflats wrote: 29 Jan 2023, 13:57

Prima, toch? :)
Als beide huurdeals met optie nog rond komen ben ik voor een 7,5 tevreden. Zeker met Fabio als upgrade tov Vertessen. Maar het had ook Danjuma en Tsygankov kunnen zijn en dat was gevoelsmatig de jackpot geweest.
Van Danjuma heb ik nooit het idee gehad dat PSV ook maar dichtbij is geweest. Het was na Tottenham en Everton minimaal z'n 3e keus, wie weet nog wel 4 of 5.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hazard huren kan ik volgen. Zou wel nog een rechtsback halen
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is vooral hopen dat het lukt en daarna dat het allemaal goed valt. Op echt beleid lijkt dit allemaal niet. Wij kunnen niet in de portemonnee kijken, maar je moet bijv. een Danjuma, mits je die op een of andere manier kunt financieren, natuurlijk niet pas halverwege januari gaan zitten benaderen als je weet dat die jongen een zwak voor Engeland heeft. Die Engelse clubs handelen meer dan regelmatig uit paniek, dus die komen relatief laat in actie en kun je ze voor zijn met een goed verhaal.

Afijn, Hazard is een mooie naam en ik weet dat het een tijd terug een leuk spelertje was. Belgisch international, een aantal behoorlijke clubs op zijn naam, in theorie de leeftijd om te pieken en hij wilt graag naar PSV klaarblijkelijk. Meer kun je op dit moment denk ik niet verwachten. Ik hoop dat Januzaj dan wel voor de andere kant komt, dan ben je tenminste ruim voorzien.

Met Silva, Luuk, El Ghazi, Hazard, Januzaj en Simons heb je dan van alles wat in de aanval en je kunt zelfs met 2 spitsen gaan spelen. Vooral een Luuk en El Ghazi kunnen we wat concurrentie gebruiken. Wel gaan we nu op snelheid en power inboeten, maar die elementen hebben PSV al 5 jaar geen prijzen opgeleverd. Dat er op deze manier maar wat meer intelligentie en effectiviteit in de ploeg komt.

Oja en van Ewijk graag. Want de rb… mijn god wat hebben we daar iets nodig. Na Dumfries heeft men die plek gewoon genegeerd.
Locked