Vitesse
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Hoeveel kilo te zwaar is die Tannane wel niet? Geweldige pleintjesvoetballer, maar dit kan toch echt alleen in de Eredivisie. Een weekje met Kügel en hij zou 5kg kwijt zijn.
-
- Lid van verdienste
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Ben ik de enige die denkt dat Vitesse mee kan doen om de titel? Zeker gezien het feit dat Ajax, AZ, Feyenoord en PSV elkaar allemaal nog 2 keer treffen in de tweede seizoenshelft.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Moderator
Vraag is of ze zoiets het hele seizoen kunnen volhouden. Zou niet de eerste keer zijn dat een ploeg een uitstekende competitiestart heeft en na de winter volledig in elkaar zakt in een mindere periode.trouwepsvfan wrote: ↑20 Dec 2020, 13:51 Ben ik de enige die denkt dat Vitesse mee kan doen om de titel? Zeker gezien het feit dat Ajax, AZ, Feyenoord en PSV elkaar allemaal nog 2 keer treffen in de tweede seizoenshelft.
- trouwepsvfan
- Vedette
Het is voor mij wel meer dan een uitstekende start (17 wedstrijden). Vitesse heeft dus bovendien ook het geluk dat de alle topclubs al een keer gehad hebben. Maar goed, we gaan het zien.Jwoeloe wrote: ↑20 Dec 2020, 13:53Vraag is of ze zoiets het hele seizoen kunnen volhouden. Zou niet de eerste keer zijn dat een ploeg een uitstekende competitiestart heeft en na de winter volledig in elkaar zakt in een mindere periode.trouwepsvfan wrote: ↑20 Dec 2020, 13:51 Ben ik de enige die denkt dat Vitesse mee kan doen om de titel? Zeker gezien het feit dat Ajax, AZ, Feyenoord en PSV elkaar allemaal nog 2 keer treffen in de tweede seizoenshelft.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Lid van verdienste
Daarvoor missen ze echt kwaliteit en continuïteit. Meedoen om de derde plaats zou wel kunnen.trouwepsvfan wrote: ↑20 Dec 2020, 13:51 Ben ik de enige die denkt dat Vitesse mee kan doen om de titel? Zeker gezien het feit dat Ajax, AZ, Feyenoord en PSV elkaar allemaal nog 2 keer treffen in de tweede seizoenshelft.
- Maikel
- Site Admin
De lat voor Vitesse ligt wat lager.
Klinkt alsof ik [mention]Juancho[/mention] aan het begekken ben, maar het is oprecht wel waar
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Moderator
Liever niet, want dan had deze kopbal gezeten.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik kan me niet voorstellen dat zij de wedstrijden bij Groningen, Heerenveen, Utrecht en de topploegen blijven winnen. Vergeet ook niet dat ze een spel hebben wat relatief nieuw is en ze nooit tegenstanders treffen die zich erop aanpassen. Dat verwacht ik na de winter wel. Zeker als ze in de beker mee blijven doen en dus een dubbel programma moeten doen.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Ardbeg
- Mister PSV
Maar niet goed in zijn hoofd
- Park
- Nationale topspeler
Ik zie voor de titel alleen PSV en Ajax als kanshebbers. Als je meer clubs wilt noemen dan hoort Vitesse er inderdaad bij. Knap wat Vitesse doet en zie Vitesse op dit moment als favoriet voor de derde plek, boven Feyenoord en AZ.trouwepsvfan wrote: ↑20 Dec 2020, 13:51 Ben ik de enige die denkt dat Vitesse mee kan doen om de titel? Zeker gezien het feit dat Ajax, AZ, Feyenoord en PSV elkaar allemaal nog 2 keer treffen in de tweede seizoenshelft.
-
- Lid van verdienste
Precies. In die fase speelde Vitesse echt goed. Jammer van die 2-0. Maar je ziet dat Vitesse teveel zwakke plekken heeft in het team om hier echt een serieuze gooi naar de titel te doen. Derde of vierde zou al gruwelijk knap zijn.