Harry van Raaij † (1936-2020)
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Voor altijd in ons hart. Rust zacht.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Vedette
Rust zacht Harry, het is voor PSV een voorrecht jouw als voorzitter in de geschiedenis boeken te hebben.
-
- Vedette
Wat een verdrietig bericht. Een groot PSV’er is heen gegaan. Eentje met een warme persoonlijkheid en een groot hart voor de club. Bovendien een visionair en een van de architecten van een van de bloeiperiodes van de club. Rust zacht meneer van Raaij.
-
- Regelmatige invaller
Gratis (iig voor mij) PRO artikel op VI over van Raaij https://www.vi.nl/pro/overig/PSV-is-voo ... -van-raaij
- mr.top
- Internationale topspeler
Het is niet onverwacht. Toch merk ik wel dat dit mij iets doet. Zijn het de herinneringen aan de jaren 90? Of is het misschien het feit dat de opmars van PSV deels met hem begon? Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.
Wat ik wel zeker weet is dat meneer van Raaij belichaamd wat PSV voor mij de aantrekkelijkste club van Nederland maakt. Tegen de heersende opinie in zwemmen en laten zien dat iets wel kan. Een gevoel van onoverwinnelijkheid.
Sterkte voor de nabestaanden,
Wat ik wel zeker weet is dat meneer van Raaij belichaamd wat PSV voor mij de aantrekkelijkste club van Nederland maakt. Tegen de heersende opinie in zwemmen en laten zien dat iets wel kan. Een gevoel van onoverwinnelijkheid.
Sterkte voor de nabestaanden,
- voskat
- Nationale topspeler
Ik las het net al op een ander forum. Dit raakt me echt wel hoor.
Van Raaij stond symbool voor een ontzettend mooie periode waar we zelfs nu nog profijt van hebben. Hij was een visionair en een bijzonder sympathiek mens.
Zelfs nu zijn zijn ideeën om het Nederlands voetbal te stimuleren nog hartstikke actueel...
Maar het is vooral de manier waarop hij die ideeën bracht en de passie. En dan waren er mensen van andere clubs die hem wel eens belachelijk maakten, maar die keken niet half zover vooruit als hij deed.
Bedankt voor alles, Harry.
Van Raaij stond symbool voor een ontzettend mooie periode waar we zelfs nu nog profijt van hebben. Hij was een visionair en een bijzonder sympathiek mens.
Zelfs nu zijn zijn ideeën om het Nederlands voetbal te stimuleren nog hartstikke actueel...
Maar het is vooral de manier waarop hij die ideeën bracht en de passie. En dan waren er mensen van andere clubs die hem wel eens belachelijk maakten, maar die keken niet half zover vooruit als hij deed.
Bedankt voor alles, Harry.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Mooi artikel!Bakkertje01 wrote: ↑16 Nov 2020, 11:46 Gratis (iig voor mij) PRO artikel op VI over van Raaij https://www.vi.nl/pro/overig/PSV-is-voo ... -van-raaij
- StratumZuid
- Vedette
Rust zacht Harry, vriend van onze familie van Aalst
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- StratumZuid
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
- Golden Stars
- Bankzitter
Mooie man. Zeker als penningmeester en voorzitter ook mooie dingen voor PSV gedaan.
De persiflage van Van Muiswinkel blijft me bij. Vond Van Raaij zelf ook wel humor geloof ik.
Rust zacht.
De persiflage van Van Muiswinkel blijft me bij. Vond Van Raaij zelf ook wel humor geloof ik.
Rust zacht.
-
- Legende
Krijg dit net pas mee, wow..
Rust zacht Harry, voor mij ben blijf je een echte held. Ik zal nooit vergeten hoe ik met mijn vader en oom naar het stadion liep, en mijn vader op de parkeerplaats merkte dat zijn seizoenkaart niet meer in zijn jaszak zat. Jij merkte dat op, liep naar mijn vader toe, en zei "ga maar naar die ingang daar, en zeg dat je van Harry van Raaij naar binnen mag". Dat tekende jou en hoe PSV als club in elkaar stak. Hoe klein het voor jou misschien ook was, voor ons was het een heel mooi gebaar.
Rust zacht Harry, voor mij ben blijf je een echte held. Ik zal nooit vergeten hoe ik met mijn vader en oom naar het stadion liep, en mijn vader op de parkeerplaats merkte dat zijn seizoenkaart niet meer in zijn jaszak zat. Jij merkte dat op, liep naar mijn vader toe, en zei "ga maar naar die ingang daar, en zeg dat je van Harry van Raaij naar binnen mag". Dat tekende jou en hoe PSV als club in elkaar stak. Hoe klein het voor jou misschien ook was, voor ons was het een heel mooi gebaar.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Ballenjongen
Hier nog een klein interview van Frank Snoeks met Van Raaij (5 min); https://nos.nl/artikel/2356763-voormali ... leden.html
Rust zacht.
Rust zacht.