Programma algemeen
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ah, op die fiets. Dan snap ik het. In zoverre als ik niet zo vaak (meer) de negatieve gevolgen van drank merk (de lever is steeds beter getemd) en ik mij de luxe op zondag af en toe wel kan veroorloven... Overigens heb ik ook wel een voorkeur voor zaterdagavond, beter te combineren met eigen voetbalactiviteiten. En gewoonweg de traditionele :PSV: avond
- Magnus
- Meervoudig international
Persoonlijk vind ik het niet fijn dat het eten daar tussen valt. Dan krijg je wedstrijd en zuipen, dan een uur niks drinken omdat je tussendoor gaat eten, en daarna weer door. Ik houd meer van vooraf eten, dan de wedstrijd en na de wedstrijd direct door. En dan ben je vaak alsnog op een schappelijke tijd thuis.
Maar ik kan me voorstellen dat mensen de zaterdagmiddag wel fijn vinden. Ik heb geen begrip voor mensen die de zondagavond om 8 uur goedpraten.
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Ja, en daar zit dus precies het probleem. Het tijdstip van wedstrijden wordt meer afgestemd op het tv-kijkend publiek dan op de supporters in het stadion.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ook logisch, toch? Het stadion is toch altijd vol, dus kijk je hoe je zoveel mogelijk anderen nog kunt bereiken. Uiteindelijk bepaalt dat ook hoeveel geld je uit de tv gelden kunt verkrijgen.trouwepsvfan wrote: ↑13 Sep 2021, 09:42 Ja, en daar zit dus precies het probleem. Het tijdstip van wedstrijden wordt meer afgestemd op het tv-kijkend publiek dan op de supporters in het stadion.
- Trixm
- Vedette
Uiteindelijk wordt er afgestemd op vraag en aanbod. De clubs willen zoveel mogelijk geld uit de deal trekken. Dat kan alleen als je zoveel mogelijk wedstrijden kunt uitzenden, dan moet je wel spreiden. De meeste clubs zullen 20:00 haten, maar leveren ze ook geld in om dit te voorkomen?trouwepsvfan wrote: ↑13 Sep 2021, 09:42 Ja, en daar zit dus precies het probleem. Het tijdstip van wedstrijden wordt meer afgestemd op het tv-kijkend publiek dan op de supporters in het stadion.
Saibari is underrated.
- trouwepsvfan
- Vedette
Tja, het zal voor PSV wellicht financieel het beste zijn, maar ik begin me er langzamerhand wel een beetje tegen te verzetten dat al dit soort ontwikkelingen wel gemeen hebben dat het allemaal anti-stadionsupporter is. Als trouwe seizoenskaarthouder baal ik daar van
- Trixm
- Vedette
En begrijpelijk, ik denk alleen dat de kritiek gericht moet worden aan de clubs en niet naar ESPN.trouwepsvfan wrote: ↑13 Sep 2021, 10:33 Tja, het zal voor PSV wellicht financieel het beste zijn, maar ik begin me er langzamerhand wel een beetje tegen te verzetten dat al dit soort ontwikkelingen wel gemeen hebben dat het allemaal anti-stadionsupporter is. Als trouwe seizoenskaarthouder baal ik daar van
Saibari is underrated.
- ShovingNE2
- Site Admin
PSV heeft het vorig jaar wel eens uitgelegd dat qua voorbereiding na een donderdagavond duel 16:45 of 20:00 uur een wereld van verschil maakt en slaap- en eetpatroon. Ze zijn er van overtuigd dat je om 20 uur een betere prestatie kan leveren.trouwepsvfan wrote: ↑13 Sep 2021, 10:33 Tja, het zal voor PSV wellicht financieel het beste zijn, maar ik begin me er langzamerhand wel een beetje tegen te verzetten dat al dit soort ontwikkelingen wel gemeen hebben dat het allemaal anti-stadionsupporter is. Als trouwe seizoenskaarthouder baal ik daar van
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Inleveren lijkt me de verkeerde term maar ik begrijp wat je bedoelt... er wordt zo ongetwijfeld juist méér verdiend.Trixm wrote: ↑13 Sep 2021, 10:27Uiteindelijk wordt er afgestemd op vraag en aanbod. De clubs willen zoveel mogelijk geld uit de deal trekken. Dat kan alleen als je zoveel mogelijk wedstrijden kunt uitzenden, dan moet je wel spreiden. De meeste clubs zullen 20:00 haten, maar leveren ze ook geld in om dit te voorkomen?
Ben wel benieuwd om wat voor bedragen dat gaat, enig idee hoeveel de club extra vangt door akkoord te gaan met bijv. dat zaterdagmiddagvoetbal?
Vraag en aanbod lijkt me trouwens vergezocht, kan me niet voorstellen dat er daadwerkelijk iemand gevraagd heeft: ga ajb voortaan ook op zaterdagmiddag voetballen als iedereen nog met andere dingen bezig is. 'Vraag en aanbod' is in zo'n geval meestal: we verzinnen een aanbod wat voor ons interessanter is er we doen er vervolgens alles aan om de vraag minimaal op peil te houden (door marketing).
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Internationale topspeler
Zit net even terug en vooruit te kijken naar ons programma, maar naast dat de wedstrijd tegen Feyenoord vanuit oogpunt van rust voor onze spelers eigenlijk veel later op dag had moeten worden afgewerkt hebben we volgend weekend alweer de wedstrijd tegen Willem II uit op zaterdag 16:30 terwijl we op woensdagavond GAE hebben om 18:45. Dat is ook weer binnen de 72 uur. Waarom is die wedstrijd niet naar zondag gezet? Vorig jaar kregen wij ook al belachelijk veel vaker dan welke andere club ook dit soort situaties.
- trouwepsvfan
- Vedette
Misschien moeten we dit soort cijfers eens gaan aangrijpen om fundamentele veranderingen door te voeren in de manier waarop voetballers trainen op inhoud en het vermogen 2x per week 90 minuten te presteren. Je maakt mij namelijk niet wijs dat dit niet gewoon trainbaar is namelijk. Kijk voor de grap eens naar andere sporten (Tennis, Wielrennen)
- ShovingNE2
- Site Admin
Het tegenovergestelde is het geval. We gaan om de twee jaar een WK organiseren en het WK voor clubs wordt uitgebreid.trouwepsvfan wrote: ↑20 Sep 2021, 16:54 Misschien moeten we dit soort cijfers eens gaan aangrijpen om fundamentele veranderingen door te voeren in de manier waarop voetballers trainen op inhoud en het vermogen 2x per week 90 minuten te presteren. Je maakt mij namelijk niet wijs dat dit niet gewoon trainbaar is namelijk. Kijk voor de grap eens naar andere sporten (Tennis, Wielrennen)
Het zal vanuit de spelers moeten komen, want bobo's zien alleen geld.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- trouwepsvfan
- Vedette
Ja, dat zeg ik. Dit gaat niet veranderen (en alleen nog maar meer worden) dus de clubs en de spelers moeten zelf gaan veranderen in hun manier van trainen, zodat twee keer per week spelen geen enkel probleem meer is
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Er zitten alleen echt grenzen aan de rek van het menselijke lichaam, de vraag is hoeveel winst je nog kunt halen met (anders) trainen. Het betekent m.i. vooral dat het nog belangrijker wordt om een brede selectie te hebben, oftewel dat het voordeel van de clubs die zich een hoogkwalitatieve brede selectie kunnen veroorloven nog groter wordt, oftewel dat het voor de kleine clubs nog moeilijker wordt om zich omhoog te werken, oftewel k met p.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Waarom? Je krijgt het toch pas druk op het moment dat je prestaties goed zijn? Dan kwalificeer je jezelf voor Europese toernooien, wat zorgt voor een drukker schema aan de ene kant maar geld in het laatje aan de andere kant. Dat zijn ook de enige clubs die last hebben van een extra WK/EK of wat voor een toernooi dan ook, want de spelers van de kleinere clubs zullen hier amper aan meedoen.
Wat betreft onze situatie, volgens mij hadden we nog een stuk meer uit kunnen geven de afgelopen zomer. Een dikke transferwinst hebben we geboekt met ook nog de investering van 50M waardoor we iets meer speling hadden. Ik weet dat dat niet volledig voor het transferbudget bedoeld was, en dat is maar goed ook. Maar iets meer ruimte geeft het sowieso. We hebben alleen nagelaten om onszelf te versterken op de back posities en de positie achter Sangare op het einde van de transferwindow. Daar krijgen we nu de rekening voor gepresenteerd. Tjah.
Wat betreft onze situatie, volgens mij hadden we nog een stuk meer uit kunnen geven de afgelopen zomer. Een dikke transferwinst hebben we geboekt met ook nog de investering van 50M waardoor we iets meer speling hadden. Ik weet dat dat niet volledig voor het transferbudget bedoeld was, en dat is maar goed ook. Maar iets meer ruimte geeft het sowieso. We hebben alleen nagelaten om onszelf te versterken op de back posities en de positie achter Sangare op het einde van de transferwindow. Daar krijgen we nu de rekening voor gepresenteerd. Tjah.
#FreeGeneratie4
- trouwepsvfan
- Vedette
Rek in het menselijk lichaam? Want een menselijk lichaam kan niet 2x per week 90 minuten voetballen? Dat maak je mij echt niet wijs. Kijk eens naar het tennis, waar mannen tijdens grandslams 6 zware driesetters afwerken binnen 2 weken, of wielrenners tijdens een grote ronde.
-
- Vedette
kleine kanttekening is wel dat wielrenners niet al die etappes volledig volle bak gaan maar ook vaak lekker peddelen naar de finale, maar in algemeen eens.trouwepsvfan wrote: ↑20 Sep 2021, 17:16 Rek in het menselijk lichaam? Want een menselijk lichaam kan niet 2x per week 90 minuten voetballen? Dat maak je mij echt niet wijs. Kijk eens naar het tennis, waar mannen tijdens grandslams 6 zware driesetters afwerken binnen 2 weken, of wielrenners tijdens een grote ronde.
- trouwepsvfan
- Vedette
Een voetballer is binnen die 90 minuten natuurlijk ook niet 90 minuten op hoge intensiteit aan het rennen/voetballenOp weg naar nr 25 wrote: ↑20 Sep 2021, 17:19kleine kanttekening is wel dat wielrenners niet al die etappes volledig volle bak gaan maar ook vaak lekker peddelen naar de finale, maar in algemeen eens.trouwepsvfan wrote: ↑20 Sep 2021, 17:16 Rek in het menselijk lichaam? Want een menselijk lichaam kan niet 2x per week 90 minuten voetballen? Dat maak je mij echt niet wijs. Kijk eens naar het tennis, waar mannen tijdens grandslams 6 zware driesetters afwerken binnen 2 weken, of wielrenners tijdens een grote ronde.