Verschil met die twee is dat Hendrix nog op behoorlijk niveau actief is en een belangrijke, misschien wel onmisbare schakel was in ons laatste kampioenselftal (1 wedstrijd deed hij niet mee en ik zal het maar niet over de uitslag van die wedstrijd hebben). Dus zo'n gekke suggestie is het nou ook weer niet van [mention]SomaQan[/mention]. Hij zal zelf waarschijnlijk liever ook de nieuwe Sangaré zien komen maar je kan je ook afvragen wat de haalbaarheid daarvan is in de komende transferperiode.
Top-3 aankopen
-
- Internationale topspeler
- SomaQan
- Nationale topspeler
[mention]Skywalker[/mention] Dan doe je Jorrit wel enorm te kort als je hem vergelijkt met deze spelers die niet of nauwelijks wat voor PSV hebben betekent. Jorrit heeft ruim 170 wedstrijden gespeeld voor PSV en is een aantal seizoenen met titels heel belangrijk geweest. Bovendien is hij pas 1 jaar weg en kent hij de huidige selectie inclusief trainer en staf. Vorig jaar is hij ook een periode heel belangrijk geweest toen we te maken kregen met een coronagolf. Schmidt was in de fase ook heel positief over.
Ik sta nog steeds achter mijn mening dat Jorrit Hendrix als een goedkope noodoplossing(huren) kan fungeren in de periode dat Sangare afwezig is. Hij is bovendien een balafpakker een type waarvan we momenteel weinig in de selectie hebben. Gezien we naar alle waarschijnlijkheid nog een tijdje zonder publiek spelen en de geld voorraden bij PSV niet oneindig zullen zijn, verwacht ik niet dat ze even 5 mil op tafel gaan leggen voor een breedte aankoop.
Voorin en achterin hebben we voldoende spelers om wegvallende spelers op te vangen maar op het middenveld zeker nu Sangare een periode weg is kunnen we wel wat erbij gebruiken. Dan lijkt een Jorrit Hendrix mij een prima speler om erbij te hebben. Je kan hem ook weer makkelijk op de bank houden zonder morren. Als Guti bijv dadelijk corona krijgt (hoop het niet natuurlijk) en Propper die al heel het seizoen geblesseerd is moeten we het doen met Marco op VM die het eigenlijk niet meer kan belopen. Ik ben geen voorstander om dan Boscagli door te schuiven want hij is achterin met het opbouwen en zijn intercepties enorm belangrijk.
Ik sta nog steeds achter mijn mening dat Jorrit Hendrix als een goedkope noodoplossing(huren) kan fungeren in de periode dat Sangare afwezig is. Hij is bovendien een balafpakker een type waarvan we momenteel weinig in de selectie hebben. Gezien we naar alle waarschijnlijkheid nog een tijdje zonder publiek spelen en de geld voorraden bij PSV niet oneindig zullen zijn, verwacht ik niet dat ze even 5 mil op tafel gaan leggen voor een breedte aankoop.
Voorin en achterin hebben we voldoende spelers om wegvallende spelers op te vangen maar op het middenveld zeker nu Sangare een periode weg is kunnen we wel wat erbij gebruiken. Dan lijkt een Jorrit Hendrix mij een prima speler om erbij te hebben. Je kan hem ook weer makkelijk op de bank houden zonder morren. Als Guti bijv dadelijk corona krijgt (hoop het niet natuurlijk) en Propper die al heel het seizoen geblesseerd is moeten we het doen met Marco op VM die het eigenlijk niet meer kan belopen. Ik ben geen voorstander om dan Boscagli door te schuiven want hij is achterin met het opbouwen en zijn intercepties enorm belangrijk.
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Hendrix als reserve is niet verkeerd, maar hij heeft de afgelopen 3-4 maanden amper gespeeld. Weet dus niet of we er over een paar weken veel aan hebben.
-
- Talent
Hendrix , een jongen van de club. Medeverantwoordelijk voor 3 titels. Meestal de motm in onderlinge wedstrijden tegen Ajax ..
Iets meer respect is wel op zn plaatst. Daarnaast is Hendrix terughalen niet eens zo een gekke gedachten.’z
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
"Medeverantwoordelijk voor 3 titels".
Theo Lucius was "medeverantwoordelijk" voor 4 titels.
No offense, maar Hendrix is niet meer dan nivo Utrecht/Twente en wordt schromelijk overschat, waarschijnlijk omdat hij uit de opleiding komt.
Als je wil blijven meedoen om de titel en echt ambitie hebt zul je spelers moeten halen die het nivo omhoog tillen (of grote beloftes zijn).
No offense, maar Hendrix is niet meer dan nivo Utrecht/Twente en wordt schromelijk overschat, waarschijnlijk omdat hij uit de opleiding komt.
Als je wil blijven meedoen om de titel en echt ambitie hebt zul je spelers moeten halen die het nivo omhoog tillen (of grote beloftes zijn).
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Is niveau Utrecht/Twente niet de max, die wij kunnen verwachten van een speler, die hier reserve is?Skywalker wrote: ↑02 Jan 2022, 09:50 "Medeverantwoordelijk voor 3 titels".
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat sommigen echt denken dat wij nog een speler van niveau Sangaré kunnen halen voor de bank.
-
- Vedette
Volgens mij zitten we er financieel niet heel lekker bij. Zeker als we voorlopig nog geen publiek in het stadion kunnen toelaten. Er zullen vast wel wat supporters afzien van vergoeding maar dat plus uitgestelde betaling belasting, de 15(?) miljoen doe we nog moeten lappen voor Baumi en Bumi.. 11 miljoen liquide middelen, dan is aankopen doen nu en in de zomer schier onmogelijk zonder externe hulp.
Desondanks:
1. Luuk
2. Vervanger/backup Sangare (die is vd zomer weg nl)
3. Keeper
Desondanks:
1. Luuk
2. Vervanger/backup Sangare (die is vd zomer weg nl)
3. Keeper
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Daar gaat het dus mis.Thijs wrote: ↑02 Jan 2022, 09:57Is niveau Utrecht/Twente niet de max, die wij kunnen verwachten van een speler, die hier reserve is?Skywalker wrote: ↑02 Jan 2022, 09:50 "Medeverantwoordelijk voor 3 titels".
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat sommigen echt denken dat wij nog een speler van niveau Sangaré kunnen halen voor de bank.
Bij ajax zitten Klaassen, Berghuis, Neres op de bank. Toch wel een nivotje hoger dan Twente/Utrecht. Dat moet je ook na willen streven.
Je kunt wellicht proberen om de toekomstige Sangare te halen voor de bank. Door altijd maar weer te roepen dat iets niet kan zul je niet snel groter of beter worden.
-
- Lid van verdienste
Dus jij wil het voorbeeld van Ajax volgen door spelers met salarissen van vele miljoenen op de bank te zetten? Realiteit is dat wij financieel ons totaal niet kunnen vergelijken met Ajax en als je dan hetzelfde doet als zij, met minder geld, ga je dat ook nooit terug kunnen draaien.Skywalker wrote: ↑02 Jan 2022, 10:57Daar gaat het dus mis.
Bij ajax zitten Klaassen, Berghuis, Neres op de bank. Toch wel een nivotje hoger dan Twente/Utrecht. Dat moet je ook na willen streven.
Je kunt wellicht proberen om de toekomstige Sangare te halen voor de bank. Door altijd maar weer te roepen dat iets niet kan zul je niet snel groter of beter worden.
Je moet gewoon zorgen dat je basiself zo sterk mogelijk is en je vanaf de bank topprofessionals hebt, die het eerste scherp houden en de kleine wedstrijden voor ons kunnen winnen. Daar past iemand als Hendrix perfect in.
- ShovingNE2
- Site Admin
Precies dat. Als hij geen historie had bij PSV zou niemand opperen om hem te halen denk ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
De vergelijking met Ajax en expliciet spelers als Neres, Berghuis en Klaassen werd gemaakt. Die zijn alledrie bij aankoop al gigantisch duur geweest in ofwel transfersom ofwel salaris. Dat is dus geen reële vergelijking.
Ik moet de eerste haalbare naam nog horen, die maximaal hetzelfde kost en minstens even goed als Hendrix is. Daarbij ben ik ook PSV fan voor de PSV cultuur, waar Hendrix ook perfect in past. Ik hoef hem nooit meer terug als vaste basisspeler, maar heb hem tien keer liever dan een Aursnes, Veerman, Clasie of weet ik wat er bij onze concurrenten rondloopt. Want je maakt me echt niet wijs dat Hendrix niet gewoon een van onze beste reserves zou zijn.
-
- Lid van verdienste
Tja, ik denk dat een hoop exotische namen, die hier genoemd worden ook niet genoemd zouden worden als ze Piet Jansen zouden heten.ShovingNE2 wrote: ↑02 Jan 2022, 12:20Precies dat. Als hij geen historie had bij PSV zou niemand opperen om hem te halen denk ik.
PSV historie is voor mij ook wel echt een pre, snap niet waarom dat voor jou niet zo geldt.
-
- Vedette
Hendrix is leuk als twaalfde man. Prima speler om uit de opleiding te halen, heeft zeker zijn waarde gehad. Maar hij is niet de speler waar we nu behoefte aan hebben. We hebben een prima team en met Thomas imo al zo’n twaalfde man in de selectie. Als we al een speler gaan halen moet deze speler wat toevoegen.
-
- Lid van verdienste
Is Thomas ooit drie wedstrijden achter elkaar beschikbaar geweest voor ons?Johann Vogel wrote: ↑02 Jan 2022, 12:30 Hendrix is leuk als twaalfde man. Prima speler om uit de opleiding te halen, heeft zeker zijn waarde gehad. Maar hij is niet de speler waar we nu behoefte aan hebben. We hebben een prima team en met Thomas imo al zo’n twaalfde man in de selectie. Als we al een speler gaan halen moet deze speler wat toevoegen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik denk dat we die exotische namen op basis van video's en stats beoordelen of wij het een aanwinst vinden (en het uiteraard dan nog oneens zijn).
Natuurlijk speelt PSV historie mee bij mij, maar dat is meer als het een twijfelgeval is (om wat voor een reden dan ook) en het dan de doorslag geeft. Ik vind dat we nu binnen de huidige selectie Luuk de Jong niet nodig hebben. Maar zeker weten dat ik erg blij ben als hij vanmiddag gepresenteerd wordt. Dan kan ik ratio en supportersemotie niet scheiden (en dat wil ik ook niet).
Hij speelt nauwelijks bij Spartak Moskou, een club die onder ons op de ranglijst staat gekeken vanaf 18/19. Speelde bij ons ook niet veel meer. Waarom zou je een breedte speler halen nu. Zeker een middenvelder waarin we zat breedte spelers hebben.
Luuk gaat wat toevoegen, die heeft eigenschappen die andere spitsen niet hebben en die presteert echt nog wel in de Eredivisie. Ik zie niet wat Hendrix echt toe gaat voegen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
Daar ben ik het mee eens. Het ging er echter over om een vervanger voor Sangaré te halen voor de drie a vier wedstrijden, die hij mist en vervolgens als reserve plaats te nemen voor als ie geblesseerd raakt. Dan vind ik Hendrix een prima optie. Ik kan me er echter ook in vinden dat je het gewoon opvangt met de huidige ploeg. En uiteraard als je een toptalent kunt krijgen moet je daarvoor gaan, die optie zie ik alleen niet per se als reëel.
-
- Regelmatige invaller
Besiktas, na Cadiz, blijkbaar ook in de markt voor Luuk. Onder Xavi gaat hij niet veel spelen dus hij moet weg. Zolang Zahavi niet lijkt te vertrekken in de winter zie ik hem niet naar Eindhoven komen.
“I am a traveler of both time and space, to be where I have been”
- SomaQan
- Nationale topspeler
Precies dit was ook mijn gedachten.Thijs wrote: ↑02 Jan 2022, 12:47 Daar ben ik het mee eens. Het ging er echter over om een vervanger voor Sangaré te halen voor de drie a vier wedstrijden, die hij mist en vervolgens als reserve plaats te nemen voor als ie geblesseerd raakt. Dan vind ik Hendrix een prima optie. Ik kan me er echter ook in vinden dat je het gewoon opvangt met de huidige ploeg. En uiteraard als je een toptalent kunt krijgen moet je daarvoor gaan, die optie zie ik alleen niet per se als reëel.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik zie niet in waarom een talent halen niet reëel is. Winterstop is lastig maar niet onmogelijk. Er is ook uitgesproken dat er geld voor is. Ik hoop dus dat PSV voor iemand gaat die Sangaré kan vervangen na zijn vertrek. Alles wijst er ook op dat PSV het zo wil doen gezien de geruchten.
-
- Meervoudig international
Op welke geruchten doel je dan? Afgezien van een opmerking van Marco Timmer in een filmpje op VI waarin hij zegt dat hij denkt dat PSV nog wel wat wil doen deze winter heb ik juist nog geen geruchten voorbij zien komen.Ardbeg wrote: ↑02 Jan 2022, 13:26 Ik zie niet in waarom een talent halen niet reëel is. Winterstop is lastig maar niet onmogelijk. Er is ook uitgesproken dat er geld voor is. Ik hoop dus dat PSV voor iemand gaat die Sangaré kan vervangen na zijn vertrek. Alles wijst er ook op dat PSV het zo wil doen gezien de geruchten.
-
Alsof Jorrit voor een appel en een ei de bank warm komt houden.Thijs wrote: ↑02 Jan 2022, 12:47 Daar ben ik het mee eens. Het ging er echter over om een vervanger voor Sangaré te halen voor de drie a vier wedstrijden, die hij mist en vervolgens als reserve plaats te nemen voor als ie geblesseerd raakt. Dan vind ik Hendrix een prima optie. Ik kan me er echter ook in vinden dat je het gewoon opvangt met de huidige ploeg. En uiteraard als je een toptalent kunt krijgen moet je daarvoor gaan, die optie zie ik alleen niet per se als reëel.