ADO Den Haag

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Woodenshoes
Nationale topspeler

En je verwacht het niet. Van der Weerden dient ontslag in en vertrekt naar Vitesse.
VeresRivne
Vedette

de dominee in minuut 96 ten onder
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Madame Tussauds gaat de kerst niet halen
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Einde carrière voordat ie überhaupt echt begonnen is. Ook knap.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

https://www.ad.nl/regiosport-den-haag/s ... ~ac0e7ea2/

Lekker voor Dirk. We nemen de trainer van vorig seizoen wel serieus, dus wordt maar de kruiwagen voor hem.
Grasmat
Lid van verdienste

Ja erg zuur voor hem. Maar toch schijnt ie geen spier vertrokken te hebben toen hij het nieuws hoorde.
Thijs
Lid van verdienste

Grasmat wrote: 09 Nov 2022, 19:59 Ja erg zuur voor hem. Maar toch schijnt ie geen spier vertrokken te hebben toen hij het nieuws hoorde.
Het schijnt dat hij vooral vindt dat de spelers een tandje bij moeten schakelen.
Standbeeld
Mister PSV

Zo te lezen zullen er toch eerst nog even wat plooien gladgestreken moeten worden voordat Kuyt een nieuwe assistent heeft.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Na nieuwe tanden, nieuw haar en nieuw vet in de rimpels dus ook een nieuwe assistent
Standbeeld
Mister PSV

Haha, dit is toch prachtig? Klik even op play hieronder. De vraagsteller en Dickie beide emotioneel.

Op minuutje 17.30 nog een fan vermomd als journalist aan het woord. Mooi man.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
ruuddevil
Legende

ruuddevil wrote: 01 Oct 2022, 09:40 Dirk Kuijt nadat hij wordt ontslagen: mijn fout is dat ik te laag ben ingestapt.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... terug.html
Standbeeld
Mister PSV

Een verhaal heeft altijd twee kanten. Jammer voor Dirk, maar ADO en Dirk was geen match. Zelf heb ik in de jeugd ook ooit een trainer gehad die dacht dat we PSV 1 waren. Dat zit hem dan niet per se direct enkel in de tactiek, maar vooral ook de randzaken. Gruwelijk irritant is dat voor spelers. Verder kan je natuurlijk kort zijn over het onveilige werkklimaat: dat wist hij vantevoren. Bij ADO is het al jaren gedoe.
Thijs
Lid van verdienste

Als je op de eerste dag op een teamfoto komt te staan met spelers, waarvan je eigenlijk niet weet wie ze echt zijn. Dan kom je in een onveilige situatie. En dan word je niet beschermd als trainer of als toekomstig technisch directeur."

Wie moet in deze beschermd worden? De trainer, die zich niet de moeite heeft genomen om zich te verdiepen in de spelers waarmee hij ging werken of andersom?
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
De spelers snapten hem ook niet, want ze zijn van een te laag niveau. Op hun leeftijd zat hij nog bij Katwijk :lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Thijs
Lid van verdienste

deninho32 wrote: 12 Mar 2023, 12:06 De spelers snapten hem ook niet, want ze zijn van een te laag niveau. Op hun leeftijd zat hij nog bij Katwijk :lol:
Heerlijk toch? Nu staat hij open om assistent te worden, maar dan weet je als hoofdtrainer al direct dat deze gast vanaf dag 1 aan je stoelpoten gaat zagen, omdat hij zichzelf de betere vindt, tenzij je op een niveau zit waarbij Kuyt dan de vertaling niet meer kan maken naar de spelers. Nuttig zo’n trainer…
Grasmat
Lid van verdienste

Bovendien laat Advocaat zien dat het echt wel gewoon aan Dirkie lag, want sinds zijn aanstelling winnen ze bijna alles.
VeresRivne
Vedette

Grasmat wrote: 12 Mar 2023, 12:25 Bovendien laat Advocaat zien dat het echt wel gewoon aan Dirkie lag, want sinds zijn aanstelling winnen ze bijna alles.
Kuyt gaat dan ook op voor de Alfred Schreuder award van de KKD.
SLAVA UKRAINE!!!
Grasmat
Lid van verdienste

VeresRivne wrote: 12 Mar 2023, 12:28
Grasmat wrote: 12 Mar 2023, 12:25 Bovendien laat Advocaat zien dat het echt wel gewoon aan Dirkie lag, want sinds zijn aanstelling winnen ze bijna alles.
Kuyt gaat dan ook op voor de Alfred Schreuder award van de KKD.
En dan lekker als assistent van Alfredo mee naar Brugge. Dat wordt smullen.
DonyellMalen
Legende

Alienhoofd met die botoxpop in Brugge, dat willen we zien. :mrgreen:
Standbeeld
Mister PSV

Ben het overigens wel met Kuyt eens dat Dick op zo'n moment dat hij concreet benaderd wordt best Kuyt in kan lichten. De voetbalwereld is vies, maar dan ben je wel een gentleman. Roger deed dat bijvoorbeeld wel toen hij in zijn PSV periode werd benaderd voor de functie van trainer bij Galatasaray. Destijds stond Terim nog aan het roer, als ik het mij goed herinner.
Massimo
Legende

Kuyt kwam dan wel in een giftige omgeving terecht, maar ik heb verder vrijwel geen concrete zelfkritiek gehoord. De kans dat die het bij een volgende club ook niet gaat redden lijkt me op dit moment ontzettend groot.
Thijs
Lid van verdienste

Standbeeld wrote: 12 Mar 2023, 13:03 Ben het overigens wel met Kuyt eens dat Dick op zo'n moment dat hij concreet benaderd wordt best Kuyt in kan lichten. De voetbalwereld is vies, maar dan ben je wel een gentleman. Roger deed dat bijvoorbeeld wel toen hij in zijn PSV periode werd benaderd voor de functie van trainer bij Galatasaray. Destijds stond Terim nog aan het roer, als ik het mij goed herinner.
Ik vind dat toch vaak wel onzin. Heeft Dirk Kuyt ook elke keer even gecheckt toen hij gepolst werd bij Feyenoord en later bij ADO? Dit gebeurt continu, dus tenzij je een echte band hebt met iemand die er zit, vind ik het overdreven om daar dan contact mee te moeten zoeken.
VeresRivne
Vedette

Massimo wrote: 12 Mar 2023, 13:47 Kuyt kwam dan wel in een giftige omgeving terecht, maar ik heb verder vrijwel geen concrete zelfkritiek gehoord. De kans dat die het bij een volgende club ook niet gaat redden lijkt me op dit moment ontzettend groot.
Ach het Wesley Sneijder syndroom, wil er niet hard voor werken (was als Feyenoord jeugdcoach al redelijk lui en laks) en overschat zijn eigen capaciteiten.
SLAVA UKRAINE!!!
Standbeeld
Mister PSV

Post Reply