Vandaag Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Post Reply
TomPSV
Legende

Wauw, Derksen over Promes. Ik weet niet wat ik hoor..
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Massimo wrote: 14 Dec 2020, 21:04 De onwetendheid spat er keer op keer vanaf. Ik vond het trouwens al heel wat dat Derksen enigszins bijdraaide wat betreft de Schmidt en Ihattaren. Dat is voor zijn doen al een hele grote draai.
Nou dat valt mij alleszins mee.
Maikel
Site Admin

TomPSV wrote: 14 Dec 2020, 21:27 Wauw, Derksen over Promes. Ik weet niet wat ik hoor..
Wat roept ie?
TomPSV
Legende

Maikel_91 wrote: 14 Dec 2020, 22:23
TomPSV wrote: 14 Dec 2020, 21:27 Wauw, Derksen over Promes. Ik weet niet wat ik hoor..
Wat roept ie?
Ze moeten hem helpen, zeker niet ontslaan. Ook niet als hij wordt veroordeeld, want hij heeft 15 miljoen gekost. Vergelijking met incidenten van Danny Blind en Kluivert vroeger in het verkeer.
Massimo
Legende

King Cobra wrote: 14 Dec 2020, 21:21
Massimo wrote: 14 Dec 2020, 21:04 De onwetendheid spat er keer op keer vanaf. Ik vond het trouwens al heel wat dat Derksen enigszins bijdraaide wat betreft de Schmidt en Ihattaren. Dat is voor zijn doen al een hele grote draai.
Maar het kostte hem wel de nodige moeite.
Leuk, zo’n momentje van de fransman(!) Sangaré, gelukkig ziet de objectieve kijker wèl de kwaliteit van deze gast.
Daarom ook enigszins. Derksen 20 graden bijdraaien is voor een ander bijna 180. En dat de feitenkennis bij alle heren erbarmelijk is, mag ook geen verassing heten. Op een paar aanvallers en vooruit de backs kan PSV er geen reet van heeft 'Die Duitser' het uitgevonden. Mocht PSV kampioen worden, dan heeft PSV opeens het beste spelersmateriaal.

We zitten hier niet naar een nieuw programma c.q. format te kijken en je weet wat je onderhand kan verwachten. PSV wordt weinig besproken en anders in de meeste gevallen met een negatieve inslag. Als je gaat zitten kijken naar VI in de hoop dat er veren in de reet van PSV zal worden gestoken ben je net een gemiddelde Feyenoordsupporter. Die hopen ook elke keer op een kampioenschap. Beide gebeurt eens in de achttien keer.
Menno1
Legende

Massimo wrote: 14 Dec 2020, 22:52
King Cobra wrote: 14 Dec 2020, 21:21

Maar het kostte hem wel de nodige moeite.
Leuk, zo’n momentje van de fransman(!) Sangaré, gelukkig ziet de objectieve kijker wèl de kwaliteit van deze gast.
Daarom ook enigszins. Derksen 20 graden bijdraaien is voor een ander bijna 180. En dat de feitenkennis bij alle heren erbarmelijk is, mag ook geen verassing heten. Op een paar aanvallers en vooruit de backs kan PSV er geen reet van heeft 'Die Duitser' het uitgevonden. Mocht PSV kampioen worden, dan heeft PSV opeens het beste spelersmateriaal.

We zitten hier niet naar een nieuw programma c.q. format te kijken en je weet wat je onderhand kan verwachten. PSV wordt weinig besproken en anders in de meeste gevallen met een negatieve inslag. Als je gaat zitten kijken naar VI in de hoop dat er veren in de reet van PSV zal worden gestoken ben je net een gemiddelde Feyenoordsupporter. Die hopen ook elke keer op een kampioenschap. Beide gebeurt eens in de achttien keer.
Hetzelfde zegt hij over Ajax. Halve finale CL Ajax was geen prestatie want ze hadden de Ligt en de Jong... kom op zeg. Wat een onzin.
Massimo
Legende

Menno1 wrote: 15 Dec 2020, 00:01 Hetzelfde zegt hij over Ajax. Halve finale CL Ajax was geen prestatie want ze hadden de Ligt en de Jong... kom op zeg. Wat een onzin.
Helemaal waar. Misschien dat ik dan de essentie van mijn post niet goed heb opgeschreven. Ik bedoelde er mee te zeggen dat het een format heeft van een afzeikprogramma en en dat als je gaat kijken voor een paar complimenten voor PSV dat die kans dan niet zo groot is. Ik nam PSV daarin mee als een aantal voorbeelden. Ajax en Feyenoord zijn net zo hard, zo niet harder aan de beurt als je niet in het 'bevriende' cirkeltje zit.
Juancho
Mister PSV

Ik kijk ook nooit meer naar VI, vind het gebrek aan kennis echt schrijnend. Maar gezien de verhalen hier, toch even het eerste deel gekeken wat gelukkig ook gelijk over PSV ging. Tja wat moet je zeggen, als zelfs Kieft die ik best kan pruimen en normaal wel wat zinnigs te melden heeft, al onzin uitkraamt (bijv. over Boscagli) dan weet je wel genoeg. Meest idiote was nog wel de kritiek over het niet dragen van Puma kleding maar van Genti. Het was dat Genee uiteindelijk nog besefte dat Genti gewoon kledingsponsor is van PSV maar verder....

gewoon lachwekkend programma geworden. Het lollige is prima te pruimen zolang ze verder maar inhoudelijk gewoon op de hoogte zijn. Als dat laatste weg valt en men dus alleen maar leugens verkondigd + alles afzeikt....tja wat blijft er dan over?

Ik heb het net maar weer uitgezet en zal het ook niet meer snel kijken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ren Höek
Vedette

Ik zag het op Twitter voorbij komen, wat een onbenullen:

PS: Leuke kerel trouwens, onze (ex)Brenet :TU:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
ComeOnPSV
Vedette

Even serieus, dit was echt dramatisch niveau van Gijp.
Gaat zeggen dat Mo Ihattaren niet nadenkt..
Gijpie denk nou even zelf na en zoek het dan even uit wat Genti bij PSV doet en of er een samenwerking is. Dit was echt treurig niveau van ze.
tijn0

Haha, hele uitgesproken mening en verwijt plaatsen, en dan volledig ten onrechte. Die jongens hebben hun mening bij voorbaat al klaar, lijkt het.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Werken gewoon volgens een script joh. Hoeven het alleen maar voor te lezen.
PCGC
Vedette

Hahaha tis druk hier, jullie lijken wel Sunny Bergman en Arie Boomsma joh 😂
#FreeGeneratie4
ComeOnPSV
Vedette

PCGC wrote: 15 Dec 2020, 23:16 Hahaha tis druk hier, jullie lijken wel Sunny Bergman en Arie Boomsma joh 😂
Absoluut niet.
Ik ben fan van het programma, maar ik ben wel kritisch als ze het over PSV hebben.
Voor de rest is het wel vermakelijk.

Bergman en Boomsma moeten zich schamen dat ze goedkoop willen scoren om te boycotten. Als iedereen de sportschool van Boomsma gaat boycotten is de wereld te klein.
PCGC
Vedette

Bedoel jou ook niet. Heb het over die mensen die nooit (zeggen te) kijken en nu ineens vallen over een fragment.

Boeiend, ze rectificeerde het nieuws about het shirt Derksen kwam zelfs tot inkeer mbt Mo en Schmidt. Verder heerlijk vermaak weer!

Kan niet wachten totdat we kampioen worden.
#FreeGeneratie4
tijn0

Als zij niet zulke domme dingen over mijn cluppie zeggen, zie je mij hier ook niet reageren. Zo simpel is het veelal. Die rant verklapt veel over hoe er naar PSV en Mo gekeken wordt. Verre van neutraal.
PCGC
Vedette

Onzin
#FreeGeneratie4
grasveld
Internationale topspeler

Het valt mij op dat Johan Derksen al een tijdje geen eigen mening meer heeft. Hij kijkt naar wat de meute vindt, om vervolgens precies het tegenovergestelde te vinden.

Ieder weldenkend mens zou zeggen: Promes wordt ontslagen. Dus Johan zegt: Promes moet geholpen worden.

Een recalcitrant (maar wel grappig) mannetje.
PCGC
Vedette

Johan heeft een paar stokpaardjes waar ie aan vasthoudt en daarnaast geeft ie een mening die de week erna weer anders kan zijn.

Een beetje zoals wij in de kroeg zijn.

Ik merk wel de laatste tijd dat ie er niet meer zo in zit, qua interesse lijkt het hem allemaal niet meer zoveel te schelen en de echte scherpte (bij spelers amen oid) lijkt er ook vanaf te zijn.

Gelukkig zijn z’n opmerkingen, anekdotes en grappen nog steeds ruim voldoende voor een leuk programma.
#FreeGeneratie4
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik kijk meestal voor Wimpie, vind ik oprecht iemand met veel inzicht en een objectieve kijk op zaken.
ComeOnPSV
Vedette

grasveld wrote: 16 Dec 2020, 15:40 Het valt mij op dat Johan Derksen al een tijdje geen eigen mening meer heeft. Hij kijkt naar wat de meute vindt, om vervolgens precies het tegenovergestelde te vinden.

Ieder weldenkend mens zou zeggen: Promes wordt ontslagen. Dus Johan zegt: Promes moet geholpen worden.

Een recalcitrant (maar wel grappig) mannetje.
Ik denk dat hier veel meer achter zit.
Hij is misschien wel bang voor de vrienden van Promes.

Hetzelfde destijds met die Kuipers. Toch even vertellen dat hij het goed kan vinden met hem. Toen werden ze bij VI flink bedreigd door een menigte wat natuurlijk schandalig is.

Ik denk dat ze wat meer aan het oppassen zijn. Dat zullen ze natuurlijk nooit toegeven.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Derksen heeft verschillende keren politiebewaking gehad en laat zich echt de mond niet snoeren door iemand als Promes of zijn vrienden.. Derksen had in principe best een punt. Iedereen verdient een tweede kans, Ajax heeft enorm veel geld in Promes geïnvesteerd en toen Kluivert iemand dood reed werd hij ook geholpen door de club. Danny Blind met zijn dronkemansrit idem dito..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
tijn0

Ja, het schuim der aarde gedijt daar prima.
ComeOnPSV
Vedette

deninho32 wrote: 17 Dec 2020, 14:20 Derksen heeft verschillende keren politiebewaking gehad en laat zich echt de mond niet snoeren door iemand als Promes of zijn vrienden.. Derksen had in principe best een punt. Iedereen verdient een tweede kans, Ajax heeft enorm veel geld in Promes geïnvesteerd en toen Kluivert iemand dood reed werd hij ook geholpen door de club. Danny Blind met zijn dronkemansrit idem dito..
KLopt, tuurlijk verdient hij een tweede kans. Maar het is niet de eerste keer dat Promes slecht in het nieuws komt. Was dit dan niet al zijn tweede kans?

Ik denk dat ontslag de enige optie is om als club fatsoenlijk te zijn.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Volgens mij is hij niet eerder veroordeeld.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Post Reply