Nieuw forum - hoe en waarom

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Post Reply
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

Ik blijf me wel altijd verbazen over de kortzichtigheid van zulke gasten. Dat blijkt natuurlijk wel uit zijn werkwijze, maar ook omdat hij zo handelt onder naam van zijn BV. En die BV staat gewoon ingeschreven op zijn thuisadres. Nou lijkt het me niet dat daar in dit geval erge gevolgen aan zitten, maar je zou maar net de verkeerde treffen.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 06 Nov 2020, 08:38
Fanatic-U-s wrote: 06 Nov 2020, 08:36 Maikel, bij je PB krijg ik een melding:

Ja ik kreeg die ook al bij het verzenden.
@deninho32 kan dit te maken hebben met het feit dat alles nog niet 100% is?
Ga ik vanmiddag naar kijken.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Gestelnaar wrote: 06 Nov 2020, 09:37 Ik blijf me wel altijd verbazen over de kortzichtigheid van zulke gasten. Dat blijkt natuurlijk wel uit zijn werkwijze, maar ook omdat hij zo handelt onder naam van zijn BV. En die BV staat gewoon ingeschreven op zijn thuisadres. Nou lijkt het me niet dat daar in dit geval erge gevolgen aan zitten, maar je zou maar net de verkeerde treffen.
Ik zit te denken aan het openen van een Feyenoord forum bij forum2go :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

hahaha, prima initiatief. Daar wil ik nog best aan meebetalen ;)
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Of gewoon een 'Maatschappelijke topics' forum daar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voordeel aan het nieuwe forum is dat leden zichzelf niet meer kunnen quoten met posts uit het verleden om zichzelf daarna heel hard op de borst te slaan :mrgreen:
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik kreeg een foutmelding bij het klikken op de link om mijn wachtwoord te resetten, dus nu een V2 account aangemaakt.

Tof dat jullie zo snel hebben kunnen schakelen, klasse mannen! (Ps ook benieuwd naar de artikelen).
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TylerDurdnv2 wrote: 06 Nov 2020, 10:22 Ik kreeg een foutmelding bij het klikken op de link om mijn wachtwoord te resetten, dus nu een V2 account aangemaakt.

Tof dat jullie zo snel hebben kunnen schakelen, klasse mannen! (Ps ook benieuwd naar de artikelen).
We draaien nog niet helemaal op volle toeren en nog niet alles werkt zoals het zou moeten. We gaan ervan uit dat in de loop der dagen je je originele account weer kunt gebruiken.

We zullen dan wel je beide accounts samenvoegen :)
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 06 Nov 2020, 10:42
TylerDurdnv2 wrote: 06 Nov 2020, 10:22 Ik kreeg een foutmelding bij het klikken op de link om mijn wachtwoord te resetten, dus nu een V2 account aangemaakt.

Tof dat jullie zo snel hebben kunnen schakelen, klasse mannen! (Ps ook benieuwd naar de artikelen).
We draaien nog niet helemaal op volle toeren en nog niet alles werkt zoals het zou moeten. We gaan ervan uit dat in de loop der dagen je je originele account weer kunt gebruiken.

We zullen dan wel je beide accounts samenvoegen :)
Top, bedankt alvast :) succes mannen!
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Complimenten aan allen die dit zo hebben weten te regelen. Ergens natuurlijk jammer dat veel content verloren is gegaan, anderzijds is een stapje terug om er uiteindelijk weer 100 vooruit te zetten niet zo erg. ;)
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Mooi dat het weer werkt! Wat een toppers hier die dit in 1 dag weer hebben gefixt.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

TylerDurdn wrote: 06 Nov 2020, 10:22 Ik kreeg een foutmelding bij het klikken op de link om mijn wachtwoord te resetten, dus nu een V2 account aangemaakt.

Tof dat jullie zo snel hebben kunnen schakelen, klasse mannen! (Ps ook benieuwd naar de artikelen).
Ik heb je gebruikersnaam omgezet.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De melding over de onveilige site is weg, top mannen :pul:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik was gister de hele dag op pad dus had niet gekeken op het forum, tot ik voor de wedstrijd even wilde checken. En toen lag alles er dus al uit, tot net... Geen idee wat er allemaal gebeurt is, weer een heel verhaal in de openingspost :). Maar hopelijk is het nu allemaal opgelost en zijn we ook eens VRIJ om zomaar te zeggen.

Speciaal dankwoord natuurlijk aan de heren die het allemaal gefixed hebben en niet om negatief te zijn, maar misschien is dit ook weer even een momentje voor de mensen die vaak lopen te zeiken op de mods en ook zeker [mention]deninho32[/mention] specifiek. Gelukkig zijn de meeste al geschorst, hebben een ban of wat dan ook, maar het respect voor de personen die dit allemaal maar weer mogelijk maken mag er nu wel eens zijn. Bij iedereen!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die undercover Ajacied is inderdaad best prima in zijn dubbelrol als super admin :lol: :mrgreen:
Last edited by Ren Höek on 06 Nov 2020, 13:18, edited 1 time in total.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Method acting
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

We zijn er weer. Top heren, jammer dat dit nodig was en dat dit geleidt heeft tot een geheel leeg forum. Maar ook wel weer prima want zo kan nooit meer teruggevonden worden dat ik ooit ene rechtsback genaamd Kristensen aan heb geraden en [mention]Ykhim[/mention] ooit met ene Orejuela op de proppen kwam :mrgreen:
User avatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
Posts: 697
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Fijn deze openheid en het communiceren naar gebruikers wat er allemaal speelt.
Een vraag:
deninho32 wrote: 05 Nov 2020, 21:45 Wachtwoorden heeft niemand toegang toe. Wij ook niet.. Alle members zijn handmatig ingeklopt met username en wachtwoord..Hulde voor @ShovingNE2 in deze!
Als jullie de wachtwoorden niet hebben (waar ik ook vanuit ga aangezien met tegenwoordige oplossingen standaard versleuteld is), hoe hebben jullie deze dan handmatig ingevuld? Gewoon at random zelf een wachtwoord? Of begrijp ik je verkeerd?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Goede vraag [mention]RaJitsu[/mention] , vroeg ik me ook al af toen ik het las :). Lijkt me het laatste toch?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

RaJitsu wrote: 06 Nov 2020, 14:03 Fijn deze openheid en het communiceren naar gebruikers wat er allemaal speelt.
Een vraag:
deninho32 wrote: 05 Nov 2020, 21:45 Wachtwoorden heeft niemand toegang toe. Wij ook niet.. Alle members zijn handmatig ingeklopt met username en wachtwoord..Hulde voor @ShovingNE2 in deze!
Als jullie de wachtwoorden niet hebben (waar ik ook vanuit ga aangezien met tegenwoordige oplossingen standaard versleuteld is), hoe hebben jullie deze dan handmatig ingevuld? Gewoon at random zelf een wachtwoord? Of begrijp ik je verkeerd?
Klopt helemaal. [mention]ShovingNE2[/mention] heeft de username en email ingevoerd en ik had in de excel sheet een random wachtwoord geladen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 06 Nov 2020, 14:01 We zijn er weer. Top heren, jammer dat dit nodig was en dat dit geleidt heeft tot een geheel leeg forum. Maar ook wel weer prima want zo kan nooit meer teruggevonden worden dat ik ooit ene rechtsback genaamd Kristensen aan heb geraden en @Ykhim ooit met ene Orejuela op de proppen kwam :mrgreen:
:mrgreen:
User avatar
Golden Stars
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 14:58
FOOTB_REM_S: No

Goeie actie heren!
Niet dat ik veel post maar dit forum is altijd wel een bron van vermaak.
Gisteren inderdaad vaak de foutmelding gezien maar nu lijkt het weer als normaal te werken.
Dank voor jullie passie ;) en inzet :TU: .
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Top! Mooi dat het werkt en fijn dat er zo'n duidelijke uitleg is gekomen.

Hopelijk krijgen we nu geen problemen meer en kunnen we dit forum uiteindelijk uitbouwen!
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Heel goed geregeld! Mooie nieuwe start met een fris forum, laten de mooie resultaten maar komen. Tijd voor een nieuw kampioenschap!
Post Reply