Renan Lodi

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 02 Sep 2024, 07:59
De komst van bijvoorbeeld Renan Lodi voor een half jaar had zomaar zes miljoen euro kunnen kosten. Dat vond PSV wel heel veel geld, zeker na de ervaring van vorig seizoen met Armel Bella-Kotchap.
Artikel van Rik met Stewart van vanochtend
Op dit moment zou ik het overwegen ondanks dat het veel geld is, deze man kan je wel verder helpen in de CL in tegenstelling tot wat er nu komt te staan.
We hebben een prachtig elftal, maar de linksachter is mijn inziens veel te zwak.
These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
Rikkert1234
We can't change the world until we change ourselves.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Geloof dat onze Saudische vrienden het salaris evenredig wilde verdelen en dan zou je bruto op 5.5 miljoen uitkomen. Als hij drie slechte voorzetten geeft staat iedereen hier weer op de banken om dat als wanbeleid te bestempelen. Besef allemaal dat Dest onomstreden is en dat PSV ver is gegaan voor hem om hem te verleiden. Die krijgt het komende half jaar ook gewoon een miljoenensalaris uitgekeerd. We kunnen niet stapelen voor ettelijke miljoenen.
These users thanked the author Kezmania for the post (total 2):
ThijsDen Bondskoots
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

6 miljoen voor een huurspeler zijn Turkse clubs praktijken. Dat zou ik pas een schande vinden.
These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
SKERLA
User avatar
Pierre
Lid 2e elftal
Posts: 166
Joined: 28 Jun 2022, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als Lodi écht zou willen, zou hij zijn salaris kunnen laten zakken met €2 miljoen. Dan zou het voor PSV, als de Saoedisch inderdaad de helft willen betalen, 'maar' €4 miljoen zijn. Daar zou nog overheen moeten zijn te komen voor een jaar.
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Tussen 6 miljoen voo Lodi en 1 ton voor Dams zit nog een hele wereld lijkt me.
These users thanked the author koetje for the post:
Ralfonzo
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 01 Sep 2024, 21:40
ArdaMattaveld wrote: 01 Sep 2024, 21:24Weet je meer dan rest weet obv betrouwbare info?
Ik spreek weleens met de juiste mensen, ja.

Begrijp me overigens niet verkeerd: ik weet nu niet of het morgen tot een transfer gaat komen, en zelfs als ik dat wel zou doen, dan ben ik niet de eerste die het zou aankondigen. Ik weet alleen dat het geen gesloten boek is. Dat was het toch al niet, maar de situatie die aanvankelijk behoorlijk vast zat door salarisverschillen, is nu wel veranderd in het voordeel van PSV. Dat kan aanleiding bieden om alsnog tot een deal te komen, en dat is wat gehoord heb van mensen die erover gaan. Echter blijft staan dat Lodi niet van z'n centen af wil en Al Hilal niet zomaar 10 miljoen salaris gaat betalen voor een speler die ze niet gebruiken. Alleen is dat nu dus wel totaal anders komen te liggen omdat Lodi geen competitiewedstrijden mag spelen. Dan zou hij hooguit blijven voor de Aziatische CL, maar als ik me niet vergis is dat niet het hoofddoel van het Saudische transfergeweld, dat toch vooral dient om de eigen competitie aan te prijzen.

Bovenstaande is de context van een transfer die een kans heeft die absoluut groter is dan 0. We gaan het zien.
Is dit nog steeds de status volgens jou, ook na de interviews van Stewart?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Noosa wrote: 02 Sep 2024, 08:37Is dit nog steeds de status volgens jou, ook na de interviews van Stewart?
Nogmaals: als er een doorbraak is, dan ben ik echt niet de eerste om dat te melden. Ik hang niet elk uur aan de lijn met die mensen :mrgreen:

We wachten het lekker af.
These users thanked the author Ykhim for the post (total 3):
StratumZuidEl SordoNoosa
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 02 Sep 2024, 12:25
Noosa wrote: 02 Sep 2024, 08:37Is dit nog steeds de status volgens jou, ook na de interviews van Stewart?
Nogmaals: als er een doorbraak is, dan ben ik echt niet de eerste om dat te melden. Ik hang niet elk uur aan de lijn met die mensen :mrgreen:

We wachten het lekker af.
Ik heb er een goed gevoel over.

Niet dat mijn gevoel het ooit goed heeft gehad hoor.

Maar toch.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Er komt echt niemand meer hoor.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 02 Sep 2024, 12:41 Er komt echt niemand meer hoor.
Doe dit nou niet
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 02 Sep 2024, 12:41 Er komt echt niemand meer hoor.
Sepp vd Berg en Itakura toch nog wel?
Insiders zeiden dat enzo.
Post Reply